FAK JOE!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooof piem0l!
Iddddddddddd!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Utrecht XX - Vrijmarkt!
wat deed je in Utrecht?
Hell no, fuck stoner en pedrosaquote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoop dat die opmerking van Bazzie over Rossi en Barros over een valpartij ging.![]()
![]()
Serieuslyquote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]moet je niet in engeland doen, hier betekend dat zoiets als fuck you
ja, komt van heel vroeger, ze hakten bij de franse boogschutters altijd die fingers eraf, zodat ze niet meer konden schieten.... daarmee zeggen ze dus zoiets als, fuck you, ik heb mijn fingers nogquote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
SerieuslyWhoops
Net als "wigger smiley" in Spanje ook fuck you means![]()
WHuaha jij bent vast geschiedenis leraarquote:Op maandag 4 juni 2007 21:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, komt van heel vroeger, ze hakten bij de franse boogschutters altijd die fingers eraf, zodat ze niet meer konden schieten.... daarmee zeggen ze dus zoiets als, fuck you, ik heb mijn fingers nog
[/serieus]
Zoooo... dus je hebt toch wat geleerd tijdens je 5 maanden durende vakantie in Engelandquote:Op maandag 4 juni 2007 21:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, komt van heel vroeger, ze hakten bij de franse boogschutters altijd die fingers eraf, zodat ze niet meer konden schieten.... daarmee zeggen ze dus zoiets als, fuck you, ik heb mijn fingers nog
[/serieus]
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoooo... dus je hebt toch wat geleerd tijdens je 5 maanden durende vakantie in Engeland [afbeelding]
woetquote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]net als dat je hier gewoon lekker te hard moet rijden, als je geflitst word krijg je toch geen boete
Jammer van die kenkerlelijke ruitquote:Op maandag 4 juni 2007 22:59 schreef Makster het volgende:
Goddamn die gast op MF heeft een stel fietsen![]()
[afbeelding]
check dan![]()
![]()
Wacht maar, ik krijg je welquote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zag geen tegeltje hoor, je zal dus flink je best moeten doen
Moet je wel (te) snel kunnen rijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]net als dat je hier gewoon lekker te hard moet rijden, als je geflitst word krijg je toch geen boete
Dat is, maar voor de restquote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer van die kenkerlelijke ruit [afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg je wel![]()
[..]
Moet je wel (te) snel kunnen rijden![]()
Wie zei vallen, ik dacht dat je reactie over het (goed) hoeken van die bochten ging.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Paas me maar een 1098
Wedden dat ik beter val
Sludge gaat dus niet weg met alleen verversen. Maar ja, ik praat niet meer over olie.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zal als ik thuis ben wel weer de olie verversen
best kans dat die daar dan ook wel weer aan toe is overigen![]()
quote:

Nee, tijd voor een schrikreactie was er niet.. en ook geen schuivend voorbandje gevoeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef hicham het volgende:
Ik vermoed rem -> blokkeer -> schrikreactie -> stuur schuin -> rem los -> flapperklapper
Dus jeah, primaire reden van je val was dus gewoon een blokkerend voorwiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |