Geen Hazes, geen Thin Lizzy.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:33 schreef peaceman het volgende:
Enfin nog een feestvraagje...
Met welk nummer beeindigden wij donderdag het feest?
Peaceman is even met iets bezig... ik antwoord voor hem. Dit is goedquote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef cafca het volgende:
Gute nacht freunden?
Nu je het zegt, die zijn helemaal niet langsgeweest 's avonds... hmm.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:46 schreef Berkery het volgende:
The Village People?
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die zijn helemaal niet langsgeweest 's avonds... hmm.
Peaceman +1quote:Op zondag 3 juni 2007 20:52 schreef peaceman het volgende:
Het is een nacht - Guus Meeuwis
Nightboat to cairo - Madness
Silent Night - Sinead o connor
Because the night - Ellen Foley
Nights in White Satin - Moody Blues
1 nacht alleen - Doe Maar
All night long - Lionel Richie
Saturday Night - Herman Brood
I drove all night - Cindy Lauper
Hey Tonight - CCR
ook op de cd belandt, maar niet in de trouwzaal...quote:
Beatles is de 2e goede....quote:
Vervolgvraagje op The Turtles: Welke band?quote:Tortoise revolutionized American indie rock in the mid-'90s by playing down tried-and-true punk and rock & roll influences, emphasizing instead the incorporation of a variety of left-field music genres from the past 20 years, including Krautrock, dub, avant-garde jazz, classical minimalism, ambient and space music, film music, and British electronica.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:43 schreef bigshadow het volgende:
Kuch, tortoise staat nog in je quote. New question please
Ah, je was er zelf al achter.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ray Davies?
't Is nog goed ook.quote:
Madmaster +1quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef MadMaster het volgende:
The Rasmus
Ik zal een keertje een orbital vraag stellen!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef timbob het volgende:
tvp in de hoop dit jaar eventueel nog 1 puntje te winnen....
De grondleggers van Earth & Fire...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Gerard en Chris Koerts
Hij kwam helemaal niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij kwam te laat op de auditie?
Seven Ages Of Rock?quote:
Is een herhalingquote:Op maandag 4 juni 2007 00:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Seven Ages Of Rock?
hellemaal vergeten te kijken,vorige twee afleveringen waren wel tof
die download ik wel als ie op internet staat
Tong80 +1quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Sorry vraag over het hoofd gezien. The Boys ?
Geen covers.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:16 schreef Mark het volgende:
Dat kan wel kloppen. En dan gok ik dat ze een nummer van Jeff gecoverd heeft. Een gokje op "lover, you should have come over"
Mark +1quote:Ten tijde van zijn dood was Buckley verloofd met Joan Wasser, die later albums zou opnemen onder de artiestennaam Joan as Policewoman
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef belsen het volgende:
Twee broers zaten in AC/DC eentje in The Move, toch?
Ja, maar dat is niet wat ik zoekquote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef MadMaster het volgende:
The Easybeats en AC/DC, beide uit Australië...
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Om met Belsen te spreken dan:
Twee broers Young zaten in AC/DC, eentje in The Easybeats, toch?
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Om met Belsen te spreken dan:
Twee broers Young zaten in AC/DC, eentje in The Easybeats, toch?
De broer van Neil, ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef bukgeit het volgende:
Jim Diamond?
You should have known betterquote:
I won't let you down en zal voortaan een smilie achter een niet serieus bedoelde opmerking plaatsen...quote:
Wat Bartrid zegt, maar dan in de ik-vorm...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:42 schreef Mark het volgende:
Wat was zijn solo-hit dan?
Of wat? Nee hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
moet t op de cent nauwkeurig of wat?
Jij zakt snel binnen een paar minuten...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef Licko het volgende:
[..]
of moet het gewoon afgerond worden?
1500 euro
Erik doet het voor 1350.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef the__watcher het volgende:
1300 euris
n0r +1quote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef n0r het volgende:
The Kinks - you Really got Me
Wel oud, maar iets minder oud...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Berkery het volgende:
Middle of the road?
Geïnspireerd door het onderschrift van The Watcher (I am watching you)...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shakatak?
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Marilyn Martin dan...
Volgens mij klopt die foto nietquote:Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Marilyn Martin dan...
De hint naar Phil Collins zei me ook meer dan de foto...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die foto niet
Lijkt meer op Terri Nunn.
Misschien dat de foto nog pre-Move Closer is? Jaartje of 10 eerder?
Het is 'r wel zeker.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die foto niet
Lijkt meer op Terri Nunn.
Misschien dat de foto nog pre-Move Closer is? Jaartje of 10 eerder?
Ach ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee! Da's Deeper Shade Of Soul van UDS!!!
Ja, die ken ik, maar die vind ik dus ook niet lijken op de foto die jij posttequote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is 'r wel zeker.
Deze hoes is nog van 2 jaar na Move Closer.
[afbeelding]
Uiteraard.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Scheveningen uiteraard
Oh ja, die was niet van de Mosselman. Naja, dan ga ik maar even een vraag doenquote:
Shit, ik dacht dat jij offline wasquote:
Nee, wist ik niet. Overigens nog gefeliciteerd (ik was vorige week op vakantie)quote:Op maandag 4 juni 2007 17:55 schreef peaceman het volgende:
Hey Ranja, wist je dat wij Pipettes gedraaid hebben op ons feest?
quote:You can show well, however with your back against the wall and if you have money then, freedom is not not expensively
quote:For "",
needed a school choir, and approached music teacher Alun Renshaw of Islington Green School, around the corner from their Britannia Row Studios, in the middle of a lesson. The choir were not allowed to hear the rest of the song after singing the chorus, and were let down, as they wanted to hear
's solo. The chorus was overdubbed 12 times to give the impression that the choir was larger. Though the school received a lump sum payment of £1000, there was no contractual arrangement for royalties. Under 1996 UK copyright law, they became eligible, and after choir members found each other through the website Friends Reunited, they sued. Music industry professionals estimated that each student would be owed around £500.
Zij zong in dat groepje met het nummer "Peter"...ik ben de naam ff kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:25 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
Wat doet deze babe dan in MUZ-trivia?
Sweet 16, we doen 't ervoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zij zong in dat groepje met het nummer "Peter"...ik ben de naam ff kwijt.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef the__watcher het volgende:
billy idol - sweet 16
belsen +1quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef belsen het volgende:
Blur of The Pogues, ik denk The Pogues, maar dan een beetje blurry.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef the__watcher het volgende:
kan verdomme niet op die naam komen ik weet alleen wel dat ie al dood is
quote:The band was at the peak of its commercial success, with both albums making the top 5 in the UK (numbers 3 and 5 respectively), but MacGowan was spiralling out of control. Following their next album, Hell's Ditch, MacGowan and the band parted company in 1991.
With his departure, the band was thrown into a state of flux. Without their singer, vocal duties were for a time handled by, before Stacy finally took over permanently.
newbie +1quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Klein Orkest - Over de Muur
Ja die ja!quote:
Kut mijn held Te laatquote:
n0r +1quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef n0r het volgende:
Nu ik die reply van methodmich lees weet ik het eigenlijk wel zeker
Joe Joe Joe
Ja, klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef ranja het volgende:
is dat niet gewoon BAD oftewel Big Audio Dynamite?
Bedoel je niet: toen Super Channel nog Music Box heette?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:52 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo mijn nest in, er zijn vast dertigers die ze nog kennen van vroeger, toen MTV nog Music Box heette![]()
Eddy Christianiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlander begint morgen op 89 jarige leeftijd aan een afscheidstournee?
Dat zal de toegift wel worden onder het genot van een glaasje Madeira...quote:
Ben benieuwd of we ooit nog van haar gaan horen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:49 schreef bigshadow het volgende:
Esmee denters.
Klopt, schaap001 +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:06 schreef schaap001 het volgende:
Tennman dacht ik
Welk album en van wie?quote:Het albumvan
is sinds dit weekend in Groot-Britannië te koop op zowel een USB-stick als een Micro SD geheugenkaart. Hiermee volgt
The Fratellis op, die eerder een single uitbrachten op een USB-stick.
De bijzondere uitgaven komen speciaal op de markt om te herdenken dat het precies dertig jaar geleden is dat het originele album verscheen. Om dat te herdenken verschijnt er ook een luxe versie van op CD en komt er een heruitgave op LP die er precies zo uit zal zien als het origineel.
De echte verzamelaar zal hiernaast ook de USB-stick aan de collectie moeten toevoegen. Niet alleen verschijnt deze in een gelimiteerde oplage van 4000 stuks. De stick zal ook nog eens drie video's bevatten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef ranja het volgende:
Sexpistols - Never Mind the Bullocks
quote:
quote:Hiermee volgt wijlenThe Fratellis op, die eerder een single uitbrachten op een USB-stick.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef cafca het volgende:
Het eerste album van Andre Hazes?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef bigshadow het volgende:
Bob marley - Legend?
quote:De bijzondere uitgaven komen speciaal op de markt om te herdenken dat het precies dertig jaar geleden is dat het originele album verscheen.
Siquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef cafca het volgende:
All I really wanna dooooooooooooooo
Van Bob Dylan dus
nu is het mijn beurt om eenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef schaap001 het volgende:
Mahogany Rush?
Is die middelste Neil Peart dan? Of is dat zijn voorganger (ik meen dat ze voor hem een andere drummer hadden).quote:
Okee. Dan issie best verandert, die Neil.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef cafca het volgende:
Volgens mijn bron: Geddy Lee - Neil Peart - Alex Lifeson
quote:O/T: Blue Oyster Cult?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef the__watcher het volgende:
zal wel weer zo'n "oja" worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |