abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:54:37 #1
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50118926
Deel 23 - Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar, inclusief natuurlijk de online shop.

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars 2 is aangekondigd! Hierover later meer.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:
quote:
Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia

• Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [21] | [22]

De OP kun je hier vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jo0Lz op 05-06-2007 16:18:45 ]
  • Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:01:10 #2
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50119058
    Ik zit met het Plagueborn Armor gebeuren.
    HEb m'n tas vol van die zooi. Ge-Identified enzo, maar als ik verder salvage, krijk ik alleen maar crafting materials. Heb geen idee wat ik met die niet verder gesalvagede spullen moet.
    Mijn storage zit ook tot de nok toe vol. Moet alleen de crafting bak update nog zien te doen.

Wat een bende verzamel ik ook. Blauwe Items gaan voor zover mogelijk de verkoop in. Tenzij iemand nog tips heeft.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_50119303
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
    Ik zit met het Plagueborn Armor gebeuren.
    HEb m'n tas vol van die zooi. Ge-Identified enzo, maar als ik verder salvage, krijk ik alleen maar crafting materials. Heb geen idee wat ik met die niet verder gesalvagede spullen moet.
    Mijn storage zit ook tot de nok toe vol. Moet alleen de crafting bak update nog zien te doen.

Wat een bende verzamel ik ook. Blauwe Items gaan voor zover mogelijk de verkoop in. Tenzij iemand nog tips heeft.
    Als er een rune in zo'n Plaqueborn Armor zit dan kun je die er alleen uithalen met een Expert Salvage Kit.
    Normale Salvage Kits geven alleen maar crafting material.

Blauwe items gaan bij mij standaard naar de npc.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:14:56 #4
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50119333
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als er een rune in zo'n Plaqueborn Armor zit dan kun je die er alleen uithalen met een Expert Salvage Kit.
    Normale Salvage Kits geven alleen maar crafting material.

Blauwe items gaan bij mij standaard naar de npc.
    Idd, lekker verkopen!
    Meeste trouwens wat ik vind. Of het moet perfect zijn...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_50119730
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
    Idd, lekker verkopen!
    Meeste rares die ik vind en niet nodig heb geef ik weg in Ascalon.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:37:07 #6
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50119936
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Idd, lekker verkopen!
    Okee tnx voor de info.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_50120207
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dit is geen tvp, ik herhaal GEEN tvp...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:05:33 #8
    161413 xswords
    Professionele Kaas Schaaf
    pi_50120791
    Ik tvp dit topic ff
    Only facts matter...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:17:38 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50123218
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Heb trouwens de vreemde eigenschap de meest waardeloze gouden zooi te vinden. En zo ontzettend veel hamers, da's gewoon niet leuk meer
    En kistjes in UW en FoW, die geven mij altijd paarse non-maxed items. Altijd Iedereen gold, en ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW

Mooiste item wat ik heb is een (uiteraard niet perfecte) waterstaff of firemagic fire damage 10-21 r9, +1 watermagic 17%
    En dat krijg je dan uit één van de meest afgelegen plekken in de UW

... overkill
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:27:30 #10
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50123510
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Heb trouwens de vreemde eigenschap de meest waardeloze gouden zooi te vinden. En zo ontzettend veel hamers, da's gewoon niet leuk meer
    En kistjes in UW en FoW, die geven mij altijd paarse non-maxed items. Altijd Iedereen gold, en ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW

Mooiste item wat ik heb is een (uiteraard niet perfecte) waterstaff of firemagic fire damage 10-21 r9, +1 watermagic 17%
    En dat krijg je dan uit één van de meest afgelegen plekken in de UW

... overkill
    Mooie post.

.

Ik had dat gevoel ook altijd, dat ik altijd maar kutitems kreeg. Totdat ik ging 55monken, that is.
    nog nooit zoveel max damage gouden dingen gevonden.

Ook upgrades die veel waard zijn enzeau.

.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:34:46 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50123715
    Ook als ik ga 55en, dan krijg ik ook kutitems

Anet haat mij qua drops. Daarom heb ik denk ik ter compensatie een Bonedragon en een Gwen gekregen
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:16:48 #12
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50124945
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef Elegy het volgende:
    Ook als ik ga 55en, dan krijg ik ook kutitems

Anet haat mij qua drops. Daarom heb ik denk ik ter compensatie een Bonedragon en een Gwen gekregen
    Ze dachten, ach, elegy heeft 100 accounts. Hij hoeft niet op de main allemaal goede items.
    Ga maar eens een nieuw account aanmaken, krijg je opeens allemaal perfect items .
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:38:54 #13
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50125623
    Ik heb er maar vier

...okee, en 33 char slots
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:52:30 #14
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50126103
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb er maar vier

...okee, en 33 char slots
    O M G !!!!!!!!!!!!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:54:21 #15
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_50126170
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
    Uit het laatste topic:
    [..]

[..]
    Waarom zet je dat in het OP? Ik had je bericht al gelezen in het vorige topic. Gisteren was ik al uitgenodigt door Darky.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:55:40 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50126214
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

O M G !!!!!!!!!!!!
    Tja, en ik speel maar met een stuk of vijf chars regelmatig
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:19:42 #17
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50130856
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom zet je dat in het OP? Ik had je bericht al gelezen in het vorige topic. Gisteren was ik al uitgenodigt door Darky.
    Omdat ik niet wist of je het al had gelezen. .
    Is er al uit... Ik kon ook niet weten dat je invited was. heb geen i-net @ home. door @home.

;')
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tja, en ik speel maar met een stuk of vijf chars regelmatig
    Hehe, moeilijk om te weten waar welk character is en wat iedereen wel niet bij zich heeft?!
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:27:17 #18
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50131060
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Hehe, moeilijk om te weten waar welk character is en wat iedereen wel niet bij zich heeft?!
    Dat is soms wel even lastig idd. Dan zoek ik een item en dan kan ik het niet vinden... zo heb ik eens dagen gezocht naar waar ik al die crafting materials gelaten had... die zaten op een lowlv char op mijn vierde account
    pi_50131191
    Welk spel is beter wow of guildwars?
    pi_50131278
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef NickW het volgende:
    Dude, dat ga je vragen in het Guild Wars topic? Lijkt mij vrij logisch evident...

[ Bericht 3% gewijzigd door -Marc- op 05-06-2007 16:41:20 ]
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:39:39 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50131453
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef NickW het volgende:
    The Chronicles of Spellborn
    pi_50132173
    Wel irritant dat de economie compleet is ingestort, iets verkopen is vrij onmogelijk geworden
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:57:26 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50133897
    Als ze straks besluiten dat je Proph en Factions wapens ook kan inscripten, dan zijn veel greenies meteen geen ruk meer waard denk ik.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:58:42 #24
    65330 Ruzbeh
    pi_50140923
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef EricG het volgende:
    Wel irritant dat de economie compleet is ingestort, iets verkopen is vrij onmogelijk geworden

De economie is helemaal niet ingestort. Er zijn gewoon wat veranderingen geweest. Nu zijn veel dingen goedkoper geworden. Het is niet anders.

Gezeik over de economie de laatste tijd is volkomen begrijpelijk. Ik baal nu ook als een stekker dat als ik juist enorm veel ecto's aan het farmen ben in UW (nooit eerder gedaan namelijk) dat de prijs van ecto's nou zo laag is. Maar noem het geen ingestorte economie, want dat is het niet.
    pi_50144418
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De economie is helemaal niet ingestort. Er zijn gewoon wat veranderingen geweest. Nu zijn veel dingen goedkoper geworden. Het is niet anders.

Gezeik over de economie de laatste tijd is volkomen begrijpelijk. Ik baal nu ook als een stekker dat als ik juist enorm veel ecto's aan het farmen ben in UW (nooit eerder gedaan namelijk) dat de prijs van ecto's nou zo laag is. Maar noem het geen ingestorte economie, want dat is het niet.
    Ecto prijs valt toch best mee? 1K minder dan een half jaar geleden ongeveer...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 22:31:15 #26
    65330 Ruzbeh
    pi_50145239
    Last time I checked was het 5.5k @ trader.

Anyway. Ik heb besloten dat de eerste wekelijkse Guild Meet van de Fok! Guild op vrijdag zal plaatsnemen, om 19:00 uur.

Ik wacht nu op Darky's goedkeuring.
      woensdag 6 juni 2007 @ 08:45:01 #27
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_50152717
    guild meet :>

zien hoeveel er online komen :p
      woensdag 6 juni 2007 @ 08:45:25 #28
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50152730
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Ruzbeh het volgende:
    Last time I checked was het 5.5k @ trader.

Anyway. Ik heb besloten dat de eerste wekelijkse Guild Meet van de Fok! Guild op vrijdag zal plaatsnemen, om 19:00 uur.

Ik wacht nu op Darky's goedkeuring.
    Cool.
    Kunnen we ook op de site zetten, als nieuws item ofzo .
    http;//fokguildwars.nl
      woensdag 6 juni 2007 @ 08:45:45 #29
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50152738
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 08:45 schreef DarkY.NL het volgende:
    guild meet :>

zien hoeveel er online komen :p
    Als het goed is, heb ik dan alweer internet .
    pi_50159828
    Heb even een pauze ingelast met GW zodat ik er weer fris tegenaan ga in GW:EN. Wil overigens wel op de guild meet aanwezig zijn! Weet alleen niet of dat lukt omdat ik om 2 of 3 uur alweer op moet. Wil dan ook vroeg naar bed of ik doe wat met mijn vriendenclubbie.
    Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
    pi_50160653
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 12:44 schreef Ge4ce het volgende:
    Heb even een pauze ingelast met GW zodat ik er weer fris tegenaan ga in GW:EN. Wil overigens wel op de guild meet aanwezig zijn! Weet alleen niet of dat lukt omdat ik om 2 of 3 uur alweer op moet. Wil dan ook vroeg naar bed of ik doe wat met mijn vriendenclubbie.
    Geef maar toe je bent gewoon weer WoW aan het spelen. Klik

We hopen je natuurlijk nog wel een keer online te zien.

Ik gok dat ik ook minder GW aan het spelen ben als de release van Eye of the North dichterbij komt.

Dan heb ik meestal geen zin meer om de oude delen te spelen.
      woensdag 6 juni 2007 @ 13:39:24 #32
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50161710
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik gok dat ik ook minder GW aan het spelen ben als de release van Eye of the North dichterbij komt.

wehehhe, dat heb ik dus ook . Vrijwel geen van m;n prophecies chars speel ik nog, behalve m'n necro.
    pi_50162015
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

wehehhe, dat heb ik dus ook . Vrijwel geen van m;n prophecies chars speel ik nog, behalve m'n necro.
    Ik speel op al mijn characters nog regelmatig behalve mijn warrior.
    Ik heb er nog steeds spijt van dat ik mijn assassin er voor gedelete heb.

Vanavond weer even met mijn ritualist verder. Kijken of ik in Kodash Bazaar kan komen vandaag.
      woensdag 6 juni 2007 @ 13:53:54 #34
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50162217
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Eye of the North is toch geen nieuw deel als je het bekijkt.. Meer een uitbreiding van de normale delen volgens mijn inziens. Dat je gewoon met je huidige char de nieuwe gebieden inkan lijkt me gewoon een add-on.
    Maar ik zie dat denk ik anders.
      woensdag 6 juni 2007 @ 22:07:36 #35
    65330 Ruzbeh
    pi_50181109
    Eye of the North is de eerste uitbreiding, geen nieuwe deel of alleenstaande game zoals Prophecies, Factions en Nightfall. Wil je het spelen, dan moet je één van die drie spellen al hebben.
    pi_50189636
    Wat Ruzbeuh zegt. En inderdaad ik spel even wat WoW. Zijn gewoon allebij toffe spellen.
      donderdag 7 juni 2007 @ 07:49:56 #37
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50189849
    Heiden
      donderdag 7 juni 2007 @ 08:17:56 #38
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50190186
    . Vanaf vandaag weer internet, ws.
      donderdag 7 juni 2007 @ 09:30:12 #39
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50191503
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
    . Vanaf vandaag weer internet, ws.
    Als je dan toch internet hebt, pas dan ook effe je sig aan. Want die staat nog naar de oude URL.
    pi_50191771
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als je dan toch internet hebt, pas dan ook effe je sig aan. Want die staat nog naar de oude URL.
    Scherp!

Hoe is de alliance eigenlijk? Heb er nog niet echt veel van mee gemaakt.
    pi_50200696
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Probeer jij maar 'ns wat greenies te verkopen dan.
      donderdag 7 juni 2007 @ 14:35:36 #42
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_50201519
    iedereen heeft greenies, waarom zou je die poging willen wagen.
    Geef het gewoon aan een guildie, hero of houdt het vast voor de Guild Hall sales (jaja deze maand in de FOK GH)
    pi_50202642
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef DarkY.NL het volgende:
    iedereen heeft greenies, waarom zou je die poging willen wagen.
    Geef het gewoon aan een guildie, hero of houdt het vast voor de Guild Hall sales (jaja deze maand in de FOK GH)
    Sommige mensen hebben geld nodig
      donderdag 7 juni 2007 @ 15:51:33 #44
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50204411
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef EricG het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben geld nodig
    Pauper
      donderdag 7 juni 2007 @ 16:12:22 #45
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_50205114
    npc die groene voor 35 gold
      donderdag 7 juni 2007 @ 16:19:35 #46
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50205406
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 09:30 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

. Is voor redirect. Mensen passen hun bookmarks niet aan, zie ik in de stats.
    Ook Google moet het nieuwe adres leren .
    pi_50213324
    Hehe, ik meld me als newbie-speler (y) W/Mo lvl 14, en een E/Mes omdat ik even iets anders wilde (lvl 5 ). Maar speel vooral met die eerste. En het is tof en extreem verslavend

Leuk detail: mijn vader :| is zo mogelijk nog verslaafder dan ik ben :]
    Alles is een raadsel, maar ik weet nog niet in wat voor vorm en in welke taal.
    pi_50213341
    Ngh, dubbelpost. Sorry :|
    pi_50231382
    quote:
    Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef Metalmeisje het volgende:
    Hehe, ik meld me als newbie-speler (y) W/Mo lvl 14, en een E/Mes omdat ik even iets anders wilde (lvl 5 ). Maar speel vooral met die eerste. En het is tof en extreem verslavend

Leuk detail: mijn vader :| is zo mogelijk nog verslaafder dan ik ben :]
    Hoi hoi! Verslavend is dit spelletje inderdaad... Maar als je in de Guild wil, laat je ingame naam dan even achter. Dan wordt er een invite gestuurd
      vrijdag 8 juni 2007 @ 11:39:18 #50
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50232151
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Hoi hoi! Verslavend is dit spelletje inderdaad... Maar als je in de Guild wil, laat je ingame naam dan even achter. Dan wordt er een invite gestuurd
    claim voor de FOK!guild effe de users weg voor het vullen van mijn guild
    Poffertjes
    pi_50232269
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Poffertjes
    Heb jij een guild dan?
    Kom bij ons in de Alliance
    pi_50232302
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Poffertjes
    Gelukkig hebben mensen ook een keuze en worden ze niet gedwongen om in de Fok! Guild te gaan

En poffertjes zijn lekker
      vrijdag 8 juni 2007 @ 11:50:23 #53
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50232524
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef EricG het volgende:

[..]

Heb jij een guild dan?
    Kom bij ons in de Alliance
    Dat mag niet van Jo0lz en DarkY
    mijn guildje bestaat tot nu toe uit 4 personen
    en ik moet eerst naar de Luxon Ambassador in het deel waar ik nog niet ben geweest
      vrijdag 8 juni 2007 @ 12:02:50 #54
    65330 Ruzbeh
    pi_50233000
    Gisteren Gate of Madness gehaald. Master reward. En dat in één poging. En dan wel met 7 mensen i.p.v. 8!!!! Duurde wel dik een half uur ofzo. Ik was ook iets van 15 min afk omdat ik op Wiki voor een oplossing zat te kijken over hoe je Shiro moet verslaan, dus ik ALT-TAB weer terug naar Guild Wars denken dat ze allemaal allang dood zijn gegaan maar nee hoor ze waren allemaal springlevend. Wat een pro's!!!!!

En dankzij mij was het natuurlijk nooit gelukt omdat ik de enige was die Wild Blow had meegenomen, en dat was toch echt cruciaal.
    pi_50236439
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Dat mag niet van Jo0lz en DarkY
    mijn guildje bestaat tot nu toe uit 4 personen
    en ik moet eerst naar de Luxon Ambassador in het deel waar ik nog niet ben geweest
    Even voor de duidelijkheid, dat het niet mag is onzin. Het enige wat ze gezegd hebben is dat je Guild te klein is om in de Alliance te mogen.
    pi_50236966
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, dat het niet mag is onzin. Het enige wat ze gezegd hebben is dat je Guild te klein is om in de Alliance te mogen.
    lol... volgens mij mag het dan niet...
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_50237686
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef mips het volgende:

[..]

lol... volgens mij mag het dan niet...
    Niet mag van Joolz en Darky, essentieel stukje vergeten :$

Ik ga trouwens vanavond een warrior maken Lijkt me eigenlijk best wel tof, lekker tanken en relaxen, beetje runnen en centjes verdienen

Heb er al helemaal zin in! Ben alleen pas om 1730 thuis Stages zuigen
    pi_50237867
    Jouw stage zuigt dan. Ben hier rond 16:00 klaar. Vrij warm hier op het moment maar ach, heb gelukkig alles gedaan wat ik wou doen dus ik maak me geen zorgen.

Denk dat ik wel eerst even goed ga afkoelen voordat ik thuis ga gamen. Stom weer.
      vrijdag 8 juni 2007 @ 14:38:35 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50238797
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Niet mag van Joolz en Darky, essentieel stukje vergeten :$

Ik ga trouwens vanavond een warrior maken Lijkt me eigenlijk best wel tof, lekker tanken en relaxen, beetje runnen en centjes verdienen

Heb er al helemaal zin in! Ben alleen pas om 1730 thuis Stages zuigen
    Voor runnen kan je beter een Dervish/Ranger maken heur
    pi_50243356
    Het is gewoon bijna te warm om te gamen :| Wtfff.

Oh, en ingame-name: Miss Lorelaia.
    pi_50252156
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef Metalmeisje het volgende:
    Het is gewoon bijna te warm om te gamen :| Wtfff.

Oh, en ingame-name: Miss Lorelaia.
    Invite is eruit
      zaterdag 9 juni 2007 @ 20:24:11 #62
    65330 Ruzbeh
    pi_50278987
    WTF het is onmogelijk om Saoshang Trail te vanquishen. Drie monks verslaan met allemaal Shield of Regeneration is niet te doen.

Met heroes and henchies is het in ieder geval onmogelijk...
    pi_50279892
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
    WTF het is onmogelijk om Saoshang Trail te vanquishen. Drie monks verslaan met allemaal Shield of Regeneration is niet te doen.

Shut them down...
      zaterdag 9 juni 2007 @ 21:43:04 #64
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50281655
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:

Zijn mesmers toch eens een keertje handig
      zondag 10 juni 2007 @ 00:48:56 #65
    65330 Ruzbeh
    pi_50287157
    Ok het is dus gelukt. Met een andere gozer erbij. Maar die gozer was toch echt een pro zeg.

Ik weet eigelijk niks van andere professions af. Ik heb voornamelijk alleen maar rangers en warriors in Guild Wars gespeeld. En een klein beetje mesmer. Ik ga dus een beetje van alles proberen te spelen, want ik ben dus eigelijk niet zo'n Guild Wars pro als ik dacht.
    pi_50299142
    in de vakantie maar weer even spelen
      maandag 11 juni 2007 @ 15:00:23 #67
    65330 Ruzbeh
    pi_50332675
    Ik ben dus gekapt met de Fok! guild. Het is gewoon tè inactief. Met mij inclusief zijn er meestal iets van 3 members online, terwijl er enorm veel leden zijn. Maar die zijn dan echt maanden niet online geweest.
    pi_50332826
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik ben dus gekapt met de Fok! guild. Het is gewoon tè inactief. Met mij inclusief zijn er meestal iets van 3 members online, terwijl er enorm veel leden zijn. Maar die zijn dan echt maanden niet online geweest.
    Actief is het inderdaad niet echt, maar wel is het gezellig; vriendelijk; en is er een NL alliance.

Wat kunnen we eraan doen om het actiever te krijgen... Any suggestions?
    pi_50333061
    Heb atm geen tijd om te spelen, de komende week. Daarna is het lekker vakantie en heb k weer tijd zat
    pi_50333386
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Actief is het inderdaad niet echt, maar wel is het gezellig; vriendelijk; en is er een NL alliance.

Willekeurig mensen uitnodigen hebben we ook al wel eens gedaan.
    Dat gaat de eerste week goed en daarna zijn ze ook nooit meer online of ze zeggen nooit wat.
      maandag 11 juni 2007 @ 16:36:17 #71
    65330 Ruzbeh
    pi_50336457
    quote:

[..]

Ik vond het ook wel leuk, maar als er zo weinig mensen zijn kan het niet altijd leuk zijn.
    quote:
    Helemaal niks, er zijn te veel guilds denk ik.
      maandag 11 juni 2007 @ 19:25:50 #72
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_50342572
    Ik haat mijn nieuwe videokaart!
    To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
    wondered where this started and I think it goes back to the time I
    went to the circus and a clown killed my dad.
      maandag 11 juni 2007 @ 22:06:26 #73
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_50350919
    mischien dat het al is langsgeweest maar ArenaNet heeft nog reeds geen release date los gelaten...

Gaile Chat 10 Juni

in het vorige topic werdt al verteld dat er een release date was terwijl anet dit nog niet heeft vrijgegeven...
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_50352387
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Birra het volgende:
    Ik vind jouw nieuwe videokaart wel oké hoor.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 01:15:11 #75
    65330 Ruzbeh
    pi_50358980
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Birra het volgende:
    Nou, ik ook!
      dinsdag 12 juni 2007 @ 01:17:04 #76
    65330 Ruzbeh
    pi_50359016
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Pizzahut het volgende:
    mischien dat het al is langsgeweest maar ArenaNet heeft nog reeds geen release date los gelaten...

Gaile Chat 10 Juni

[afbeelding]

in het vorige topic werdt al verteld dat er een release date was terwijl anet dit nog niet heeft vrijgegeven...
    Release date boeit niet. Q3 2007 is goed genoeg. Of dat nou 30 augustus is of 5 september, dat verschil boeit niet.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 01:20:48 #77
    65330 Ruzbeh
    pi_50359100
    Is Gaile Gray trouwens haar echte naam? Ik zag dat naam dus voorbij gaan in de credits. Zo ja, dat is dan echt een coole naam. Wie heet er nou Gaile Gray? Mensch lijkt gewoon uit een boek van Tolkien gestapt te zijn en werk gevonden bij een games ontwikkelaar als community manager. Interresant.

dinsdag 12 juni 2007 @ 07:38:12 #78
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50361127
    Tis haar echte naam inderdaad. En ik dacht meer aan een Xmen personage

Woei, ik mag op proeftijd bij Xen of Onslaught in de euro-divisie
      dinsdag 12 juni 2007 @ 08:19:28 #79
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_50361482
    gister met de assa GoM in 1ste keer voltooid. Best makkie zolang je de stances maar kan cancelen
    EN jammer dat je er mee kapt Ruzbeh in de guild.
    pi_50362368
    Gaat lekker met mijn warrior, bijna helemaal gekleed in max armor (op de voetjes na). Bijna level 18 en nog maar 30K exp tot aan de survivor title!

Wat is trouwens de veiligste manier om de survivor title te behalen? Zou mijn eerste PvE titel zijn op Sunspear/Lightbringer na zijn
      dinsdag 12 juni 2007 @ 09:16:46 #81
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50362421
    Op GW Guru was laatst een thread hoe je in enkele minuten bakken met XP kon krijgen. Ik weet even niet meer hoe, maar het was in Thirsty River, gecombineerd met HM en enkele scrolls. 12.000 XP per uur geloof ik.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 09:28:02 #82
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50362639
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
    Op GW Guru was laatst een thread hoe je in enkele minuten bakken met XP kon krijgen. Ik weet even niet meer hoe, maar het was in Thirsty River, gecombineerd met HM en enkele scrolls. 12.000 XP per uur geloof ik.
    Handig voor een survivor char. .
    Moet hij niet doodgaan natuurlijk.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 09:32:20 #83
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50362749
    Als ik van het Cantha koter-eiland naar het mainland trvale, krijg ik een melding dat als ik naar Avalon wil een qeust moet uit voeren...
    probleem is, dat ik meestal niet oplet wat er volledig staat..

Wat bedoelen ze en waar moet ik zijn voor die quest?
    pi_50363220
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
    Als ik van het Cantha koter-eiland naar het mainland trvale, krijg ik een melding dat als ik naar Avalon wil een qeust moet uit voeren...
    probleem is, dat ik meestal niet oplet wat er volledig staat..

Wat bedoelen ze en waar moet ik zijn voor die quest?
    Dat zijn de quests om naar andere continenten te kunnen reizen, waar je moet zijn staat in de melding

Weet zelf niet eens welk deel Cantha bij hoort, maar als het Factions is. Dan moet je met Guardsman Chienpo en/of Linro babbelen.
    pi_50363294
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
    Tja, leuk en aardig. Maar survivor bereik je pas om lvl20 en HM is niet beschikbaar voordat je lvl20 bent

Bestaat er geen shortcut als travel to Lion's Arch als HP <= 5%
    pi_50363759
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Tja, leuk en aardig. Maar survivor bereik je pas om lvl20 en HM is niet beschikbaar voordat je lvl20 bent

Bestaat er geen shortcut als travel to Lion's Arch als HP <= 5%
    Er is wel een manier om vroegtijdig in Cantha en Tyria te komen.
    Volgens Joolz werkt de volgende methode:

Je moet met een Guildhall npc praten en dan een Hall kiezen die in Tyria of in Cantha ligt.
    Als je hier bent aangekomen praat je weer met deze npc en kies je ervoor om teruggebracht te worden naar LA of Kaineng Center.
    Dit is volgens mij de eennalaatste optie.
    pi_50364064
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je moet met een Guildhall npc praten en dan een Hall kiezen die in Tyria of in Cantha ligt.
    Als je hier bent aangekomen praat je weer met deze npc en kies je ervoor om teruggebracht te worden naar LA of Kaineng Center.
    Nee, ik bedoelde meer dat je niet dood kan gaan en automatisch kan maptravellen

Maar de guide waar Elegy het over had ziet er dope uit:

http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10164265&referrerid=&highlight=survivor+title

Das wel lekker makkelijk farmen
      dinsdag 12 juni 2007 @ 10:27:23 #88
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50364278
    Ik had deze guide voor in het begin.
    http://guildwars.incgamers.com/forums/showthread.php?t=451335

Die van jou is voor een wat later tijdstip .
    pi_50372579
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Dat gastje dat je kan terugbrengen naar LA hebben ze een paar weken geleden ofzo verwijderd, dus dit trucje kun je niet meer gebruiken
    pi_50372587
    Edit: Foutje
    pi_50377857
    Euh, domme vraag misschien. Ik heb net Nightfall:CE gekocht (kon het niet laten, haha!), en even rondgekeken, erg gaaf (y) Alleenn, nu staat er bij mn Factions-account, als ik inlog zeg maar, dat ik een Nightfall CE present heb ofzo? Een item wat ik moet unlocken, of iets in die richting. Maar euh.. Hoe?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 17:03:24 #92
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50377958
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Metalmeisje het volgende:
    Euh, domme vraag misschien. Ik heb net Nightfall:CE gekocht (kon het niet laten, haha!), en even rondgekeken, erg gaaf (y) Alleenn, nu staat er bij mn Factions-account, als ik inlog zeg maar, dat ik een Nightfall CE present heb ofzo? Een item wat ik moet unlocken, of iets in die richting. Maar euh.. Hoe?
    Als je NightFall speelt moet je even in het messegavakje /bonusitem typen (net als /dance /kneel enz.) dan zou je je item moeten unlocken.
    pi_50377976
    Aah kijk, dat is een poging waard
    pi_50378065
    `Gelukt! Een mini-Varesh, haha. Danku!
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:02:51 #95
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_50379734
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als je NightFall speelt moet je even in het messegavakje /bonusitem typen (net als /dance /kneel enz.) dan zou je je item moeten unlocken.
    Is er ook zoiets met de Guild Wars Prophecies Special Edition?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:11:34 #96
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50379993
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Metalmeisje het volgende:
    `Gelukt! Een mini-Varesh, haha. Danku!
    My Pleasure.. Veel plezier met je mini-Varesh
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef Birra het volgende:

[..]

Is er ook zoiets met de Guild Wars Prophecies Special Edition?
    Dat kan ik je helaas niet vertellen sowwie..
    pi_50380094
    Die was er wel ja, volgens mij kun je nu alleen de 2K6 edition nog krijgen en daar zitten een aantal wapens bij die alleen de mensen krijgen die de 2K6 editie hebben gekocht.

Factions en Nightfall hebben ook beide een CE edition.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:50:26 #98
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_50381312
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef torn_Machina het volgende:
    Die was er wel ja, volgens mij kun je nu alleen de 2K6 edition nog krijgen en daar zitten een aantal wapens bij die alleen de mensen krijgen die de 2K6 editie hebben gekocht.

Factions en Nightfall hebben ook beide een CE edition.
    Hoe weet je of je de 2006 versie hebt dan?
    pi_50381453
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Birra het volgende:

[..]

Hoe weet je of je de 2006 versie hebt dan?
    Staat op de doos als het goed is.
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:55:45 #100
    177856 Birra
    Bangkok Connection
    pi_50381513
    Kan het nergens goed vinden, maar er staat wel ergens "© 2005"?
    En /bonusitem werkt niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')