Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.quote:
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.
Ik dacht alleen, in een oogopslag, toen ik het laatste woord zag, "wat is het woord interpretatie daar raar gespeld!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.
http://www.sjgames.com/munchkin/
Koop zijwieltjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Chowi het volgende:
IK BEN TE LABIEL!
quote:
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnetquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnet
Zegt me niks?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Was het nog een bekende van iemand?
Die bij zwolle voor de trein gesprongen is?
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Was het nog een bekende van iemand?
Die bij zwolle voor de trein gesprongen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |