Hoe is het mogelijk dat bij het lezen van de TT niet meteen de naam van Earl door mijn hoofd schootquote:Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef Leatherface het volgende:
En pool-biljarter Earl Strickland. Onbeschofte redneck en antiheld.
Omdat poolen niet de eerste sport is die door je hoofd schiet.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat bij het lezen van de TT niet meteen de naam van Earl door mijn hoofd schoot![]()
Daar wil ik nog een andere darter aan toevoegen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:40 schreef Baraja het volgende:
Peter Manley
hoezo als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef wimderon het volgende:
Van Nistelrooy
Materazzi hanteert inderdaad wel het credo 'oog om oog, tand om tand'.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:58 schreef cwk het volgende:
Marco Materazzi, hij slaat, schopt, ploegt, hakt, scheld en is een gore klootzak.
Daartegenover staat dat hij zelf nooit zeurt als hij wordt neergemaaid, maar toch absoluut een nominatie waard.
Ja, ik vind dat een geweldig arrogant persoon.quote:
We vergeten nooit de persconferentie met bondscoach Guy Thys en hem op het WK '86 :quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We vergeten nooit de persconferentie met bondscoach Guy Thys en hem op het WK '86 :
Thys: "René doet niet wat ik zeg"
VDE: "Thys zegt niet hetgeen ik wil doen"
En hij mocht terug naar huis vliegen ...![]()
Oeps.quote:
quote:In a 2005 article that he wrote for the San Francisco Chronicle newspaper,[5] beat writer Bruce Jenkins wrote that Pierzynski had kneed Giants trainer Stan Conte in the groin during a spring training game. According to Jenkins, Pierzynski was hit on the groin, and Conte went over to see if he was alright. The article said that Pierzynski then kneed Conte after Conte inquired about the extent of the injury. Jenkins wrote the article after Pierzynski had left the Giants organization, so some have questioned the accuracy of the report. No other reporters have written about the incident, although Jenkins said that they were all conducting interviews in the Giants' clubhouse at the time. Neither Pierzynski nor Conte has commented about the allegations.
Former Giants pitcher Brett Tomko fiercely criticized Pierzynski for his brash demeanor. Tomko originally made the comments anonymously, but later confessed to making the comments after drawing criticism for them. Tomko later said that the comments came out the wrong way. After hearing of the source of the comments, Pierzysnki was quoted as saying that he would give one hundred dollars to any Sox teammate who hit a home run off of Tomko. Pierzynski followed up on his promise by placing a one hundred dollar bill in outfielder Joe Borchard's locker after he hit a home run off of Tomko on March 7, 2005.
A May 2006 issue of Sports Illustrated featured a survey taken among 470 baseball players about what player they would most like to see get beaned. Pierzynski received eighteen percent of the vote, which was higher than any other player. Forty-two percent of those surveyed in the AL Central Division (which the White Sox play in) voted for Pierzynski. It should be noted, however, that the majority of White Sox players voted for Pierzynski as a team joke.[citation needed] This undoubtedly greatly manipulated the survey.
On May 28 versus the Twins, Pierzynski twice ran down the first base line with his feet on the inside of the base, possibly nipping Twins first baseman Justin Morneau with his spikes. Twins manager Ron Gardenhire was furious with the umpires, which resulted in a long tirade of yelling. However, he was not ejected. Gardenhire claimed that first base umpire Greg Gibson gave the Twins bench a throat slashing motion to quiet them down. Pierzynski denied any attempt to step on Morneau.[6]
Wiki
Een gedeelte van jouw nominaties was ook voor de eerste keerquote:
Klopt ik had gepct uit een ander topicquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een gedeelte van jouw nominaties was ook voor de eerste keer
Owens is voor mij de nummer 1.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef Plastic_Power het volgende:
Terrell Owens
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrell_Owens#Controversy
Kelly Holmes?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:07 schreef Falco het volgende:
Hoe heet die vervelende Engelse atlete. Niet Radcliffe, maar die andere.
Die ja. Bij deze ook genomineerdquote:
Deze bedoel je: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Rocker ?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:07 schreef Leatherface het volgende:
Hoe heet die ene ultra-controversiele redneck MLB-baseballer ook alweer? Die kerel die alles wat uit New York komt haat.
Rocker ofzo?
Die mag ook niet ontbreken.![]()
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Deze bedoel je: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Rocker ?
Het zal wel nooit meer goedkomen tussen Rocker en mensen uit the big apple.quote:While at his peak as Atlanta's closer he was heavily criticized for making statements that were viewed as racist, homophobic and sexist. Speaking of New York City, Rocker told Sports Illustrated in January 2000: "It's the most hectic, nerve-racking city. Imagine having to take the 7 Train to the ballpark, looking like you're riding through Beirut next to some kid with purple hair, next to some queer with AIDS, right next to some dude who just got out of jail for the fourth time, right next to some 20-year-old mom with four kids. It's depressing."(Rocker's feud with New York City began in earnest during the 1999 National League Championship Series against the New York Mets, during which Mets fans threw batteries at him.) Also during the interview (conducted while driving to a speaking engagement in Atlanta), he spat on a Georgia 400 toll machine and mocked Asian women. Additionally, he referred to then-teammate Randall Simon as being a "fat monkey."
Although Rocker later apologized after speaking with Hank Aaron and Andrew Young, he later made additional comments.[1] For his comments, he was suspended without pay for the remainder of spring training and the first 28 games of the 2000 season, which on appeal was reduced to 14 games (without a spring-training suspension).
During the debacle, on The Tonight Show, Jay Leno had guests take baseball bats and whack a John Rocker dummy. Saturday Night Live lampooned the affair by having a skit about Rocker, much to the delight of the New York City crowd that it was filmed before. SNL's Weekend Update anchor Colin Quinn added, "I don't like the guy either, but he has been riding the 7 train."
In June 2006, Rocker inserted himself into the Ozzie Guillen–Jay Mariotti controversy by defending his former teammate's right to say offensive things. "This is a free country. If he wants to use a lewd term, he should be able to use a lewd term," Rocker told the Chicago Tribune. "Can't you use a lewd term in America if you want?" [2]. Referring to sensitivity training, he was quoted as saying "It was a farce, a way for the scared little man, Bud Selig, to get people off his ass". He claimed that when he attended mandatory sensitivity training, that he only stayed for 15 minutes. He also claimed he never paid the $500 fine that was levied against him.
Rocker's Return to NYC
On June 29, 2000, Rocker appeared in front of 46,987 fans at Shea Stadium for the first time since making the remarks. Over 700 police officers were summoned for the game (usually 60 are summoned) and 300 press passes were given out. A limit on beer sales was imposed. A special protective cover was erected over the Braves' bullpen in left field. During batting practice, fans were barred from sitting in the first four rows behind the Braves' dugout. A videotaped apology from Rocker was shown on Shea Stadium's 26-foot-tall screen in left-center field before the start of the game between the Mets and the Braves. The video was loudly booed. Inflammatory signs could be seen throughout Shea.
In the 8th inning, Rocker came in to replace Jason Marquis. He was loudly booed and some objects were thrown and a chant of "Asshole, Asshole" began. Rocker struck out Robin Ventura, retired Todd Zeile on a grounder to short, and got Jay Payton to ground out to third. The Braves went on to win, 6-4. Rocker left the stadium a half-hour after the rest of the team in a black van trailed by three security vehicles.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Falco het volgende:
Bij deze wil ik ook een limiet instellen voor Amerikaanse sporters!
Schaatscoaches doen het goed bij jouquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef oxylus11 het volgende:
Jeani Longo (De uberbitch)
Regilio Tuur (vrouwenmepper)
Juan Pablo Montoya
Ingrid Paul
Peter Mueller
En geef me eens ongelijk. Heb ooit de pech gehad Ingrid Paul IRL tegen te komen in Collalbo. Persoonlijk geen last van gehad, maar teamgenoten die teveel kleedkamerruimte in namen aldus haar moesten het ontgelden.quote:Schaatscoaches doen het goed bij jou
volledige textquote:Kristijna Loonen
Op de aankondiging dat ik iets zou schrijven over hardloopster Kristijna Loonen (35) uit Amstelveen kwam meteen al een boze reactie. 't Is dat ik niet van de tak sportjournalistiek ben, anders had ik er al veel eerder aandacht aan besteed. Voor mij begon dit bij de Salverdaloop in Berkum (bij Zwolle), in augustus 2005. Daar ontstond behoorlijk wat tumult door Kristijna, die als tweede dame eindigde. Toevallig passerende toeschouwers kafferde ze uit: "Donder op, vieze vuile kankerhoer" en ze gaf daarbij een oudere vrouw die per ongeluk op het parkoers terecht was gekomen een duw. Een andere vrouw, die haar in de laatste ronde aanmoedigde, kreeg te horen: "Donder op, houd je vette bek, kutwijf."
quote:DEELNAME KRISTIJNA LOONEN AAN TERSCHELLING MARATHON BERENLOOP
misdragingen schokken organisatie en vrijwilligers
Enkele maanden voorafgaand aan de 10e Terschelling Marathon Berenloop heeft topathleet Kristijna Loonen de organiserende vereniging SV Friesland benaderd en meegedeeld dat ze graag wilde deelnemen aan de 10e editie van de Terschelling Marathon. Haar doel was het record op de halve marathon bij de vrouwen te verbreken waarop een bonus van
¤ 250.00 staat.
Toppers als Kristijna Loonen biedt SV Friesland gratis deelname en een gratis overtocht naar Terschelling. Ook alle winnaars van vorige edities krijgen een dergelijke uitnodiging en mogen gratis deelnemen. De eerste prijs overall bij de mannen en vrouwen is een lang en geheel verzorgd weekend Terschelling, dus zou je het volgende jaar gratis kunnen logeren op Terschelling.
Een enkele minuut voor de start van de marathon meldde Loonen zich en ze wilde vooraan staan en het startvak betreden via de mat van championchip. Dit werd haar verboden door de KNAU-official. Dus moest Loonen net als alle andere wedstrijdlopers achter in het wedstrijdvak naar binnen. Het waren maar enkele meters dus geen probleem. Ze kon uiteindelijk toch vooraan staan.
De start verliep prima maar wat er onderweg gebeurde was ontoelaatbaar. Loonen ging, nadat ze vanwege de zware weersomstandigheden ging beseffen dat ze het parcoursrecord niet zou gaan redden, scheldend en vloekend over het parcours. Bij verzorgingsposten sloeg ze hele rijen bekertjes van de tafels en schold de verbijsterde vrijwilligers de huid vol inclusief obsceen gebarentaal.
De organisatie heeft continue een duidelijk herkenbare begeleidende fietser in de directe nabijheid van de koploper van de vrouwenwedstrijd. Als de officiele wedstrijdleider of de scheidsrechter ter plaatse zou zijn geweest, zou hij Loonen uit de wedstrijd hebben gehaald. Zo’n vrouw kan heel veel kapot maken. Zonder onze vrijwilligers kun je niet zo’n lopersfeest organiseren.
Bij de finish bleek dat ze inderdaad een kleine minuut tekort kwam voor het parkoersrecord. In het bijzijn van het publiek ging ze vloekend en tierend over de finish en probeerde door een afzetting te komen wat ze na flink wringen gelukte. Daar kwam ze bij de 'inleveren waardevolle voorwerpen en kleding'. Hier schold ze de vrijwilligers uit en gooide drie tafels onderste boven en probeerde een tv cameraman het filmen onmogelijk te maken door te proberen de camera uit zijn handen te slaan. Met behulp van omstanders kon dit worden voorkomen.
De prijsuitreiking was om 18.00 uur in de terminal van de veerboot. Dat is een feestelijk gebeuren onder begeleiding van de zanger Hessel van Terschelling. Deze had al aan het publiek gemeld dat er een deelneemster was die haar ernstig had misdragen en dat dit niet kon bij zo’n prachtig loopfeest op Terschelling. Voor de prijsuitreiking heeft Loonen haar excuses gemaakt voor haar gedrag bij de organisatie, maar wij vinden desondanks dat dergelijk gedrag niet door de beugel kan.
Wij vinden het van belang dat het bondsbestuur van de KNAU kennis neemt van het gedrag van Kristijna Loonen tijdens de Terschelling Marathon omdat wij vinden dat ze de loopsport daar ten schande heeft gemaakt en omdat ze vele vrijwilligers demotiveerd.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef oxylus11 het volgende:
Verder mag natuurlijk Kristijna Loonen niet ontbreken. Bij de meeste onder ons onbekend, maar ik zal persoonlijk haar nominatie ondersteunen. Ze is momenteel nederlands kampioene op de marathon, maar momenteel geschorst (of net niet meer, wegens herhaaldelijk wangedrag.
Knip - verhaal-
Neequote:
Omdat ze in het verleden dingen heeft gezegd over Mauresmo en de Williams zusjes?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee
Niet dat ik haar onsympathiek vind, maar velen denken daar heel anders over.
Stuk of 100, de volgende nominaties hoeven wmb geen Amerikanen te zijn, behalve als ze het echt verdienen. Ik houd wel van een gevarieerd deelnemersveld en tot nu toe is dit wel redelijk het geval gelukkig. Heb wel het idee dat er nog wat belangijke namen missen...quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh, en vergeet Laurent Fignon niet natuurlijk , de man die zo arrogant was om voor de laatste tijdrit van de Tour de France zijn collega Lemond te feleciteren met zijn 2de plek en vervolgens nog de Tour aan hem te verliezen ...
kon niet op zn naam komen, maar die Tarango ja, dat was me dr 1quote:Op zondag 3 juni 2007 20:30 schreef Baraja het volgende:
Jeff Tarango en Stefan Effenberg al genoemd?
Fignon was zeker onsympathiek.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Oh, en vergeet Laurent Fignon niet natuurlijk , de man die zo arrogant was om voor de laatste tijdrit van de Tour de France zijn collega Lemond te feleciteren met zijn 2de plek en vervolgens nog de Tour aan hem te verliezen ...
quote:Wie is de grootste kl..tz.k van het atp-circuit?? 14/06/2005 23:48:10
De mening van de spelers is unaniem daarover. Die prijs gaat met grootste onderscheiding naar Daniel Koellerer uit Oostenrijk. Dat was mijn tegenstander in de eerste ronde. Hij ‘is’ de grootste smeerlap van het circuit. Hij doet altijd uiterst vervelend in zijn matchen, en iedereen moet eraan geloven, iedereen krijgt de volle laag scheldwoorden : de tegenstanders, de arbiters, lijnrechters, ballenrappers, de tornooileiding. Hij krijgt bij iedere match waarschuwingen, boetes, e.d. Hij tovert vanalles uit zijn hoed om zijn tegenstanders het leven meer dan zuur te maken. Hij kan zich ook geen coach permitteren, omdat na de boetes (die rechtstreeks van het prijzengeld afgehouden worden), er maar bitter weinig overschiet. Veel hersenen heeft hij niet, vrienden nog veel minder! In het laatste jaar heeft hij al twee maal slaag gekregen van spelers! De laatste maal was toen Luzzi, een italiaan, hem na de match, op weg naar de kleedkamers hem een ‘toek’ op zijn bakkes heeft gegeven. Bij deze schermutselingen hebben beide spelers 2 maanden schorsing opgelopen. In de kleedkamers hoor ik wel af en toe dat koellerer eigenlijk vaker op zijn smoel zou moeten krijgen, en dat dat de enige manier is dat hij zijn slechte gewoontes zou afleren. Ik ga daar mee volledig akkoord . Iedereen kwam dan ook voor mij supporteren, spelers, toeschouwers, zelfs arbiters, dat was grappig. Zelf de Oostenrijkers, zijn eigen landgenoten ! supporterden voor me!
Onder stress kwam ie me toch wel over als een ongelikte beer.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
Fignon was niet onsympathiek. Die was gewoon zichzelf en gaf toe soms een boek te lezen.
quote:
Bode is cool.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Falco het volgende:
Bode Miller, ook zo'n flapdrol.
Ik ben het met Miller ook niet eens, maar juist de kleurrijke figuren zullen sneller als onsympathiek bestempeld worden door de onwetende. Sommige coole sporters zijn ook gewoon onsympathiek, zoals de twee helden Ronnie o'Sullivan en Andy Murray.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bode is cool.
Die doet lekker wat ie zelf wel.
Een echte vrijbuiter.![]()
Bode is wel zo'n kerel waar ik een pilsje mee zou kunnen drinken.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben het met Miller ook niet eens, maar juist de kleurrijke figuren zullen sneller als onsympathiek bestempeld worden door de onwetende.
een heel vatquote:Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bode is wel zo'n kerel waar ik een pilsje mee zou kunnen drinken.![]()
Moet je zelf weten.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:51 schreef Falco het volgende:
Oke, ik ben snel overtuigd: Bode Miller inwisselen voor Stephen Hendry?
Hij heeft één keer maar geprobeerd ergens in '96 en moet er nu nog van huilen. Floyd Landis is daarentegen wel een goede kandidaat...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vond Zabel altijd een sympathieke gozer maar ben 200% tegen dope !!
Leuke gast.quote:Crazy Däni (nov 2005). Hij heeft zwart gelakte nagels, zijn haar in een paardenstaart, tatoeages op armen en benen en een piercing in zijn tong. Zijn naam is Daniel Koellerer, hij is 22 jaar, Oostenrijker en neemt een bescheiden plaats in rond de 200ste positie op de wereldranglijst. Hij is verreweg de meest merkwaardige speler die ik ooit in het tenniscircuit heb gezien. Onze kennismaking vond plaats in Scheveningen bij de Siemens Open, het Challengertoernooi dat ik met mijn goede vriend Ivo al weer voor het veertiende jaar organiseer. Meestal zien we op de Metsbanen wereldtalenten voorbijkomen, spelers die nog moeten groeien naar de top, enigszins verlegen, maar oh zo goed met hun racket.
Maar onze vriend Daniel Koellerer valt in een andere categorie, niet die van talent maar van extreem gedrag. Zijn reputatie was hem al vooruit gesneld, want de week voor ons toernooi was hij tijdens een wedstrijd op de vuist gegaan met de Italiaan Luzzi. En wat bleek die speelde ook bij ons! Ivo en ik knepen de billen dus even samen bij de loting, want wat zou er gebeuren als die twee weer tegenover elkaar stonden? We hadden geluk. Paul Logtens was zijn tegenstander en die probeerde in de eerste ronde het hoofd koel te houden tegen de onsportieve, treiterende Koellerer. Dat lukte niet, want Logtens verloor nipt in drie sets. Het werd geen vechtpartij, maar Logtens weigerde wel om de Oostenrijker de hand te schudden na afloop van het duel.
Dat gebeurde ook in de tweede ronde toen ‘Crazy Däni’ tegenover de sympathieke Spanjaard Navarro-Pastor stond. Het was volle bak op baan één en het publiek stond als één man achter de Spanjaard, maar het mocht niet baten. Koellerer beschimpte luidkeels het publiek, de scheidsrechter en vooral zijn tegenstander die bij het missen van een bal werd uitgemaakt voor beginneling en loser! Het publiek wreef zich in de handen, maar Ivo en ik keken elkaar aan. Kon dit allemaal maar? Worden er geen waarschuwingen of penaltypoints meer gegeven of zelfs diskwalificatie overwogen? Kennelijk worden de regels bij Challengertoernooien anders geïnterpreteerd dan op de grote Tour. Maar goed, de telefoon stond wel roodgloeiend want iedereen wilde weten wanneer de gekke Oostenrijker weer zou spelen. Dat was op vrijdag tegen de Georgiër Irakli Labadze. Opnieuw werd baan één het strijdtoneel, we konden zo’n man toch niet op het centrecourt zetten, dat verdiende hij toch niet. De toeschouwers kregen waar voor hun geld. Het werd een uitputtende strijd, waarbij de heren zelfs een pingpongspel aan het net met elkaar speelden. Maar die entertainment was van korte duur, want even later riep Labadze. ”If I lose this match I am gonna kill you!” De beschimpingen over en weer logen er niet om. Ons tweede centrecourt had nog nooit in de veertienjarige geschiedenis van het toernooi zo’n overvolle bezetting gehad. Maar of we blij moeten zijn als onze ‘vriend’ Crazy Däni volgend jaar weer komt. Dat weet ik niet.
Als ze zelf ook (prof) sporter zijn geweest welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:51 schreef Falco het volgende:
Moeten trainers wel of niet meedoen. Jullie beslissen
Je moet hem nageven, hij vermaakt het publiek wel. Ze spreken er allemaal schande van, maar ondertussen vinden de meeste mensen het prachtig. Het is dan toch een soort van attractie, wel van het verkeerde soort.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Daniel Koellerer, met afstand.
Van de site van Marcella Mesker:
[Koellerer verhaal]
Leuke gast.
J.
Dan voeg ik Floyd Landis en Louis van Gaal toe aan de genomineerdenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Als ze zelf ook (prof) sporter zijn geweest wel![]()
Kan niet tegen zijn verlies en gaat dan schreeuwen slaan en schoppen. Is aards-arrogant en doet ondertussen alsof hij de ideale schoonzoon is waarin hij flinke bijval krijgt van een groot deel van de pers. Wat voorbeelden:quote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoezo als ik vragen mag? (ging over de nominatie van Van Nistelrooij)
Dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Weinig waard, aangezien het niet echt relevant meer is, maar wat leuke verhalen zijn nooit weg.
[..]
Kan niet tegen zijn verlies en gaat dan schreeuwen slaan en schoppen. Is aards-arrogant en doet ondertussen alsof hij de ideale schoonzoon is waarin hij flinke bijval krijgt van een groot deel van de pers. Wat voorbeelden:
- Een knietje in het gezicht van Ron Vlaar die toen voor het eerst bij Oranje zat en het op de training goed deed en VN voortdurend afhield, wat resulteerde in een bloedneus voor Vlaar
- Vechtpartij met Bellion bij ManU nadat Bellion iets had gezegd over dat VN vooral ballen afwacht en verwacht dat iedereen in dienst van hem moet spelen
- Vechtpartij met Luis Saha nadat hij iets soortgelijks zei tegen Van Nistelrooij
- Vechtpartij met Rio Ferdinand
- Vechtpartij met Roy Keane
- Vechtpartij met Cristiano Ronaldo (destijds een jaar of 19) nadat die te kennen had gegeven dat hij het niet leuk vond dat Van Nistelrooij grappen maakte over Ronaldo's zijn overleden vader Dit heeft tot twee keer toe tot een vechtpartij geleid
- Ruzie met Keane (Van Nistelrooij ging wijselijk geen fysieke confrontatie aan)
- Ruzie met Davids (idem als bij Keane)
- Vechtpartij met de Arsenalspelers. Was niet zijn schuld, maar het feit dat zij zo'n hekel hebben aan Van Nistelrooij is wel tekenend.
En dit is waar ik zo op uit kom. Er zal wel een hoop meer zijn, maar waar ik me vooral aan erger is het ruggesteken wat Van Nistelrooij zo vaak doet om ondertussen zijn eigen hachie te redden. Zo noemde hij pas Kluivert als beste voetballende spits nadat hij uit Oranje geketst was door Van Basten, en was Van Basten eerst geweldig en daarna een zak omdat hij 'de grote Van Nistelrooij' zoals hij zichzelf ziet uit oranje durfde te laten. Ook in wedstrijden met Oranje komt/kwam dergelijk gedrag terug, bijv. dat hij ruzie zoekt met een boer uit Andorra omdat hij hem wat stevig aanpakt en afstopt, terwijl het puur aan Van Nistelrooij paseerend-onvermogen ligt dat dat niet lukte.
Een ander punt waar ik me aan erger, maar niet geheel onafhankelij is van het voorgaande, is het feit dat Van Nistelrooij doet alsof hij de meest geweldige spits is omdat hij zoveel scoort. Dit terwijl zowel Real als ManU het zonder hem minstens zo goed hadden gedaan, en waarschijnlijk beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |