Het vorige topic:
Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#31)Welkom in het
"Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het
"wachten op het 2e streepje" - topic.
Handige LinkjesFreyaFoliumzuurKI en IUIIVFCryo\\\'sWie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Annemiek78:Rustpauze
Chesna: Clomid is niet aangeslagen. 2 januari beginnen met Duphaston om een bloeding op te wekken. 5 dagen na begin bloeding naar ziekenhuis. En beginnen met spuiten van pregyl.
Diaan73: PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Inmiddels 6 rondjes met Clomid gehad, en nu besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 09 mei. Eind mei trouwen en daarna weer een keer naar de gyn.
Jose81: Eerste ronde met Clomid gehad. Volgende cyclus naar het ziekenhuis om 'gevolgd' te worden.
Marie79: Bezig met een cyclus zonder clomid, daarna eentje met en eind mei weer terug naar de gyn.
NieTTus: Eileiders verwijderd in 2004. September 2006 eerste ivf poging, mislukt. Februari 2007 ivf 2 mislukt. 6 cryo's verdeeld over 2 rietjes, dus nog 2 cryo pogingen voor de boeg. Momenteel: rust tot zeker eind augustus..
Ticootje: Bezig in de MMM vanaf feb 2006. Vanaf juni 2006 IVF/ICSI traject.
1e ICSCI poging sept/okt 2006 mislukt
1e Cryo december 2006 mislukt
2e Cryo Januari 2007 mislukt
2e ICSI poging jan/feb 2007 mislukt
3e Cryo mrt/apr 2007 mislukt
4e Cryo apr/mei 2007 mislukt
Nog 4 cryo's in de vriezer. 2 april dag 1 van de cyclus, vanaf dag 12 testen voor ovulatie. Cryo's worden 4 dagen na de ovulatie teruggeplaatst.
Deze cyclus bloeduitslagen van RIF-test....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo maar even een nieuwe aangemaakt
![]()
Door enorme drukte en extreme vermoeidheid, soms lig ik er al tussen 8-9 in, heb ik al 2 weken niet meekunnen lezen.
Ik hoop dat het met iedereen verder goed gaat. Hier heb ik denk ik nieuwe ontwikkelingen. Al die tijd nog steeds niet ongesteld geweest. Maar donderdag begon ik opeens steken links boven mijn linkerlies te voelen. Vrijdag hetzelfde en kwam er ook nog, dat hoop ik dan, veel en ander slijm bij. Dus ik denk/hoop dat ik over 2 weken meer weet
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij