tvpquote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was er net naar op zoek
Speel het zelf al dik 3 jaar, maar wist niet dat er ook een Fok! topic over was.
Zijn er bepaalde taktieken die je moet gebruiken bij een topclub, doelstelling 7 of doelstelling 16 club, of hanteren jullie altijd dezelfde ?!?
Hopelijk kan Lampard het tij kerenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Had je Schalke maar niet moeten nemen.
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:03 schreef nzw het volgende:
Weer verloren, lig ik uit de beker mainz had een trainingskamp belegt. Vanavond Stutgard en daarna heb ik eindelijk weer het makkelijkere deel van de competitie
.
Ik speel heul al 3 jaarquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:03 schreef nzw het volgende:
Weer verloren, lig ik uit de beker mainz had een trainingskamp belegt
Join the moddafucking club manquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik speel heul al 3 jaar![]()
En nee: Niet bij jullie![]()
Daar willen wij volgend seizoen mee beginnen. Maar hoe zit dat daar:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef thewishmaster het volgende:
Het blijft een leuk spel, ik ben inmiddels 2 jaar bezig ermee. Inmiddels ben ik vooral fan van de Fantasy League.
Je zit met 16 teams in een competitie. De doelstelling is plaats 6 en iedere plaats hoger is, dacht ik, 8 punten bovenop de 50 als je 6e wordt. Je hebt 175 miljoen Euro en moet minimaal 20 spelers in je team hebben. Dat is best wel veel vind ik, want bij het begin had ik gemiddelden van 85 in de aanval en 84 achterin. Je kunt niet scouten (huur dus niet per ongeluk een scout in zoals ik de 1e keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar willen wij volgend seizoen mee beginnen. Maar hoe zit dat daar:
Managerpunten te verdienen ?
Hoeveel budget ?
Transfers ?
Dit is mijn team waar ik kampioen mee ben geworden (doelstelling was trouwens eerste):quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Mijn team na week 28 van de 38. Sta op plaats 9, met als doelstelling plaats 10. Toch wel een beetje tegenvallend in mijn ogen. Had gehoopt voor plaatst 6 mee te doen dit seizoen. Echter zit er de laatste paar wedstrijden een beetje de klad in mijn team.
Heb je bij een kampioenskandidaat in Brazilië nog een beetje een hoog budget ter beschikking?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dit is mijn team waar ik kampioen mee ben geworden (doelstelling was trouwens eerste):
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat team heeft ook zoveel potentie met al die jonge spelers. Zelfs Mitea wordt goed bij OSMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
Ik sta nu tof met Ajax.
22 gespeeld 22 gewonnen![]()
3e wedstrijd van het seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat team heeft ook zoveel potentie met al die jonge spelers. Zelfs Mitea wordt goed bij OSM.
Valt me nog tegen. Het echte Ajax maakte er nog 1-5 vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
3e wedstrijd van het seizoen.
Psv uit.
Hij TK gedaan, ik doe dat nooit zo vroeg.
ik win 1-4.![]()
Respect jahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Valt me nog tegen. Het echte Ajax maakte er nog 1-5 van.
Heet de manager soms Erwin Koeman of Ruud Gullitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Respect jah
Overigens doet feyenoord het verassend realistisch met een 12e plaats in de comp en vandaag een 2-1 verlies tegen Heracles (89e en 95e minuut goals tegen)
Jeps, ¤1.050.000,-quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heb je bij een kampioenskandidaat in Brazilië nog een beetje een hoog budget ter beschikking?
Printscreen !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
Ik sta nu tof met Ajax.
22 gespeeld 22 gewonnen![]()
Toevallig vannacht met 1-2 bij Internacional gewonnen. Hebben nummer 1 als doelstelling, maar hebben in het begin een kneus als trainer gehad, tijdje stuurloos geweest en nu 19equote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dit is mijn team waar ik kampioen mee ben geworden (doelstelling was trouwens eerste):
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft leuk hoe je een aanvaller hebt die 36 miljoen waard is, over de 100 zit qua rating, en nog niet eens een kwart van de goals van je topscorer met 85 rating heeft gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
bij mij is dat nog veel erger, bijna mijn hele team (liverpool) is ver over de 100, en heb slechts een 4e plek terwijl ik daarvoor het altijd goed deed, zelfs met degradatie kandidaten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:55 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het blijft leuk hoe je een aanvaller hebt die 36 miljoen waard is, over de 100 zit qua rating, en nog niet eens een kwart van de goals van je topscorer met 85 rating heeft gemaakt
Zit opt werk nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Printscreen !
En een print van je selectie aub !
1 2 3 4 5 6 7 8 | 10" Leonardo 1 - 0 21" Leonardo 2 - 0 32" Torres 3 - 0 34" Leonardo 4 - 0 42" Huntelaar 5 - 0 50" Torres 6 - 0 80" Leonardo 7 - 0 |
Engeland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:23 schreef Soli het volgende:
waar gaat de volgende competitie heen?
Jah idee hebk ook vaak. 70% van de keren is de topscorer in de competitie niet diegene met 110 aanval.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb altijd het idee: Hoe meer buitenlanders je gaat kopen, hoe slechter het koopt. Ook als je je selectie helemaal gaat uitdunnen, om vervolgens allemaal nieuwe te halen.
Ja, maar dat komt omdat die spelers keer op keer getraind worden terwijl de topscorers gewoon bijna iedere wedstrijd meespelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah idee hebk ook vaak. 70% van de keren is de topscorer in de competitie niet diegene met 110 aanval.
En de keeper met 120 keeping houdt ook niet significant meer ballen tegen dan de keeper van 84.
Ik heb Quim bij SL Benfica... en 4 goals tegen na 21 wedstrijden.
Slechtste keeper van de top 8.
En mn verdediging is de beste 90, de rest 88.
Tjeh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |