Al paar keer gemoeten voor de knie. Heb nu een half jaar fysio gehad, zal ook wel een dure grap worde (1X pw)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
Moet je voor de grap röntgenfoto laten maken bij het ziekenhuis dat is pas een dure grap.
mazzelaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga trouwens weer verder met het genieten van mijn vrije dag
20 centimeter koorts zei de dokter?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Casual-T het volgende:
Heb weleens een maagonderzoek gehad int ziekenhuis, telt dat ook?![]()
ik ga nog maar even verder met de scriptie, voor de veranderingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga trouwens weer verder met het genieten van mijn vrije dag
Zo is t Lein! Zo is t...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Leinonlein het volgende:
Een mooi gebit is het halve werk!
Succes!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga nog maar even verder met de scriptie, voor de verandering
maar goed, ciao
Zal je toch een keer zin moeten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Succes!!
Ik moet ook stageverslag schrijven, maar heb er echt geen zin in!!
stage ontwijkend gedragquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Succes!!
Ik moet ook stageverslag schrijven, maar heb er echt geen zin in!!
K zag m net een keer voorbij schieten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
wat vinden we eigenlijk van het logo voor de Olympische spelen van 2012 in Londen:
[afbeelding]
ziet wel grappig uit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
wat vinden we eigenlijk van het logo voor de Olympische spelen van 2012 in Londen:
[afbeelding]
vandaag heb ik dat dus best welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal je toch een keer zin moeten maken!
Gelukkig hebben we een verzekering!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
Moet je voor de grap röntgenfoto laten maken bij het ziekenhuis dat is pas een dure grap.
Zit daar ook een logica inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]
Logica hoeft er in een logo niet perse te zitten toch, gaat erom hoe hij eruit ziet, vind hem er wel grappig uitzienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Zit daar ook een logica in
Ik vind het maar niks..
Je klopt toch wel op ongelakt hout he, anders heb je er nog niets aan !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nu al een jaar niks gehad! *klop klop*
Nou omdat het zo vaag is vraag ik me af of het iets betekent..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Logica hoeft er in een logo niet perse te zitten toch, gaat erom hoe hij eruit ziet, vind hem er wel grappig uitzien
Hoe doe je dat? Ik heb al 10 regels nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal je toch een keer zin moeten maken!
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou omdat het zo vaag is vraag ik me af of het iets betekent..
Als je goed kijkt zie je constant 2012 staanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks..
Zal wel iets te maken hebben met Ierland/ Wales/Schotland/ Engeland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou omdat het zo vaag is vraag ik me af of het iets betekent..
Ohja dat is hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je constant 2012 staan
je kan het ook zien als de startpositie van een schaatser... maar dat zijn de Winterspelen.. Ieder geval 2012 viel me het eerst opquote:
Misschien weten ze zelf niet waarvoor ze de spelen organiserenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je kan het ook zien als de startpositie van een schaatser... maar dat zijn de Winterspelen.. Ieder geval 2012 viel me het eerst op
Had je niet van die moeilijke vragen moeten verzinnen, dan had je nu een makkelijk antwoord kunnen gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef miss-scofield het volgende:Ik haat reflecteren! Moet nou gaan schrijven wat er van mijn leerpunten is gekomen..heb ik ze gehaald/ kan ik er antwoord op geven.
BLUH! Die leervragen ooit verzonnen en nu ook de antwoorden verzinnen!
de 4 'vlakken' moeten de 2, de 0, de 1 en de 2 voorstellenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks..
neequote:
Veels te laat die reactie joh, daar waren we zelf ook al achter gekomenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de 4 'vlakken' moeten de 2, de 0, de 1 en de 2 voorstellen
Mij viel het als eerst op "een sporter in een startpositie", maar met een beetje fantasie kun je er heel veel in zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je kan het ook zien als de startpositie van een schaatser... maar dat zijn de Winterspelen.. Ieder geval 2012 viel me het eerst op
Oftewel het is een heel erg logisch logoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mij viel het als eerst op "een sporter in een startpositie", maar met een beetje fantasie kun je er heel veel in zien
Al sla je me doodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb al 10 regels nu
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Had je niet van die moeilijke vragen moeten verzinnen, dan had je nu een makkelijk antwoord kunnen geven
Join the clubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef MichielPH het volgende:
Mensen, eerlijk waar: ik heb het écht geprobeerd..
Heb toch weer geen drol gedaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef MichielPH het volgende:
Mensen, eerlijk waar: ik heb het écht geprobeerd..
Heb toch weer geen drol gedaan.
Erg creatief!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Oftewel het is een heel erg logisch logo
Ik heb veel fantasie, en er erg lang naar gekeken.. maar ik zie de sporter niet!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mij viel het als eerst op "een sporter in een startpositie", maar met een beetje fantasie kun je er heel veel in zien
Ik geef toe, hij heeft maar 1 arm, dat is een beetje raar. Maar die stip is zijn navel iig, en rechtboven zijn hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb veel fantasie, en er erg lang naar gekeken.. maar ik zie de sporter niet!!
Ja, ik zie het!! Hij kijkt naar beneden zeg maar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik geef toe, hij heeft maar 1 arm, dat is een beetje raar. Maar die stip is zijn navel iig, en rechtboven zijn hoofd![]()
ja..de Paralympics zijn pas later hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik geef toe, hij heeft maar 1 arm, dat is een beetje raar. Maar die stip is zijn navel iig, en rechtboven zijn hoofd![]()
jaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, ik zie het!! Hij kijkt naar beneden zeg maar!Cool!
Go Petraquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef DaFan het volgende:
It's a game about pop-music
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Kenker, heb geen zin meer!
Damzkieee is al naar huis, tandarts en ik zit hier nog!
12x die shizzle4wizzle uitgeprint, moet iets van 20 keer ofzo! Morgen nog ff inbinden, grafwerk
![]()
Dan had ik t ook niet gedaan, lekker je rug vertyfen voor een verhuizing waarvoor je niks krijgt:{!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef francis997 het volgende:
zo, ik ga er nu vandoor. Heb vandaag bijna al mijn reflectieverslagen af. 2 helemaal, en 2 moet ik nog wat documentatie bij doen.
Ik ben net gevraagd om op zaterdag 16 Juni mee te helpen met een verhuizing..maar ik heb gezegd dat nog moet kijken(waarschijnlijk krijg ik niks extra's ervoor)..dus ik weet het nog niet. Maar tot morgen
Dit is een samenvatting van ons hele verslag. Donderdag dus die presentatie (komen iets van 20 man). Die geven we allemaal zo'n verslag!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, waarom zo vaak?? Ik hoefde mijn eindprotfolio afgelopen week maar 2x in te leveren!
Laat het inbinden dan
Vandaar, eigen keuze dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dit is een samenvatting van ons hele verslag. Donderdag dus die presentatie (komen iets van 20 man). Die geven we allemaal zo'n verslag!![]()
Eindverslag moeten we geloof ik 4/5 keer uitprinten (1e lezer, 2e lezer, 1 voor school, 1 voor hier)! Vast nog wel ergens voor!
half werk leveren houden wij niet vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Vandaar, eigen keuze dus
En nog één voor jezelf uiteraard
Goed bezig hoor![]()
?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
half werk leveren houden wij niet van![]()
Wie wel dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
half werk leveren houden wij niet van![]()
We doen t goed of we doen t niet!quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We doen t goed of we doen t niet!
K ga naar huis!!
Tot mogguh![]()
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehehe, der loopt hier een gast rond die op Ron Jeremy lijkt!![]()
Adiosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We doen t goed of we doen t niet!
K ga naar huis!!
Tot mogguh![]()
wat een verschil... De Toppers en The Rolling Stones..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Adios![]()
Ik ga morgen naar de Toppers!! (gratis kaartjes van m'n werk... Ja ik schaam me er voor, achterlijke muziek imo!)
En vrijdag naar THE ROLLING STONES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt zoveeeeeeel zin zin!!! Ik kan niet wachten!!
Rolling Stones is tof!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Adios![]()
Ik ga morgen naar de Toppers!! (gratis kaartjes van m'n werk... Ja ik schaam me er voor, achterlijke muziek imo!)
En vrijdag naar THE ROLLING STONES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt zoveeeeeeel zin zin!!! Ik kan niet wachten!!
is er 1 hetero...?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat een verschil... De Toppers en The Rolling Stones..
I know... Ik ga ook 10000000000000 keer liever naar The Stones dan naar de Toppers.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rolling Stones is tof!![]()
Maar de Toppers... die zijn mijn schredder hier nog niet eens waardig...!![]()
En die stomme hetero verneukt mooi een nummer van Prince tjidens het concertquote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En die stomme hetero verneukt mooi een nummer van Prince tjidens het concert![]()
![]()
![]()
![]()
:R
En nu ga ik werkenTot morgen!!
nog maar 11 dagenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Sok41 het volgende:
tvp... btw 16 juni is het defqon lolzzz
1 voor schoolcoach, 1 voor 2e docent, 1 voor extern deskundige (dacht ik) 1 voor mij, 1 voor mijn studiegenoot en 1 of /2 voor het bedrijf... owja, en we moeten alles nog op CD brandenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Eindverslag moeten we geloof ik 4/5 keer uitprinten (1e lezer, 2e lezer, 1 voor school, 1 voor hier)! Vast nog wel ergens voor!
presentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerZijn jullie er ook of zijn jullie allemaal offline?
iedereen is volgens mij offlinequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef jslavenburg het volgende:
Zo daar ben ik weerZijn jullie er ook of zijn jullie allemaal offline?
echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedereen is volgens mij offline
zag het ook net, nadat ik mijn post geplaatst hadquote:
ik ben zo scherp hč, ik was je gewoon net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zag het ook net, nadat ik mijn post geplaatst had
inderdaad. eerst wordt er een uur niets gepost, en dan ben je me net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben zo scherp hč, ik was je gewoon net voor![]()
zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. eerst wordt er een uur niets gepost, en dan ben je me net voor
ik kwam hier weer net ff kijken, of er nog wat te beleven viel hier, en toen zag ik die post van jslavenburg of er nog iemand aanwezig was. En aangezien er al bijna een uur niet op gereageerd was, kon ik het niet laten om er ff op te reageren. En net op dat moment, ben jij me net voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet eens bekekenben ook nog paar minuten bezig geweest met die quotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |