De TS aanpassen? Kom maar even langs.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:46 schreef enter het volgende:
Kan iemand de TS even aanpassen, sorrry!!!!!!
Snakey, ik lach.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
De TS aanpassen? Kom maar even langs.![]()
Ik heb de TT alvast aangepast.
de enthousiasme straalt ervan afquote:
sorry, ik ben neit van de herenliefdequote:
ik ook niet voor zover ik weetquote:Op zondag 3 juni 2007 21:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry, ik ben neit van de herenliefde
mooi zoquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ff dimmen, Opperhoofd Hij-Met-Grote-Neus
altijdquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim weer
okay, op Selim na, zijn alle allochtonen altijd ok
ik ga slapen en lekker kansloos doen
Truusten miep.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim weer
ik ga slapen en lekker kansloos doen
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die beesten slapen 18 uur... Lekker rustigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef sugarJay het volgende:
[..]
goed! ze voelen zich thuis bij mij en mijn eucalyptus bomen.![]()
en geen muggen![]()
Resultaten wil ik horen!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef enter het volgende:
"gereboot"
Welke lekkernijenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef sugarJay het volgende:
ik wacht trouwens nog steeds op mijn bestelling turkse lekkernijen.![]()
Die heb ik al opgegeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:16 schreef sugarJay het volgende:
[..]
die jij zou bezorgen sinds een aantal topics terug!![]()
Ik proef het nog steeds. Zulks een lekkere "omelet"quote:Op zondag 3 juni 2007 22:24 schreef sugarJay het volgende:
oh wacht. ik heb trouwens die omelet van jou gezien. dus als de rest ook zelf gemaakt is laat die bestelling maar zitten.![]()
hiih, beertjequote:
Jep je zou ze zo willen knuffelenquote:
tofquote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Matoub_lounes
![]()
we haven't met beforequote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Emel het volgende:
tvp
haha was me niet opgevallen,maar deze man is een held,en hij durfde ten tijden van de burger oorlog in algerije op te komen voor de berber rechten en de secularisme te promoten.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:41 schreef MASD het volgende:
[..]
tofik heb ff bij die foto firends naar friends verandert
ik zie hetquote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
haha was me niet opgevallen,maar deze man is een held,en hij durfde ten tijden van de burger oorlog in algerije op te komen voor de berber rechten en de secularisme te promoten.
Jammer is hij door terroristen vermoord.
hey!quote:
Ik ben Emel en een Turksequote:
ze zijn wel schattigquote:
wat is het verschil tussen maroc en berber?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:02 schreef Double-Helix het volgende:
Iedereen houd van koala's,ik ben trouwens berber
Je hebt Imazighen(berbers) en Arabieren,berbers zijn de oorsprongelijke bewonners en de arabieren zijn ergens in de 7de eeuw N-afrika binnengedrongen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef MASD het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen maroc en berber?nooit begrepen enzo
de een spreekt Arabisch en de ander Berbers?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef MASD het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen maroc en berber?nooit begrepen enzo
welke van de 2 hebben spanje toen bezet?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hebt Imazighen(berbers) en Arabieren,berber zijn de oorsprongelijke bewonners en de arabieren zijn ergens in de 7de eeuw N-afrika binnengedrongen.
en de meeste Marokkanen die denken dat ze arabieren zijn zijn het meestal niet,maar gewoon gearabiseerde berbers.
en mix van Arabieren en Berbers onder leiding van tarik ibn Ziad,genaamd de moren.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef MASD het volgende:
[..]
welke van de 2 hebben spanje toen bezet?zijn best toffe moskee's gekomen enzo
lieve dieren hequote:Op maandag 4 juni 2007 00:03 schreef MASD het volgende:
[..]
klopten je hebt geen last meer van muggen
een kennis van ons is een moorquote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en mix van Arabieren en Berbers onder leiding van tarik ibn Ziad,genaamd de moren.
Ja ze staan bekend om hun gastvrijheidquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
een kennis van ons is een moorvaak wel toffe mensen
en kookkunstenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja ze staan bekend om hun gastvrijheid![]()
![]()
Alleen die dialect van hun is niet te verstaanquote:
deze spreekt dan gewoon spaansquote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Alleen die dialect van hun is niet te verstaan![]()
![]()
Jaquote:
ik heb het ook niet op de stranden etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja![]()
Spanje is een mooie land,vooral het binnenland waar je geen caravaan nederlander tegenkomt![]()
quote:
ik ruik ook niet naar rozenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn bovenlip ruikt niet naar rozen, Zainab
pwnedquote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ruik ook niet naar rozen
ik werk er wel
oke, ik ruik er wel naar.
list:quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik proef het nog steeds. Zulks een lekkere "omelet"1.
[..]
hiih, beertje.
is dit een hint?quote:
heh?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, Iman is ong net zo groot als jou
Iman is ook ongeveer 1,70mquote:
balenquote:
ik ben dus gewon een buitnebeentje met mijn 1,92m?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben dus gewon een buitnebeentje met mijn 1,92m?
quote:
haiquote:Op maandag 4 juni 2007 12:52 schreef zainabber het volgende:
Hey hebben we een nieuw lid erbij?
hoi emel
koetjesrepenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef zainabber het volgende:
Shenkie in de koelkast, kenk je bent een fool gast, oublié, quelque chose, faffie faffie oeh ah.
ik vindt koetjesrepen niet lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
koetjesrepenwie wil nou mijn koetjesrepen?!
ja dat is ook lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik vindt koetjesrepen niet lekker
geef mij maar witte chocola met crispy spul ertussen
die laatste 2 zinnen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja dat is ook lekker
maaaar
koetjesrepen in me huis
koetjesrepen in me vacht
koetjesrepen in me buik
koetjesrepen komen hard
jij bent van slechte invloed voor mequote:
ik weet, ik weetquote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent van slechte invloed voor me
HVJ NTB WJNMK enzo
je weet teveelquote:
Prove it!quote:
je doet je ondertitel eer aanquote:
Lieve schat, als ik een tennisbal de lucht in zou gooien en zou zeggen dat we worden gekilled door een meteoriet, duik je nog weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan!
ookkaaaaayyy?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef zainabber het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een tennisbal de lucht in zou gooien en zou zeggen dat we worden gekilled door een meteoriet, duik je nog weg.
quote:
Nee maar murp was zo tof,lief en cute om er eentje voor me te makenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef Double-Helix het volgende:
wehheh toffe ava sala
maar je had toch geen award gewonnen
Ik heb wel voor je gestemdquote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar murp was zo tof,lief en cute om er eentje voor me te maken
Ik had toch zowiezo gewonnen als dit categorie erbij zat
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
ALLOCHTONENNNENNENENENENENE.
hihiquote:
Bijna weekend, bijna. Nog 4 dagen werken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef enter het volgende:
Jooo
Haring van 70 kan lekker zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef enter het volgende:
Ik keek net even Editie NL onder het eten, lieten ze eerst een naakt mokkel zien van 70+ en daarna gingen ze vertellen dat haring-ijs heul lekker is.
Ik heb echt geen hap meer gegeten.
Okay. Deleting mental image.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:47 schreef enter het volgende:
Moet je voorstellen vis in je blender..... met ijs en yoghurt.
Ook niet in snack?quote:
Vanillavla maakt een hoop goed nuquote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay. Deleting mental image..
[..]
Ook niet in snack?
Ik heb zin gekregen in een patat speciaal. Toen ik de uien zag. Nu heb ik honger, terwijl er al genoeg pasta in mijn maag zit.
Vla.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef enter het volgende:
[..]
Vanillavla maakt een hoop goed nu![]()
Pasta en dan patat![]()
Nee, ik heb ook liever alleen ijs, ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef enter het volgende:
[..]
Haring mag best lekker zijn, maar niet in ijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |