Webkim, wat fijn. Gefeliciteerd!
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef miss_sly het volgende:Het lijkt een goed jaar te worden voor dit topic, het loopt langzaam leeg! Jose, volgende keer vertrek jij, ok? Jammer dat het nu niet is gelukt, maar fijn dat de clomid zijn werk doet. Houd moed
![]()
![]()
Heeey
Miss_Sly!! Leuke vakantie gehad?
![]()
Goed plan! ik houd de moed er wel in hoor... het moet gewoon goed komen en dat komt het ook.
Er leuk trouwens: komende 'vruchtbare periode' zit ik met mijn
![]()
tijdelijk bij mijn schoonouders in. Twee juli is namelijk de overdracht van ons huis en 15 augustus kunnen wij pas ons nieuwe huis in... Ik hoop dat het niet teveel opvalt dat we 's avonds 'vroeg gaan slapen', haha.
Lekker trouwens, dat niet tempen! Ik ben er even mee gestopt en temp nu alleen rond mijn vruchtbare periode tot enkele dagen na de eisprong. Ik vind het wel prettig: eindelijk weer lekker doorslapen in het weekend
Madelieve, je kunt inderdaad ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Als je geen eisprong hebt, proberen ze die op te wekken met medicijnen, bijvoorbeeld Clomid... omdat ik ook niet altijd een eisprong heb (tenminste: niet regelmatig genoeg), zit ik nu ook aan de clomid... bij mij werkt dat dus goed.
Ik weet niet hoe het gaat als je met IVF/ICSI start... zou je even bij de gyn na moeten vragen. Volgens mij krijg je dan andere medicijnen, maar dat weet ik echt niet zeker!
Mocht je het nog lezen: fijne vakantie..!! Geniet ervan! Diaan... kl*te weer... maar wel veel succes met je (ver)huisplannen!! Spannend!
Tally, hoe is het met jou??? Hoever in de cyclus zit je nu??
Ik moet nog even mijn ei kwijt: kunnen mijn buren nou eindelijk eens 'hoera een jongen!' van hun raam afhalen?? Het kind is nu al 3 weken... ggrrr...'Wil iemand mijn OP veranderen
![]()
:
Jose81:
Doorgaan met 100 mg Clomid, omdat Clomid wel goed werkt. 4 september weer terug naar de gyn.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 15-06-2007 15:42:35 ]