Zeur toch niet zo over dat internettijdperk. Alsof mensen zonder internet niet bedenken dat geldverslindend oorlog voeren dat op niks uitloopt kut is.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het glazen huis voor dit soort mensen wordt door het internettijdperk zowaar nog glaziger ja....
Ik wist trouwens niet dat hij dyslectisch is. Dat soms onhandige vind ik dan ook weer iets menselijks hebben...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Autodidact het volgende:
Op zich neem ik hem zijn intelligentie niet kwalijk (er zijn ook mensen die denken dat het niks met intelligentie te maken heeft maar dat hij dyslectisch is), zijn onhandigheid in speeches zijn ook nog wel te behappen, en hoe hij de pers wegwuift...ach...
Hij heeft grove fouten gemaakt. Maar z'n bedoelingen waren ongetwijfeld goed...We moeten eea wel in perspectief zien....11 september was shocking en de werkelijkheid vananderde van de een op het ander moment.....(koe, reet etc.)quote:Dit zijn gewoon corrupte boeven, EchtGaaf, geen 'leiderschapsfoutjes'.
Ik was ook niet voor die oorlog. Begrijp me goed. Maar plaats het ook in het perspectief van de gebeurtenissen rond 11 september. De wereld veranderde in 1 klap....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo over dat internettijdperk. Alsof mensen zonder internet niet bedenken dat geldverslindend oorlog voeren dat op niks uitloopt kut is.
Zoals ik al zei: die IQ-analyse is gebaseerd op toespraken die VOOR (en niet door) hem zijn geschreven en handschriftenanalyse is even waardevol als een horoscoop. Zijn bedoelingen waren ongetwijfeld goed, ja, zo kan ik aan iedereen wel een positieve draai geven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat hij dyslectisch is. Dat soms onhandige vind ik dan ook weer iets menselijks hebben...
Tja, stel dat hij een iq van 120 heeft, dan is dat nog steeds niet weinig..En IQ zegt zo weinig over iemands leiderschapskwaliteiten. De goenoemde kwaliteiten die volgen uit die handschriftanalyse kan ik mij wel voorstellen bij een persoon als Bush.
[..]
Hij heeft grove fouten gemaakt. Maar z'n bedoelingen waren ongetwijfeld goed...We moeten eea wel in perspectief zien....11 september was shocking en de werkelijkheid vananderde van de een op het ander moment.....(koe, reet etc.)
Er gingen drieduizend mensen dood. Hoeveel doden heeft Bush al op zijn geweten?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was ook niet voor die oorlog. Begrijp me goed. Maar plaats het ook in het perspectief van de gebeurtenissen rond 11 september. De wereld veranderde in 1 klap....
Wel. Onze Jaap bijvoorbeeld.quote:
Teveel. Dat heeft hij zeker niet gewild. Die nasleep had hij nooit zo voorzien. Hij hoopte met een korte actie Saddam op de knieën te krijgen. Als hij dit vooraf had voorzien, was hij er nooit aan begonnen..quote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er gingen drieduizend mensen dood. Hoeveel doden heeft Bush al op zijn geweten?
Hij kent z'n naam niet eens.quote:
Praat God ook tegen jou? Ben jij ook van mening dat de Irakoorlog Zijn wil was? ben jij ook van mening dat Amerika nog steeds wint? Dat homo's vies zijn?quote:Mij zou hij zeker interesseren. We hebben wrs veel dezelfde opvattingen. Over normen en waarden. Over gezinspolitiek etc..Conservatiesme etc...
Hij heeft gestudeerd aan een prestigieus universiteit ( Yale d8 ik) . De aard van de studie vind ik amper interessant. Academische vorming des te meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef Floripas het volgende:
EchtGaaf, wat heeft hij eigenlijk gestudeerd?
(Niet googlen of wiki' en)
Die zin moet ook in de FOK! Bingo.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
De wereld veranderde in 1 klap....
Stel, ik pak een peuter op. Die hang ik vervolgens boven de railing van een flatgalerij, boven een val van dertig meter. Vervolgens kom jij, en zeg je: "niet doen! Niet loslaten!"quote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Teveel. Dat heeft hij zeker niet gewild. Die nasleep had hij nooit zo voorzien. Hij hoopte met een korte actie Saddam op de knieën te krijgen. Als hij dit vooraf had voorzien, was hij er nooit aan begonnen..
Wijsheid achteraf....
Yale, inderdaad. Hij zou er op eigen kracht niet in zijn gekomen - puur op familienaam. Hij haalde niet meer dan zesjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft gestudeerd aan een prestigieus universiteit ( Yale d8 ik) . De aard van de studie vind ik amper interessant. Academische vorming des te meer.
Niet gewild? Nee dat zou er nog bij moeten komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat heeft hij zeker niet gewild. Die nasleep had hij nooit zo voorzien.
Zoals Einstein...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yale, inderdaad. Hij zou er op eigen kracht niet in zijn gekomen - puur op familienaam. Hij haalde niet meer dan zesjes.
Een bovengemiddeld IQ dus. Ik weet niet of 120 'genoeg' is voor een president, maar met zoveel adviseurs lijkt 120 me persoonlijk best redelijk voldoende. Daarnaast is het hoger dan de gemiddelde tokkie die zeikt dat Bush dom zou zijn.quote:Hoewel deze man niet al te intelligent is/overkomt (ik las dat hij een iq van hooguit 120 heeft)
Jawel, joh....quote:
Ik sluit niet uit dat god zelfs tegen een ieder spreekt. of men ervoor open staat is vers 2 natuurlijk. Ik ben zeer spiritueel ingesteld...Ik kan daar hele colleges over geven.quote:Praat God ook tegen jou?
Oorlogen zijn van alle tijden. Lees de Bijbel er maar op na. Ze zijn het gevolg van de zondeval. Of God Hem dit heeft ingefluisterd, dat weet ik niet. Ik sluit het niet uit. Ik ken Gods's bedoelingen daarin niet...Maar reken maar dat God zeer teleologisch te werk gaat en niet altijd goed door ons mensen worden doorgrond. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en moeten in een zeer ruim tijdsbestek worden geplaatst. (voor God is 1000 jaar maar 1 dag)quote:Ben jij ook van mening dat de Irakoorlog Zijn wil was?
Volharding is onmiskenbaar een goede eigenschap.quote:ben jij ook van mening dat Amerika nog steeds wint?
Nee.quote:Dat homo's vies zijn?
Uit de cijfers blijkt nochtans anders:quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yale, inderdaad. Hij zou er op eigen kracht niet in zijn gekomen - puur op familienaam. Hij haalde niet meer dan zesjes.
De Groene Amsterdammer, 05-08-2005quote:Kerry en Bush gingen naar dezelfde universiteit, het prestigieuze Yale. Bush scoorde gemiddeld hoger dan Kerry. De «liberale senator uit Massachussetts», zoals Kerry stee vast wordt genoemd op het Republikeins gezinde Fox-nieuwskanaal, scoorde gemiddeld over vier jaar genomen een 7,6 (eigenlijk een 76, want in Amerika lopen de cijfers van 0 tot 100), terwijl Bush gemiddeld een 7,7 haalde. Alleen als vierdejaars haalde Kerry hogere cijfers dan de president, met een 8,1 gemiddeld. Zijn hoogste cijfer in Yale was een 8,9 in een politicologieklas. Bush hoogste cijfer was een 8,8. Dat haalde hij drie keer, voor antropologie, geschiedenis en filosofie.
De beste leiders zijn vaak niet eens zo intellectueel. Dat is George Bush ook niet......quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Einstein haalde op school helemaal geen hoge punten....En sjeesde voortijdig.....Een echte autodidact......quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pardon? Juist het tegenovergestelde van Einstein.
En nu je eigen mening?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Oorlogen zijn van alle tijden. Lees de Bijbel er maar op na. Ze zijn het gevolg van de zondeval. Of God Hem dit heeft ingefluisterd, dat weet ik niet. Ik sluit het niet uit. Ik ken Gods's bedoelingen daarin niet...Maar reken maar dat God zeer teleologisch te werk gaat en niet altijd goed door ons mensen worden doorgrond. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en moeten in een zeer ruim tijdsbestek worden geplaatst. (voor God is 1000 jaar maar 1 dag)
Wat denk je, schat eens.....?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Het zou me verbazen als hij 120 heeft. En dat met zijn training.
Ja, Kerry was ook een zesjesstudent. 77% is geen 7,7, hoor. Ik had daar een gemiddelde van 89%, en ik was niet uitzonderlijk hoog. Hij had 2.35 van de 4.00. Dan ben je net geslaagd. Een ultieme zesjesstudent.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de cijfers blijkt nochtans anders:
[..]
De Groene Amsterdammer, 05-08-2005
Nee, hoor, Einstein had hoge cijfers en heeft zijn opleiding afgemaakt. Hij heeft op verschillende scholen gezeten, maar hij heeft het wel gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Einstein haalde op school helemaal geen hoge punten....En sjeesde voortijdig.....Een echte autodidact......
Een oorlog is wmb slechts een uiterst middel als diplomatie niet blijkt te werken. Als een natie, waar ook ter wereld, de wereldvrede bedreigt, dan zou ik als president ook kiezen voor het voorzorgsbeginsel: preventief ingrijpen.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Volharding is onmiskenbaar een goede eigenschap.
Was poosje terug een tweedelige doc op TV geweest. Ik meende echt dat hij op school geen uitblinker was. Of iig niet zo gemotiveerd was voor zijn studie.....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, Einstein had hoge cijfers en heeft zijn opleiding afgemaakt. Hij heeft op verschillende scholen gezeten, maar hij heeft het wel gedaan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Tirion het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, volharding is een goede eigenschap!
Ohja, vertel ook deze jongen even dat volharding een goede eigenschap is. Dat zal zijn pijn verlichten.
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een oorlog is wmb slechts een uiterst middel als diplomatie niet blijkt te werken. Als een natie, waar ook ter wereld, de wereldvrede bedreigt, dan zou ik als president ook kiezen voor het voorzorgsbeginsel: preventief ingrijpen.(met chirurgische precisie militair ingrijpen)
Ligt dat aan de normen of ligt dat aan het systeem wat wordt gehanteerd?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, Kerry was ook een zesjesstudent. 77% is geen 7,7, hoor. Ik had daar een gemiddelde van 89%, en ik was niet uitzonderlijk hoog. Hij had 2.35 van de 4.00. Dan ben je net geslaagd. Een ultieme zesjesstudent.
Bedreigde Irak de wereldvrede en is het er beter op geworden met het Amerikaanse ingrijpen?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een oorlog is wmb slechts een uiterst middel als diplomatie niet blijkt te werken. Als een natie, waar ook ter wereld, de wereldvrede bedreigt, dan zou ik als president ook kiezen voor het voorzorgsbeginsel: preventief ingrijpen.(met chirurgische precisie militair ingrijpen)
En hoe praat je recht dat Bush die oorlog uberhaupt is begonnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik verafschuw deze plaatjes ook. Oorlog is hoe dan ook verschrikkelijk. Het moet ook echt het laatste middel zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Tirion het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, volharding is een goede eigenschap!
Ohja, vertel ook deze jongen even dat volharding een goede eigenschap is. Dat zal zijn pijn verlichten.
[afbeelding]
Achteraf gezien was het geen goede beslissing. Zijn doel was om een zwaar potentieel gevaar in de wereld Irak preventief uit te schakelen...Met een relatief korte miltaire interventie. Dit was echter waar onderschat....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
En hoe praat je recht dat Bush die oorlog uberhaupt is begonnen?
Er zat meer dan anderhalf jaar tussen, hoor. Als hij anderhalf jaar nodig heeft om te kalmeren is hij hoe dan ook gheen goede president.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het geen goede beslissing. Zijn doel was om een zwaar potentieel gevaar in de wereld Irak preventief uit te schakelen...Met een relatief korte miltaire interventie. Dit was echter waar onderschat....
Je moet die beslissing ook plaatsen in het perspectief van de periode kort na 11 september. Toe de hele wereld werd wakker geschud mbt het nieuwe gevaar : moslim terrorisme..
En daarom is hij nu fantastisch? Ik heb nog niet 1 inhoudelijke kloppende reden gehoord waarom Bush zo geweldig is.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het geen goede beslissing. Zijn doel was om een zwaar potentieel gevaar in de wereld Irak preventief uit te schakelen...Met een relatief korte miltaire interventie. Dit was echter waar onderschat....
Je moet die beslissing ook plaatsen in het perspectief van de periode kort na 11 september. Toe de hele wereld werd wakker geschud mbt het nieuwe gevaar : moslim terrorisme..
Net als een horoscoop.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En vaak toch verrassend vaak blijkt te kloppen.
Op basis van informatie van inlichtingen diensten, ja....Echter die info mbt massavernietigingswapen bleek niet juist....Daar ontviel de legitimatie van de oorlog idd.quote:
Doel : ja!quote:en is het er beter op geworden met het Amerikaanse ingrijpen?
Neen. Totaal iets anders. Er zijn wel degelijk verbanden te leggen tussen de vorm van iemands handschrift en karaktertrekken......(persoonlijke en sociale eigenschappen/competenties. Let wel: geen iq)quote:
Je kunt toch vast zo aardig een biertje met hem drinkenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef TNA het volgende:
[..]
En daarom is hij nu fantastisch? Ik heb nog niet 1 inhoudelijke kloppende reden gehoord waarom Bush zo geweldig is.
ik zou niet willen stellen dat zijn beleid nou zo succesvol is geweest. er zullen zeker beter presidenten zijn geweest. Ik was het aak niet eens met zijn beleid. Niettemin vind ik het wel een inspirerend leider en persoon. Dat probeer ik in OP ook duidelijk te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef TNA het volgende:
[..]
En daarom is hij nu fantastisch? Ik heb nog niet 1 inhoudelijke kloppende reden gehoord waarom Bush zo geweldig is.
De wereld veranderende wel in 1 klap na 11 september. De onschuld verloren. Begrijpelijk dat overheden aan preventie willen doen. En handelen naar de nieuwe realiteit. Een tweede aanslag van een dergelijk orde zou niet uit te leggen zijn......Want dan had ie het ook geweten.....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zat meer dan anderhalf jaar tussen, hoor. Als hij anderhalf jaar nodig heeft om te kalmeren is hij hoe dan ook gheen goede president.
Nee, de bedoelingen van Cheney, Gonzelez, Wolfowitz, Rove en Rumsfeld waren niet ongetwijfeld goed, en de president is verantwoordelijk voor de kwaliteit van zijn staf. Wat 11 september betreft: de scene op ground zero was een PR-stunt en het praat niets goed over het gedrag van de Bushies voor 'Irak'.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft grove fouten gemaakt. Maar z'n bedoelingen waren ongetwijfeld goed...We moeten eea wel in perspectief zien....11 september was shocking en de werkelijkheid vananderde van de een op het ander moment.....(koe, reet etc.)
Het doel was: chaos zaaien, enorme vluchtelingenstromen creeren, een spiraal van geweld initieren en uiteindelijk voor de keuze komen te staan of Irak een ijzeren dictatuur, een vazalstaat van een ander schimmig land in het Midden-Oosten of een tweede Somalie wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Doel : ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |