Dit moet scherts zijn, anders is het een teken van geestelijke stoornis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb al Ronald Plasterk geemailed over waarom het onrechtvaardig is en hoe ik denk hoe het zou moeten zijn. Compleet met voorbeelden (einstein) Maar die nerd geeft gewoon geen antwoord. En
Inderdaad, als dit topic op waarheden berust mag ts wel even een psycholoog bezoekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit moet scherts zijn, anders is het een teken van geestelijke stoornis.
Vast een kloon van Croupouque ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit moet scherts zijn, anders is het een teken van geestelijke stoornis.
Inderdaad je moet jezelf niet gaan vergelijken met anderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij hebt al 5 kinderen en hij geen?
OT: Dat jij naar zo naar anderen kijkt zegt al veel over jezelf.
Dat valt te bezien, voor hoogbegaafde kinderen is het onderwijssysteem van Nederland onder de maat. En ook als je naar de universiteit wilt van HBO gaat ook moeilijkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef VrijeVal het volgende:
We hebben in Nederland juist een super goed onderwijssysteem. Iedereen, arm en rijk, kan naar de universiteit! Zijn niet veel landen die dat met ons gemeen hebben!
Vage manier van redeneren houd jij er op naquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, voor hoogbegaafde kinderen is het onderwijssysteem van Nederland onder de maat. En ook als je naar de universiteit wilt van HBO gaat ook moeilijker
sorry hoor van wat je zegt over dat hoogbegaafde minieme sociale vaardigheden daar valt me bek toch van dicht hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vage manier van redeneren houd jij er op naDus omdat het onderwijssysteem niet perfect voorziet in uitzonderingen als hoogbegaafden (die over het algemeen het probleem over zichzelf afroepen door hun minieme sociale vaardigheden) is het minder goed?
En de overstap van hbo naar uni zijn gewoon strengere eisen aan gesteld. (terecht!) Verder is er weinig mis mee. Zowel hbo bachelors als hboers met een P kunnen moeiteloos overstappen.
Jammer voor die >1%, maar dat betekent niet dat het nederlandse schoolsysteem opeens minder goed zou zijn.
gelukkigquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:38 schreef Wouser het volgende:
[..]
sorry hoor van wat je zegt over dat hoogbegaafde minieme sociale vaardigheden daar valt me bek toch van dicht hoor![]()
Hoogbegaafden redden zich op de uni wel kan ik je verzekeren. Die pakken er gerust een studie bij of doen een honours programma.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, voor hoogbegaafde kinderen is het onderwijssysteem van Nederland onder de maat. En ook als je naar de universiteit wilt van HBO gaat ook moeilijker
einsquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef borisz het volgende:
-ev
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
En dan klagen over het tijdverspillen door anderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Dus weer een jaar overnieuw alleen om Nederlands te maken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef SeanFerdi het volgende:
TS is gewoon net als een boel andere kloons kwijtgeraakt met de grote password-reset...
Heb jij op het Trichter gezeten ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:23 schreef Seam het volgende:
Wat een kutkick trouwens, ik zie het nu pas
quote:Ik heb gewoon overal ter wereld de universiteiten en programmas voor het uitkiezen en dan proberen zij mij een lesjes te leren
Trichterquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb jij op het Trichter gezeten ?
Niveautje daar...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Trichter![]()
Ik studeer nu wel in Maastricht als je dat bedoeld![]()
Drama #1983409 blijft leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef ANWB het volgende:
Koop een paar guns en schiet ze allemaal kapot.![]()
Ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Fantastig tog? Dat iedereen op FOK! een IQ van 150 heeft en de CITO met bijna het maximum heeft afgerond?
Ik vroeg me al af waar die kerel bleef. Zijn kutkloontjes lijken ook niet echt aan te slaan namelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
O jezus, is die arrogante kutkneus van een dieselnoi ook weer in het land der levenden?
Wie zijn zijn kloons?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die kerel bleef. Zijn kutkloontjes lijken ook niet echt aan te slaan namelijk
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |