Ticootje wij hebben uiteindelijk het volgende achter de rug (na alle bloedonderzoeken, semenonderzoeken, 4 x negatieve samenlevingstest en een baarmoederfoto):quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb jij 2x een ivf poging gedaan??
Of was die laatste met ivf medicatie en op het laatste moment toch een iui?
Jij hebt ook al zo'n terleurstellend lijstje, maar je ziet de aanhouder wint. (meestal)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ticootje wij hebben uiteindelijk het volgende achter de rug (na alle bloedonderzoeken, semenonderzoeken, 4 x negatieve samenlevingstest en een baarmoederfoto):
3 x IUI zonder hormoonstimulatie
3 x IUI met hormoonstimulatie
1 x afgeblazen IVF -> is IUI geworden (te weinig follikels)
1 x IVF
1 x cryo terugplaatsing
1 x afgeblazen IVF -> is IUI geworden (te weinig follikels)
De laatste afgeblazen IVF is uiteindelijk een geslaagde IUI geblekenDoor mijn onbetrouwbare eierstokken was het lastig om de juiste hormoondosering te krijgen. Bij te weinig hormonen gebeurde er bijna niets en moest ik soms meer dan een maand spuiten en met te veel hormonen kreeg ik overstimulatie.
Moet morgen gaan testen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, kom eens vertellen? Ben je nu ongi, of moet je morgen nog een testje doen?
ik duim voor je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
Moet morgen gaan testen.
Ben er niet gerust op.
Tricootje ik lees hier net hoeveel moeite het je heeft gekost om eindelijk zwanger te raken, voor dit soort dames heb ik graag mijn urine verzamelt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. Zo kan ik nu andere vrouwen helpen om zwanger te worden. Ik ben het wel een beetje verplicht vind ik zelf, zeker omdat ik zoveel gebruik heb gemaakt van hormonen die onder andere door moeders voor moeders worden verzameld.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt een goed jaar te worden voor dit topic, het loopt langzaam leeg! Jose, volgende keer vertrek jij, ok? Jammer dat het nu niet is gelukt, maar fijn dat de clomid zijn werk doet. Houd moed
Twan heeft al een zusje... bij zn vader dan wel te verstaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef NieTTus het volgende:
Diaan![]()
Het is toch ook gewoon niet eerlijk!![]()
Ik blijf duimen hoor, het MOET MOET MOET gewoon een keertje raak zijn! Tijd voor een brusje voor Twan...
Joseherkenbaar! (je klein gedrukte tekst..)
Zul je trouwens zien dat het net deze keer raak is, zo bij je schoonouders in
Ik hoop het in elk geval heel erg voor je!
Oh jah, ik heb vakantie![]()
![]()
Natuurlijk snap ik je...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef NieTTus het volgende:
Dat doet er niet toe, een zusje of broertje bij jou bedoel ik dan maar hihi
(je snapt me wel)
Genieten is sowieso belangrijk!!
Het gaat goed, ik heb een mega week (heerlijk, goed gehumeurd, energiekwas even geleden, dus super!
) en nu dus ook vakantie!! Mijn enige stress bestaat nu nog uit het kopen van een bikini (en dat met mijn "gewone" confectiemaat 40 maar dus een dikke vette F cup... dat is lastig iets passends te vinden...), maaaaaaaar als dat je enige zorgen zijn
(en het stoppen met roken van na de vakantie, dat bezorgd ook enigzins stress.. 15 jaar roken gaat je niet in de koude kleren zitten, maar ik vind dat het moet. Eerder mag ik van mezelf niet aan een nieuwe poging beginnen
)
Dus het gaat hier heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |