Edit-->plakken speciaal en voor de engelse versie: Paste Special!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, lk zie die plakken speciaal nietHet lukt nog niet echt..
![]()
Thanks anyway!
Heb je de nieuwste adobe reader ? dan moet het niet echt moeilijk meer zijn dacht ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm, lk zie die plakken speciaal nietHet lukt nog niet echt..
![]()
Thanks anyway!
Dat meen je niet !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Edit-->plakken speciaal en voor de engelse versie: Paste Special!![]()
Toch welquote:
je snapt dat we het Plakken Speciaal in Word bedoelen??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
@ allen!
Het lukt me echt niet! Heb Adobe 7.0! Pfff...word er gek van! Zo irritant kan het toch niet zijn.
Heb de NL versie.. als ik kijk bij bewerken, zie ik alleen het gewone plakken, en die kan ik niet eens aanklikken.
Neem aan dat ik de gewenste tekst moet selecteren
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je snapt dat we het Plakken Speciaal in Word bedoelen??
als je kopiert uit Adobe en dan Plakken Speciaal doet in Word heb je nog geen mooie tabel/kolom??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
![]()
Maar, krijg dan nog steeds een lap tekst.. en geen mooie tabel/kolom
Eh? Ik heb twee verschillende opties met kopiëren. Maar ik zal het wel ff voor je doen dan, als je je mailadres ff neerzet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
@ Dafan, kan alleen kopiëren naar klembord.
@ Remcore, nee, dat lukt ook niet. Heb zelfs alle drie de opties geprobeerd!
ja, daar gaat het je gewoon omquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef DaFan het volgende:
als je je mailadres ff neerzet.
Neej joh, DaFan is gewoon een aardige kerel die dat ff oplost voor Missquote:
Haha, ach! En anders maar niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, DaFan is gewoon een aardige kerel die dat ff oplost voor Miss!
Toch?![]()
Geen enkel probleem!! Mijn inbreng omtrent deze zaak was erg grootquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ach! En anders maar niet!
Ben allang blij dattie wilt helpen! Evenals de rest van jullie
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem!! Mijn inbreng omtrent deze zaak was erg groot![]()
![]()
Je bent een held!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Your message has been sent
Ook al. Rem was dat in mijn ogen ook al-->zie onderschriftquote:
ja, die gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook al. Rem was dat in mijn ogen ook al-->zie onderschrift![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel getracht te helpen
Was denk ik net nadat wij er waren. Waarom weet ik totaal niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die gaat nooit meer wegook al was het ik weet niet hoeveel SC's geleden
[..]
Hehe, waarom was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook al. Rem was dat in mijn ogen ook al-->zie onderschrift![]()
Zie de post boven die van jouwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, waarom was dat ook alweer?
ik heb hem even opgezocht:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was denk ik net nadat wij er waren. Waarom weet ik totaal niet meer! je zal t wel verdiend hebben
![]()
Hehe, zag het al ja. Was net te laat met edittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Haha tering, lijkt wel een eeuwigheid geleden. Maar goed, daarom ben je dus een heldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem even opgezocht:
Stage SC # 63 Morgen weer verder
het is dus inmiddels 139 SC's geleden![]()
ging over dat we in de OP zouden zetten dat mensen zichzelf toe moesten voegen aan de OP... en dat had ik er dus even ingezet
ik heb werkelijk geen flauw benul wanneer ik er weer heen mag/moetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal.ben hier weer ff terug. Net bij de tandarts geweest en alles was goed dus ik mag over een jaartje weer terug
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, zag het al ja. Was net te laat met editten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
k moet altijd 1 keer per half jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal.ben hier weer ff terug. Net bij de tandarts geweest en alles was goed dus ik mag over een jaartje weer terug
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]Geeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dus alleen als het bijvoegelijk wordt gebruikt! Weer wat geleerd
I ♥ PB
Wij krijgen altijd weer een kaartje dat het weer zolang geleden is en dat we dus weer een afspraak mogen maken. Want de tandarts moet natuurlijk wel weer zijn vakantie kunnen betalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw benul wanneer ik er weer heen mag/moet
mijn ma zegt het vanzelf wel, als ik naar de tandarts moet, of als ik weer een afspraak moet maken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij krijgen altijd weer een kaartje dat het weer zolang geleden is en dat we dus weer een afspraak mogen maken. Want de tandarts moet natuurlijk wel weer zijn vakantie kunnen betalen
als het goed is krijg ik morgen mijn loon van de AH, met daarbij ook mijn vakantiegeldquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k moet altijd 1 keer per half jaar!
Nog nooit gaatjes gehad![]()
Vakantiegeld was van mijn vorige werk (nog steeds vakantiewerk). Loon van Croonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
als het goed is krijg ik morgen mijn loon van de AH, met daarbij ook mijn vakantiegeld![]()
Die rekeningen van de tandarts zijn echt schandalig veel! Niet normaal, moest laatst een scan laten maken van de kaken ofzo (deed die eens in de zoveel tijd, nog nooit gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
![]()
Had onlangs nog een rekening van 160 euri..![]()
Schandalig Roycoooooo, schandalig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die rekeningen van de tandarts zijn echt schandalig veel! Niet normaal, moest laatst een scan laten maken van de kaken ofzo (deed die eens in de zoveel tijd, nog nooit gehad)! Rekening: iets van 80 euro, voor 1 (één) foto van mijn gebit.
Gekkenwerk is t!
Bedankt voor je medelevenquote:
Jah, voelt die er een beetje aan met die prikker. Vraagt die elke keer: flos je wel eens? Nee, doe ik nooit en heb ik nog nooit gedaan. Zou je wel eens moeten doen voor de tandplak, die kan in de hoekjes door dringen etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:50 schreef DaFan het volgende:
Bij mij zegt de tandarts alleen maar: Hm beetje veel tandplak he...
Maar kheb nooit gaatjes (nooit gehad ook) en nog nooit iets anders speciaals, behalve vorige keer alle verstandskiezen laten trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |