ben je geband joh? Ik dacht dat je meestal wel rustig wasquote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
[..]
ik ben welliswaar gebanned, géén idee voor hoe lang, maar dít is toch wel een complimentje waard
Kijk je uit? Ik wil je graag nog terug enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
[..]
ik ben welliswaar gebanned, géén idee voor hoe lang, maar dít is toch wel een complimentje waard
Volgens mij ben je al unbannend. Dat heb ik ergens achter de schermen gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
[..]
beetje link dat klonen, straks gaan ze mijn ip-adres bannen, en moet ik met van die klote software aan de gang om via een externe server te posten op fok!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij verbannen? Wat kut! Ik vind je wel een waardige tegenstander. Monjoie!
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en ik ben onwaardig, vraag het mutant01 maar ....
Je bent niet meer geband.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
beetje link dat klonen, straks gaan ze mijn ip-adres bannen, en moet ik met van die klote software aan de gang om via een externe server te posten op fok!
en ik ben onwaardig, vraag het mutant01 maar ....
ik heb een nogal heftige baan tegenwoordig, en dus is mijn geduld aan het einde van de dag eigenlijk gewoon op, en dat laat ik merken ook ...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kijk je uit? Ik wil je graag nog terug enzo.
ow, ok, is toch een beetje minder spannend danquote:
Je bent al lang unbanned, druifquote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet, deze gifslang kan jou wel aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik heb een nogal heftige baan tegenwoordig, en dus is mijn geduld aan het einde van de dag eigenlijk gewoon op, en dat laat ik merken ook ...![]()
Elke keer als ik dat nieuwsbericht lees moet ik weer harder lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Poetin is weer eens te lang in de zon gebleven zonder hoofdbedekking:
Poetin: Ik ben de enige echte democraat
[..]
Tja ....... [afbeelding]
bij nader inzien ..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
mmm, om de een of andere reden krijg ik het beeld van een roedel hongerige wolven welpjes
Ach, straks kun je weer op Meki schelden. Dat zal je goed doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
mmm, om de een of andere reden krijg ik het beeld van een roedel hongerige wolven
Waarom zou je energie steken in Bokito?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach, straks kun je weer op Meki schelden. Dat zal je goed doen.
Kom maar rustig hier. We doen je geen vlieg kwaad....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
mmm, om de een of andere reden krijg ik het beeld van een roedel hongerige wolven
We gaan niet neuken. Tenminste, dat ligt niet in de planning.quote:
lieve help, planning.... Ik time 21.37, openingstijd van het bruine biertjequote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
We gaan niet neuken. Tenminste, dat ligt niet in de planning.
We gaan onder de rozelaar zitten in de tuin met een vaatje bruin bier. Zo'n kleintje met een kurk
plan je neuken?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
We gaan niet neuken. Tenminste, dat ligt niet in de planning.
We gaan onder de rozelaar zitten in de tuin met een vaatje bruin bier. Zo'n kleintje met een kurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |