Er kan misschien een meeting voor georganiseerd wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:12 schreef Rottdog het volgende:
Tally hoe is het met je
Ziet ons straks allemaal al op vakantie gaan naar de Dominicaanse Republiek![]()
Heel goed van je Ticootje... dat zou ik ook doen. Ik vind het een zeer goede instantie.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. Zo kan ik nu andere vrouwen helpen om zwanger te worden. Ik ben het wel een beetje verplicht vind ik zelf, zeker omdat ik zoveel gebruik heb gemaakt van hormonen die onder andere door moeders voor moeders worden verzameld.
In Egypte bij de Tempel van Karnak in Luxor staat een grote scarabee, uit graniet gehouwen. Het verhaal gaat dat de scarabee het symbool is van vruchtbaarheid en dat het je vruchtbaarheid bevordert als je er 7 (magisch getal) rondjes tegen de klok in omheen loopt. Uiteraard bleef ik toen ik daar was even hangen toen de anderen doorliepen en heb ik, onder het mom van het bewonderen van dit granieten kunstwerk, nonchalant 7 rondjes tegen de klok in gelopenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er kan misschien een meeting voor georganiseerd worden
Mijn tante heeft me trouwens ooit een verhaal verteld over een vrouw die overleden was tijdens haar zwangerschap. Toen ze jaren later haar graf opendeden, lag er een kind te drinken aan haar borst. Ik dacht dat het een Cuba was. Blijkbaar gaan daar nu veel mensen op bedevaart en staat het er vol met bedankingen van vrouwen die niet zwanger konden worden en nu een kind hebben. Ik zoek even op Internet of ik er iets meer over vind
En nu het juiste verhaal
We passeren het enorme kerkhof van Colon. Dit kerkhof behoort met zijn 800.000 graven tot de grootste van Latijns-Amerika. Heel wat vrouwen doen hier een bedevaart naar het graf van Amelia Goyre de la Hoz. Zij stierf bij de geboorte van haar kind in 1901, het dode kind werd aan haar voeten samen met haar begraven. Bij de opgraving vond men het kind echter in haar armen terug.
Het leek erop
Place to be: Havana
Miss_sly, ik heb de rondjes ook gelopenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In Egypte bij de Tempel van Karnak in Luxor staat een grote scarabee, uit graniet gehouwen. Het verhaal gaat dat de scarabee het symbool is van vruchtbaarheid en dat het je vruchtbaarheid bevordert als je er 7 (magisch getal) rondjes tegen de klok in omheen loopt. Uiteraard bleef ik toen ik daar was even hangen toen de anderen doorliepen en heb ik, onder het mom van het bewonderen van dit granieten kunstwerk, nonchalant 7 rondjes tegen de klok in gelopen![]()
Dat je toegeeft dat het ook erg IS. Denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:12 schreef wendytje het volgende:
gisteren bij mijn vriendin geweest.....
ik zag een lege fotolijst (die we hun voor hun trouwdag hadden gegeven) en ik vroeg of ze een leuke foto wilde van hun petekindjes (ze zijn peter en meter, ieder van een van onze kids).
Met tranen in haar ogen zei ze dat ze dat wel wilde, maar zodra er een echofoto was, schopte ze ze eruit.
Ze had het zo moeilijk met de twee overleden kindjes in de auto's deze week......
Haar eerste IVF was gelukt..... maar met 12 weken een miskraam. Daarna 6x noppes..... Ik leef zo met haar mee..... Ik weet dat ze het soms moeilijk vindt onze kinderen te zien.... vooral toen ze nog baby waren....
Hoe is dat voor jullie? Ik wil haar graag steunen, maar ik weet niet of ik het altijd wel goed doe.... Welke reactie zouden jullie fijn vinden? Of welke vraag zou je graag willen dat iemand aan je stelt?
ik gebruik geen cliché's....... ze heeft me al vaak gezegd hoe boos die haar maken..... of mensen die zeggen: "ja he, het is nu bekend, dus leg je er maar bij neer" Ze mag gewoon bij sommige vrienden niet even uithuilen als dat nodig is.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:13 schreef Mariposa het volgende:
Iemand nog wat van Chesna gehoordIk hoop dat het goed gaat met je
Wendytje, iemand steunen is ook heel moeilijk, want iedereen ervaart steun op een andere manier. Misschien is het alleen al bij haar zijn al voldoende. Ik denk dat je niet altijd iets hoeft te zeggen. Maar het blijft heel lastig. En ik moet bekennen dat ik er soms ook wel van 'die dingen die je niet wilt horen' uitgooi, waarbij ik daarna al wel meteen er spijt van heb dat ik het gezegd heb
Kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |