Die is inderdaad nog aan het cashen daar. Heeft zelfs een inter-Qatariaanse transfer gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ronald speelt nog in Qatar toch
van Basten naar ajaxquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:23 schreef Lubbert het volgende:
Ik denk dat het een potentiele topcoach is ja ,aar dan moet ie niet teveel in één keer willen. Dus niet dezelfde weg bewandelen als Danny Blind. Desnoods eerst een eerste divisie club kampioen maken en dan geleidelijk aan hogerop gaan. Het zou goed zijn om eerst ergens als assistent aan de slag te gaan. Misschien in 2008 als assisitent van Marco van Basten bij Ajax.
Ik stel me vooral vraagtekens bij zijn vermogen om iets uit te leggen eigenlijk...ik zie in hem meer een assistent coach dan een hoofdcoach.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef TJDoornbos het volgende:
aan zn inzicht ligt het niet maar denk niet dattie het haalt
Je wordt toch ook gekocht door een Sjeik o.i.d. en die bepaalt de club. Dus je weet van te voren niet waar je speelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:55 schreef Douwe het volgende:
[..]
Die is inderdaad nog aan het cashen daar. Heeft zelfs een inter-Qatariaanse transfer gemaakt
Feyenoord zoekt toch nog een coach?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat Ajax maar weer dezelfde fout maken na Blind en Wouters.
flauwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Mag hij eerst ff op spraakles gaan of een algeheel cursusje communicatieve vaardigheden. Hij kan dus beter eerst 10 jaar assistent worden.
Nou ja, ik denk dat de 16 miljoen bondscoaches het een worst zal wezen als dan wel goede resultaten mee worden behaald. Nu heb je een coach die zich wel overal weet uit te lullen maar geen bevredigende resultaat haalt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet flauw bedoeld. Dat is toch gewoon een manko voor een coach.
Die komt er ook welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Vanenburg zal ook wel inzicht hebben toch
Happel met De Boer verglijken wat doe je..............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ernst Happel sprak drie woorden Nederlands en werd Wereldkampieon. 'Kein Geloel, fusball spielen'
Wanneer was dat dan? Die heb ik blijkbaar gemist.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ernst Happel sprak drie woorden Nederlands en werd Wereldkampioen. 'Kein Geloel, voesballen'
Is het dementie of Korsakov Golfer ? Je mag zelf kiezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Die heb ik blijkbaar gemist.
En dan nu de bondscoach met de opstelling. Frank, vertel het maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef De_Postbode het volgende:
Njaaaaa, den eeeehh moet je natuurjlek wel eerst eeeeehh die hejle linie nar eeeeehh vore gooieeeh!
Bondscoach Frank, ik zie het al helemaal voor me.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef DrDentz het volgende:
En hij gaf de assist op Bergkamp in '98, ook niet onbelangrijk![]()
Ik hou het op Korsakov bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Is het dementie of Korsakov Golfer ? Je mag zelf kiezen.
1970 man Chindval. 'Hands dat is hands'quote:
Alsof hij echt zo onverstaanbaar is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet flauw bedoeld. Dat is toch gewoon een manko voor een coach.
Daar ga je al, Frank zal geen 2e rangs verdedigers als Jaliens opstellen....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan nu de bondscoach met de opstelling. Frank, vertel het maar.
"Nou eeeeeeeeeeeehhh in de goal hebben we uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Stekelenuuuuhburg. Achter uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh Jaliens uuuuuuuuuuuhhhh Boulahuuuuh Boulah.. uuuuh..... Boulahrouz."
We onderbreken deze uitzending voor een korte reclame en zijn zo bij u terug!
Zeker weten. Wat een wereldpassquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is het ook een beetje Frank z'n goal.
http://www.youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc&mode=related&search=
![]()
tenzij ze een ajaxpasoort hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar ga je al, Frank zal geen 2e rangs verdedigers als Jaliens opstellen....![]()
Klopt en zo wil ik me hem graag blijven herinneren. Niet zoals v. Basten zijn hele reputatie aan gort werken in een trainerscarriere.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Frank de Boer van 17jarige links back van Ajax tot laatste man van Barcelona. Meer dan 100 interlands voor Oranje. Mistte het EK 96 doo0r een blessure, typisch dat we toen ons slechtste toernooi speelden van de laatste 30 jaar. Schoot er nog even een vrije trap vanaf 30 meter in in 2000. En ja hij mistte daarna 2 penalties. Daarin was ie dus ook uniek.
Vervelend he als er geen gegadigden zijn in Rotterdam zuid?quote:
Heb je dat met stoicijn vBasten wel dan? of vMarwijk? of Vergoossen? Ook niet echte sfeermakers lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:
ik zie hem nou niet bepaald een bepaalde bezieling overbrengen op de selectie... of ligt dat aan mij?
Dat hoeft ook niet lijkt me. Als je maar duidelijk bent wat je wilt en wat je verwacht van je spelers.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je dat met stoicijn vBasten wel dan? of vMarwijk? of Vergoossen? Ook niet echte sfeermakers lijkt me.
van Basten brengt ook niks naast het veld, staat als een dooie in de dug out, met als dieptepunt Portugal tijdens het WKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je dat met stoicijn vBasten wel dan? of vMarwijk? of Vergoossen? Ook niet echte sfeermakers lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |