quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
En dan klagen over het tijdverspillen door anderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Dus weer een jaar overnieuw alleen om Nederlands te maken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef SeanFerdi het volgende:
TS is gewoon net als een boel andere kloons kwijtgeraakt met de grote password-reset...
Heb jij op het Trichter gezeten ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:23 schreef Seam het volgende:
Wat een kutkick trouwens, ik zie het nu pas
quote:Ik heb gewoon overal ter wereld de universiteiten en programmas voor het uitkiezen en dan proberen zij mij een lesjes te leren
Trichterquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb jij op het Trichter gezeten ?
Niveautje daar...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Trichter![]()
Ik studeer nu wel in Maastricht als je dat bedoeld![]()
Drama #1983409 blijft leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef ANWB het volgende:
Koop een paar guns en schiet ze allemaal kapot.![]()
Ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Fantastig tog? Dat iedereen op FOK! een IQ van 150 heeft en de CITO met bijna het maximum heeft afgerond?
Ik vroeg me al af waar die kerel bleef. Zijn kutkloontjes lijken ook niet echt aan te slaan namelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
O jezus, is die arrogante kutkneus van een dieselnoi ook weer in het land der levenden?
Wie zijn zijn kloons?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die kerel bleef. Zijn kutkloontjes lijken ook niet echt aan te slaan namelijk
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |