abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:25:27 #126
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_50103748
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
De geschiedschrijving zegt genoeg over de gruwelijkheden van Saddam en vertegenwoordigde wel degelijk ene potentieel gevaar. Net als Iran vandaag de dag. We moeten onze ogen daarvoor niet sluiten....En voor het moslimterrorisme al helemaal niet...
[..]
Ik durf te wedden dat op basis van geschiedenisschrijven Amerika meer onschuldige slachtoffers op z'n geweten heeft dan Sadam Hoesein/Irak. Amerika is tot nog toe het enige land dat ooit een atoombom heeft gegooid, wees daar maar trots op.

En we moeten onze ogen ook niet sluiten voor de greep naar wereldheerschappij van Amerika. Die is een stuk dichterbij/gevaarlijker dan die paar baardemannen met bomgordels.

Maar uiteraard loop je blindelings achter Bush aan, want zij hebben het beste met je voor.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 20:27:47 #127
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50103855
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:25 schreef t-8one het volgende:
Maar uiteraard loop je blindelings achter Bush aan, want zij hebben het beste met je voor.
EchtGaaf houdt wel van relifreaks, mits ze de goede god kiezen.
Carpe Libertatem
  maandag 4 juni 2007 @ 20:50:15 #128
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_50104759
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:32 schreef buachaille het volgende:
Ik ben een grote fan van Bush. Dankzij hem vindt de negatieve energie die in het Midden Oosten wordt gegenereerd een uitlaatklep in de regio en niet in Europa of in de USA.
Daarnaast heeft hij één van de ergste moordenaars uit de wereldgeschiedenis laten opknopen waarvoor hordes hem dankbaar zijn. De schermutselingen die nu plaats vinden in Irak zijn niet de schuld van het Amerikaanse leger maar worden veroorzaakt door tientallen jaren van zware dictatuur die gezorgd hebben voor een bevolking in verwarring. Over 5 jaar is iedereen uitgeraasd.
Helemaal mee eens. Bush voert een uitstekend beleid.

Oja, Echtgaaf: je bent echt een rasechte CDA'er. Ik lees hier nou bijna een jaar mee en snap echt niet waarom je PvdA stemt.
Pugna Pro Patria
  maandag 4 juni 2007 @ 20:51:45 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50104822
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Oja, Echtgaaf: je bent echt een rasechte CDA'er. Ik lees hier nou bijna een jaar mee en snap echt niet waarom je PvdA stemt.
Heb je ook mijn reactie op dat stuk gezien? Wat vind je daarvan?
  maandag 4 juni 2007 @ 20:51:54 #130
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50104828
quote:

[..]

Vooral zijn oorlogen en de afloop daarvan
  maandag 4 juni 2007 @ 20:52:31 #131
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50104858
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heb je ook mijn reactie op dat stuk gezien? Wat vind je daarvan?
Niemand leest hier reacties. Iedereen geeft zijn mening drie keer om anderen ervan te overtuigen dat deze gelezen moet worden. Wat niet gebeurt.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:57:04 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50105070
Neuh

Ik vind George Bush mischien wel de domste en achterlijkste droplul die ooit de VS geregeerd heeft. Gelukkig moet ie over 1,5 jaar eindelijk opzouten.
pi_50105208
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Ik vind Bush een mongool die Amerika de wereld dichter bij de afgrond heeft geplaatst.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:09:12 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50105595
quote:

[..]

Een oorlog in Irak die een gigantische verspilling van geld is, de veiligheid in de wereld zeker niet doet toenemen en waar de VS nog een hele grote kater aan gat overhouden

Hij begint deze oorlog nog op leugenachtige gronden ook.

MC Hammer ging nog beter om met zn spaarcenten dan Bush met zn schatkist.

De arme mensen bij Katrina interesseren meneer geen flikker en de hulp die hij biedt is schandalig slecht

Hij zet het achterlijke heilloze drugsbeleid met een war on drugs die niet gewonnen kan worden voort (oke dit is niet alleen de schuld van Bush natuurlijk)

Zn personeel is in allerlei ongure zaakjes betrokken (Libby, Gonzalez, Rove, Wolfowitz)

Meneer blijft krampachtig tegen stamcelonderzoek ingaan
'
Trekt zich geen reet aan van milieuverdragen maar gaat wel de milieurakker uithangen als ie zn congresmeerderheid kwijt is om te slijmen.

Bush lapt alle mensenrechten en oorlogsverdagen aan zn laars (Guanatamo Bay)

Uitstekend beleid ja

Amerika is een mooi land maar ik gun het ze van harte dat deze koekenbakker zo snel mogelijk in de kliko van de geschiedenis verdwijnt.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:10:35 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50108733
quote:
Stiekum ook fan van Ron Paul?
pi_50108881
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Stiekum ook fan van Ron Paul?
Je wordt het haast vanzelf als je die andere kandidaten zo hoort.
pi_50109049
Ik ben een tijdje fan van hem geweest omdat iedereen hem om een of andere reden al voordat hij president was haatte, en men zeer bevooroordeeld alles wat hij als president deed beschouwde. Het lijkt me als persoon best een aardige en grappige kerel (zeker in verhouding tot andere wereldleiders), voorzover ik me uit de media daarvan een beeld heb kunnen vormen. Of hij een goede president is geweest zal de tijd uitwijzen.
pi_50109254
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:22 schreef Commensaal het volgende:
Of hij een goede president is geweest zal de tijd uitwijzen.
Dit hoor je vaak, maar succesvolle presidenten of mensen in het bedrijfsleven hoor je nooit zeggen 'tsja goh, over twintig jaar zal men wel heel positief over mij denken'. Toeval? Ik denk het niet.
pi_50109612
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef Tirion het volgende:

[..]

Dit hoor je vaak, maar succesvolle presidenten of mensen in het bedrijfsleven hoor je nooit zeggen 'tsja goh, over twintig jaar zal men wel heel positief over mij denken'. Toeval? Ik denk het niet.
Ik denk het ook niet, maar dat betekent niet iemand na verloop van tijd niet wat minder goed kan blijken te zijn dan aanvankelijk gedacht, of juist beter... Een enigszins betrouwbare analyse van de geschiedenis is meestal echt pas een jaar of 30 na dato mogelijk.
pi_50110068
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een oorlog in Irak die een gigantische verspilling van geld is, de veiligheid in de wereld zeker niet doet toenemen en waar de VS nog een hele grote kater aan gat overhouden

Hij begint deze oorlog nog op leugenachtige gronden ook.

MC Hammer ging nog beter om met zn spaarcenten dan Bush met zn schatkist.

De arme mensen bij Katrina interesseren meneer geen flikker en de hulp die hij biedt is schandalig slecht

Hij zet het achterlijke heilloze drugsbeleid met een war on drugs die niet gewonnen kan worden voort (oke dit is niet alleen de schuld van Bush natuurlijk)

Zn personeel is in allerlei ongure zaakjes betrokken (Libby, Gonzalez, Rove, Wolfowitz)

Meneer blijft krampachtig tegen stamcelonderzoek ingaan
'
Trekt zich geen reet aan van milieuverdragen maar gaat wel de milieurakker uithangen als ie zn congresmeerderheid kwijt is om te slijmen.

Bush lapt alle mensenrechten en oorlogsverdagen aan zn laars (Guanatamo Bay)

Uitstekend beleid ja

Amerika is een mooi land maar ik gun het ze van harte dat deze koekenbakker zo snel mogelijk in de kliko van de geschiedenis verdwijnt.
Je snapt dat bush geen absolute heerser is he? 'Zijn' beleid is natuurlijk ook het beleid van zijn partij, zijn ministers, het huis van afgevaardigden en de senaat.
pi_50110604
quote:

[..]

Ik moet je zeggen dat het CDA mij best zint , sinds ze in dit kabinet zitten....Dit is weer mijn CDA, ja.....
pi_50110846
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Reya het volgende:

[..]

Laat ik het dan maar zeggen: wanneer stabiliteit in Irak het doel was, dan is het doel overduidelijk niet bereikt.
Weinig stabiliteit, echter thans is gene sprake van steady state. Het land ondergaat een zware transitie van ondrukking naar een volwaardige democratie. , dat kost veel meer tijd. IIk heb er vertrouwen in dat het land tzt wel stabiel wordt. Een stabiele democratie. En dat is winst, want het volk leefde onder Saddam onder een zwaar juk...

De regio is onder Bush zeker niet gedestabiliseerd, anders dan sommigen misschien willen doen geloven.. Mijn indruk is zelfs dat er juist meer stabiliteit is gekomen...We zitten volgens mij wel degelijk op de goede weg....

Geef dit transitie proces de tijd..Dit komt echt goed... De wereldvrede is uiteindelijk hiermee gebaat.
pi_50111024
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:25 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat op basis van geschiedenisschrijven Amerika meer onschuldige slachtoffers op z'n geweten heeft dan Sadam Hoesein/Irak. Amerika is tot nog toe het enige land dat ooit een atoombom heeft gegooid, wees daar maar trots op.

En we moeten onze ogen ook niet sluiten voor de greep naar wereldheerschappij van Amerika. Die is een stuk dichterbij/gevaarlijker dan die paar baardemannen met bomgordels.

Geen land is zonder fouten. Maar the USA heeft zeer goede dingen in het verleden gedaan. Ook wij hebben onze bevrijding aan de Verenigde Staten te danken...

Het is goed dat George Bush Irak heeft bevrijd van de tiran van Hoessein. We moeten ook de zegeningen tellen van de inval in Irak. Het land is nu een democratie.

Ik praat de slachtoffers niet goed. Elk is er eentje teveel. Ik zal ook de dag prijzen dat er oorlogen zijn zonder `colateral damage`....
pi_50111229
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij alternatieven had?
Een leider die nooit tegenstrijdige adviezen krijgt, is een theoretische optie...

Een echte leider maakt daarin goede keuzes. Het vertrouwt daarbij helemaal op zichzelf. En reageert-beslist hierbij intuïtief.... ) Echte leiders laten zich vooral door hun intuïtie leiden.
pi_50111666
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind hem grappig. Daarbij waardeer ik zijn directheid, daadkracht, en volharding, maar ook zijn gestuntel.
pi_50111728
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geen land is zonder fouten. Maar the USA heeft zeer goede dingen in het verleden gedaan. Ook wij hebben onze bevrijding aan de Verenigde Staten te danken...

Het is goed dat George Bush Irak heeft bevrijd van de tiran van Hoessein. We moeten ook de zegeningen tellen van de inval in Irak. Het land is nu een democratie.

Ik praat de slachtoffers niet goed. Elk is er eentje teveel. Ik zal ook de dag prijzen dat er oorlogen zijn zonder `colateral damage`....
Grote fouten: Nu (Bush)
Goede dingen die je noemde: 1945 (Rosevelt)

Kun je 3 goede dingen noemen die bush heeft gedaan.. (en die ook net zoveel invloed hebben als de dingen die fout zijn gegaan..)
kun je 2 goede dingen noemen... etc
pi_50111805
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef Xith het volgende:

[..]

Grote fouten: Nu (Bush)
Goede dingen die je noemde: 1945 (Rosevelt)

Kun je 3 goede dingen noemen die bush heeft gedaan.. (en die ook net zoveel invloed hebben als de dingen die fout zijn gegaan..)
kun je 2 goede dingen noemen... etc
He hoor ik hier Wouter:?
pi_50111843
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]
Een echte leider maakt daarin goede keuzes. Het vertrouwt daarbij helemaal op zichzelf. En reageert-beslist hierbij intuïtief.... ) Echte leiders laten zich vooral door hun intuïtie leiden.
Je hebt 2 soorten intuitie mensen:

Mensen die hun intuitie volgen en het blijkt vaak goed te gaan,
Mensen die hun intuitie volgen en het blijkt meestal fout te gaan.

Als je weet dat het het laatste is geeft het juist crediet als je experts om raad vraagt.
pi_50111906
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

He hoor ik hier Wouter:?
Ja ik zat met de naam bush in mijn hoofd (bush komt van een oude nederlandse familie 'bos' -hoewel niet gerelateerd aan wouter bos-.. dus daarom)

maar de vraag blijft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')