Tuurlijk. Dubbele break voor nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Nadal wint wel, toch?
Ah. Had Fuentes weer even tijd van de weekquote:
Meen je dit? Zo ja, dan kun je niet met plezier naar die wedstrijd kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ah. Had Fuentes weer even tijd van de week
* Bruce117 gaat maar eens naar huis. Lekker tennis kijken
Hewitt heeft last van een onbelangrijk detail: het netquote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef MiLalaa het volgende:
kan nog niks van de wedstrijd zien, maar wat staat Hewitt in hemelsnaam te doen op de baan?
Denk eerder dat Nadal al 3 fouten gemaakt heeftquote:Op maandag 4 juni 2007 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Zes games op rij voor Baghdatis: 6-2.
Hewitt heeft al 3 punten gemaakt.
Met dit tempo heeft hij nog ongeveer 50 minuten om er in te groeienquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef Mindlight het volgende:
Hewitt begint het hele toernooi al slecht aan de wedstrijd. Die groeit er echt nog wel in.
Als we ons nog kunnen vermaken met het wielrennen van tegenwoordig kun je toch zeker nog naar het tennis kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Meen je dit? Zo ja, dan kun je niet met plezier naar die wedstrijd kijken![]()
Nou.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
Leuke wedstrijd.
Vind je? Ik vind er geen flikker aan eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
Leuke wedstrijd.
Och, hij schijnt zich uit het wielrennen terug getrokken te hebben, en het voetbal is ook bijna afgelopen. Ik zou zeggen: Zeeen van tijd. Bovendien is verjaardagscadeautje natuurlijk altijd gepast.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ah. Had Fuentes weer even tijd van de week
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef BettyR het volgende:
[..]
Nou.
Hoewel ik Nadal graag zie winnen hoor.
Zie PI. Ik vind er ook geen bal aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er geen flikker aan eigenlijk.
Ik hoop dat deze pot gauw klaar is, dan kunnen we naar Andreev-Baghdatis.
Met de setwinst als resultaat. 2-1 voor de Rus.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
Andreev serveert op 5-3 voor de derde set.
Siemerink, de man van de gouden generatiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef TubewayDigital het volgende:
hoorde jullie dat! 24.5 kilo op de rackets van Nadal. Met Siemerink krijg je nog eens informatie
Dat had Siemerink van de week al vertelt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef TubewayDigital het volgende:
hoorde jullie dat! 24.5 kilo op de rackets van Nadal. Met Siemerink krijg je nog eens informatie
Het kan ook iets meer geweest zijn, maar was iig minder dan 15.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
12.5 is wel heel weinig.
14.5. Pipo Volandri.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het kan ook iets meer geweest zijn, maar was iig minder dan 15.
Wat een foutenfestival.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Break Andreev: *3-2.
Ik vond het weetje van Marcella beter: de gaatjes in het shirt van Nadal komen niet door slijtage! Ik dacht al dat Nadal z'n sponsor was kwijtgeraakt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef TubewayDigital het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |