ik blijf het zo bijzonder vinden dat het echt echt echt zo is... ik vind het zóóó fijn voor jullie...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Ticootje het volgende:
.... Ik weet natuurlijk ook niet of dit het is, maar goed ik ben nu wel zwanger...
volgende week woendag? spannend hoor! hoop dat die temp lekker hoog blijft enje Ticootje achterna gaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ik voel me prima hoor... lief dat je het vraagt...Gisteravond voelde ik me niet lekker, vanmorgen was mijn temp wel weer gestegen (37,1), maar of dat nou komt door de gelukte eisprong of doordat ik me de avond ervoor even niet lekker voelde (ik denk -en weet bijna zeker- het laatste)... de rest van vandaag voelde ik me prima!
De Clomid heeft in ieder geval haar werk goed gedaan, want ik heb zeker weten een eisprong gehad. Ik heb geen echo nodig gehad om dat te kunnen zien...![]()
Ik wacht morgen en de dagen erna gewoon af hoe mijn temperatuur zicht ontwikkelt. En dan wachten tot woensdag... dan zijn we 14 dagen na de eisprong...![]()
Ik ben zelf behoorlijk nuchter (misschien zelfs wel een tikkie pessimistisch) en ga dus nergens vanuit... al hoop je altijd wel stiekem op een positieve test...
![]()
Goedquote:Maarre... hoe is het nu met jou?![]()
Dankjequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef Jose81 het volgende:
Diaan en Mandiaan!!! GEFELICITEERD!!!!! Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en (voor nu vooral) vruchtbaar huwelijk toe!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, hoe is het daar?
Zie de signature onder mijn berichtjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:22 schreef phileine het volgende:
wanneer mag je gaan testen kim?
Nee, ik krijg geen echo, dat heeft geen zin. Maandag/dinsdag verwacht ik weer ongeveer ongesteld te worden, dus zit ik dan aan het einde van mijn cyclus. Het laatste inwendige onderzoek wat ik heb gehad, was die HSG... daarna niks geen echo's ofzo meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef sombie het volgende:
Wat gaat er bij de gyn gebeuren, Jose? Krijg je weer een echo?
Ben je niet een beetje vroeg met testen???quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Webkim het volgende:
Donderdag ziekenhuistestdag.
Vanmorgen thuis over een test gepiest. Harstikke negatief.
Ik zit zó in een dip nu...
Toen ik net de ivf verpleegkundige belde ging ons gesprekje als volgt:quote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje vroeg met testen???
Je mag pas na 14 dagen testen...
Ik werd gewoon ongesteld ondanks de progestan hoor. Ik heb beide keren de 14 dagen progestan niet vol hoeven maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef Webkim het volgende:
@ Ticootje:
ik heb wel een eigen cyclus, maar de Progestan onderdrukt mijn menstruatie. Dat spul gebruik ik morgen voor het laatst, dus we zullen zien wat er dan gebeurt.
Sombie... in de eerste plaats: wat kl*te dat jij echt niet zwanger bent. En ik denk dat het wel heel verstandig is toch zoveel mogelijk rond je eisprong te vrijen. Zaadjes kunnen enkele dagen overleven....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef sombie het volgende:
Jose, je bent toch nog niet ongesteld geworden? Dus misschien ben je wel zwanger deze keer. Dat hoop ik voor je hoor. Hoe laat moet je naar de gyn?
Heb jij 2x een ivf poging gedaan??quote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Webkim begrijp ik het goed dat je vorige week die dikke buik had van de overstimulatie en dat je buik nu weer afgenomen is? Helaas lijkt het erop dat je test gelijk heeft en je niet zwanger bent. Ik had kerst 2005 ook overstimulatie en dat nam een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden weer af. Door de progestan bolletjes werd ik later ongesteld (net als bij jou). In mei 2006 kreeg ik weer overstimulatie, maar dit werd alleen maar erger naarmate de NOD dichterbij kwam. Toen was ik wel zwanger en doordat mijn eigen lichaam nog meer hormonen ging aanmaken en ik 8 liter vocht vasthield, moest ik 10 weken volledige bedrust houden. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je situatie anders is en je donderdag alsnog een positieve test in je handen zal houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |