quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Kenker, heb geen zin meer!
Damzkieee is al naar huis, tandarts en ik zit hier nog!
12x die shizzle4wizzle uitgeprint, moet iets van 20 keer ofzo! Morgen nog ff inbinden, grafwerk
![]()
Dan had ik t ook niet gedaan, lekker je rug vertyfen voor een verhuizing waarvoor je niks krijgt:{!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef francis997 het volgende:
zo, ik ga er nu vandoor. Heb vandaag bijna al mijn reflectieverslagen af. 2 helemaal, en 2 moet ik nog wat documentatie bij doen.
Ik ben net gevraagd om op zaterdag 16 Juni mee te helpen met een verhuizing..maar ik heb gezegd dat nog moet kijken(waarschijnlijk krijg ik niks extra's ervoor)..dus ik weet het nog niet. Maar tot morgen
Dit is een samenvatting van ons hele verslag. Donderdag dus die presentatie (komen iets van 20 man). Die geven we allemaal zo'n verslag!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, waarom zo vaak?? Ik hoefde mijn eindprotfolio afgelopen week maar 2x in te leveren!
Laat het inbinden dan
Vandaar, eigen keuze dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit is een samenvatting van ons hele verslag. Donderdag dus die presentatie (komen iets van 20 man). Die geven we allemaal zo'n verslag!![]()
Eindverslag moeten we geloof ik 4/5 keer uitprinten (1e lezer, 2e lezer, 1 voor school, 1 voor hier)! Vast nog wel ergens voor!
half werk leveren houden wij niet vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Vandaar, eigen keuze dus
En nog één voor jezelf uiteraard
Goed bezig hoor![]()
?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
half werk leveren houden wij niet van![]()
Wie wel dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
half werk leveren houden wij niet van![]()
We doen t goed of we doen t niet!quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We doen t goed of we doen t niet!
K ga naar huis!!
Tot mogguh![]()
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, der loopt hier een gast rond die op Ron Jeremy lijkt!![]()
Adiosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We doen t goed of we doen t niet!
K ga naar huis!!
Tot mogguh![]()
wat een verschil... De Toppers en The Rolling Stones..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Adios![]()
Ik ga morgen naar de Toppers!! (gratis kaartjes van m'n werk... Ja ik schaam me er voor, achterlijke muziek imo!)
En vrijdag naar THE ROLLING STONES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt zoveeeeeeel zin zin!!! Ik kan niet wachten!!
Rolling Stones is tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Adios![]()
Ik ga morgen naar de Toppers!! (gratis kaartjes van m'n werk... Ja ik schaam me er voor, achterlijke muziek imo!)
En vrijdag naar THE ROLLING STONES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt zoveeeeeeel zin zin!!! Ik kan niet wachten!!
is er 1 hetero...?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat een verschil... De Toppers en The Rolling Stones..
I know... Ik ga ook 10000000000000 keer liever naar The Stones dan naar de Toppers.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rolling Stones is tof!![]()
Maar de Toppers... die zijn mijn schredder hier nog niet eens waardig...!![]()
En die stomme hetero verneukt mooi een nummer van Prince tjidens het concertquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En die stomme hetero verneukt mooi een nummer van Prince tjidens het concert![]()
![]()
![]()
![]()
:R
En nu ga ik werkenTot morgen!!
nog maar 11 dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Sok41 het volgende:
tvp... btw 16 juni is het defqon lolzzz
1 voor schoolcoach, 1 voor 2e docent, 1 voor extern deskundige (dacht ik) 1 voor mij, 1 voor mijn studiegenoot en 1 of /2 voor het bedrijf... owja, en we moeten alles nog op CD brandenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Eindverslag moeten we geloof ik 4/5 keer uitprinten (1e lezer, 2e lezer, 1 voor school, 1 voor hier)! Vast nog wel ergens voor!
presentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerZijn jullie er ook of zijn jullie allemaal offline?
iedereen is volgens mij offlinequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerZijn jullie er ook of zijn jullie allemaal offline?
echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen is volgens mij offline
zag het ook net, nadat ik mijn post geplaatst hadquote:
ik ben zo scherp hè, ik was je gewoon net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zag het ook net, nadat ik mijn post geplaatst had
inderdaad. eerst wordt er een uur niets gepost, en dan ben je me net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben zo scherp hè, ik was je gewoon net voor![]()
zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. eerst wordt er een uur niets gepost, en dan ben je me net voor
ik kwam hier weer net ff kijken, of er nog wat te beleven viel hier, en toen zag ik die post van jslavenburg of er nog iemand aanwezig was. En aangezien er al bijna een uur niet op gereageerd was, kon ik het niet laten om er ff op te reageren. En net op dat moment, ben jij me net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet eens bekekenben ook nog paar minuten bezig geweest met die quotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |