Hmmm, ligt eraan hoe laatquote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef teigan het volgende:
zin om morgenochtend te zwemmen?
Stefan en ikquote:Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Dat hebben ze goed gedaan, Yppy
Wie gaan er nu ook alweer naar de WLS-dag a.s. zaterdag?
Voor mij wat minderquote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef octopussy het volgende:
Stefan en ik![]()
en het is echt heel dicht bij mijn huis![]()
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 4 juni 2007 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet zometeen vlaai halen uit naam van een collega
Ik denk dat ik er zo eentje meeneem
[afbeelding]
Gesuikerde bladerdeegbodem gevuld met een yoghurtvulling en belegd met verse aardbeien.
Wij beschouwen de BMI als iets heiligs hoor en kleine jongetjes die gaan lopen janken dat hunquote:
Wat ik het fijnste vind is gewoon een huidkleurige hipster, dat zie je niet! Maar als de broek heel strak zit zie je wel de randjes, dan kan je het beste een huidkleurige string doenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ff nog een iets uit het andere topic..
Blauw ondergoed kan heel goed onder wit en zie je minder! Grijs is ook een goede optie. Heb ik ooit eens opgedaan voor onder mijn witte uniform broeken..
En het werkt echt! je ziet ze (bijna) niet.
afvallen gaat trouwens redelijk. Blijkbaar gedij ik beter in een slaafse omgeving als Sonja bakker..![]()
ik heb altijd van die naadloze huidkleurige hipster/boxers van de V&D. Bij witte broeken die om de kont strak zitten zie je dan ook de putjes in mijn billen niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Wat ik het fijnste vind is gewoon een huidkleurige hipster, dat zie je niet! Maar als de broek heel strak zit zie je wel de randjes, dan kan je het beste een huidkleurige string doen
ik heb eigenlijk een hekel aan hipsters... want daar zwabbert mijn buik zo onelegant overheen..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb altijd van die naadloze huidkleurige hipster/boxers van de V&D. Bij witte broeken die om de kont strak zitten zie je dan ook de putjes in mijn billen niet meerdie je bij een string wel ziet.
Ik weet niet precies hoe oud ze was, we hadden haar een jaar of zes en die beesten kunnen 15-25 worden, maar ja, toen was ik 17 en wist ik niks van vogels behalve dat ik ze leuk vond dus die kwam weer bij een bekende van een kennis vandaan, dus who knows hoe oud ze was... Ze was verder niet ziek of zo, viel alleen van haar stokje, heb nog een poosje zitten aaien en praten, ze fleurde helemaal op toen Vince kwam miauwen en toen ik de dierenarts wilde bellen gaf ze een kreet, begon wild te schudden en fladderen en toen was ze wegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
Ah, miss_d, wat sneu... Was hij al oud? Of hebben de katten hem gepakt?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:50 schreef teigan het volgende:
Vervelend dat het niet echt lekker gaat qua lopen Bubseltje..
Oh, Levitation, volgens mij ben ik vanmorgen alleen al 2 mensen tegengekomen met hetzelfde badpak als dat ik heb, en dat op hooguit 15 mensen in het zwembad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |