quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
De TV is bezet door de kinders!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ook_gek! waar ben je aapje!
enneeeh ijsmeis, niet vervelen, disney films kijken!
Klopt. Maar geen zin om daar in de openbaarhied over te posten, je weet me wel te vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja. Je bent in ieder geval niet zo vrolijk als.. laatst.
Ze zijn extreem zeldzaam.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Dat model DAF lijkt wel even mee te gaan.
Is daar een reden voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn extreem zeldzaam.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ook_gek! waar ben je aapje!
enneeeh ijsmeis, niet vervelen, disney films kijken!
nee. heironder een lijst met alle gebruikers van deze cabine voor zover bij mij bekend.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had Leyland niet een tijdje dezelfde cabinevorm?
Waarschijnlijk wel gezien DAF en Leyland/Rover ooit samengingenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had Leyland niet een tijdje dezelfde cabinevorm?
Ook geen geduld he?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja....... Als DaD er niet is moet ik het zelf maar doen
Nee, toen DAf Leyland kocht, werd de 1300, en andere trucks met deze cabine vervangen door de lichte Leyland truckrange, bij ons het best bekend als DAF 45. Deze hadden de leyland (officieel Motor Panels) T45 cabine. Niet de Club-van-Vier cabine.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien DAF en Leyland/Rover ooit samengingen
Maar daar weet lexxx vast veel meer vanaf
Ik mis haar nu alquote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja....... Als DaD er niet is moet ik het zelf maar doen
* Alfisti tapt een Spa & fruit voor mevrouwquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti tapt een Spa & fruit voor mevrouw
Weet je wat Espresso in het Frysk is?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
Espresso.
Doen je remmen het nu alweer dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
hoezo tijd voor nieuwe blokjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat Espresso in het Frysk is?
Flikkerkofje.
Ketellapper? Mwag. Soms.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahja, Lex, heeft die garage net buiten Cornjum een beetje waardige auto's staan?
Je moet ze wel rustig inremmen he harryquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
jahoor werken goedAlleen stonk het net een beetje na een stukje remmen testen
Onderhoudendquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat Espresso in het Frysk is?
Flikkerkofje.
jah ik doe me best maar b wegen zijn nogal onvoorspelbaar daarinquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet ze wel rustig inremmen he harry![]()
Kan je nagaan dat ik er de afgelopen weken nog 2000km mee heb geredenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onderhoudend.
En Fugie, dat was niet nodig hè?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah ik doe me best maar b wegen zijn nogal onvoorspelbaar daarin
lijkt em ook lullig als ik morgen op de snelweg ofzo een noodstop moet maken, kan ik weer nieuwe schijven kopenquote:
De ideale vrouwquote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kan meer dan koffiezetten alleen hoor....
Afgewassen heb ik ook gedaan ja. Alex droogde.quote:
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgewassen heb ik ook gedaan ja. Alex droogde..
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kan meer dan koffiezetten alleen hoor....
Jij hebt je kans al gehad met de housewarming!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hallo ik sta verder vooraanin de rij hoor
BEN ik geen jong meisje dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hallo ik sta verder vooraanin de rij hoor
bovendien van jij op jonge meisjes
Ik heb in ieder geval met DaD aan de ontbijttafel gezeten jaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt je kans al gehad met de housewarming!![]()
![]()
Ze heeft zelfs onder je douche gestaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval met DaD aan de ontbijttafel gezeten ja![]()
Ik heb de haartjes uit het doucheputje verzameld om te klonen, maar nu heb ik 50 keer het bejaarde echtpaar dat er voor me woondequote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs onder je douche gestaan!![]()
Een stevig pak slaag?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar niet om mij vechten hè?. Ik geef gewoon iedereen koffie die koffie wil, en mensen die iets anders willen kunnen het ook krijgen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de haartjes uit het doucheputje verzameld om te klonen, maar nu heb ik 50 keer het bejaarde echtpaar dat er voor me woonde
Wat moet je bij Sandra?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar het grote boze glazen oog kijken
Ik wist dat ik die zin anders had moeten formuleren.quote:
Hell no.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je niet even met ze mee pilsen?
ken je me nogquote:
markje in #fok zegt je dat watquote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de naam komt me idioot bekend voor...
dat was twaalfjequote:
idioot is wel de juiste omschrijvingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de naam komt me idioot bekend voor...
Relnichtquote:
ik ga zelfs naar bed nuquote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Relnicht
Nog wat te rellen, of hou je het rustig vandaag?
Het begon bij jouw posts.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef Xtreem het volgende:
Hoog niveau hier vandaag.
Nou en?quote:
Vooruit.quote:
Alsof er nu iets zinnigs over te zeggen valtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vooruit.
Ik ondervind enige moeite bij het motiveren van senior managers hier om antwoord te geven op mijn vragen. Vriendelijk aandringen werkt niet.
Tips?
Annemarie komt niet eens ff helpen ofzo eh, ik heb haar net hier voor de deur weggestuurdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wh00t. Het schilderen is kloar. Nu even uitblazen dan de kamer leeg trekken, vloer schoon maken en vanavond aan het laminaat beginnen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Annemarie komt niet eens ff helpen ofzo eh, ik heb haar net hier voor de deur weggestuurd
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
Mja en ik ben echt een knetterautist als ik aan het klussen ben. Dat gaat echt het beste met me, myself & 3fm
Zulks een zakenmanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:34 schreef Hugster het volgende:
Ik vind er zelf geen fuck aanMorgen komt mijn vorige huisgenote hier voor me schilderen zodat ik wat anders kan doen
Ja dat blauwe hol met sterretjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zulks een zakenman
Mja ik vind het wel prima, ik ben er mee opgegroeid. Als klein mannetje met m'n Fisherprice klussetje achter m'n pa aan hobbelen. Vooral als het om m'n eigen plekjes gaat wil ik het gewoon mooi hebben.
En ach je weet hou die ouwe kamer erbij lag :x .
Ik vind het onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet zo schokkend toch?
En kom jij daar regelmatig dan?
En Sieuwe doe eens een piccie dan
Ik trek het het zo even leeg en dan maak ik picsquote:
Nouuuuuquote:
quote:Jeroen - Too Young To Be The Sun God zegt:
ik kom je desnoods halen
Jeroen - Too Young To Be The Sun God zegt:
maar jij gaat mee
Hij heeft nog steeds niks gezegd, dus geen idee of ie meegaat, hij ziet maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:44 schreef BoJo het volgende:
ohja ijmeis, als tim mee wil de 17de dan moet ie wel met de seat gaan aangezien ik geen achterbank meer heb![]()
en als je met mij mee rijd heb je oordoppen nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niks gezegd, dus geen idee.
Bij Tim in de auto ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
en als je met mij mee rijd heb je oordoppen nodig![]()
Net als bij een f50 van de headsetsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
en als je met mij mee rijd heb je oordoppen nodig![]()
ja, ik las vandaag wel al mee, maar om op mn 3e werkdag meteen al mee te posten vond ik iets te opvallendquote:
Deed ik welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik las vandaag wel al mee, maar om op mn 3e werkdag meteen al mee te posten vond ik iets te opvallend
Ik zit niet zo heel veel achter de computer... Maar was vandaag rustig aan de balie dus kon zo nu en dan ff meelezenquote:
Ongelooflijk gewoon, die sukkels bij ons hebben de harde groei even geen rekening gehouden met opslagplaatsquote:
Dat lijkt me een goed plan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben per dag 2 uurtjes dat het loket dicht is, dan zijn er dus geen zeurzakken, zodat je aan je eigenlkjke werk toe komt, ideaal
vergeet je de Lidl aan de overkant nietquote:
Die is stuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
[afbeelding]
http://www.autogespot.com/index.php?id=275
![]()
je linkje is viesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
[afbeelding]
http://www.autogespot.com/index.php?id=275
![]()
ja slechte site is datquote:
Correct.quote:
alleen als je mod bent van Autogespotforum en je met smerige modpraktijken je spotgemiddelde kan opkrikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
m'n achtergrondje kapot![]()
Ik dacht dat je bij autogespot geen auto's op circuit mocht fotograferen?![]()
Die kutwinkels zijn altijd om 18:00 dicht. Lidl en super de boer zijn tot 20:00 open meen ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet geweest. Ik wilde wel nog naar de action ook, maar die was al dicht
Aldi om 19:00.. Nou ja, om 18:00, alleen die bij jou een uurtje later. ik kwam er om 17:55 achter dat ik daar iets vandaan moet hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die kutwinkels zijn altijd om 18:00 dicht. Lidl en super de boer zijn tot 20:00 open meen ik
Nou, ik heb best zin in de ring hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Een auto is dus echt niet cool als je'm op het circuit spot he!
Dat is namelijk veel makkelijker spotten dan rondlopen bij een duur hotel...
De aldi is, afgezien van donderdag, toch ook om 18:00 dicht? Ik loop er regelmatig langs tussen 6 en 7 terwijl alles afgesloten is. Of ik wil er niet naar binnen kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aldi om 19:00.. Nou ja, om 18:00, alleen die bij jou een uurtje later. ik kwam er om 17:55 achter dat ik daar iets vandaan moet hebben
Waarom ga je niet met de Visa?quote:
nou, vandaag wasie iig open. ook al was er geenhond. openingstijden staan op de aldi site.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De aldi is, afgezien van donderdag, toch ook om 18:00 dicht? Ik loop er regelmatig langs tussen 6 en 7 terwijl alles afgesloten is. Of ik wil er niet naar binnen kijken
Ik hoef niet dood. Mn auto hoeft niet dood. En ik wil jullie op de autobahn niet teveel ophouden.quote:
Zie't ja, scheelt weerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, vandaag wasie iig open. ook al was er geenhond. openingstijden staan op de aldi site.
Ik mag niet bij Anne in haar tweepersoonsbedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef lipje het volgende:
we zien je daar welKan je op vrijdag al vertrekken
En t is maar een klein stukje vanaf Anne d'r huis
Nee, naar de gebakken aardeppeltjes met spekjes en ui. maar die was opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie't ja, scheelt weer
Je was op zoek naar de gasbarbecue met hermometer?
een apparaat dat detecteert of Hermandeperman aan de BBQ staatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie't ja, scheelt weer
Je was op zoek naar de gasbarbecue met herm-o-meter?
Uhuh, en nog goedkoop ook omdat't bij de aldi vandaan komtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
een apparaat dat detecteert of Hermandeperman aan de BBQ staat
jeouders zijn tof.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders hebben wat foto's in Berlijn voor je gemaakt, Alex.
Noem je me nu goedkoop?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Uhuh, en nog goedkoop ook omdat't bij de aldi vandaan komt
Die rukker gaat zeker geen W123 rijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:02 schreef Paladijn het volgende:
De 190fbgers krijgen concurrentie: Mercedes-Benz Rijders Verenig U! van een alfa-rijder!
Klassieker zelfs... maar als je drie maanden vast werk hebt kan je dat makkelijk betalen toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die rukker gaat zeker geen W123 rijden![]()
![]()
Stopt 'ie er ook weer die velgen onder, wedden?
Zie mijn 'homepage'quote:
Iedere helmjosti kan de aanschaf betalen. Maar dan begint het pas hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klassieker zelfs... maar als je drie maanden vast werk hebt kan je dat makkelijk betalen toch?
Die velgen zijn vast niet meegeleverd bij de verkoop van zijn AR... dus die zitten zo onder een Merc
'die velgen liggen er echt diep inquote:
Hij is ook half afquote:
Bescherming van zijn velgen uiteraardquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Als die bumpers niet zo groot waren zou hij ook vast niet zoveel raken![]()
Dit is voor het eerst dat er een wide body kit op zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Als die bumpers niet zo groot waren zou hij ook vast niet zoveel raken![]()
En meteen ook voor 't laatstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat er een wide body kit op zit.
http://www.shoreline-tuning.nl/forum/viewtopic.php?t=1458&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bescherming van zijn velgen uiteraard
Zou die mega-diffuser nou echt wat helpen?
En Hugster, heb je meer pics?
quote:
Bedankt voor het compliment, ik voel me sterk bovengemiddeld..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
bovendien is ie niet gespotwaardig. Misshcien ben je wel kranwagenmachinist, en dan heb je hemop je werk gemaakt, en dat mag niet!
[gemiddelde autogespotuser]Nee, dat is niet op een circuit! Daar staan gewoon een hek en een tribune langs de openbare weg! Echt waar![/gemidelde autogespotuser]
Ik ook...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Gert-Jan Dröge is dood
Best kunnen lachen om de beste man
Jij bent een kindje, ik keek vroegah nogwel eens naar zijn programma's, vandaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen.
Ik heb ook wel wat van 'm gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij bent een kindje, ik keek vroegah nogwel eens naar zijn programma's, vandaar.
het is dan ook van ver voor jouw tijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen.
Hij had longkanker.. Dan overlijdt je niet echt onverwacht.... al wist ik niet dat hij ziek wasquote:
Ja zo bedoel ik het ook..quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij had longkanker.. Dan overlijdt je niet echt onverwacht.... al wist ik niet dat hij ziek was
moet je even kijken in het centrale katten foto topic. Daar heb ik een hele berg foto's gisteren achtergelatenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je katje?
Ik ga 't even checken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je even kijken in het centrale katten foto topic. Daar heb ik een hele berg foto's gisteren achtergelaten![]()
Ze was gisteren tijdens het spelen opeens in slaap gevallen op mijn hand. Is een hele leuke foto geworden.
Ik wou dat ik zo slim was als jij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt doordat ik tenminste wel zeg wat ik bedoel.
Dat mag ook wel, op een woensdag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Nu komt er toch snel een einde aan mijn weekend.
Toch een beetje jammer dat dat dan weer moet met een bespreking van 30 minuten om 16:00.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
Dat mag ook wel, op een woensdag.
De RUG is echt niet normaal hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer dat dat dan weer moet met een bespreking van 30 minuten om 16:00.![]()
Gaat meteen dat weekend gevoel weg. Maarja, mag inderdaad ook wel een keer.
Hangt echt een beetje van de periode af hier. Ik begin met de studie (wordt gezien als een van de zwaarste trouwens, wat iedereen natuurlijk aan alle mensen verteld om het beeld in stand te houden), meteen na een paar weekjes, practica. 08:30 - 17:00, 5x in de week, 3 weken lang. Dat is echt niet grappig. Maarja, zoals nu. Af en toe wat projectjes, soms een college van 09:00-10:45. En eerder college van 09:00-12:00, meteen daarna computer werk college. Niet echt regelmatig ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
De RUG is echt niet normaal hè?Huisgenoot van me is nu aan het afstuderen, maar heeft echt in al die jaren niet langer dan 2 dagen per week op de RUG rondgehangen
Iedere student ziet zijn studie als de zwaarstequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Hangt echt een beetje van de periode af hier. Ik begin met de studie (wordt gezien als een van de zwaarste trouwens, wat iedereen natuurlijk aan alle mensen verteld om het beeld in stand te houden), meteen na een paar weekjes, practica. 08:30 - 17:00, 5x in de week, 3 weken lang. Dat is echt niet grappig. Maarja, zoals nu. Af en toe wat projectjes, soms een college van 09:00-10:45. En eerder college van 09:00-12:00, meteen daarna computer werk college. Niet echt regelmatig ofzo.
Tuurlijk, al kan elk helder persoon wel een beetje het verschil in schatten van bijvoorbeeld Geschiedenis en Econometrie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
Iedere student ziet zijn studie als de zwaarste.
Dat lijkt me wel ja. Maar waar zou jij Biomedische Technologie indelen dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, al kan elk helder persoon wel een beetje het verschil in schatten van bijvoorbeeld Geschiedenis en Econometrie.
Ik zag er pas ook een ja, wat een dingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bij mijn ouders om de hoek zit een winkel die dit soort fietsen verkoopt. Als je dat ziet ga je kapot.
Zie je ze lekker rond rijden op de weg ook
http://www.cruisecontrolbikes.nl
Tja, ik moet toegeven dat dat zo moeilijk te zeggen valt. Die studie volg jij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Maar waar zou jij Biomedische Technologie indelen dan?
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Tja, ik moet toegeven dat dat zo moeilijk te zeggen valt. Die studie volg jij?
quote:
Had gekuntquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
Nee.
Vriend van me gaat daar zaterdag naartoe om z'n lowriderfiets op te halenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bij mijn ouders om de hoek zit een winkel die dit soort fietsen verkoopt. Als je dat ziet ga je kapot.
Zie je ze lekker rond rijden op de weg ook
http://www.cruisecontrolbikes.nl
Je hebt hem niet tegen kunnen houden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vriend van me gaat daar zaterdag naartoe om z'n lowriderfiets op te halen![]()
Had zomaar gekund inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Had gekunt![]()
Sowieso lijkt me elke medische studie wel redelijk in de richting van moeilijk of zwaar te liggen. LS&T daar wel even buiten gehouden dus.
Wil je ALSJEBLIEFT een foto maken van jou op die unitquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
zit tegen over een koffie shop kan hij lekker een dampje nemen terwijl hij aan het cruise is in scheveninenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
daar ben ik wel eens geweest. Is erg indrukwekkend om daar rond te lopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo: http://www.oorlogsmuseum-overloon.nl/
een plaatje van hoe de radiateur normaalgesproken opgehangen is in een Ibiza 1.4 uit 2000, en onderdeelnummers van de benodigde onderdelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Wat moet je weten dan?
Mooi gewordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo: http://www.oorlogsmuseum-overloon.nl/
Dat is een studie voor mensen die denken iets interessants te gaan doen en zijn getrokken door de naam van de studie. Terwijl het gewoon een soort veredelde biologie is. Daar hadden we het 1e half jaar samen colleges mee. Dus alle vooroordelen liggen klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
Had zomaar gekund inderdaad.
Waarom is LS&T minder dan?
Jelger gaat er mee door gein en stein cruisenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je ALSJEBLIEFT een foto maken van jou op die unitAlsjeblieft
Ik vind ze wel stoer hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zit tegen over een koffie shop kan hij lekker een dampje nemen terwijl hij aan het cruise is in scheveninen![]()
Ziejewel dat ze het kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi geworden
Ik vond het ook erg indrukwekkend
Als ThaFreak er over een uur nog niet is, kan ik denk ik wel even kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef vlad het volgende:
[..]
een plaatje van hoe de radiateur normaalgesproken opgehangen is in een Ibiza 1.4 uit 2000, en onderdeelnummers van de benodigde onderdelen.
Och godquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jelger gaat er mee door gein en stein cruisen![]()
http://www.spokes.nl/index.php?p=1-5-47&page=0&soort=&gender=&zoeken=ja&bike_zoek=lead+sled&id=73 Met een meter breed stuur erop wat je niet goed kan zien op de foto
En, nee
[..]
Ik vind ze wel stoer hoor
Veel bekijks ook
Het klinkt inderdaad interessant ja, maar dat is het niet dus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:26 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dat is een studie voor mensen die denken iets interessants te gaan doen en zijn getrokken door de naam van de studie. Terwijl het gewoon een soort veredelde biologie is. Daar hadden we het 1e half jaar samen colleges mee. Dus alle vooroordelen liggen klaar.![]()
Hij woont weer alleen nu in N'gein.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och godHoe is het eigenlijk afgelopen met z'n vriendin toen...?
en dat kan niet stiekem al wat eerder?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ThaFreak er over een uur nog niet is, kan ik denk ik wel even kijken.
Antikraak in het hoofdkantoor van de OVB bij Anna van Rijnquote:
Daar kan je dus leuke feestjes gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Antikraak in het hoofdkantoor van de OVB bij Anna van Rijn
80m2 kamer, grote tuin, uitgestorven, echt heerlijk
bedankt voor hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry vlad, maar ik heb geen idee hoe dat Elsa werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |