Hoe weet je dat nou? Sorry hoor, maar ik vind dat echt onzin. Hij heeft de finale al een keer gehaald. Dat zou hij dus nog wel een keer kunnen doen. En misschien staat Federer dan wel niet in de finale. Ik zeg niet dat hij het gaat winnen, maar om het op voorhand uit te sluiten vind ik niet logisch.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal zal nooit Wimbledon winnen. Het is al een wonder dat hij vorig jaar de finale haalde; dat zal dit jaar dan ook niet gebeuren.
Hewitt heeft toch ook nooit Roland Garros gewonnen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Sorry hoor, maar ik vind dat echt onzin. Hij heeft de finale al een keer gehaald. Dat zou hij dus nog wel een keer kunnen doen. En misschien staat Federer dan wel niet in de finale. Ik zeg niet dat hij het gaat winnen, maar om het op voorhand uit te sluiten vind ik niet logisch.
Alsof iemand van tevoren dacht dat Hewitt of Agassi RG zou winnen.
Ik bedoelde Wimbledon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt heeft toch ook nooit Roland Garros gewonnen....
Ja, je hebt helemeaal gelijk, Norrage. Was een slechte vergelijking van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Van Hewitt hadden ze het dubbel en dwars verwacht want hij had Sampras al een aantal keren op Queens verslagen en bovendien het toernooi al 3 keer op rij gewonnen + een rosmalen...
Bovendien is hij op gras opgegroeid in Australie...
Van Nadal kan je al deze dingen niet echt zeggen als het neerkomt op Wimby.
Wat is er vijandig aan?Dat ik één keer schreef "Wat een onzin"?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef Norrage het volgende:
Ik snap je frustratie dat iedereen zo lekker snel Nadal afschrijft....waaronder ikzelf
Ik zou het wat minder vijandig laten overkomen
Oh, oké...ik begon al aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Norrage het volgende:
ohnee...ik zei het meer tegen mezelf...af en toe laat ik het een beetje overkomen alsof wat ik zeg waarheid is
En Roddick dan? Redt die het niet tegen Nadal op gras?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef XL het volgende:
Als Federer om wat voor reden dan ook wegvalt voor Wimbledon, dan wint Nadal het op zijn sloffen.
er zijn genoeg andere namenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef XL het volgende:
en als Federer niet wegvalt, dan is Nadal de enige die het hem moeilijk kan maken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef XL het volgende:
Als Federer om wat voor reden dan ook wegvalt voor Wimbledon, dan wint Nadal het op zijn sloffen.
Misschien niet van Roddick. Wel van de rest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
![]()
Nadal wint niet van een Blake, Berdych, Roddick, Djokovic op gras hoor....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze hadden gezegd "Nee, laten we hem maar geen wildcard geven. Hij is over zijn top heen."*![]()
![]()
* In het Engels dan.
Hoe kwam hij dan vorig jaar in de finale en won hij daar ook nog een set van Federer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
nadal struikelt over een grasspriet
iedereen heeft eens een goede weekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kwam hij dan vorig jaar in de finale en won hij daar ook nog een set van Federer?
Het zijn twee weken en Nadal heeft wel erg veel goede weken.Mar goed, we merken het binnenkort vanzelf wel. Hij kan er in de eerste ronde al uitvliegen maar voor hetzelfde geld komt hij weer in de tweede week.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft eens een goede week
Tegen Nalbandian?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef mitt het volgende:
Derde ronde exit Nadal.
Del Potro tikt 'm weg in vier sets, net als morgen (maar dan in twee).quote:
Ja, zou kunnen. Maar ik verwachtte vorig jaar ook dat hij er tegen Kendrick, Agassi en Nieminen uit zou vliegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Del Potro tikt 'm weg in vier sets, net als morgen (maar dan in twee).
het gras was net gemaaid?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kwam hij dan vorig jaar in de finale en won hij daar ook nog een set van Federer?
lees het net pas..fantastisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef Norrage het volgende:
Thiemo de Bakker heeft een wildcard voor Wimbledon gekregen! ook wel te verwachten, winnaars bij het juniorenevenement mogen altijd het volgende jaar meedoen...
quote:
Ze zal wel een stuk lager gestaan hebben op het moment dat de entry list bepaald werd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Norrage het volgende:
als nummer 200 van de wereld kan je toch sowieso wel kwalificiatie spelen???
Dan moeten ze wel eerst in verschillende helften zitten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef TubewayDigital het volgende:
ik voorspel een finale djokovic - federer
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef TubewayDigital het volgende:
fed wint dan
En wie denk je dat die finale dan wint?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef Norrage het volgende:
Als Djokovic de finale haalt moet hij wel wat beter op gras gaan spelen dan hij nu doet....
Ik voorspel trouwens een finale Fed - Baghdatis....(vraag me niet waarom, maar ik heb het gevoel dat Baghdatis zijn vorm were gaat vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |