Ik vind het ook erg leuk om te zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef p_iglet het volgende:
Vandaag Pepijn voor het eerst in de draagdoek gehad.
We moeten op het knopen en Pepijn erin stoppen nog even flink oefenen
Pepijn hoort nog wat hoger te zitten toch??
Papa en Pepijn vonden het iig erg leuk.
[afbeelding]
Op www.mistermirko.be staan er filmpjes, valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:37 schreef PM-girl het volgende:
Knopen gaat dus makkelijkker met de mei tai. Maar wat ik eigenlijk bedoelde (maar niet vroeg), is het wrikken op je rug. Simon ligt nu lang op mijn rug zonder echt goed vast te zitten en die tijd wil ik aanzienlijk verkorten.
Met een zak heb je dat probleem helemaal niet, maar ik wil geen zak, ik wil een doek!
Ik zag in ieder geval ook een bekend iemand (of eigenlijk 2 bekende iemanden) op een fotoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Op www.mistermirko.be staan er filmpjes, valt best mee hoor.
Ik vind wat er nu in staat wel handig. Op Mamatoto.org en bij de YouTube filmpjes staan de meest gebruikte methodes. Om dan ook te gaan linken naar een losse knoopmethode lijkt me (vaak) dubbelop. Bovendien zijn er voor methodes verschillende namen in omloop, dus daar zou je dan rekening mee moeten houden in de linkteksten. (Jouw X wrap is dacht ik mijn FWCCquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:49 schreef PM-girl het volgende:
Is het trouwens een idee om in de OP wat links te zetten met knoopmethoden (foto en/of video)?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, vond de zwemvader het iets?
Het was geen doorgaand succes, maar over doeken op zich is hij wel enthousiast. Donderdag neem ik een lijstje mee met sites waar je een doek kunt kopen die wat langer is. Ook een paar andere moeders willen zo'n lijstje. Ik kan wel een reclame vergoeding gaan vragen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef YPPY het volgende:
Alleen was zijn doek korter dan kort.Echt bijna een tafellaken. Hij is ongeveer even lang als breed. De uiteinden zijn gewoon breed, en niet puntig zoals bij mijn eigen doeken. De doek was ook erg dik. Ik heb er wat van kunnen maken, maar dan wel door de doek dwars te knopen. Anders kreeg ik hem niet eens om mijn heup.
Ik had inderdaad het verloop gelezen, maar was benieuwd of hij ook enthousiast was geworden. Misschien kun je een natural beginnings verkooppunt beginnen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
[..]
Het was geen doorgaand succes, maar over doeken op zich is hij wel enthousiast. Donderdag neem ik een lijstje mee met sites waar je een doek kunt kopen die wat langer is. Ook een paar andere moeders willen zo'n lijstje. Ik kan wel een reclame vergoeding gaan vragen.
Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevondenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Op de één of andere manier lukt het hier niet om Kendahl veilig op de rug te krijgen. Want hij gaat steeds bewegen en op die manier gaat de ondersteuning aan de achterkant onder zijn r**t vandaan. En ik heb al visioenen van levensgevaarlijke vallen met enge hoofd- en nekletsels. Dus is er nog een andere manier dan die van draagdoek.nl? Want ik vertrouw het niet.
edit: Misschien dat we de 'back wrap cross carry' kunnen proberen...
Wij hebben inderdaad de Chistiane van Ellaroo. Echt ideaal ding!! Ben er echt super blij mee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
P_iglet, is dat een Ellaroo wrap? Die foto's zien er in ieder geval heel mooi uit!
Zit er zelf ook al een paar maanden aan te denken om een draagdoek aan te schaffen. Lijkt me heerlijk om met mijn frummeltje zo dicht tegen me aan rond te kunnen lopen..
Een geweven lijkt me prettiger dan zo'n rekkende. Maar dat is mijn gevoel.
Gaat zo'n rekkende niet doorhangen als de kleine wat groter wordt?
En die cristiano van ellaroo heeft zo'n mooi kleur..
Weet iemand of er toevallig winkels in het oosten van het land zijn, waar je die ellaroo of andere geweven doeken kunt bekijken?
En anders bestel ik hem morgen gewoon via internet..
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Voor zo'n bengeltjeboeff als Kendahl is de Wiggle Proof Back Carry uitgevonden
uitleg met foto's
en nog zoeen
filmpje
We doen het al samenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef chacama het volgende:
PV is het mogelijk dat je die met hulp doet van draagdoek en dat als Kendahl er eenmaal aan gewend is dat ie dan misschien wel rustig genoeg is om te blijven zitten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef chacama het volgende:
Cool
quote:Made by U
Herenstraat 35, 2313AE Leiden [kaart/route]
071 5131920
Voor modestoffen, kralen, fournituren en naailessen
(ff klikken en dan zie je ook een plattegrond)
PV, mocht je toevallig bij de Ikea komen dan moet je daar eens kijken. Schijnen ze ook erg geschikte stoffen te hebben voor mei-tai's en ringslings.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil er dus zelf één maken, maar nou lijkt het wel of alle stoffenwinkels van de aardbodem zijn verdwenen. In elk geval niks in Leiden, lijkt het wel..
En het is pas woensdag markt in Leiden en ja... dan zit mijn zus weer in A'dam en kan ze me niet helpen... grrrr!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:14 schreef Noli. het volgende:
Als je er zelf een wilt maken en die flap niet wilt dan laat je dat stuk heel makkelijk weg of maakt zoals Owlet een klein boogje (is voor de kleine lekkerder als neksteuntje) Of juist iets anders creatiefs
Ik gebruik 'm regelmatig want Hanne valt vaak bij mij op de rug in slaap.
Als ik dan niet uitkijk ligt ze al gauw met haar koppie achterover geknaktDie flap houd haar hoofd dan een beetje in bedwang en geeft haar hoofdje lekker steun.
Al is het vaak wel fijn als je wat hulp krijgt om de flap omhoog te doen want in je eentje is dat toch nog best wel een gedoetje. (Wilyan weet al precies wat ie moet doen)
Ja, ik heb al denim gekozen voor het skelet. Dus de stof die ik nog wil kopen, is meer voor het mooiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef PM-girl het volgende:
Die stof schijnt wel sterk genoeg te zijn PV, maar echt weten doe ik het niet.
Ik kwam dit linkje tegen over voeden in de draagdoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |