Heb jij een guild dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]claim voor de FOK!guild effe de users weg voor het vullen van mijn guild
![]()
Poffertjes![]()
Gelukkig hebben mensen ook een keuze en worden ze niet gedwongen om in de Fok! Guild te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]claim voor de FOK!guild effe de users weg voor het vullen van mijn guild
![]()
Poffertjes![]()
Dat mag nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb jij een guild dan?
Kom bij ons in de Alliance
Even voor de duidelijkheid, dat het niet mag is onzin. Het enige wat ze gezegd hebben is dat je Guild te klein is om in de Alliance te mogen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat mag nietvan Jo0lz en DarkY
![]()
mijn guildje bestaat tot nu toe uit 4 personen![]()
en ik moet eerst naar de Luxon Ambassador in het deel waar ik nog niet ben geweest![]()
lol... volgens mij mag het dan niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat het niet mag is onzin. Het enige wat ze gezegd hebben is dat je Guild te klein is om in de Alliance te mogen.
Niet mag van Joolz en Darky, essentieel stukje vergeten :$quote:
Voor runnen kan je beter een Dervish/Ranger maken heurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Niet mag van Joolz en Darky, essentieel stukje vergeten :$
Ik ga trouwens vanavond een warrior makenLijkt me eigenlijk best wel tof, lekker tanken en relaxen, beetje runnen en centjes verdienen
Heb er al helemaal zin in! Ben alleen pas om 1730 thuisStages zuigen
Invite is eruitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef Metalmeisje het volgende:
Het is gewoon bijna te warm om te gamen :| Wtfff.
Oh, en ingame-name: Miss Lorelaia.
Shut them down...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
WTF het is onmogelijk om Saoshang Trail te vanquishen.Drie monks verslaan met allemaal Shield of Regeneration is niet te doen.
![]()
Met heroes and henchies is het in ieder geval onmogelijk...
Zijn mesmers toch eens een keertje handigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
WTF het is onmogelijk om Saoshang Trail te vanquishen.Drie monks verslaan met allemaal Shield of Regeneration is niet te doen.
![]()
Met heroes and henchies is het in ieder geval onmogelijk...
Actief is het inderdaad niet echt, maar wel is het gezellig; vriendelijk; en is er een NL alliance.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben dus gekapt met de Fok! guild. Het is gewoon tè inactief.Met mij inclusief zijn er meestal iets van 3 members online, terwijl er enorm veel leden zijn. Maar die zijn dan echt maanden niet online geweest.
Willekeurig mensen uitnodigen hebben we ook al wel eens gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Actief is het inderdaad niet echt, maar wel is het gezellig; vriendelijk; en is er een NL alliance.
Wat kunnen we eraan doen om het actiever te krijgen... Any suggestions?
Ik vond het ook wel leuk, maar als er zo weinig mensen zijn kan het niet altijd leuk zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Actief is het inderdaad niet echt, maar wel is het gezellig; vriendelijk; en is er een NL alliance.
Helemaal niks, er zijn te veel guilds denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef -Marc- het volgende:
Wat kunnen we eraan doen om het actiever te krijgen... Any suggestions?
Release date boeit niet. Q3 2007 is goed genoeg. Of dat nou 30 augustus is of 5 september, dat verschil boeit niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Pizzahut het volgende:
mischien dat het al is langsgeweest maar ArenaNet heeft nog reeds geen release date los gelaten...
Gaile Chat 10 Juni
[afbeelding]
in het vorige topic werdt al verteld dat er een release date was terwijl anet dit nog niet heeft vrijgegeven...
Handig voor een survivor char.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Op GW Guru was laatst een thread hoe je in enkele minuten bakken met XP kon krijgen. Ik weet even niet meer hoe, maar het was in Thirsty River, gecombineerd met HM en enkele scrolls. 12.000 XP per uur geloof ik.
Dat zijn de quests om naar andere continenten te kunnen reizen, waar je moet zijn staat in de meldingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
Als ik van het Cantha koter-eiland naar het mainland trvale, krijg ik een melding dat als ik naar Avalon wil een qeust moet uit voeren...
probleem is, dat ik meestal niet oplet wat er volledig staat..
Wat bedoelen ze en waar moet ik zijn voor die quest?
Tja, leuk en aardig. Maar survivor bereik je pas om lvl20 en HM is niet beschikbaar voordat je lvl20 bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Elegy het volgende:
Op GW Guru was laatst een thread hoe je in enkele minuten bakken met XP kon krijgen. Ik weet even niet meer hoe, maar het was in Thirsty River, gecombineerd met HM en enkele scrolls. 12.000 XP per uur geloof ik.
Er is wel een manier om vroegtijdig in Cantha en Tyria te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, leuk en aardig. Maar survivor bereik je pas om lvl20 en HM is niet beschikbaar voordat je lvl20 bent
Bestaat er geen shortcut als travel to Lion's Arch als HP <= 5%
Nee, ik bedoelde meer dat je niet dood kan gaan en automatisch kan maptravellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is wel een manier om vroegtijdig in Cantha en Tyria te komen.
Volgens Joolz werkt de volgende methode:
Je moet met een Guildhall npc praten en dan een Hall kiezen die in Tyria of in Cantha ligt.
Als je hier bent aangekomen praat je weer met deze npc en kies je ervoor om teruggebracht te worden naar LA of Kaineng Center.
Dit is volgens mij de eennalaatste optie.
Dat gastje dat je kan terugbrengen naar LA hebben ze een paar weken geleden ofzo verwijderd, dus dit trucje kun je niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is wel een manier om vroegtijdig in Cantha en Tyria te komen.
Volgens Joolz werkt de volgende methode:
Je moet met een Guildhall npc praten en dan een Hall kiezen die in Tyria of in Cantha ligt.
Als je hier bent aangekomen praat je weer met deze npc en kies je ervoor om teruggebracht te worden naar LA of Kaineng Center.
Dit is volgens mij de eennalaatste optie.
Als je NightFall speelt moet je even in het messegavakje /bonusitem typen (net als /dance /kneel enz.) dan zou je je item moeten unlocken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Metalmeisje het volgende:
Euh, domme vraag misschien. Ik heb net Nightfall:CE gekocht (kon het niet laten, haha!), en even rondgekeken, erg gaaf (y) Alleenn, nu staat er bij mn Factions-account, als ik inlog zeg maar, dat ik een Nightfall CE present heb ofzo? Een item wat ik moet unlocken, of iets in die richting. Maar euh.. Hoe?![]()
Is er ook zoiets met de Guild Wars Prophecies Special Edition?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je NightFall speelt moet je even in het messegavakje /bonusitem typen (net als /dance /kneel enz.) dan zou je je item moeten unlocken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Metalmeisje het volgende:
`Gelukt! Een mini-Varesh, haha. Danku!
Dat kan ik je helaas niet vertellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef Birra het volgende:
[..]
Is er ook zoiets met de Guild Wars Prophecies Special Edition?
Hoe weet je of je de 2006 versie hebt dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef torn_Machina het volgende:
Die was er wel ja, volgens mij kun je nu alleen de 2K6 edition nog krijgen en daar zitten een aantal wapens bij die alleen de mensen krijgen die de 2K6 editie hebben gekocht.
Factions en Nightfall hebben ook beide een CE edition.
Staat op de doos als het goed is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Birra het volgende:
[..]
Hoe weet je of je de 2006 versie hebt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |