Dat 'zielige' was bij mij ook niet echt gemeend hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.![]()
Wist ik!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'zielige' was bij mij ook niet echt gemeend hoor
Zeer twijfelachtig... natuurlijk heb ik hem ook leuke dingen zien doen zoals de stofzuiger aktie maar hoe raar ook deze homo probeert van twee walletjes te eten...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, maar ik vind Eric absoluut niet zielig, ik vind hem al weken megaaaaaaaaaaa irritant en twijfelachtig. Ben blij dat Huub dat uiteindelijk ook heeft ingezien.![]()
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Brian geen post?
Sttttttttttt laat ons gewoon zielig bezig zijn.quote:
Heeft Brian een leuke moeder?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????![]()
Hoedat zo ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
ik ga hier posten want ik wil snel 80 posts er bij [afbeelding]
Ik gebruik streambestandjes en die werken perfect...quote:
Gaat dat in 'onzin' niet veel makkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
ik ga hier posten want ik wil snel 80 posts er bij [afbeelding]
psss kijk eens even in je PMquote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's stem slaat weer 23x over, dus ik schakel weer even over naar de tuin.
Doe ff normaal hier geven we commentaren op streams en stellen geen stomme vragen.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
wat viden julie van natascha?
daar weiger ik te postenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat dat in 'onzin' niet veel makkelijker.
dit is toch de gouden kooi slowchat?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe ff normaal hier geven we commentaren op streams en stellen geen stomme vragen.![]()
was dat ?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gebruik streambestandjes en die werken perfect...
O.k. Als ik van stream wissel zit er een minuut tussen, dus mis ik wel eens iets. Vandaar de vraag.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Brian een vliegbrevet, heeft Brian een zangstem, heeft Brian het vermogen tot zelfkritiek ?????![]()
Nee dit is de COS, [SC # 115] 2 Fuck Up Or Not 2 Fuck Up. is de SCquote:
Hier geven we Commentaar op Streams, als je meedoet ok, andersquote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Zonder uitzondering vinden wij Natasja een rotwijf.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Lees de OP andersquote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef TwyLight het volgende:
waar staat cos voor dan?
oh commentaar op streams
Lees bovenstaande post Moots.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder uitzondering vinden wij Natasja een rotwijf.
Als je in de links in het stream topic met rechts aanklikt en je kiest opslaan als.... krijg je bestandjes.... als je daar dan op klikt open je de streams 1 voor 1..... die heb ik dan weer onder een sneltoets staan om makkelijk te kunnen switchen...quote:
quote:
Wel een lieve vrouw die heel erg veel van haar kindjes houdt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
Mariel had 3 weken niet gekeken, maar toch een zeer uitgesproken oordeel over Lieke.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef SiRojK het volgende:
Mariel ziet alles... Mariel keek toch niet?
Of je gaat nog ff een paar posts zo door en dan mag je eerst mailen voor je volgende week die 20.000ste post kunt doenquote:
quote:
De laatste paar maanden niet veel, misschien heeft ze net wel het gebeuren met de dates gezien en zo. Ik weet dat dat ene vriendje van Eric, Remi of zo, ook al had gezegd dat het thuisfront hem in zijn nadeel veranderd was. Mariel vond dat dus ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef SiRojK het volgende:
Mariel ziet alles... Mariel keek toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |