Alleen al dat zou voor mij een reden zijn om Amanda er alsnog direct uit te zetten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft het over de blauwe plekken op de rug van Huub. Dellie ontkent dat ze geslagen heeft.
Intelligente discussie.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
Dellie en Natasja krijgen ruzie om de pump-gate.
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef Varen het volgende:
Natasia zegt dat Amanda een overspannen puber is
Kijk naar de kuiten van Lieke, ook door Dellie. Het is echt te gek voor woorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al dat zou voor mij een reden zijn om Amanda er alsnog direct uit te zetten.
Doe maar niet, erger je je helemaal kapot aan het ontbreken van stream 2.. Het missen van geluid, etc. tec...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Jipie..... werd tijd.
(vanmiddag waren streams afgelopen, maar ga toch maar weer betalen)
Kun jij het verhaal over gratis streams ergens neerzetten, dan kan ik het op mijn gemak lezen.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En terecht.. Zelfs Natasia kan het niet begrijpen!
Nee, niet doen... Ook DGK leest hier mee... Laat mensen maar persoonlijk contact opnemen via PM oidquote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het verhaal over gratis streams ergens neerzetten, dan kan ik het op mijn gemak lezen.![]()
Amanda ook niet tegen Huub dus het lijkt me niet meer dan terecht dat ze ter plekke doodvalt.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Amanda tegen Jaap: "Jij hebt nog steeds geen 'sorry' tegen mij gezegd, dus jij kan ook doodvallen"
Ik ben op dit moment even een scriptje aan het schrijven zodat iedereen er plezier van heeft !quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het verhaal over gratis streams ergens neerzetten, dan kan ik het op mijn gemak lezen.![]()
Dat bedoelde ik ook, kwam wat rottig mijn toetsenbord uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, niet doen... Ook DGK leest hier mee... Laat mensen maar persoonlijk contact opnemen via PM oid
Jij kan sneller typenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Amanda tegen Jaap: "Jij hebt nog steeds geen 'sorry' tegen mij gezegd, dus jij kan ook doodvallen"
Terwijl Lieke Amanda met 1 klap buiten westen slaat volgens mij. Een beetje wat Brian met Huub kan doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar de kuiten van Lieke, ook door Dellie. Het is echt te gek voor woorden.
Idd, als je nu ook zou kunnen regelen dat Tien het niet te lezen krijgt, dan kunnen we er nog langer van genietenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment even een scriptje aan het schrijven zodat iedereen er plezier van heeft !
(behalve Tien dan)
Bij mij (3 streams, 2e doet het niet) wisselt het geluid van de ene naar de andere.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
Geen geluid bij N en E?
Ik vraag me écht af hoe die borsten eruit zien zonder die balonnen erin !quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef riri het volgende:
alles wat het niet met aman-del eens is kan dood vallen
wordt tijd dat ze haar door het riool spoelen....maar eerst die nepborsten leeg laten lopen anders komt ze nog weer boven drijven ook
Blote kikker heb ik niks aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic geplukt, met de vraag of dit Amanda is. Die tattoo komt me wel verdomd bekend voor.
Ik kan em niet zien, ook niet als copy pastequote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Uit een ander topic geplukt, met de vraag of dit Amanda is. Die tattoo komt me wel verdomd bekend voor.
Natasia zei dat Huub had gezegd dat hij blauwe plekken had van het slaan met pump door Amanda. Amanda begreep dat Natasia dit geloofde of voor feit aannam.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kwam die ruzie tussen Natasia en Amanda plots tot stand?
Natas begon dat zij Huub zag.. Vroeg aan Huub hoe hij aan die blauwe plek kwam en toen zei huub van de pump van Amanda... Toen zei ze dus tegen Amanda dat Huub een blauwe plek had en dat die van iemand zijn schoen kwam..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Als je klaar bent, je weet waar PM zitquote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment even een scriptje aan het schrijven zodat iedereen er plezier van heeft !
(behalve Tien dan)
Natasia sprak Amandel aan over het "pump" incident en Delleke ging gelijk in de aanval.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Ze komen toch aardig overeen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Varen het volgende:
Leuk he 3 versies van de ruzie Amanda/Natasia
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Hebben alle mensen met dat gratis abonnement van een maand nu geen beeld meer?
Ja geen beeld meer nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Ik ook niet maar heb betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
dit is de weergave van Tienquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Natasia sprak Amandel aan over het "pump" incident en Delleke ging gelijk in de aanval.
Brian noemde de "dames" zeikweifen" en ging weg
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.quote:...terug en smijt ook Huub, met ligstoel en al, om. Dat gaat Huub te ver en hij zet de achtervolging in. Wederom ontstaat er een duw- en trekgevecht, maar al snel trekt Lieke haar vriendje weg. Amanda is dan helemaal over de zeik. Ze trekt haar naaldhak uit en slaat Huub ermee. De Oldenzaler besluit zijn 'nieuwe geheime wapen' in te zetten en spuugt op Amanda en Brian. Maar deze laatste twee zijn al weg, naar binnen....
Wat in het vat zit, verzuurt niet.quote:
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is de weergave van Tien
[..]
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.
Waarom verbaast me dat niet eens meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.
En Bouterse heeft voordat ie ging moorden in Nederland gewoond...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint weer over de moord op Kloppenburg en Pim Fortuyn. Allemaal gedaan door witte mensen.
Ik zeg niksquote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint weer over de moord op Kloppenburg en Pim Fortuyn. Allemaal gedaan door witte mensen.
Ik weet ook niet meer waar de grens ligt inmiddels. Het zal wel goed zijn allemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is de weergave van Tien
[..]
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.
Precies.. en andersom welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Dat siert ze dan wel weer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Ziet ze die zo vaak dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik had niet verwacht dat het ooit zover zou gaan tussen jou en Huub."
Eric: "Echt een kutkind. Maar hij gaat hem nog wel krijgen"
Natasia: "alles wat je geft krijg je terug"
Eric: "Drie keer zo hard"
Natasia: "Ik dank God op mijn blote knieen voor mijn kids en mijn ventje. Anders zou ik het niet redden"
Ruzie bijleggen en danquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
hebben amanda en brian weer quality-time??
Er wonen natuurlijk ook meer witte mensen in Nl, dus statistisch gezien niet zo vreemd, Natasja!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
ik heb net weer betaald en 1 stream doet het (zie nu eric)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Druk op stopknop, daarna opnieuw starten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 bij mij. 60 k/s en zonder geluid
[afbeelding]
I know. al 10x geprobeerd. Geen succes.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Druk op stopknop, daarna opnieuw starten.
Helemaal refreshen dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I know. al 10x geprobeerd. Geen succes.
Brian is so far een slecht tacticus, maar een uitstekend strateeg. (het tegenovergestelde van Huub, ook in dat opzicht)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Klopt. Pc reboot lost veel problemen met de streams op.....quote:
zolang ze niet tekeer gaat tegen Brian zoals tegen een Huub of Jaap geloof ik dat niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef fredfik het volgende:
hoop dat ze uit mekaar gaan de rat en tas,dat ze me toch een ruzie krijgen hahahah
Heerlijke binnenkomer weer schatquote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef Liess het volgende:
Zo te zien moeten ze Eric maar weer aan gaan pakken dus, met zn sigarettenverstop acties..... Wat nou, gister janken dat je naar huis wilt, en nu een grote bek....
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub richting de redactie: "Mag de zon even wat zachter, een paar graden?"
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Een pc reboot heeft geholpen
[afbeelding]
Nee, deze kop ik niet in.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef AnTjUh het volgende:
en natas kruipt meteen bij eric in zn reet
Volgens mij trek jij Huub weer wat beter de laatste tijd, of komt dat doordat de andere te erg zijn ?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub richting de redactie: "Mag de zon even wat zachter, een paar graden?"
Yep. Natasja: Eeeeeeeeeeertje, poepie, waar ben je?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Charmian het volgende:
we krijgen een nieuw clubje Natasia en Eric
Oh wat een genot dat ik de streams zonder geluid kan zien nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep. Natasja: Eeeeeeeeeeertje, poepie, waar ben je?![]()
Dus JHL/EN/BA ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef Charmian het volgende:
we krijgen een nieuw clubje Natasia en Eric
en hoe kom jij daaraan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh wat een genot dat ik de streams zonder geluid kan zien nu.![]()
Ik vind hem regelmatig tegen Lieke een ongelooflijke klootzak, maar verder is hij voor het programma nog steeds onmisbaar denk ik. Maar als mens is hij wel heel ver bij mij gezakt.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij trek jij Huub weer wat beter de laatste tijd, of komt dat doordat de andere te erg zijn ?![]()
Ach, een strap-on doet wonderen.quote:
Peet bedoelt wrs de cap.quote:
Lost dat betaalschermpje dan ook op??quote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt. Pc reboot lost veel problemen met de streams op.....![]()
Dit is de enige reactie op Fok in Brian stijl over iets dat Brian heeft gezegdquote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef Soury het volgende:
Brian tegen Natas : Jij percifleerd alles op mij![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef lillkiss het volgende:
wat is pc reboot?? die van mij doet ook raar
HiDiHo is bezig met iets, waarbij we , zonder te betalen, streams kunnen zien.quote:
PC even afsluiten en dan weer aanzettenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef lillkiss het volgende:
Come again??quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef lillkiss het volgende:
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.![]()
HiDiHo is heel discreet.quote:
Nou schermpjes kijken met het commentaar van anderen erbij is toch ook prettig.quote:
Normaal gesproken wordt diegene die zich het schandelijkst heeft gedragen beloond, dus het zal wel iets leuks voor Amanda of Brian zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
En ja hoor, ze krijgen post
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou schermpjes kijken met het commentaar van anderen erbij is toch ook prettig.![]()
![]()
Hopelijk de brief met daarin dat Amanda per direct de villa uit moet, gevolgd door Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
En ja hoor, ze krijgen post
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, niet doen... Ook DGK leest hier mee... Laat mensen maar persoonlijk contact opnemen via PM oid
Das niet wat ik zie op de streams jokkerd, ik zie alles, maar hoor niks.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..
Huub heeft daarop een tuinstoel op Amanda gegooid...
Brian haalt nu een mes op en gaat Natasia neersteken...
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leke is zojuist begonnen met het gooien van stenen op Huub..
Huub heeft daarop een tuinstoel op Amanda gegooid...
Brian haalt nu een mes op en gaat Natasia neersteken...
![]()
Ja, de streams lopen perfectquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Betaal toch gewoon het gaat om een klein bedrag... als iedereen nu straks gratis gaat proberen te kijken dan hebben we weer bufferende streams...iets wat me tot nu toe bespaard is gebleven sinds ik mag betalen.
En daarnaast.. Ik heb al 3 keer een maand betaald nu.. dus heb er nog 2 tegoedquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die minischermpjes zit te kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
nee niet betaald, op tien kan je ienimini schermpjes zien.![]()
hmmm bij mij leest ze geluidloos!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
Dombootje leest weer half hardop....... gewoon stil lezen is best moeilijk.
Tja, dat krijg je als je op de lagere school in groep 6 bent blijven steken.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die minischermpjes zit te kijken![]()
![]()
OT: amanda zit weer als een debiel haar post te lezen
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft een brief gekregen met de mededeling BAN dwars te blijven zitten.
Lijkt??quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef SiRojK het volgende:
Amanda lijkt wel een mongooltje als ze leest
Mogen er nog dates komen dan ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef SiRojK het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op de date die gewoon een keer gaat vechten...
Ik heb net voor 2 pc's betaald en er is toch niets mis mee... Okay ik zie Brian en Eric nog steeds maar dat zal wel te maken hebben met het spreekwoordelijke onkruid...quote:
Eric heeft toch 0,0 behoefte aan een gesprek op niveau.. Die zit daar goedquote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Zielige Eric is nu aangewezen op Natasia en Amanda om zijn post mee te delen.
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Zielige Eric is nu aangewezen op Natasia en Amanda om zijn post mee te delen.
wrom ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Mariel is over de zeik.
Dat 'zielige' was bij mij ook niet echt gemeend hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.![]()
Wist ik!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'zielige' was bij mij ook niet echt gemeend hoor
Zeer twijfelachtig... natuurlijk heb ik hem ook leuke dingen zien doen zoals de stofzuiger aktie maar hoe raar ook deze homo probeert van twee walletjes te eten...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.![]()
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Brian geen post?
Sttttttttttt laat ons gewoon zielig bezig zijn.quote:
Heeft Brian een leuke moeder?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????![]()
Hoedat zo ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
ik ga hier posten want ik wil snel 80 posts er bij [afbeelding]
Ik gebruik streambestandjes en die werken perfect...quote:
Gaat dat in 'onzin' niet veel makkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
ik ga hier posten want ik wil snel 80 posts er bij [afbeelding]
psss kijk eens even in je PMquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's stem slaat weer 23x over, dus ik schakel weer even over naar de tuin.
Doe ff normaal hier geven we commentaren op streams en stellen geen stomme vragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
wat viden julie van natascha?
daar weiger ik te postenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat dat in 'onzin' niet veel makkelijker.
dit is toch de gouden kooi slowchat?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe ff normaal hier geven we commentaren op streams en stellen geen stomme vragen.![]()
was dat ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gebruik streambestandjes en die werken perfect...
O.k. Als ik van stream wissel zit er een minuut tussen, dus mis ik wel eens iets. Vandaar de vraag.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????![]()
Nee dit is de COS, [SC # 115] 2 Fuck Up Or Not 2 Fuck Up. is de SCquote:
Hier geven we Commentaar op Streams, als je meedoet ok, andersquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Zonder uitzondering vinden wij Natasja een rotwijf.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Lees de OP andersquote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef TwyLight het volgende:
waar staat cos voor dan?
oh commentaar op streams
Lees bovenstaande post Moots.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder uitzondering vinden wij Natasja een rotwijf.
Als je in de links in het stream topic met rechts aanklikt en je kiest opslaan als.... krijg je bestandjes.... als je daar dan op klikt open je de streams 1 voor 1..... die heb ik dan weer onder een sneltoets staan om makkelijk te kunnen switchen...quote:
quote:
Wel een lieve vrouw die heel erg veel van haar kindjes houdt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Mariel had 3 weken niet gekeken, maar toch een zeer uitgesproken oordeel over Lieke.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef SiRojK het volgende:
Mariel ziet alles... Mariel keek toch niet?
Of je gaat nog ff een paar posts zo door en dan mag je eerst mailen voor je volgende week die 20.000ste post kunt doenquote:
quote:
De laatste paar maanden niet veel, misschien heeft ze net wel het gebeuren met de dates gezien en zo. Ik weet dat dat ene vriendje van Eric, Remi of zo, ook al had gezegd dat het thuisfront hem in zijn nadeel veranderd was. Mariel vond dat dus ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef SiRojK het volgende:
Mariel ziet alles... Mariel keek toch niet?
Zingen? Is de Party al gebeld?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
OMG, Natasia zingt weer. AAAAAAAAAAAAAAAAAA
weet ik ook niet, en ik denk wel meerderen nietquote:Op maandag 4 juni 2007 17:04 schreef Charmian het volgende:
Ow die sukkels weten niet eens wie Huub Stapel is.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik ook niet, en ik denk wel meerderen niet
ACh, Huub Stapel is Heel blij dat bepaalde mensen hem niet kennen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zeer bekende nederlandse acteur: uit oa de eerste echte goede nederlandse thriller DE LIFTquote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Mooie capquote:Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
OMG, Brian maakt foto's van Natasia
[afbeelding]
Charme offensief?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik zag net dat Amanda al een charme offensief heeft ingezet. Nou ik ben benieuwd hoe de nieuwe verhoudingen zichtbaar worden. Helaas loopt de TV bijna een week achter.
en amsterdammed .............flodder..........quote:Op maandag 4 juni 2007 17:25 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zeer bekende nederlandse acteur: uit oa de eerste echte goede nederlandse thriller DE LIFT
kent uw klassiekers !!!
Ja... ik zag d'r met d'r blote tieten streamkijkers verleiden...quote:
Stapel op auto'squote:Op maandag 4 juni 2007 17:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en amsterdammed .............flodder..........![]()
Stapel op auto'squote:Op maandag 4 juni 2007 17:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
De beste man heeft ook heel veel theater-voorstellingen gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Haar offensief van vannacht zal haar veel meer stemmen opleveren..... (NOT)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja... ik zag d'r met d'r blote tieten streamkijkers verleiden...
ik ben zo bang dat ze nu alletwee een nieuwe carriere gevonden denken te hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
OMG, Brian maakt foto's van Natasia
[afbeelding]
Ik ben benieuwd.... sex boven de dekens....?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar offensief van vannacht zal haar veel meer stemmen opleveren..... (NOT)
Ja als je na 4 maanden het zelfde treurige deuntje nog niet weetquote:Op maandag 4 juni 2007 17:31 schreef milk-shake het volgende:
nou klinkt niet echt slecht ..het pianospel van huub![]()
Had hij nou zijn glock maar.quote:
Afgelopen nacht bedoelde ik. Slaan en krabben enzo. Exit waardige acties.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... sex boven de dekens....?
quote:
Ja joh, dat weet ik tochquote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht bedoelde ik. Slaan en krabben enzo. Exit waardige acties.
dat heb ik nou ook, er gaat gewoon niemand meer uit tenzij eruit gestemd. [ en zelfs dat niet]quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik tochMaar er gebeurt weer niks geen exit en waarschijnlijk zefs geen geen OW.... Waar is de tijd gebleven dat ik zenuwachtig was voor wat de avond zou brengen... wel of geen exit....? Er wordt op deze manier wel veel spanning weggehaald.
Oefenen hoeft ze niet, is haar natuur.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:37 schreef milk-shake het volgende:
tjezus is amandel aan t oefenen voor de soft porno film na dgk
ik had hem nog niet gehoord........... dus zoveel kijk ik niet de streams blijkbaarquote:Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je na 4 maanden het zelfde treurige deuntje nog niet weet![]()
Nou scan daar zat ik bepaald niet op te wachten om naar de rosbief van Amanda te kunnen kijken, vanavond geen rundvlees bij het etenquote:
Daarbij is ze weinig veeleisend qua sex en mag alles....quote:Op maandag 4 juni 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oefenen hoeft ze niet, is haar natuur.
Idd ja. Zonde, zeker nu het een keer niet om Huub gaatquote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik tochMaar er gebeurt weer niks geen exit en waarschijnlijk zefs geen geen OW.... Waar is de tijd gebleven dat ik zenuwachtig was voor wat de avond zou brengen... wel of geen exit....? Er wordt op deze manier wel veel spanning weggehaald.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou scan daar zat ik bepaald niet op te wachten om naar de rosbief van Amanda te kunnen kijken, vanavond geen rundvlees bij het eten![]()
Als het daarmee maar bij blijft.... ik kijk gelukkig alleen harde porno...die soft porno vind ik zo'n bagger met een verhaal enzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:37 schreef milk-shake het volgende:
tjezus is amandel aan t oefenen voor de soft porno film na dgk
Ik wacht op DE cap die haar echt zo enorm voor lul zet dat die foto het hele internet over gaat en ze straks echt niet meer over straat kan.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou scan daar zat ik bepaald niet op te wachten om naar de rosbief van Amanda te kunnen kijken, vanavond geen rundvlees bij het eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |