Ik geef daarover wel een oordeel; geneuzel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijd te zeggen dat ik niet wil oordelen over jouw conclusie. Ik zeg alleen dat hoe je tot die conclusie komt fout is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik geef daarover wel een oordeel; geneuzel.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:10 schreef Fides het volgende:
Met jouw stelling ' Er is weldegelijk een koppeling te maken tussen beleid en de ontwikkeling van de criminaliteiscijfers' weerleg je de stelling 'het centrumrechtse kabinet heeft op het terrein van criminaliteitsbestrijding niets totstand gebracht' niet omdat er geen verband is tussen de criminaliteitscijfers en de daadwerkelijke criminaliteit.
Nu zie ik het. Vergelijkbaar met jouw uitglijder toen je ten onrechte het begrip geweld gebruikte.quote:
In welke van de 2 stellingen zit dan het foutje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nu zie ik het. Vergelijkbaar met jouw uitglijder toen je ten onrechte het begrip geweld gebruikte.
Ik zie net dat ik idd een PM heb ontvangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef DS4 het volgende:
Jongens, ga pm-en ofzo...
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De oplossing is...het strafrecht hanteren! De oplossing is...prioriteiten stellen! De oplossing is....capaciteit vergroten!
En er wordt gewoon niks aan gedaan want iedereen loopt de ander aan te kijken van ..jij mag het doen.. Het moet afgelopen zijn met dat softe gedoe en gewoon keihard en genadeloos straffen . De Politie weet exact om welke raddraaiers het gaat en wie er mee loopt met zo'n meute maar aanpakken kunnen ze niet omdat ze de volgende dag alweer op de stoep staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sizzler het volgende:
Johan heeft gelijk.
Gouda heeft gewoon een groot probleem met Marokkaanse jeugd. Iedereen weet het en iedereen kan er over meepraten. Zelfs de Mrokkanen.
Idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Chadi het volgende:
En er wordt gewoon niks aan gedaan want iedereen loopt de ander aan te kijken van ..jij mag het doen.. Het moet afgelopen zijn met dat softe gedoe en gewoon keihard en genadeloos straffen . De Politie weet exact om welke raddraaiers het gaat en wie er mee loopt met zo'n meute maar aanpakken kunnen ze niet omdat ze de volgende dag alweer op de stoep staan.
En wat aan je Nederlandse taalbeheersing gedaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Het is dat ik niet zo mooi kan schrijven zoals mijnheer Derksen anders had ik zo'n stuk allang gepubliceert.
zoiets?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De oplossing is...het strafrecht hanteren! De oplossing is...prioriteiten stellen! De oplossing is....capaciteit vergroten!
quote:* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
* Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
* Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
* Introductie heropvoedingskampen
* Preventief fouilleren in het hele land
* Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
* Wettelijk verbod op pedofielenpartij
* Professionelere hulp voor slachtoffers
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
* Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
* 10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
* Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
* Kraakverbod
* Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
PVV toch niet mijn partij??quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef tntkiller het volgende:
* Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
* Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
* Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
* Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
* Minder taakstraffen
* Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
* Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
* Introductie heropvoedingskampen
* Preventief fouilleren in het hele land
* Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
* Wettelijk verbod op pedofielenpartij
* Professionelere hulp voor slachtoffers
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
* Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
* Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
* 10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
* Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
* Kraakverbod
* Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Flashwin het volgende:
Voetbal en hooliganism gaan al decennia lang samen. Maar omdat het nu eens marokkanen zijn, is het opeens een politieke discussie?nogmaals, niets meer dan hypocriet gejank.
6 1/2 van de 20 afgekeurd door jou toch een aardige scorequote:
Leg eens uit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Sok41 het volgende:
Word er niet vrolijker van na dit te hebben gelezen... Triest
Is het echt zo'n tyfuszooi in Gouda? Leek mij nou echt een typisch rustige Nederlansche stad....quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sizzler het volgende:
Johan heeft gelijk.
Gouda heeft gewoon een groot probleem met Marokkaanse jeugd. Iedereen weet het en iedereen kan er over meepraten. Zelfs de Mrokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |