Ik ben nu begonnen met de provera.. Deze slik ik tot volgende week dinsdag..quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Jose81 het volgende:
Tally, wanneer moet je met Clomid beginnen? Daar ben je nu toch nog niet mee begonnen?
Ticootje, voor jou wordt het ook weer spannend, dus...!! Ik ga weer heel hard voor je duimen!!!!![]()
Haha, is 'ie inmiddels al gekomen??quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik wacht op mn plas...
Ik heb afgelopen zaterdag de laatste Clomid genomen en heb nergens last van (gehad)... alleen van die hitte aanvallen af en toe (met name 's nachts).. maar dat kan ook wel door het weer komen, dus daar gaan we dan maar vanuit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:55 schreef miss_sly het volgende:
Jose, hoe is het met je? Nog steeds geen last van de Clomid? Of is de periode dat je dat slikt al voorbij? En hoe is het met je stem?
Ah, oke! Ik dacht altijd dat met Provera de menstruatie heel snel zou komen (binnen een dag of 3 ofzo)! Alweer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik ben nu begonnen met de provera.. Deze slik ik tot volgende week dinsdag..
Dan binnen een week word ik ongesteld (als het goed is) en dan op CD3 begin ik met de clomid
Dus duurt nog wel een week tot 2 weken voor ik daar mee beging
In de bijsluiter staat dan 3 tot 7 dagen na de laatste tablet de ongesteldheid zou moeten komen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Jose81 het volgende:
Ah, oke! Ik dacht altijd dat met Provera de menstruatie heel snel zou komen (binnen een dag of 3 ofzo)! Alweer wat geleerd. Word jij uit jezelf niet ongesteld of maar eens in de paar maanden, ofzo (of ben ik nou heel dom dat ik dat vraag)?
Dat valt nogal mee! fijn hoor! die opvliegers zijn niet fijn, maar als het niet erger wordt dan dat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Haha, is 'ie inmiddels al gekomen??![]()
![]()
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag de laatste Clomid genomen en heb nergens last van (gehad)... alleen van die hitte aanvallen af en toe (met name 's nachts).. maar dat kan ook wel door het weer komen, dus daar gaan we dan maar vanuit.![]()
LIjkt me erg naar, inderdaad. Hoe doen de kindjes het? houden ze ene beetje rekening met hun arme juf?quote:Met mijn stem (lief dat je het vraagt) gaat het niet zo heel lekker op het moment. Het praten in een volle en drukke klas kinderen, is best nog wel heftig. Mijn stem klinkt nog 'zacht' vergeleken met hoe 'ie zou moeten zijn. Maar ja, we doen het er maar mee. Ik baal er wel van. Ik hoop in mei weer 100% aan het werk te gaan... nu werk ik nog halve dagen.
![]()
Gisteren bloed laten prikken, maandag weer. 25 mei afspraak en dan ook de uitslagen.quote:Maar hoe is het nu met jou? Heb je al wat bloeduitslagen binnen en is je temperatuur nog steeds hoog?
[..]
Klinkt wel hoopvol! Ik heb dat in december en de afgelopen maand gehad, een hoge temperatuur... Ik snap heel goed dat je stiekem hoopt dat het misschien wel raak is... dat zou helemaal goed zijn!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee! fijn hoor! die opvliegers zijn niet fijn, maar als het niet erger wordt dan dat...
En nu maar hopen dat de Clomid goed zijn werk doet! Jullie moeten nu zelf aan de slag, geen IUI ofzo?
[..]
Nee, geen IUI nog. We moeten nu eerst 3 maanden Clomid proberen.. in juni moet ik weer terug naar de gyn. Ik ben dus heel benieuwd... en ik moet zeggen dat ik het ook wel spannend vind! Vorige maand(en) kon ik het goed van me afzetten, en was ik alleen met zwanger zijn bezig rondom de mogelijk NOD... maar omdat die altijd zo onregelmatig is, ging ik nooit ergens vanuit. Maar nu ik 'echt' bezig ben, vind ik het dus stiekem wel heel spannend en ben ik er veel meer mee bezig. Ik wacht maar op dag 14, waarop de eisprong ongeveer zou moeten komen nu... nog 4 dagen, haha...
![]()
LIjkt me erg naar, inderdaad. Hoe doen de kindjes het? houden ze ene beetje rekening met hun arme juf?
[..]
De kindjes zijn onwijs druk, daar staat mijn groepje bekend om. Vorig jaar was dat ook al zo.. gelukkig weet ik ze wel altijd redelijk te 'temmen' en zijn er altijd wel een paar die rekening houden met de juf.. haha. Deze week is mijn stagiaire voor het laatst... en die is dus al sinds november elke dag in de klas om mij te ondersteunen... pooeeh, wat zal ik haar missen...!
![]()
Gisteren bloed laten prikken, maandag weer. 25 mei afspraak en dan ook de uitslagen.
En ja, de temp is nog steeds hoog...sinds vorige week maandag twee maal 36,7 geweest, de rest alle dagen hoger nog. Terwijl ik normaal 36,3 heb. Snap er helemaal niets van en probeer uit alle macht gedachten als "wie weet..." uit te bannen. Indien volgende week zaterdag nog steeds hoog en geen menstruatie, zal ik een keertje testen...
Als ik vorige week maandag mijn eisprong heb gehaad, was dat op cd7/8...beetje erg snel he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:29 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Klinkt wel hoopvol! Ik heb dat in december en de afgelopen maand gehad, een hoge temperatuur... Ik snap heel goed dat je stiekem hoopt dat het misschien wel raak is... dat zou helemaal goed zijn!!Maar kan het niet zijn dat je rond vorige week maandag je eisprong hebt gehad? Dan zou de temperatuur moeten stijgen (doet ie bij mij overigens ook bijna nooit, hoor)...
Volgens mij wel. Vooral FSH, want dat heeft te maken met de ovulatie, en die zou ergens tussen CD14 en CD21 plaatsvinden. Stomme is dat, afgaande op de temperatuur (vanochtend weer 36,9) deze prikken op de verkeerde momenten plaatsvinden (omgerekend dus juist CD21 en CD28) en dus eigenlijk nog steeds niets zegt. Hoop dus niet dat ze dit weer opnieuw willen doen de volgende ronde.quote:En waarvoor heb (en moet je nog) bloed laten prikken? FSH, progesteron, oestradiol en oestrogeen?
Ow, ik heb het nog steeds niet helemaal doorquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Ticootje het volgende:
nee, vandaag moet ik een posi test piesen. Dan is zondag de terugplaatsing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |