quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
De TV is bezet door de kinders!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ook_gek! waar ben je aapje!
enneeeh ijsmeis, niet vervelen, disney films kijken!
Klopt. Maar geen zin om daar in de openbaarhied over te posten, je weet me wel te vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja. Je bent in ieder geval niet zo vrolijk als.. laatst.
Ze zijn extreem zeldzaam.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Dat model DAF lijkt wel even mee te gaan.
Is daar een reden voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn extreem zeldzaam.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ook_gek! waar ben je aapje!
enneeeh ijsmeis, niet vervelen, disney films kijken!
nee. heironder een lijst met alle gebruikers van deze cabine voor zover bij mij bekend.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had Leyland niet een tijdje dezelfde cabinevorm?
Waarschijnlijk wel gezien DAF en Leyland/Rover ooit samengingenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had Leyland niet een tijdje dezelfde cabinevorm?
Ook geen geduld he?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja....... Als DaD er niet is moet ik het zelf maar doen
Nee, toen DAf Leyland kocht, werd de 1300, en andere trucks met deze cabine vervangen door de lichte Leyland truckrange, bij ons het best bekend als DAF 45. Deze hadden de leyland (officieel Motor Panels) T45 cabine. Niet de Club-van-Vier cabine.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien DAF en Leyland/Rover ooit samengingen
Maar daar weet lexxx vast veel meer vanaf
Ik mis haar nu alquote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja....... Als DaD er niet is moet ik het zelf maar doen
* Alfisti tapt een Spa & fruit voor mevrouwquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti tapt een Spa & fruit voor mevrouw
Weet je wat Espresso in het Frysk is?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
Espresso.
Doen je remmen het nu alweer dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
hoezo tijd voor nieuwe blokjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat Espresso in het Frysk is?
Flikkerkofje.
Ketellapper? Mwag. Soms.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahja, Lex, heeft die garage net buiten Cornjum een beetje waardige auto's staan?
Je moet ze wel rustig inremmen he harryquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef Fugie het volgende:
jahoor werken goedAlleen stonk het net een beetje na een stukje remmen testen
Onderhoudendquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat Espresso in het Frysk is?
Flikkerkofje.
jah ik doe me best maar b wegen zijn nogal onvoorspelbaar daarinquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet ze wel rustig inremmen he harry![]()
Kan je nagaan dat ik er de afgelopen weken nog 2000km mee heb geredenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onderhoudend.
En Fugie, dat was niet nodig hè?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah ik doe me best maar b wegen zijn nogal onvoorspelbaar daarin
lijkt em ook lullig als ik morgen op de snelweg ofzo een noodstop moet maken, kan ik weer nieuwe schijven kopenquote:
De ideale vrouwquote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kan meer dan koffiezetten alleen hoor....
Afgewassen heb ik ook gedaan ja. Alex droogde.quote:
Wil je met me trouwen?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgewassen heb ik ook gedaan ja. Alex droogde..
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kan meer dan koffiezetten alleen hoor....
Jij hebt je kans al gehad met de housewarming!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hallo ik sta verder vooraanin de rij hoor
BEN ik geen jong meisje dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hallo ik sta verder vooraanin de rij hoor
bovendien van jij op jonge meisjes
Ik heb in ieder geval met DaD aan de ontbijttafel gezeten jaquote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt je kans al gehad met de housewarming!![]()
![]()
Ze heeft zelfs onder je douche gestaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval met DaD aan de ontbijttafel gezeten ja![]()
Ik heb de haartjes uit het doucheputje verzameld om te klonen, maar nu heb ik 50 keer het bejaarde echtpaar dat er voor me woondequote:Op maandag 4 juni 2007 22:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs onder je douche gestaan!![]()
Een stevig pak slaag?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar niet om mij vechten hè?. Ik geef gewoon iedereen koffie die koffie wil, en mensen die iets anders willen kunnen het ook krijgen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de haartjes uit het doucheputje verzameld om te klonen, maar nu heb ik 50 keer het bejaarde echtpaar dat er voor me woonde
Wat moet je bij Sandra?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar het grote boze glazen oog kijken
Ik wist dat ik die zin anders had moeten formuleren.quote:
Hell no.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je niet even met ze mee pilsen?
ken je me nogquote:
markje in #fok zegt je dat watquote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de naam komt me idioot bekend voor...
dat was twaalfjequote:
idioot is wel de juiste omschrijvingquote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de naam komt me idioot bekend voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |