Hahaha.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Davydenko heeft meer talent dan Nalbandian als je het mij vraagt.![]()
Nou zo gek is het toch niet wat ik zeg?quote:
Who the fuck is Donkey?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef mitt het volgende:
Willy zal die Donkey leren.
Heb eigenlijk hetzelfde, maar het schijnt dat ie weer is "vrijgesproken". Toch hoop ik dus altijd dat ie verliestquote:Op zondag 3 juni 2007 20:28 schreef Mirri het volgende:
Ik hou niet van sporters die doping hebben gebruikt, wat dat betreft ben ik heel erg meedogenloos, bij mij heeft ie afgedaan. Ik hoop dat "Donkey" Willy zal leren.![]()
mee eensch =)quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Mirri het volgende:
Terecht gewonnen Maria![]()
Tering, WAT een vechtlust heeft die meid![]()
Bij de meisjes wel een deelname hoor:quote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Rosu het volgende:
Misschien wel leuk om te weten dat bij de junioren Thomas Schoorel door de eerste ronde is. Of was dat al gezegd? Roy Bruggeling is er in de eerste ronde uitgeslagen door de als 10e geplaatste Kellen Damico. Samen doen ze ook nog mee in de dubbel.
Bij de meisjes geen Nederlandse deelname.
http://www.weeronline.nl/Frankrijk/Parijs.htmquote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal het verder niet meer vragen, maar wat is de weerverwachting voor morgen? Ik heb dus iets gehoord over regen en onweer maar ik kan op de site va Roland Garros niet vinden over het weer.
Wat verwachten jullie van Hewitt tegen Nadal? Lijkt mij dat hij toch wel een kans heeft.
Oh sorry! Die heb ik dan over het hoofd gezien. Inderdaad netjes gewonnen!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij de meisjes wel een deelname hoor:
Arantxa Rus NED
6-1 6-0 gewonnen. Aardige uitslag.
Kdenk dat Hewitt wel 1 of 2 sets wint, maar dat ie het in een 5 setter als deze zeker weten zal afleggen tegen Nadal.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal het verder niet meer vragen, maar wat is de weerverwachting voor morgen? Ik heb dus iets gehoord over regen en onweer maar ik kan op de site va Roland Garros niet vinden over het weer.
Wat verwachten jullie van Hewitt tegen Nadal? Lijkt mij dat hij toch wel een kans heeft.
Ik heb 10 euro op Hewitt ge-unibetquote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, volgens mij wil je gewoon dat ie kan winnenquote:Op maandag 4 juni 2007 07:13 schreef Federer-fan het volgende:
@ Autobandje: volgens mij is Hewitt vrij fit. Hebben jullie ook gehoord dat Hewitt uitgebreid met Agassi heeft gesproken en dat hij heeft getraind met Agassi's toenmalige fitnesstrainer Gil Reyes? Misschien dat hij Nadal toch wel aankan op gravel.
Dat hoop ik ook, nog wat regen aan het begin van de middag, dan kan ik aan het einde van de middag binnenvallen in de tweede set van Hewitt-Nadalquote:Op maandag 4 juni 2007 08:51 schreef XL het volgende:
Lijkt me een interessante partij, Hewitt tegen Nadal. Al moet Nadal natuurlijk die partij winnen. Alleen de wedstrijdmentaliteit van beide spelers is zo gaaf dat ik het graag wil zien. Hopelijk maken Djokovic en Verdasco er een lange vijfsetter van.
Hewitt 7.00. Maar ik reken erop dat ik er 10 kwijt ben hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 07:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voor odds?
Die voornaam is vast geen toeval.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij de meisjes wel een deelname hoor:
Arantxa Rus NED
6-1 6-0 gewonnen. Aardige uitslag.
Arantxa. Doe mij wat Spaans aan. Een Nederlander met Spaans bloed en een Russische voornaam.quote:
Je kunt proberen een topic te openen in feedback?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik ben opzichzelf voor Nadal hoor, maar ik vond de odds wel aardig. 6.65 vind ik trouwens laag; op Betfair zijn ze 11.
Overigens loopt Fok! bij mij telkens vast als ik op een post wil replyen. Daarom reageer ik nu via 'Snel reageren'. Weet iemand hoe het kan komen dat Fok! continu vastloopt? Ik heb er al een tijd last van. Als ik dan weer naar Fok! wil, moet ik mijn computer opnieuw opstarten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef Tim86 het volgende:
en opnieuw geeft bjorkman een goede voorsprong weg, ditmaal in de tiebreak..om het feest compleet te maken wint Moya de tb met een netbal
Ach ja, zie het maar zo. Hij wilt de eerste twee sets gewoon niet winnen, zodat hij weer mooi kan terugkomen en in 5 sets winnenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nadal moest nog even de voorschriften van dr Fuentes tot zich nemen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |