Die is inderdaad nog aan het cashen daar. Heeft zelfs een inter-Qatariaanse transfer gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ronald speelt nog in Qatar toch
van Basten naar ajaxquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:23 schreef Lubbert het volgende:
Ik denk dat het een potentiele topcoach is ja ,aar dan moet ie niet teveel in één keer willen. Dus niet dezelfde weg bewandelen als Danny Blind. Desnoods eerst een eerste divisie club kampioen maken en dan geleidelijk aan hogerop gaan. Het zou goed zijn om eerst ergens als assistent aan de slag te gaan. Misschien in 2008 als assisitent van Marco van Basten bij Ajax.
Ik stel me vooral vraagtekens bij zijn vermogen om iets uit te leggen eigenlijk...ik zie in hem meer een assistent coach dan een hoofdcoach.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef TJDoornbos het volgende:
aan zn inzicht ligt het niet maar denk niet dattie het haalt
Je wordt toch ook gekocht door een Sjeik o.i.d. en die bepaalt de club. Dus je weet van te voren niet waar je speelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:55 schreef Douwe het volgende:
[..]
Die is inderdaad nog aan het cashen daar. Heeft zelfs een inter-Qatariaanse transfer gemaakt
Feyenoord zoekt toch nog een coach?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat Ajax maar weer dezelfde fout maken na Blind en Wouters.
flauwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef Grulez het volgende:
Mag hij eerst ff op spraakles gaan of een algeheel cursusje communicatieve vaardigheden. Hij kan dus beter eerst 10 jaar assistent worden.
Nou ja, ik denk dat de 16 miljoen bondscoaches het een worst zal wezen als dan wel goede resultaten mee worden behaald. Nu heb je een coach die zich wel overal weet uit te lullen maar geen bevredigende resultaat haalt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet flauw bedoeld. Dat is toch gewoon een manko voor een coach.
Die komt er ook welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Vanenburg zal ook wel inzicht hebben toch
Happel met De Boer verglijken wat doe je..............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ernst Happel sprak drie woorden Nederlands en werd Wereldkampieon. 'Kein Geloel, fusball spielen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |