Vrouwentennis...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:10 schreef Colplay het volgende:
Ik mis Sharapova en de andere dames in de OP....
of geen topic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vrouwentennis...Daar moet eigenlijk een apart topic voor komen.
Hey je vergeet de tijd van Connors, Mc Enroe, Borg, Nastase etc...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef RubenSosa het volgende:
Vind Federer en Nadal maar niks, geef mij maar Sampras, Becker, Goran (dat waren nog eens tijden)
quote:
Volgens mij verloor hij anders de finale nog altijdquote:
Yep, ze gaat er alles aan doen om de kwalificaties te bereiken. En dan uiteraard voor de volle 100% voor het hoofdtoernooi gaan. Ze heeft het in zich, grastennis is nog steeds haar specialiteit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Brenda Schultz-McCarthy zich niet voor de allerlaatste keer proberen te plaatsen?
Sowieso niet dit jaar, omdat hij het alleen wil al hij er volledig klaar voor zou zijn. Ze twijfelde of het ooit nog ging gebeuren. Misa naar alle waarschijnlijkheid wel geplaatst, dat is heel lang geleden dat een NL's vrouw dat overkwamquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:31 schreef XL het volgende:
Hoe staat het met de mix-plannen van Richard en Michaela?
veel verhalen over gehoord, wat beelden van gezien, maar is echt voor mijn tijd.....klinkt oud hahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Hey je vergeet de tijd van Connors, Mc Enroe, Borg, Nastase etc...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die finale gaat echt nóóit meer geëvenaard worden. In ieder geval zal nooit meer een tennisfinale mij zo kunnen opwinden.
Dat was Koevermans in de Davis Cupquote:
Wil je een hele dag? Doorgaans is dat betrekkelijk makkelijk? Daar gaan 's avonds (na het werk) vaak nog mensen naar binnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef Quippe het volgende:
Aangezien ik rond deze tijd hoogstwaarschijnlijk ook in Londen ben voor een paar dagen wil ik ook een dagje Wimbledon meepakken. Hoe vroeg moet je ongeveer in de rij aansluiten om een kaartje voor de outside courts te kunnen bemachtigen, iemand hier ervaring mee?![]()
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Lars, hoe schat jij Federers kansen in voor Halle en Wimbledon?
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef XL het volgende:
[..]
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?Waarom dan, omdat hij nog met RG in zijn hoofd zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |