abonnement Unibet Coolblue
pi_50052756
Doen jullie dat nu stiekem of? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_50052766
Nou gewoon, waar de klant het wil. In zijn auto, thuis of achter de schuur.
pi_50052771
Ik ben vorige zomer opgepakt omdat ik op het grasveld bij de eifeltoren zat te blowen samen met een maat van me. Een geheime jood liep heel rustig naar ons toe, liet z'n id zien en of we hem wilden volgen. Toen met de auto naar politibureau en daar hebben ze de rest van de wiet die we nog hadden (6/7 gram ) voor onze ogen weggespoeld en ons een dikke vette waarschuwing gegeven en als we het nog een keer zouden doen moesten we ons voor de rechter verantwoorden. Whehe, maar toen we eenmaal bij de auto kwamen hadden we nog een grammetje of 4 dus die hebben we maar in de auto opgerookt Conclusie: niet blowen in Parijs
pi_50052774
Met 6 a 7 gram ben je in Nederland ook de lul hoor. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_50052775
Oh, wiet roken. Srry, verkeerde topic.
pi_50052777
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:22 schreef teknomist het volgende:
Met 6 a 7 gram ben je in Nederland ook de lul hoor. .
Op papier, maar ik zou menig agent ervan kunnen overtuigen dat het 'slechts' 5,5 á 6 gram is en dan zou die daar niet moeilijk over doen... denk ik.
pi_50052779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:23 schreef pony_pak het volgende:

[..]

Op papier, maar ik zou menig agent ervan kunnen overtuigen dat het 'slechts' 5,5 á 6 gram is en dan zou die daar niet moeilijk over doen... denk ik.
Nja ok, ze hebben geen weegschaaltjes bij idd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_50052863
We zjin eens met een aantal man naar Lloret de Mar geweest met de nodige zakjes in het koffer. Aangekomen in het hotel werd eerst de Nederlandse vlag aan het balkon vastgemaakt, en toen een toeter gedraaid.
Ik had net 2 teugen genomen op het schitterende balkon toen ik iemand in het Spaans iets hoorde roepen. Ik kijk naar beneden met de joint in de muil en zie daar een agent druk schreeuwen en met z'n armen zwaaien. Hij marcheert naar binnen.

Een minuut of 3 later werd er op de deur geklopt. Foute boel, joint verborgen achter mijn hand, en terwijl ik dat doe staat de agent naast me op het balkon.

Slik.

Of we de vlag niet aan het balkon wilden vastmaken want het jaar ervoor was daardoor een half hotel afgebrand.... Anti climax.
pi_50052904
quote:
Op zondag 3 juni 2007 06:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zjin eens met een aantal man naar Lloret de Mar geweest met de nodige zakjes in het koffer. Aangekomen in het hotel werd eerst de Nederlandse vlag aan het balkon vastgemaakt, en toen een toeter gedraaid.
Ik had net 2 teugen genomen op het schitterende balkon toen ik iemand in het Spaans iets hoorde roepen. Ik kijk naar beneden met de joint in de muil en zie daar een agent druk schreeuwen en met z'n armen zwaaien. Hij marcheert naar binnen.

Een minuut of 3 later werd er op de deur geklopt. Foute boel, joint verborgen achter mijn hand, en terwijl ik dat doe staat de agent naast me op het balkon.

Slik.

Of we de vlag niet aan het balkon wilden vastmaken want het jaar ervoor was daardoor een half hotel afgebrand.... Anti climax.


Je schrok je zeker helemaal de tering?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 3 juni 2007 @ 07:15:50 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_50052907
Het is ook wel zeldzaam triest om een NL vlag op je balkon te hangen als je in Spanje bent
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 3 juni 2007 @ 07:20:51 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_50052914
Een paar jaar geleden zat ik in een internationale bus naar Italie en toen hadden een paar figuren kennelijk wiet in hun tassen verstopt. En kwam een hasjhond in de bus bij de Franse grens en dat beest ging dus op tilt. Dat gedoe heeft iedereen meer dan een uur opgehouden, alleen maar omdat een paar pubers het stoer vinden om wiet mee te nemen
Afschieten die lui.

Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_50052964
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:

Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
Mensen die generaliseren worden dat ook, wist je dat?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_50053006
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in een internationale bus naar Italie en toen hadden een paar figuren kennelijk wiet in hun tassen verstopt. En kwam een hasjhond in de bus bij de Franse grens en dat beest ging dus op tilt. Dat gedoe heeft iedereen meer dan een uur opgehouden, alleen maar omdat een paar pubers het stoer vinden om wiet mee te nemen
Afschieten die lui.

Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_50053024
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:37 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Wat voor een merk oogkleppen heb jij nou?
  zondag 3 juni 2007 @ 09:35:05 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50053234
In Spanje zijn ze aardig relaxed als het om blowen gaat. Als je de goeie kroegen en clubs op zoekt kan je daar gewoon blowen tijdens het stappen. Ze zijn daar relaxter dan in nederland soms. Maar ze maken er geen PR-stunt van zoals nederland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_50053548
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:46 schreef Nailz het volgende:

[..]

Wat voor een merk oogkleppen heb jij nou?


van die extra dikke zwarte, zodat ie helemaal niks ziet
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 3 juni 2007 @ 10:27:03 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50053694
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:22 schreef teknomist het volgende:
Met 6 a 7 gram ben je in Nederland ook de lul hoor. .
In California is het bezit tot 28 gram (1 ounce) "decriminalized", ofwel je krijgt er een boete voor van $100, en geen aantekening in je strafblad.

Ik koop/rook het zelf niet, maar ik heb wel vrienden die wel eens blowen (Amerikanen) en als die toevallig een jointje hebben neem ik wel eens een paar trekken.

Uiteraard zonder tabak, alleen puur
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50055005
2x wiet meegenomen naar Denemarken, 1x vroegen ze bij de grens of we 'hassies' bij ons hadden
toen we nee zeiden mochten we meteen doorrijden (we hebben niet gelogen )
daar op festival geblowd, dus sowieso geen last mee

en een keer naar Spanje met de bus, ook niets aan de hand
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
wat een gelul
omdat jij iemand kent die van blowen onbeschoft en asociaal wordt is iedereen zo?
  zondag 3 juni 2007 @ 11:50:27 #19
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_50055286
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:37 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Junkies is misschien wat veel gezegd maar ik vind het ook onzin hoor. Het is wel met twee maten meten; als iemand in Nederland komt moet hij zich aan de Nederlandse wet houden maar als een Nederlander ergens anders komt is een overtredinkje niet zo erg?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 11:56:08 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_50055402
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
. Iedereen die ik ken die word van blowen juist sociaal. Van stonede mensen heb je over het agemeen echt geen last hoor.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_50055551
blowen doe ik nagenoeg niet in Frankrijk. het is best makkelijk om aan te komen maar de kwailiteit is vreselijk. soms heb je het idee dat je een autoband aan het roken bent. dan rook ik liever niks...

begin juli ben ik weer in NL, altijd lekker om dan iets fatsoenlijks te roken in de coffeeshop
  zondag 3 juni 2007 @ 12:06:20 #22
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50055652
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
Sorry hoor: hahahahahahahaha

OT: 1 keer in de bus richting Spanje met 2 medepassagiers elke stop in Frankrijk een jointje gerookt, ging prima. Kregen we nog een dik blok hash van een oude marokkaanse man
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_50058071
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

. Iedereen die ik ken die word van blowen juist sociaal. Van stonede mensen heb je over het agemeen echt geen last hoor.
SST! volgens hem is blowen een of ander wit goedje door je neus halen, laat hem nou maar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 14:20:56 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_50059695
hier in spanje heb je geen wiet... aleen maar harsj

sommige mensen kunnen wel aan wiet komen het is aleen zo dat je dan 10¤ de gram betaald wat dus gewoon niet leuk om te doen is enzo

ikzelf rook t allemaal niet maar menige maat van me wel en t gebeurt gewoon openlijk buiten de barretjes enzo, eigenaar roest t zn reet niet echt en de politie heeft nooit iets door, aleen als ze het door hebben dan... nja weet ik eigenlijk niet wat dan nog nooit gezien maar zal vast wel aleen geconfisceerd worden en dan een boete oid ...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 3 juni 2007 @ 14:28:33 #25
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_50059914
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
Ja ja, ik denk dat je toch even een beetje met coke in de war bent, wat je nu zegt is gewoon kul,
misschien ken je iemand die arrogant en asociaal door is geworden maar dat is over het algemeen niet zo. Niet bij de blowers die ik ken, en dat zijn er wel aardig veel...

En gossie meisje.. jongen een uur opgehouden? stel je voor.. en je hebt er maar 24 in één dag.

Afschieten?
ik vind jou best onbeschoft en asociaal, en dat zonder te blowen
misschien toch maar een keer jointje proberen?

--- edit --
je zeurt wel als een vrouw

[ Bericht 1% gewijzigd door BereNDD op 03-06-2007 14:36:59 ]
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zondag 3 juni 2007 @ 14:30:38 #26
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_50059963
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:46 schreef Nailz het volgende:

[..]

Wat voor een merk oogkleppen heb jij nou?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zondag 3 juni 2007 @ 14:33:34 #27
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_50060063
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:37 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Dus jij snapt ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen?
euhm.. want jij bent een junkie die zelfs op vakantie niet zonder kan
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zondag 3 juni 2007 @ 15:02:08 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_50060975
Heb toen ik in India woonde een aantal keer in de bush bush tussen de sadu's en baba;s gezeten, ritueel een chillum met ze meegepaft



Was erg leuk om het mee te maken, erg cultureel
Was trouwens wel goedkoop daar...eeen halve kg kost daar ongeveer 10 eur

Was toen een keer naar Thailand afgereist met een Italiaanse collega naar Thailand en die stak dus toen we op Samui zaten ook een joint op.
Ik ben maar een meter of 3 verder gaan zitten, in Thailand kan je dat beter niet doen!
Mai pben rai~!
  zondag 3 juni 2007 @ 15:03:36 #29
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50061013
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:37 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Bedoelde je niet 'dat die junkies zelfs op vakantie NIET zonder kunnen?
Ikzelf blow ook weleens, maar meenemen op vakantie is toch niet nodig, dan leef je al in een roes
maar ieders eigen keus natuurlijk (imo).
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  zondag 3 juni 2007 @ 15:07:51 #30
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50061137
Even wat dichter bij huis, hoe zit het met het beleid in Belgie?
Je kan het daar niet kopen, maar je mag het wel bij je hebben?
  zondag 3 juni 2007 @ 15:09:15 #31
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50061176
quote:
Op zondag 3 juni 2007 06:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zjin eens met een aantal man naar Lloret de Mar geweest met de nodige zakjes in het koffer. Aangekomen in het hotel werd eerst de Nederlandse vlag aan het balkon vastgemaakt, en toen een toeter gedraaid.
Ik had net 2 teugen genomen op het schitterende balkon toen ik iemand in het Spaans iets hoorde roepen. Ik kijk naar beneden met de joint in de muil en zie daar een agent druk schreeuwen en met z'n armen zwaaien. Hij marcheert naar binnen.

Een minuut of 3 later werd er op de deur geklopt. Foute boel, joint verborgen achter mijn hand, en terwijl ik dat doe staat de agent naast me op het balkon.

Slik.

Of we de vlag niet aan het balkon wilden vastmaken want het jaar ervoor was daardoor een half hotel afgebrand.... Anti climax.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 juni 2007 @ 15:14:43 #32
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50061330
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:15 schreef SeLang het volgende:
Het is ook wel zeldzaam triest om een NL vlag op je balkon te hangen als je in Spanje bent
Lloret de Mar.
Zyggie.
  zondag 3 juni 2007 @ 15:17:34 #33
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50061402
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:14 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Lloret de Mar.
Krijg je dat weer hoor
Ben er geweest 4 of 5 jaar geleden en je kan er veel over zeggen, maar je kan het er wel heel leuk hebben (ik had trouwens geen vlag aan m'n balkon hangen )
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  zondag 3 juni 2007 @ 15:21:47 #34
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_50061499
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:17 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Krijg je dat weer hoor
Ben er geweest 4 of 5 jaar geleden en je kan er veel over zeggen, maar je kan het er wel heel leuk hebben (ik had trouwens geen vlag aan m'n balkon hangen )
Ik doelde er vooral op dat de wetten van het buitenland, ergo niet raar doen met vlaggen, in Lloret de Mar niet gelden.
Zyggie.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:19:28 #35
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50066339
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:07 schreef Apekoek het volgende:
Even wat dichter bij huis, hoe zit het met het beleid in Belgie?
Je kan het daar niet kopen, maar je mag het wel bij je hebben?
Iemand?

En ja, de NL vlag over een balkon heen hangen in wat voor een land dan ook is echt tokkie en pauper.
pi_50069065
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:21 schreef pony_pak het volgende:
Ik ben vorige zomer opgepakt omdat ik op het grasveld bij de eifeltoren zat te blowen samen met een maat van me. Een geheime jood liep heel rustig naar ons toe, liet z'n id zien en of we hem wilden volgen. Toen met de auto naar politibureau en daar hebben ze de rest van de wiet die we nog hadden (6/7 gram ) voor onze ogen weggespoeld en ons een dikke vette waarschuwing gegeven en als we het nog een keer zouden doen moesten we ons voor de rechter verantwoorden. Whehe, maar toen we eenmaal bij de auto kwamen hadden we nog een grammetje of 4 dus die hebben we maar in de auto opgerookt Conclusie: niet blowen in Parijs
Hoe fucking dom kan je zijn sukkel
pi_50069083
Je kan overal smoken waar je wilt. Je moet gewoon effe nadenken waar je mee bezig bent.
pi_50069209
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Sorry hoor: hahahahahahahaha

OT: 1 keer in de bus richting Spanje met 2 medepassagiers elke stop in Frankrijk een jointje gerookt, ging prima. Kregen we nog een dik blok hash van een oude marokkaanse man
Doet me erg denken aan m'n reisje naar salou We hadden een thermoskan helemaal volgestopt... en die busreis is LANG!
pi_50069506
Hier in Rio wordt er op sommige plekken op het strand gewoon gerookt. Dan lijkt het net alsof ik in het vondelpark zit. Verder rook ik hier gewoon in me appartement. In Ipanema wordt er niet gecontroleerd door de politie op het strand dus het zal wel gedoogd zijn ofzo. Ik kan je wel afraden om s'avonds op stap te gaan met drugs in je zak omdat de toch wel redelijke corrupte politie je hier gewoon aanhoud en controleert op drugs en op hoeveel geld ze je kunnen aftroggelen :p
pi_50074740
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Hoe fucking dom kan je zijn sukkel
Zo dom dus... als je er maar van leert
  maandag 4 juni 2007 @ 05:10:26 #41
19840 Libris
Live from Singapore
pi_50081323
Mwah, Singapore, a big nono. Drugs zijn hier echt het risico (van jaren in de cel, stokslagen tot de doodstraf) niet waard. Zelfs als je niet in Singapore blowt, maar ergens anders en om een of andere reden moet je een urine/bloed test kan je er nog in Singapore voor veroordeeld worden. Niet echt relaxed dus
  maandag 4 juni 2007 @ 05:39:30 #42
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50081369
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:20 schreef SeLang het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in een internationale bus naar Italie en toen hadden een paar figuren kennelijk wiet in hun tassen verstopt. En kwam een hasjhond in de bus bij de Franse grens en dat beest ging dus op tilt. Dat gedoe heeft iedereen meer dan een uur opgehouden, alleen maar omdat een paar pubers het stoer vinden om wiet mee te nemen
Afschieten die lui.

Daarnaast haat ik sowieso mensen die blowen.
Die worden heel onbeschoft en asociaal zonder dat ze het zelf doorhebben.
En de 1e prijs naar kortzichtigste mens 2007 gaat naar...

*trommel geroffel*

SeLang!!!!

homo.
Thinking about thinking of you.
  maandag 4 juni 2007 @ 05:40:44 #43
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50081371
Ik blow verder neit in het buitenland. Geen zin in gezeik, en ik kan echt wel weer ff wachten tot ik weer in NL ben. Nja, soms bij me oom en tante in belgie mja, dat is belgie
Thinking about thinking of you.
pi_50081409
quote:
Op maandag 4 juni 2007 05:40 schreef shifto het volgende:
Ik blow verder neit in het buitenland. Geen zin in gezeik, en ik kan echt wel weer ff wachten tot ik weer in NL ben. Nja, soms bij me oom en tante in belgie mja, dat is belgie
België is net zo buitenlands als Papua.
pi_50081485
quote:
Op zondag 3 juni 2007 08:37 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die junkies zelfs op vakantie zonder kunnen. Ikzelf vind het alleen maar ontzettend stinken.
Drink je alcohol?
  maandag 4 juni 2007 @ 09:27:55 #46
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50082996
quote:
Op maandag 4 juni 2007 06:04 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

België is net zo buitenlands als Papua.
Zoals mijn vraag nog steeds is, in belgie is het toch ook gedoogd? alleen kun je het daar toch niet krijgen?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:37:16 #47
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50084668
Ja het wordt steeds meer gedoogd bij onze zuiderburen heb ik ook gehoord, die gaan je echt niet oppakken als je tot 5 gram mee hebt. Meer wordt natuurlijk een ander verhaal.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 juni 2007 @ 10:40:18 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50084755
In belgie mag je blowen maar het hele coffeeshop fenomeen bestaat daar niet. Je mag daar eigenlijk je eigen teelt (niet meer dan 5 plantjes max) roken.
Thinking about thinking of you.
pi_50084800
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
Ja het wordt steeds meer gedoogd bij onze zuiderburen heb ik ook gehoord, die gaan je echt niet oppakken als je tot 5 gram mee hebt. Meer wordt natuurlijk een ander verhaal.
5 gram? echt niet, "gedoogd" is daar tot maximaal 3 gram. met gedoogd tussen aanhalingstekens omdat ze het nog gewoon kunnen afpakken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_50084814
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef shifto het volgende:
In belgie mag je blowen maar het hele coffeeshop fenomeen bestaat daar niet. Je mag daar eigenlijk je eigen teelt (niet meer dan 5 plantjes max) roken.
Niet meer dan 1
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 4 juni 2007 @ 10:43:30 #51
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50084849
Ach nog minder ook dus. Ach relaxed voor die belgen dan he heeft wel ff geduurd voordat ze überhaupt al een beleid hadden toch?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 4 juni 2007 @ 10:45:49 #52
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50084922
Nou dat gedoog beleid is er al sinds 2001 volgens mij.
Thinking about thinking of you.
pi_50084927
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef EDMAN- het volgende:
Ach nog minder ook dus. Ach relaxed voor die belgen dan he heeft wel ff geduurd voordat ze überhaupt al een beleid hadden toch?
Ze kunnen er nog niks mee want:

Ze mogen het eigenlijk nog niet
Ze kunnen het niet in eigen land halen, iig niet dezelfde kwaliteit
Als ze iets hebben wordt het 9/10 keer in beslag genomen door de wouten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 4 juni 2007 @ 12:00:46 #54
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50086932
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ze kunnen er nog niks mee want:

Ze mogen het eigenlijk nog niet
Ze kunnen het niet in eigen land halen, iig niet dezelfde kwaliteit
Als ze iets hebben wordt het 9/10 keer in beslag genomen door de wouten
Je vergeet dat het op elke hoek van de straat te koop is. meeste gehaald via landweggetjes van boeren bij grens shopjes. niet eens zo duur.
Thinking about thinking of you.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:40:13 #55
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50088119
hmmm ik loop dus geen risico als ik wat mee neem naar belgie?
  maandag 4 juni 2007 @ 12:45:33 #56
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50088251
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik loop dus geen risico als ik wat mee neem naar belgie?
Hooguit dat ze het in beslag nemen aan de grens (er mag geen wiet "geimporteerd" worden).
Thinking about thinking of you.
pi_50088569
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik loop dus geen risico als ik wat mee neem naar belgie?
De afgelopen 3 jaar naar werchter geweest en een voorraadje meegenomen maar nog nooit aangehouden door de poltie dus tot nu toe is het nog steeds gelukt. O ja wel steeds met de auto gegaan
pi_50089349
In NL mag je toch ook niet in het openbaar blowen? Misschien zijn de agenter milder, maar ze mogen je er wel voor beboeten toch?
  maandag 4 juni 2007 @ 14:25:00 #59
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50091177
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De afgelopen 3 jaar naar werchter geweest en een voorraadje meegenomen maar nog nooit aangehouden door de poltie dus tot nu toe is het nog steeds gelukt. O ja wel steeds met de auto gegaan
ik ga met de trein, via rosendaal over de grens.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:33:27 #60
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_50091402
Toen ik een jaartje in Santa Barbara, California, woonde, mezelf helemaal suf gepuft hehe.
Er wordt daar (over het algemeen in California) gemiddeld meer geblowd dan hier in Nederland.
Echt iedereen daar blowt. Maar dan niet een jointje, maar meteen een gram weg roken uit de waterpijp.
Omdat ik uit Amsterdam kwam (en dan ben je echt een soort god voor de mensen daar) kreeg ik zelfs nog korting ook bij m'n lokale dealer hehe. (15 dollar per gram ipv 20 ) Alsnog belachelijk duur.
Heb zelfs ook nog een tijdje ge-dealt daar. Is opzich wel voordelig als je veel blowt.
Gelukkig nooit problemen mee gehad.
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
  maandag 4 juni 2007 @ 17:07:06 #61
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50096319
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef XiChico het volgende:
In NL mag je toch ook niet in het openbaar blowen? Misschien zijn de agenter milder, maar ze mogen je er wel voor beboeten toch?
Nee, iedereen kent natuurlijk dat ene plein met dat blowverbodsbod in Amsterdam, en hoorde laatst dat je hier in Breda ook gewoon een prent van 50 euri kan krijgen (als ze je al aanhouden natuurlijk)
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

ik ga met de trein, via rosendaal over de grens.
Kan makkelijk, alleen hoor je weleens dat de politie op de lijn gaat controleren (al in Nederland) en dat ze dan alles in beslag nemen, dus ook wiet. Maar als je in die trein zit moet je net pech hebben
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_50097423
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef XiChico het volgende:
In NL mag je toch ook niet in het openbaar blowen? Misschien zijn de agenter milder, maar ze mogen je er wel voor beboeten toch?
Een motorwout legde mij ooit uit:

In feite mag het buiten niet, maar als je er geen overlast mee veroorzaakt maken we er geen probleem van, anders vragen ze of je weg wilt gaan.

Natuurlijk mag het niet als er zo'n bord hangt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 17:41:28 #63
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_50097523
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef henkus_donor het volgende:
Echt iedereen daar blowt. Maar dan niet een jointje, maar meteen een gram weg roken uit de waterpijp.
Je moet daar met de kwaliteit ook een gram wegroken voor je stoned bent. OP youtube filmpjes posten amerikanen dat we raar zijn dat we een filter( de tip, ze denken dat het een filter is ) gebruiken en dat we al helemaal gek zijn dat we wat tabak er bij doen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_50097890
50 maar? Hier in Dordrecht ben je meteen 115 euro verder... afhankelijk van in wat voor bui ze zijn. Ken een gozer die een kerel de politie heeft aangeklaagd voor z'n boete. Heeft nooit hoeven betalen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:13:23 #65
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_50119298
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Je moet daar met de kwaliteit ook een gram wegroken voor je stoned bent. OP youtube filmpjes posten amerikanen dat we raar zijn dat we een filter( de tip, ze denken dat het een filter is ) gebruiken en dat we al helemaal gek zijn dat we wat tabak er bij doen.
Very true, het grappige is ook dat die mensen geen joints draaien maar vouwen ze kunnen echt niet draaien daar.
Die weed daar is opzich niet eens zo heel belabberd, maar het leuke is wanneer dat soort Amerikanen dan in Amsterdam komen, gaan ze meteen een pure joint draaien van nederwiet, en dat gaat dus niet goed hehe
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:11:32 #66
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50120975
hoe vouw je een joint???
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:33:33 #67
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_50123683
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
Use Your Imagination
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
pi_50123759
heb geblowd in amerika, turkije, spanje, italie, frankrijk, oostenrijk en belgie....

ja dat doen we gewoon ....


turkije en spanje, heerlijke hasj!!!!


amerika, smerige wiet
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:43:58 #69
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50123958
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
Thinking about thinking of you.
  maandag 11 juni 2007 @ 15:10:27 #70
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_50332986
Rustig in de auto met me schoonbroer of met me collega jointje roken.. sneaky natuurlijk het is en blijft Amerika.
pi_50335446
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
Met Crepe-Papier
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_50335566
In Turkije is het klaarblijkelijk ook de normaalste zaak van de wereld. Bij een stel Koerden in een ongure buurt inslaan en vervolgens naar je appartement brengen. Overigens ook ergens buiten gedaan, maar dat was in een betrekkelijk afgelegen bos.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:25:45 #73
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_50336047
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
joint rollen = kundig een blow in elkaar origamiën - de lekkere en goed brandende joint
joint vouwen = slordig de ene kant van het vloeitje losjes tegen de andere kant aanvouwen - de smerige, inbrandende en hoestverwekkende joint

feest
  maandag 11 juni 2007 @ 16:25:45 #74
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50336048
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef shifto het volgende:

[..]

wij noemen rollen hetzelfde als vouwen, alleen denk dat hier vouwen anders wordt bedoeld, maar hoe weet ik niet?
  maandag 11 juni 2007 @ 16:27:53 #75
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50336141
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

joint rollen = kundig een blow in elkaar origamiën - de lekkere en goed brandende joint
joint vouwen = slordig de ene kant van het vloeitje losjes tegen de andere kant aanvouwen - de smerige, inbrandende en hoestverwekkende joint

ja, nu ik snappen.
pi_50347844
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef henkus_donor het volgende:

maar het leuke is wanneer dat soort Amerikanen dan in Amsterdam komen, gaan ze meteen een pure joint draaien van nederwiet, en dat gaat dus niet goed hehe
prachtig om te zien, Rransen doen dat ook. stelletje kneuze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')