abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:01:29 #51
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50143896
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Ticootje het volgende:
.... Ik weet natuurlijk ook niet of dit het is, maar goed ik ben nu wel zwanger...
ik blijf het zo bijzonder vinden dat het echt echt echt zo is... ik vind het zóóó fijn voor jullie...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 6 juni 2007 @ 07:52:33 #52
26341 Mariposa
Telt af...
pi_50152154
Jose de curve ziet er mooi uit, ik hoop dat het deze maand dan ook gaat zo als het hoort en moet Bedoel je met woensdag vandaag Hoe is het dan met je De laatste tijd haal ik de dagen zo door elkaar

Tally, wat een domper weer zeg . Misschien krijg je vrijdag , dat wordt dus later, wat meer duidelijkheid en ik hoop dat ze anders voor komende maand met een goeie oplossing komen.

Wanneer moet je weer naar de gyn, Rottdog? En hoe ver zit je ook al weer in je cyclus? Ik hoop dat je volgende maand wel weer een eitje krijgt, al dan niet met medicijnen

Sombie , wat een teleurstelling weer. Dat duurt trouwens wel even voor die samenlevingstest, heeft dat met de vakantie te maken?

NieTTus, wat een opsteker dat er 2 cryo's (of waren het nou rietjes ) terug geplaatst gaan worden. Dat gaat tenminste de goede kant op (Is het met je buik weer beter?)

Ow, ja ik ben gisteren ook bij de interniste geweest. En ze is blij dus ik ook De bloeddruk gaat goed, maar nog niet te goed om eventueel de plaspil te stoppen. En mijn bloedwaarden worden ook weer beter, ik had een iets gestoorde leverwaarden, wat door de medicatie kan komen.
Dus ik mag pas weer over 2 maanden langs komen. Tenzij ik eerder zwanger ben, dan moet ik weer een afspraak maken met haar en ook met een gyn (i.v.m. de evt. wachtlijsten), om rond 12 weken een echo te krijgen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator woensdag 6 juni 2007 @ 14:49:02 #53
5428 crew  miss_sly
pi_50164390
Mariposa, fijn dat het goed gaat! Ik hoop dat je eerder dan over 2 maanden terugmoet, omdat je zwanger bent!
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik voel me prima hoor... lief dat je het vraagt... Gisteravond voelde ik me niet lekker, vanmorgen was mijn temp wel weer gestegen (37,1), maar of dat nou komt door de gelukte eisprong of doordat ik me de avond ervoor even niet lekker voelde (ik denk -en weet bijna zeker- het laatste)... de rest van vandaag voelde ik me prima!

De Clomid heeft in ieder geval haar werk goed gedaan, want ik heb zeker weten een eisprong gehad. Ik heb geen echo nodig gehad om dat te kunnen zien...

Ik wacht morgen en de dagen erna gewoon af hoe mijn temperatuur zicht ontwikkelt. En dan wachten tot woensdag... dan zijn we 14 dagen na de eisprong... Ik ben zelf behoorlijk nuchter (misschien zelfs wel een tikkie pessimistisch) en ga dus nergens vanuit... al hoop je altijd wel stiekem op een positieve test...
volgende week woendag? spannend hoor! hoop dat die temp lekker hoog blijft enje Ticootje achterna gaat Dit topic moet gewoon dit jaar leeg!
quote:
Maarre... hoe is het nu met jou?
Goed
Morgen gaan we op vakantie Vandaag de laatste dingetjes op mijn werk afronden, vanavond lekker uit eten en naar de film om het begin van de vakantie te vieren en morgenmiddag vertrekken we naar de Dominicaanse Republiek om ons een week lang te wenten in rust, luiheid, lekker eten en drinken en lekker weer
12 juli pas weer naar de gyn voor de uitslagen, dus we genieten maar gewoon lekker van al het mooie dat het leven ons te bieden heeft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:57:11 #54
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50164756
Oeeehhh Miss Sly... lekker, lekker, lekker!! Geniet ervan en kom helemaal relaxed, ontspannen en bruin terug! Niet aan de MMM en al die toestanden denken als je daar zit... gewoon aan helemaal niks, behalve aan elkaar...!

Veeeeel plezier!

Ik bedoelde trouwens niet vandaag, maar volgende week. Negen dagen terug had ik mijn eisprong, dus ik zou officieel maandag kunnen testen. Maar mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan wil ik proberen te wachten tot woensdag... Maar ik denk niet dat dat hoeft, ik word vast gewoon ongesteld maandag ofzo... (ik doe een hele harde poging mezelf niet gek te maken... anders is het weer zo'n teleurstelling als ik toch ongi word...).

Trouwens, ik moet maandag ook weer naar de gyn... volgens mij sta ik na 3 tellen alweer buiten.. er valt toch niks te onderzoeken... maar misschien heb ik tegen die tijd wel weer wat vragen voor hem...

Mariposa, wat fijn dat het goed met je gaat! Fijn ook dat je gezondheid momenteel oke is! Het zou mooi zijn als je eerder naar het ziekenhuis zou moeten ergens de komende weken... dat zou een goed teken zijn dit keer! Dus ik wens je snel een ziekenhuisbezoek toe, hoe krom dat ook klinkt...

[ Bericht 10% gewijzigd door Jose81 op 06-06-2007 15:03:22 ]
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:00:08 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50164863
Miss_Sly heel veel plezier op vakantie en lekker ervan genieten!!

Hier niets nieuws te melden... ben getrouwd en we moeten nog even zien wanneer we weer naar de gyn gaan. We gaan eind juli op vakantie, eerst nog maar even genieten zonder hormonen en na de vakantie naar de gyn. Ik hoop stiekem nog steeds dat het dan niet meer nodig is.

Jose spannend hoor!!
Make love, not war ☮
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:02:41 #56
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50164947
Diaan en Mandiaan !!! GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en (voor nu vooral) vruchtbaar huwelijk toe!!
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:24:35 #57
114177 Diaan73
pi_50165819
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef Jose81 het volgende:
Diaan en Mandiaan !!! GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en (voor nu vooral) vruchtbaar huwelijk toe!!
Dankje We hebben veel vruchtbare wensen ontvangen, dus dat moet goedkomen We gaan vol vertrouwen ermee verder.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 6 juni 2007 @ 15:27:18 #58
5428 crew  miss_sly
pi_50165941
Gefeliciteerd Diaan en hubby

Ik sluit me aan bij de wensen van Jose
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:58:26 #59
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50167244
Niettus, ook van niet zo mooie embryo's kun je gewoon zwanger worden hoor. Ik gun het jou ook zo (iedereen natuurlijk!!). Volgens mij deden wij tegelijk onze pogingen..

Webkim, hoe is het daar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50171544
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, hoe is het daar?
Zooooo nerveus. Dit is week 2. En uitereraard zit ik bij ieder krampje op de kast en moet ik minstens een kwartier moed verzamelen als ik wil gaan plassen. Pffff.
Mijn lief moet do. tm zo. voor zijn werk naar het buitenland en ik ben als de dood dat het juist dan mis gaat. Zit ik dan in m'n uppie.
Maar! Vooralsnog ga ik maar even van het goede uit. Mijn buik is in elk geval nauwelijks in omvang geslonken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50171647
wanneer mag je gaan testen kim?
mooi he, alles
pi_50171800
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:22 schreef phileine het volgende:
wanneer mag je gaan testen kim?
Zie de signature onder mijn berichtjes.

over 8 dagen dus

Die geeft de datum van de ziekenhuistest aan, maar ik heb begrepen dat je zelf al twee dagen eerder kan testen. Durf ik toch niet... vooropgesteld dat mijn menstruatie uitblijft. pfff, ik ben zo bang dat ik het jinx door dit alleen al te týpen..!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:59:09 #63
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50172760
Spannend Kim... kan me voorstellen dat je telkens moed moet verzamelen...

Wel klote dat je mannetje weg is... je hebt 'm juist zo hard nodig in deze periode... Maar: wie weet heb je wel een leuk 'welkom-thuis' cadeautje straks... oh nee, als jij test is hij alweer thuis... dus dat word geen 'welkom-thuis' cadeautje... Nou ja, dan maar gewoon een heel speciaal cadeautje!
pi_50172807
Voor:

Overstimulatie-buikie op de helft van wat t nog zou worden:

Paar dagen later:

[ Bericht 42% gewijzigd door Webkim op 06-06-2007 19:30:53 ]
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:20:56 #65
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50173544
wat heb jij een leuke tattoo! Wat een lieffie!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:16:58 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50178719
Kim (leuke tattoo idd )

Ik heb trouwens steeds 14 dagen na de punctie getest Moest toch gewoon thuis testen (in het Dijkzicht doen ze niet aan testen in het zkh)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:17:29 #67
3011 E.T.
pi_50178742
Niettus, fijn dat je weer goede moed hebt om verder te gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50232327
Goeiemorgen allemaal!

Smelten jullie ook de tent uit, of valt het mee..?
Iemand nog nieuwtjes?

Ik zit nu ondertussen in wachtweek 2. Heb af en toe krampen die verdacht veel lijken op een naderende menstruatie. M'n hollebollebuik is flink geslonken en ik kan er allemaal geen peil meer op trekken.

Het enige dat ik doe is heel heel hard hopen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:45:16 #69
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50232359
webkim hoeveel dagen nog?

edit nog 6 dagen dus....

Vanaf vandaag wordt het pas echt spannend. Tussen de 8 en 12 dagen na tp kan het komen, of niet...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:59:38 #70
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50241858
Volgens mij zit iedereen lekker buiten in het zonnetje.. wat is het hier rustig... al een paar dagen.

Ik kwam hier ook ff checken of er nog nieuwtjes waren.... maar niks dus... maar ja, geen nieuws is goed nieuws, zeggen we dan maar.

Voor jou is het echte aftellen nu begonnen, he, Webkim!! Spannend hoor!! Ik ga voor je duimen dat je Tico achterna kunt gaan!
pi_50253524
Heb al dagenlang een idioot warme buik. De rest van mijn lichaam voelt heel normaal, qua temperatuur, maar op mijn buik kan je gerust een tosti bakken. Goed teken..? Of niet..? Geen idee.
Bijna weer een dag voorbij in elk geval.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50262493
Webkim, wat vreselijk spannend! Ik blijf duimen!

Diaan en Peaceman, gefeliciteerd en ook ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.

Miss-sly, ik ben te laat maar een fijne vakantie met hopelijk een leuk cadeautje!

Niettus, wat fijn dat je zo positief bent.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:11:32 #73
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50263796
wat raar Webkim... daar heb ik nog nooit van gehoord! Maar wie weet inderdaad wel een goed teken...?! Even afwachten nog...

Hier is de moed me in m'n schoenen gezakt, ookal heb ik daar niet echt een reden voor...ik zit gewoon helemaal in een dip... Ik heb zo sterk het gevoel dat het weer niks is... dus ik zit al te wachten tot ik weer ongi word.

Maandag eerst naar de gyn. Dan horen we wel weer hoe of wat...
pi_50282696
Weer een dag zo goed als voorbij. NU begin ik echt nerveus te worden.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50284861
Het lijkt me inderdaad slopen, Kim. Veel sterkte maar weer.

Wat gaat er bij de gym gebeuren, Jose? Krijg je weer een echo?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:52:31 #76
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50285598
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef sombie het volgende:
Wat gaat er bij de gyn gebeuren, Jose? Krijg je weer een echo?
Nee, ik krijg geen echo, dat heeft geen zin. Maandag/dinsdag verwacht ik weer ongeveer ongesteld te worden, dus zit ik dan aan het einde van mijn cyclus. Het laatste inwendige onderzoek wat ik heb gehad, was die HSG... daarna niks geen echo's ofzo meer.

Maandag gaan we denk ik gewoon even evalueren hoe nu verder. Ik neem aan dat er weinig zal veranderen, omdat de Clomid dus wel werkt. Het is alleen nog wachten op een zwangerschap. En hoe lang dat nog duurt?!?!?

Deze cyclus is eigenlijk de eerste goede cyclus met clomid, omdat ik de eerste keer te weinig clomid had. Ben benieuwd hoe het nu verder zal lopen...

Hoe is het nu met jou? Is je man al weg (die ging toch weg 2 maanden?)?
pi_50307442
Hallo, ik zit al een tijdje te lurken hier in OUD en meld me nu toch maar eens aan....
Ik zal me eerst even netjes voorstellen: ik ben 34, ben bijna 10 jaar samen met mijn geliefde en we willen - na wat jaren van twijfel - graag kinderen! We wisten van tevoren al dat dit niet zo makkelijk zou zijn, mijn vriend heeft namelijk een nierziekte en is hierdoor minder vruchtbaar.
We zouden kunnen wachten tot hij een nieuwe nier krijgt en als dat goed zou gaan, zou de vruchtbaarheid ook terugkomen. Maar omdat de tijd toch wel begint door te tikken en het verlangen naar een gezin steeds groter wordt hebben we besloten er actief mee aan de slag te gaan. Na heel wat onderzoeken en voorlichtingsbijenkomsten in het AMC beginnen we volgende maand met ICSI. We gaan eerst nog even lekker samen op vakantie (we gaan a.s. vrijdag 2 weken naar Toscane) en als het goed is begin ik een weekje na terugkomst met de injecties. De koelkast ligt al vol!

In ons ideale plaatje lukt het nu om een kindje via ISCI te krijgen, krijgt lief binnen niet al te lange tijd een nier die aanslaat (hij staat al bijna 5 jaar op de wachtlijst) en wie weet kunnen we dan over een paar jaar nog wel een 2e op de natuurlijke manier krijgen...

Kortom er breekt een spannende tijd voor ons aan en hoeveel de meeste mensen in onze omgeving weten waar we mee bezig zijn, lijkt het me fijn om hier mee te posten.....
pi_50308781
Hoi Madelieve,
dubbelop in de medische molen dus. Een transplantatie voor je lief en een icsibehandeling voor jullie samen. Poeh, dat is niet niks..!
In je bericht vind ik je vrij onbevangen en optimistisch klinken. Is dat hoe jullie hier in staan of bagatelliseer je het allemaal een beetje?
Kom hier lekker meeposten als je vragen hebt of je hart wil luchten, maar allereerst natuurlijk een heel fijne vakantie!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 10 juni 2007 @ 21:50:12 #79
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50311712
Madelieve welkom hier...

het is inderdaad niet niks wat je allemaal mee maakt. En die onzekere situatie met je man, en dan ook nog aan de ICSI... spannend!!

Heel veel sterkte alvast voor alles wat er de komende tijd staat te gebeuren.. Ik hoop dat jullie snel resultaat mogen verwachten.

...maar eerst even samen genieten daar in Toscane!...
  Moderator zondag 10 juni 2007 @ 22:31:18 #80
5428 crew  miss_sly
pi_50313621
Dames

Groetjes uit de Dominicaanse Reupbliek. We hebben even een tropische bui, dus we zijn even in het internet cafe aan het schuilen, maar verder is het weer hier geweldig, hotel goed, alles helemaal top

ik denk aan jullie
pi_50313963
Dank voor jullie welkom!
Over die dubbele medische molen: we zeggen voor de grap weleens dat we er een medical lifestyle op nahouden, soort van western lifestyle maar dan anders zeg maar...

De nierziekte en het dialyseren elke nacht zijn we aan gewend, en tuurlijk zijn er vervelende tijden met EHBO bezoeken midden in de nacht en dat soort zaken maar moet ook eerlijk zeggen dat we er nou niet heel erg mee bezig zijn en ons leven er door laten bepalen.... en we denken ook echt niet bij elk telefoontje van een vreemd nummer op een vreemd tijdstip: goh, misschien is dat een nieuwe nier... we wachten en zien wel hoe het loopt.

Wat de ISCI betreft: ik ben er diep in mijn hart eigenlijk best wel pessimistisch over, weet dat de kans dat het in 3 pogingen lukt maar zo'n 50% is..... Ik doe dus nu dappere pogingen om daar nu niet teveel bij stil te staan, ik wil er echt positief in stappen.

Webkim, het is voor jou nu echt superspannend he! Kan je een beetje afleiding vinden? Je mag al over 4 dagen testen toch? Het verschil tussen jouw normale superslanke buik en je buik rond de punctie vond ik best groot, maar misschien vertekende de 2e foto een beetje en leek het meer. Heb je mensen naar je buik zien loeren met zo'n blik van: is ze nou misschien zwanger? Nou heb ik het geluk dat mijn normale buik er al uitziet als jouw opgezette buikje dus het verschil is bij mij waarschijnlijk minder groot

Jose, begrijp ik goed dat de Clomid ervoor moet zorgen dat je cyclus en eisprong normaal verlopen? Ben je al lang bezig en is het echt een kwestie geweest van 'zoeken wat er aan de hand kan zijn"? Dat lijkt me wel erg frusterend....... wij wisten eigenlijk op voorhand al dat het waarschijnlijk niet zo gaan lukken op de natuurlijke manier, dat is niet leuk maar wel helder tenminste....
  maandag 11 juni 2007 @ 08:31:01 #82
114177 Diaan73
pi_50320550
Madelieve van harte welkom en heel veel succes gewenst. Wat een heftig verhaal zeg!!
Make love, not war ☮
  maandag 11 juni 2007 @ 08:36:44 #83
3011 E.T.
pi_50320624
Madelieve, welkom hier

Om je pessimistische gevoelens over ICSI meteen maar even weg te wuiven, zal ik mijn successtory samenvatten: 2003, nadat de hormoon-dosering goed afgesteld was was ik na de eerste punctie zwanger en dat is nu een mooie peuter van 3. 2006, doseringen hoefden niet meer afgesteld.. tweede poging zwanger en dat jongetje ligt nu in de box te draaien en te duimen

Dus ja, ik ben het levende voorbeeld van succesvolle ICSI

Heel veel succes!

Webkim, hoe gaat het bij jou.. Het wordt wel heel spannend nu!
pi_50321604
Jose, je bent toch nog niet ongesteld geworden? Dus misschien ben je wel zwanger deze keer. Dat hoop ik voor je hoor. Hoe laat moet je naar de gyn?

Ik ben duidelijk niet zwanger want vorige week ongesteld geworden. Ik had het laatst even heel moeilijk. We waren op een verjaardag waar ook veel kinderen waren. Mijn vriend was zo leuk met die kinderen aan het spelen en ravotten. Geweldig om te zien, maar het verlangen naar een eigen kind werd wel even heel sterk.
Mijn vriend gaat trouwens niet weg maar ik ben twee keer rond mijn vruchtbare periode weg, zonder hem. Nou ja, deze maand kunnen we het evengoed proberen door voor en nadat ik weg ben, wel te vrijen. Dat gaan we dus ook doen.

He miss_sly ! Leuk even wat van je te horen. Veel plezier!

Madelieve, welkom! Het is niet niks wat je vertelt maar jullie staan er positief in, zo te lezen. We gaan gewoon allemaal duimen dat ET's succesverhaal ook voor jullie gaat gelden.

Webkim, hoe is het met je? Houd je het nog een beetje vol?
  maandag 11 juni 2007 @ 09:38:43 #85
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50321740
Madelieve welkom

Webkim spannend

Hier dus druk aan de temp maar damn wat is dat vermoeiend elke ochtend om half 7.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:39:05 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50321749
Madelieve, je kan heel goed zwanger worden van ISCI hoor. Ik heb dan wel niet zo'n succes story als ET, maar ik heb maar 2 pogingen hoeven doen.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:04:27 #87
3011 E.T.
pi_50322502
Rottdog, als je jouw thermometer aanzet, laat ie dan de laatste meting nog even in het schermpje zien?
zo ja.. gebruik die geheugenstand
*wekker piept*-*tempen*-*thermometer piept, is klaar*-*thermometer uitzetten*-*doorslapen*.
Als je dan echt wakker bent, pak je de thermometer, zet 'm aan en ziet de temp van die ochtend die je kunt noteren.

Deze methode is echt mijn redding geweest om die drie maanden tempen door te komen
  maandag 11 juni 2007 @ 10:22:29 #88
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50322992
Thnx E.T nooit aan gedacht maar heb idd een geheugenstand vanaf morgen dus de ogen niet meer open doet om te kijken en te schrijven.
pi_50323678
Donderdag ziekenhuistestdag.
Vanmorgen thuis over een test gepiest. Harstikke negatief.
Ik zit zó in een dip nu...
Hardloper.
IG @webkim
pi_50324909
Kim, wat ontzettend rot. Heel veel sterkte!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:34:19 #91
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50325294
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Webkim het volgende:
Donderdag ziekenhuistestdag.
Vanmorgen thuis over een test gepiest. Harstikke negatief.
Ik zit zó in een dip nu...
Ben je niet een beetje vroeg met testen???

Je mag pas na 14 dagen testen...
pi_50325408
Ik wilde net vragen of je niet te vroeg hebt getest...
pi_50325442
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben je niet een beetje vroeg met testen???

Je mag pas na 14 dagen testen...
Toen ik net de ivf verpleegkundige belde ging ons gesprekje als volgt:
Zij: - Je mag donderdag komen testen toch?
Ik: - Ja, maar ik heb iets doms gedaan, ik heb vanmorgen al een thuistest gedaan.
Zij: - Dat is niet dom hoor.
Ik: - Kan ik van de uitslag op aan?
Zij: Als ie positief is wel. Als ie negatief is kan het zijn dat je nog niet voldoende HCG had.

M.a.w. pas donderdag weet ik t ECHT zeker, maar de hoop is nogal vervlogen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50325507
Argh, zenuwslopend, Kim!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:42:17 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50325577
Lieve webkim.... Ik heb na 12 dagen getest, ik was toen 3 dagen overtijd. Mijn streepje en stipje waren echt heel licht hoor. Je zag het wel, geen twijfel mogelijk, maar het was ook niet zo dat er een flinke donkere streep stond.

Jij bent nu nog geen eens overtijd toch? Wacht nu maar even rustig af. Misschien is het echt dat je te vroeg hebt getest.

Had jij eigenlijk een eigen cyclus?? Ik werd namelijk "gewoon" ongesteld. Daaraan wist ik dat ik niet eens hoefde te testen.
pi_50325625
@ Ticootje:
ik heb wel een eigen cyclus, maar de Progestan onderdrukt mijn menstruatie. Dat spul gebruik ik morgen voor het laatst, dus we zullen zien wat er dan gebeurt.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 11 juni 2007 @ 11:44:54 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50325670
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef Webkim het volgende:
@ Ticootje:
ik heb wel een eigen cyclus, maar de Progestan onderdrukt mijn menstruatie. Dat spul gebruik ik morgen voor het laatst, dus we zullen zien wat er dan gebeurt.
Ik werd gewoon ongesteld ondanks de progestan hoor. Ik heb beide keren de 14 dagen progestan niet vol hoeven maken.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 18:35:14 #98
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50340668
Webkim begrijp ik het goed dat je vorige week die dikke buik had van de overstimulatie en dat je buik nu weer afgenomen is? Helaas lijkt het erop dat je test gelijk heeft en je niet zwanger bent. Ik had kerst 2005 ook overstimulatie en dat nam een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden weer af. Door de progestan bolletjes werd ik later ongesteld (net als bij jou). In mei 2006 kreeg ik weer overstimulatie, maar dit werd alleen maar erger naarmate de NOD dichterbij kwam. Toen was ik wel zwanger en doordat mijn eigen lichaam nog meer hormonen ging aanmaken en ik 8 liter vocht vasthield, moest ik 10 weken volledige bedrust houden. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je situatie anders is en je donderdag alsnog een positieve test in je handen zal houden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 11 juni 2007 @ 20:29:23 #99
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_50345494
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef sombie het volgende:
Jose, je bent toch nog niet ongesteld geworden? Dus misschien ben je wel zwanger deze keer. Dat hoop ik voor je hoor. Hoe laat moet je naar de gyn?
Sombie... in de eerste plaats: wat kl*te dat jij echt niet zwanger bent. En ik denk dat het wel heel verstandig is toch zoveel mogelijk rond je eisprong te vrijen. Zaadjes kunnen enkele dagen overleven....

Nee, ik ben nog niet ongesteld geworden. Vanmorgen bij de gyn hebben we besproken hoe we verder moeten en we gaan op de ingeslagen weg verder, dus met die 100mg clomid. Er is ook nog een echo gemaakt om te kijken of ik geen cystes kreeg door clomid, maar dat was gelukkig niet zo... alles zag er mooi uit van binnen.

Madelieve, ik gebruik clomid omdat mijn eisprong niet regelmatig komt. De ene keer heb ik 'm wel, de andere keer niet. Wel heb ik elke maand een menstruatie. Verder is er niks aan de hand, we hebben allerlei onderzoekjes gehad. Van binnen zit verder dus alles goed. De gyn zei vandaag nog 'wel de moed erin houden, he?' en ik zei 'ja, ik weet dat er verder niks aan de hand is. Ik moet gewoon geduld hebben'. Hij zei 'ja, ik denk ook dat het een kwestie van tijd is'. Dussss... wat dat betreft ben ik wel (weer) gerustgesteld hoor.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:45:03 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50364795
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Webkim begrijp ik het goed dat je vorige week die dikke buik had van de overstimulatie en dat je buik nu weer afgenomen is? Helaas lijkt het erop dat je test gelijk heeft en je niet zwanger bent. Ik had kerst 2005 ook overstimulatie en dat nam een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden weer af. Door de progestan bolletjes werd ik later ongesteld (net als bij jou). In mei 2006 kreeg ik weer overstimulatie, maar dit werd alleen maar erger naarmate de NOD dichterbij kwam. Toen was ik wel zwanger en doordat mijn eigen lichaam nog meer hormonen ging aanmaken en ik 8 liter vocht vasthield, moest ik 10 weken volledige bedrust houden. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je situatie anders is en je donderdag alsnog een positieve test in je handen zal houden
Heb jij 2x een ivf poging gedaan??

Of was die laatste met ivf medicatie en op het laatste moment toch een iui?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')