Ze kunnen er nog niks mee want:quote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef EDMAN- het volgende:
Ach nog minder ook dus. Ach relaxed voor die belgen dan heheeft wel ff geduurd voordat ze überhaupt al een beleid hadden toch?
Je vergeet dat het op elke hoek van de straat te koop is. meeste gehaald via landweggetjes van boeren bij grens shopjes. niet eens zo duur.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze kunnen er nog niks mee want:
Ze mogen het eigenlijk nog niet
Ze kunnen het niet in eigen land halen, iig niet dezelfde kwaliteit
Als ze iets hebben wordt het 9/10 keer in beslag genomen door de wouten
Hooguit dat ze het in beslag nemen aan de grens (er mag geen wiet "geimporteerd" worden).quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik loop dus geen risico als ik wat mee neem naar belgie?
De afgelopen 3 jaar naar werchter geweest en een voorraadje meegenomen maar nog nooit aangehouden door de poltie dus tot nu toe is het nog steeds gelukt. O ja wel steeds met de auto gegaanquote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik loop dus geen risico als ik wat mee neem naar belgie?
ik ga met de trein, via rosendaal over de grens.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar naar werchter geweest en een voorraadje meegenomen maar nog nooit aangehouden door de poltie dus tot nu toe is het nog steeds gelukt. O ja wel steeds met de auto gegaan
Nee, iedereen kent natuurlijk dat ene plein met dat blowverbodsbod in Amsterdam, en hoorde laatst dat je hier in Breda ook gewoon een prent van 50 euri kan krijgen (als ze je al aanhouden natuurlijk)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef XiChico het volgende:
In NL mag je toch ook niet in het openbaar blowen? Misschien zijn de agenter milder, maar ze mogen je er wel voor beboeten toch?
Kan makkelijk, alleen hoor je weleens dat de politie op de lijn gaat controleren (al in Nederland) en dat ze dan alles in beslag nemen, dus ook wiet. Maar als je in die trein zit moet je net pech hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik ga met de trein, via rosendaal over de grens.
Een motorwout legde mij ooit uit:quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef XiChico het volgende:
In NL mag je toch ook niet in het openbaar blowen? Misschien zijn de agenter milder, maar ze mogen je er wel voor beboeten toch?
Je moet daar met de kwaliteit ook een gram wegroken voor je stoned bent. OP youtube filmpjes posten amerikanen dat we raar zijn dat we een filter( de tip, ze denken dat het een filter isquote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef henkus_donor het volgende:
Echt iedereen daar blowt. Maar dan niet een jointje, maar meteen een gram weg roken uit de waterpijp.
Very true, het grappige is ook dat die mensen geen joints draaien maar vouwenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet daar met de kwaliteit ook een gram wegroken voor je stoned bent. OP youtube filmpjes posten amerikanen dat we raar zijn dat we een filter( de tip, ze denken dat het een filter is) gebruiken en dat we al helemaal gek zijn dat we wat tabak er bij doen.
Use Your Imaginationquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
Met Crepe-Papierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
joint rollen = kundig een blow in elkaar origamiën - de lekkere en goed brandende jointquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Apekoek het volgende:
hoe vouw je een joint???
wij noemen rollen hetzelfde als vouwen, alleen denk dat hier vouwen anders wordt bedoeld, maar hoe weet ik niet?quote:
ja, nu ik snappen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
joint rollen = kundig een blow in elkaar origamiën - de lekkere en goed brandende joint
joint vouwen = slordig de ene kant van het vloeitje losjes tegen de andere kant aanvouwen - de smerige, inbrandende en hoestverwekkende joint
prachtig om te zien, Rransen doen dat ook. stelletje kneuzequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef henkus_donor het volgende:
maar het leuke is wanneer dat soort Amerikanen dan in Amsterdam komen, gaan ze meteen een pure joint draaien van nederwiet, en dat gaat dus niet goed hehe![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |