Nope, dat zou ze absoluut niet op prijs stellen.quote:
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n zelfde winkel zit ook in Zwolle.
Oh. Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
Maar dan met een leuke jongen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef ehqo het volgende:
Voor 50 euro wil ik best strippen. Ik kan er denk ik niets van, maar je bespaart wel.
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
Oh. In dat geval kan ik proberen te jongleren. Als je daar de avond mee begint kan het alleen maar beter worden, dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
quote:
Straks krijg ik nog van die rooie wangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
Wat vroeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Bed+boek.
Oh, ik blijf ook niet liggen hoor, maar ik lees het liefst in bed, en zo lig ik in een briesje.quote:
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Chowi het volgende:
Ik lag dubbel toen ik ehqo amateuristisch stripdansend voor me zag. HAHA!
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.
Whehehe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit een All your base are belong to us kaart in Munchkin Fu.
Wat is MF?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken Munchkin Fu niet, maar dit is sowieso een "quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.
Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |