quote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben dus gewon een buitnebeentje met mijn 1,92m?
quote:
haiquote:Op maandag 4 juni 2007 12:52 schreef zainabber het volgende:
Hey hebben we een nieuw lid erbij?
hoi emel
koetjesrepenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef zainabber het volgende:
Shenkie in de koelkast, kenk je bent een fool gast, oublié, quelque chose, faffie faffie oeh ah.
ik vindt koetjesrepen niet lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
koetjesrepenwie wil nou mijn koetjesrepen?!
ja dat is ook lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik vindt koetjesrepen niet lekker
geef mij maar witte chocola met crispy spul ertussen
die laatste 2 zinnen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja dat is ook lekker
maaaar
koetjesrepen in me huis
koetjesrepen in me vacht
koetjesrepen in me buik
koetjesrepen komen hard
jij bent van slechte invloed voor mequote:
ik weet, ik weetquote:Op maandag 4 juni 2007 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent van slechte invloed voor me
HVJ NTB WJNMK enzo
je weet teveelquote:
Prove it!quote:
je doet je ondertitel eer aanquote:
Lieve schat, als ik een tennisbal de lucht in zou gooien en zou zeggen dat we worden gekilled door een meteoriet, duik je nog weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan!
ookkaaaaayyy?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef zainabber het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een tennisbal de lucht in zou gooien en zou zeggen dat we worden gekilled door een meteoriet, duik je nog weg.
quote:
Nee maar murp was zo tof,lief en cute om er eentje voor me te makenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef Double-Helix het volgende:
wehheh toffe ava sala
maar je had toch geen award gewonnen
Ik heb wel voor je gestemdquote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar murp was zo tof,lief en cute om er eentje voor me te maken
Ik had toch zowiezo gewonnen als dit categorie erbij zat
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
ALLOCHTONENNNENNENENENENENE.
hihiquote:
Bijna weekend, bijna. Nog 4 dagen werken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef enter het volgende:
Jooo
Haring van 70 kan lekker zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef enter het volgende:
Ik keek net even Editie NL onder het eten, lieten ze eerst een naakt mokkel zien van 70+ en daarna gingen ze vertellen dat haring-ijs heul lekker is.
Ik heb echt geen hap meer gegeten.
Okay. Deleting mental image.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:47 schreef enter het volgende:
Moet je voorstellen vis in je blender..... met ijs en yoghurt.
Ook niet in snack?quote:
Vanillavla maakt een hoop goed nuquote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay. Deleting mental image..
[..]
Ook niet in snack?
Ik heb zin gekregen in een patat speciaal. Toen ik de uien zag. Nu heb ik honger, terwijl er al genoeg pasta in mijn maag zit.
Vla.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef enter het volgende:
[..]
Vanillavla maakt een hoop goed nu![]()
Pasta en dan patat![]()
Nee, ik heb ook liever alleen ijs, ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef enter het volgende:
[..]
Haring mag best lekker zijn, maar niet in ijs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |