Natas begon dat zij Huub zag.. Vroeg aan Huub hoe hij aan die blauwe plek kwam en toen zei huub van de pump van Amanda... Toen zei ze dus tegen Amanda dat Huub een blauwe plek had en dat die van iemand zijn schoen kwam..quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kwam die ruzie tussen Natasia en Amanda plots tot stand?
Als je klaar bent, je weet waar PM zitquote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment even een scriptje aan het schrijven zodat iedereen er plezier van heeft !
(behalve Tien dan)
Natasia sprak Amandel aan over het "pump" incident en Delleke ging gelijk in de aanval.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kwam die ruzie tussen Natasia en Amanda plots tot stand?
Ze komen toch aardig overeen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Varen het volgende:
Leuk he 3 versies van de ruzie Amanda/Natasia
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Hebben alle mensen met dat gratis abonnement van een maand nu geen beeld meer?
Ja geen beeld meer nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Ik ook niet maar heb betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
dit is de weergave van Tienquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Natasia sprak Amandel aan over het "pump" incident en Delleke ging gelijk in de aanval.
Brian noemde de "dames" zeikweifen" en ging weg
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.quote:...terug en smijt ook Huub, met ligstoel en al, om. Dat gaat Huub te ver en hij zet de achtervolging in. Wederom ontstaat er een duw- en trekgevecht, maar al snel trekt Lieke haar vriendje weg. Amanda is dan helemaal over de zeik. Ze trekt haar naaldhak uit en slaat Huub ermee. De Oldenzaler besluit zijn 'nieuwe geheime wapen' in te zetten en spuugt op Amanda en Brian. Maar deze laatste twee zijn al weg, naar binnen....
Wat in het vat zit, verzuurt niet.quote:
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is de weergave van Tien
[..]
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.
Waarom verbaast me dat niet eens meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.
En Bouterse heeft voordat ie ging moorden in Nederland gewoond...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint weer over de moord op Kloppenburg en Pim Fortuyn. Allemaal gedaan door witte mensen.
Ik zeg niksquote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint weer over de moord op Kloppenburg en Pim Fortuyn. Allemaal gedaan door witte mensen.
Ik weet ook niet meer waar de grens ligt inmiddels. Het zal wel goed zijn allemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen doet Tien er niks mee, op zijn minst vreemd te noemen.
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is de weergave van Tien
[..]
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.
Precies.. en andersom welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Dat siert ze dan wel weer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Ziet ze die zo vaak dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik had niet verwacht dat het ooit zover zou gaan tussen jou en Huub."
Eric: "Echt een kutkind. Maar hij gaat hem nog wel krijgen"
Natasia: "alles wat je geft krijg je terug"
Eric: "Drie keer zo hard"
Natasia: "Ik dank God op mijn blote knieen voor mijn kids en mijn ventje. Anders zou ik het niet redden"
Ruzie bijleggen en danquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
hebben amanda en brian weer quality-time??
Er wonen natuurlijk ook meer witte mensen in Nl, dus statistisch gezien niet zo vreemd, Natasja!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
ik heb net weer betaald en 1 stream doet het (zie nu eric)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Druk op stopknop, daarna opnieuw starten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 bij mij. 60 k/s en zonder geluid
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |