quote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je fallus uit haar waffel verwijderen, zal je zien dat ze een stuk duidelijker engels spreekt
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na 2,5 uur had ze al een mond vol tanden Roderick
Is je ketting niet gewoon versletenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil eerst mijn motor laten fixen en die TLRgosjer is op vakantie ofzoDing ratelt alsof het ieder moment kan ontploffen
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ben netjes opgevoed hoor
ze mag eerst d'r spullen uitpakken![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
zn moto moet een beurt, niet hijquote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is je ketting niet gewoon versletenKan je niet even langskomen voordat je een dure reparatie laat uitvoeren
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MCquote:
En jij bent slim genoeg om bij 'm te hurenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik ken die verhuurder, en geloof me, die is te dom om te poepen![]()
IEts met monopolie in Dordt.... Die gast is de enige die altijd een kar heeft staan, dus jaquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En jij bent slim genoeg om bij 'm te huren![]()
![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=lekker%20wijf&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MC
Je kan er onderuit komen door een lekker wijf richting Fulcrum te sturen
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tsssssss.... Zolang jij nog geen motorrijbewijs of motor hebt ben je het schandknaapje van de MC
Je kan er onderuit komen door een lekker wijf richting Fulcrum Bazziek te sturen
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Makster het volgende:
[..]
IEts met monopolie in Dordt.... Die gast is de enige die altijd een kar heeft staan, dus ja![]()
Hmmmzzzz, misschien zelf een kar verhuur club opzetten, ik ben namelijk ook best dom
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is je ketting niet gewoon versletenKan je niet even langskomen voordat je een dure reparatie laat uitvoeren
Uit het blokquote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delen [afbeelding]
Olie is goed neem ik aanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou kunnen maar volgens mij komt het meer uit het blok zelf. Kom anders een keer langs, kan je een rondje rijden en je expertise delen [afbeelding]
Ja dat kreng was het volgens mij. Was vorige keer ook al los. Kan dat veel kwaad?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Uit het blokDat klinkt niet best, beter ga je vanaf nu GEEN rondjes meer rijden
Mss je kettingspannerHadden wel meerdere ZXR'tjes last van
Waarom vraag je je dan af hehquote:
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ffquote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat kreng was het volgens mij. Was vorige keer ook al los. Kan dat veel kwaad?
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ff
Ik weet het niet meer zo goed, beter ff de search op MF gebruiken. Ik geloof dat het niet direct veel kwaad kan, maarja het hoort niet natuurlijk. Damn, zoek het is ff op en post het is hierquote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenMaarjeh rij er al 2 weken mee zo dus nu maar niet meer te veel rijden
Ik hoop het niet voor jequote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal meer laten vervangen worden met mijn sleutelkunstenMaarjeh rij er al 2 weken mee zo dus nu maar niet meer te veel rijden
quote:
Geen probleem om wat delen van je blok met de nokkenasketting bij te schuren.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
Ding spant de nokkenasketting. Het levert geloof ik niet direct een probleem op maar beter laat je er naar kijken of vervang je hem ff
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef _GdR_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Naisquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef _GdR_ het volgende:
eindelijk zit t werk erop.
voor:
[afbeelding]
tijdens:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(ja de foto's zijn kut. maar ga m morgen ff verzekeren en dan waarschijnlijk betere picts.hij is precies zou als ik m hebben wou. de kleur is van een zwarte ipod (piano lak) geen metallic gewoon helemaal vet. stickers zitten ook onder de blanke lak en zijn kopieen vant origineel.)
onderdelen vervangen:
alle kuipdelen behalve achterkant.
nieuwe tank.
nieuwe cockpit.
nieuwe bevestigings beugel van cockpit.
nieuwe rem/koppeling handles.
nieuwe voorvork.
voorvelg laten richten.
frame start laten maken.
achterkant laten strak maken.
velgstriping/stickers/verf.
al met al kostte me dit grapje veel te veel. maar het resultaat is perfect naar mijn idee.
En ik probeer m nu wél op de weg te houden.
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.quote:
Te goed .. is dat wel goed.quote:[message=7327114,noline]RSV31 schreef op 03 juni 2007 @ 21:11[/message]:
Oliesjeik is overbodig geworden.... '( WB doet het te goed
Te is nooit goedquote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.![]()
Erkenning.![]()
[..]
Te goed .. is dat wel goed.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inplaats van met ons te meeten in Utrecht, zichzelf op dezelfde dag onderuit rijden.![]()
Erkenning.![]()
Aha!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef Snelwagen het volgende:
Te is nooit goed

quote:[message=7327363,noline]RSV31 schreef op 03 juni 2007 @ 21:34[/message]:
Ik ook geloof ik, ben ook een weekendje aan het racen geweest![]()
Noem me arrogant, maar lees het volgende topic maar eens door:
[TOPIC=162202]Auto motorolie in de motor[/TOPIC].
Check mijn profiel, bekijk mijn geplaatste post (of die van WB) en vindt de antwoorden op je olievragen.
Neem nou niet al te veel aan van de neefjes van je buurman van je zus..........en ook niet van de gemiddelde motorfietsmonteur.
Ik heb nog twee tot acht weken gips. Don't ask me.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer is de volgende meet. dan ben ik er -hopelijk- wel
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef worldpimber het volgende:
Posts hier![]()
Vooral die ene waarin je leest dat Roderick die GS500 niet gewoon dumpt in Engeland
Vandaag twee keer een GS500 gezien..beide keren met duo.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
ik ben nog steeds student.... iedere euro die ik ervoor krijg met de verkoop is er eentje extra te besteden aan de volgende motor
ah. je hebt je brommer ook laten stuiteren?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb nog twee tot acht weken gips. Don't ask me.![]()
![]()
Zo hoort 't ook, al dat gemierenneuk is alleen maar lastigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag trouwens ook iemand op mn werk met een Moto Guzzi, dat ding had er een liter olie uitgespuugd. Hoe het kwam wistie niet, ik zag verderz ook niks. Zn hele band zat onder de olie, gingie het schoonmaken met insectencleaner
![]()
, en gooit ie er een nieuwe liter olie in
, bhwoap volgas weer weg
![]()
![]()
Je krijgt trouwens nog de groetjes van ikookhierquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i ook pitten, morgen weer mijn geld verdienen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef _GdR_ het volgende:
eindelijk zit t werk erop.
voor:
[afbeelding]
tijdens:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(ja de foto's zijn kut. maar ga m morgen ff verzekeren en dan waarschijnlijk betere picts.hij is precies zou als ik m hebben wou. de kleur is van een zwarte ipod (piano lak) geen metallic gewoon helemaal vet. stickers zitten ook onder de blanke lak en zijn kopieen vant origineel.)
onderdelen vervangen:
alle kuipdelen behalve achterkant.
nieuwe tank.
nieuwe cockpit.
nieuwe bevestigings beugel van cockpit.
nieuwe rem/koppeling handles.
nieuwe voorvork.
voorvelg laten richten.
frame start laten maken.
achterkant laten strak maken.
velgstriping/stickers/verf.
al met al kostte me dit grapje veel te veel. maar het resultaat is perfect naar mijn idee.
En ik probeer m nu wél op de weg te houden.
ik heb er vandaag ook eentje gezien... de eerste hier in Engelandquote:Op zondag 3 juni 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag twee keer een GS500 gezien..beide keren met duo.![]()
En nog gekker, bij die tweede reed een dikke negerin .. met witte tanden smile. [afbeelding]![]()
![]()
Als mijn motor dat soort vreemde kuren zou vertonen had ik hem direct op een karretje gezet, alles nakijken enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook, al dat gemierenneuk is alleen maar lastig
Beter gezegd.. waarom laat het iedereen nagenoeg koud. Ik begrijp deze wereld niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
Maaruh WB, hoe kom jij eigenlijk aan die oliefetisch?![]()
Hij ging ineens zelf tankslapperen op Zandvoort. Op een recht stuk!quote:
Olieketter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook maar eens, nog minder dan 7 uur voordat de wekkerr(g)rrrrrr gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
herkenbaarquote:Op zondag 3 juni 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hij ging ineens zelf tankslapperen op Zandvoort. Op een recht stuk!Heavy braking.
![]()
Met ABS was het niet gebeurd.![]()
![]()
Hmm, jou gebeurd misschien hetzelfde, maar ik betwijfel of je met zoveel woorden als WB andere factoren dan de berijder zelf de schuld kan geven...quote:
nou ik reed op een rechte weg. en ik remde. voorwiel blokkeert en pats dar ging ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, jou gebeurd misschien hetzelfde, maar ik betwijfel of je met zoveel woorden als WB andere factoren dan de berijder zelf de schuld kan geven...
()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olieketter.
olieketterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook maar eens, nog minder dan 7 uur voordat de wekkerr(g)rrrrrr gaat.![]()
![]()
![]()
wat heb ik nou weer gedaan??? ik heb hem laatst nog wat extra olie gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Une Fansaise vollu Mayonaisequote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Gisteren op een R1 geredenGrutjes wat een bike
![]()
Alleen met 1 meter 93 niet aan te raden om te kopen, leek wel een opgevoerde skippybal qua zit![]()
quote:
Zeker geen foto's van gemaaktquote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]De rij eigenschappen zijn overigens niet te vergelijken met die van een skippybal
disclaimer: om verwarring te voorkomen.
nee, daar moet je een 25kw gs'je voor hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]De rij eigenschappen zijn overigens niet te vergelijken met die van een skippybal
disclaimer: om verwarring te voorkomen.
neuH, that is not the case.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, jou gebeurd misschien hetzelfde, maar ik betwijfel of je met zoveel woorden als WB andere factoren dan de berijder zelf de schuld kan geven...
()
Te laat en te weinig verversen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
olieketterwat heb ik nou weer gedaan??? ik heb hem laatst nog wat extra olie gegeven
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar ehh.... zoiets dus.
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 12:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, daar moet je een 25kw gs'je voor hebben
hmm, ben benieuwd hoe je tot die conclusie bent gekomenquote:
quote:
Vage post, maar waar het op neer komt is dat je jezelf hebt onderuit geremd.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
En net zo snel van remmen naar total down.![]()
Maar dan 250 meter voor de bocht.![]()
Ik zal dan ook nooit zeggen dat ik de motor platlegde.
Hij ging zelf zo liggen. Tankslapper --> lowsider.![]()
Het laatste is een vraag.![]()
Kan roderick dat niet meenemenquote:Rest het dilemma waar ik een nieuwe schakelset en bracket voor de achterrem ga bestellen.![]()
In Engeland zijn de andere onderdelen zO! goedkoop en Zo! lekker .. 3-1 bochtenset, hogere achterschokbreker..
quote:--->
Niet zeuren, jij bent een uur later begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:35 schreef Roderick2085 het volgende:je kan wel zien dat bij jullie de werkdag erop zit
ik denk dat ik al genoeg moeite heb met alles mee te nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Vage post, maar waar het op neer komt is dat je jezelf hebt onderuit geremd.
Je hebt het steeds over tankslapper enzo, maar dat heb je meer als je met 200 km/h je wheely neerzet of hard accelereert over slecht wegdek en scherpe balhoofdshoek ok?
[..]
Kan roderick dat niet meenemen
maar aan de tijden te zien ben ik 1 1/2 uur later klaar, dus is alsnog niet eerlijkquote:[..]
Niet zeuren, jij bent een uur later begonnen
word morgen opgestuurd..... ik heb een lieve mamaquote:Scriptieshizzle al ingeleverd? [afbeelding]
waarom niet.... heb nog geen zin om te werkenquote:En wrom ga je doorstuderen [afbeelding]
Was 13:30 al 'vrij'quote:Op maandag 4 juni 2007 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar aan de tijden te zien ben ik 1 1/2 uur later klaar, dus is alsnog niet eerlijk![]()
Deze laat ik over aan pimberquote:[..]
waarom niet.... heb nog geen zin om te werken
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Was 13:30 al 'vrij'Ff langs school om orde op zaken te stellen
[..]
Deze laat ik over aan pimber
Feit is dat het stuur ineens van rechts naar links en sloeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:45 schreef hicham het volgende:
Vage post, maar waar het op neer komt is dat je jezelf hebt onderuit geremd.
Je hebt het steeds over tankslapper enzo, maar dat heb je meer als je met 200 km/h je wheely neerzet of hard accelereert over slecht wegdek en scherpe balhoofdshoek ok?
Jij doet het beter?quote:
Zeer waarschijnlijk een veroudere pakking (O-ring) in het carterquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
Ben er inmiddels wel achter dat als het oliepeil laag is (ongeveer 1/4 a 1/3 van het stokje) dat hij geen olie meer lektna het bijvullen wel weer
![]()
Nee, uw eigen referentie die verschillende keren poste dat het hoognodig vervangen moest worden,quote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, ben benieuwd hoe je tot die conclusie bent gekomen
en vergelijk het niet met jou, want dan is iedereen fout
denk het niet.... olie zit namelijk vooral aan de linker kant... schakelpookje zit het altijd op en soms op de jiffy.... moet dus denk ik iets hoger ergens eruit komenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk een veroudere pakking (O-ring) in het carter
die onder een wat hogere druk het zwakste punt is.![]()
pff, das bijna een half jaar geledenquote:[..]
Nee, uw eigen referentie die verschillende keren poste dat het hoognodig vervangen moest worden,
maar toch even geen zin had.![]()
Jiffy zit onder de schakelpook ja?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Roderick2085 het volgende:
denk het niet.... olie zit namelijk vooral aan de linker kant... schakelpookje zit het altijd op en soms op de jiffy.... moet dus denk ik iets hoger ergens eruit komen
Er blijft altijd nog wel 0,5~0,8 liter verwaarloosde olie over.quote:pff, das bijna een half jaar geledenondertussen is het al wel gebeurt hoor
bedankt voor het meedenken hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jiffy zit onder de schakelpook ja?
De schakelpook heeft zelf ook een pakking die olie moet tegenhouden.
Bij wat hogere carterdruk kan die net wat dooorlaten.. of een anderpakking.![]()
![]()
![]()
Zit het op de buitenkant van de schakelpook.. of op de as?
Anyway, blijft gissen vanaf hier met de weinige info.
Ik gaf even de meest voorkomende mogelijkheid bij Suzuki's. No thanks!![]()
ik zal als ik thuis ben wel weer de olie verversenquote:[..]
Er blijft altijd nog wel 0,5~0,8 liter verwaarloosde olie over.
En 'zure regen' (olie) die iets aantast............. nou ja .. hou maar geen betoog verder.
Laten we maar een Engelse pint pakken.[afbeelding]
MotoGP erbij op de video?------------->
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat die opmerking van Bazzie over Rossi en Barros over een valpartij ging.![]()
![]()
ik zag geen tegeltje hoor, je zal dus flink je best moeten doenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Paas me maar een 1098
Wedden dat ik beter val
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zag geen tegeltje hoor, je zal dus flink je best moeten doen
Ik vermoed rem -> blokkeer -> schrikreactie -> stuur schuin -> rem los -> flapperklapperquote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Feit is dat het stuur ineens van rechts naar links en sloeg.
Dus het stuur maakte een slapper. Het gevoel zegt tankslapper.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |