Huub kan alleen opschieten met mensen die hem kritiekloos achterna lopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, die Lieke pikt ook echt alles van Huub.
Wel?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub kan alleen opschieten met mensen die hem kritiekloos achterna lopen.
Zijn pact met Jaap is daarom gedoemd te mislukken.
misschien denk REDACTIE ..hoe kom je van Huub af....vooral door gang!!!! graagquote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef Tissik het volgende:
Huub: de telefoon ging, en ik hoorde iedereen lachen! (achter, de buren)
Hijs 35 ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een sukkel,...die date van eric zeg...wow...lid van de pedoclub ofzo
Hij is niet anti homo, maar anti Eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Huub opeens zo anti homo?
OMdat Eric verstandig word en Huub Links laat liggen!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Daarom schreef ik eerder ook al: dit gaat uit zijn voegen barsten. Huub is grenzeloos.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
Het lijkt er haast wel op dat iedereen Huub aan het opruien is. Iedereen weet dat dit soort dingen Huub's ego streelt als het om aandacht gaat. Huub gaat steeds verder en het wachten is op het moment dat ie te ver gaat.
Het lijkt me welhaast doorgestoken kaart waar backups niet meer belangrijk zijjn.
Ehm... het is andersom. Huub heeft vandaag de vriendschap met Eric verbroken.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
OMdat Eric verstandig word en Huub Links laat liggen!!
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind dit zo slap..... Geen idee waar het over gaat, maar ik vind het verre van vermakelijk.
Kennelijk kan DGK (na een maand of 8) toch precies die mate van geestelijke deformatie teweeg brengen die een TV-format iets te risqué of over-the-top maakt. Hoewel het nu pas echt freaky genoeg wordt, zal ik het over een dag of twee niet echt gaan missen...
Die date noemde hem Hitsigehetero, dus hij noemt hem nu hitsigehomo (en de rest van de scheldwoorden)quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Charmian het volgende:
Nou ze doen hun best maar met hun terror, ik ga terror in m'n eigen bed schoppen![]()
Ik vind juist dat iedereen juist een gezonde reactie van afkeuring en weerzin heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...
Ga er maar vanuit dat je het niet los kan laten en gewoon verder kijkt.
Nee en Huub durft lekker veel ? hij loopt alleen maar achter Jaap aan en kan niet meer zonder Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef Donnie29 het volgende:
Eric durft ook niet tegen Brian btw.. is niet echt ontopic, maar is wel zo..
Ze hopen het als ze het maar vaak genoeg herhalenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef rooie3 het volgende:
Hoor die ban bende weer alles oprakelen.
Denken ze nu echt dat Huub er zo uitgezet word.
Hee wat leuk, terwijl er steeds meer mensen afhaken komt er zomaar pardoes toch nog een nieuwe bij!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Captured het volgende:
Hey mensen, nieuw hier! Volg het forum al een tijdje en ben nu toch overgehaald, account aangemaakt en betaald voor stream, moest zien hoe het met deze date gingMaar hij werd hard aangepakt, respect dat hij er nog zit (wat wil hij eigenlijk, met Eric lijkt niks te gaan lukken).
En het avontuur begint....
Ik denk dat Huub niet eens doorheeft dat niet Eric degene is die geplayed wordt maar hijzelf door Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft met zijn lompe lijf 10 keer meer ritme gevoel dan Huub. Kijk hem nou weer hupsen. Zielig mannetje.
Omdat ie het zelf misschien is?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Jaap for President of the Golden Cagequote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef Adothehague het volgende:
Die jaap is mn held
Ja, dat weet ik....quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...
Ga er maar vanuit dat je het niet los kan laten en gewoon verder kijkt.
Huub is geen homo, hij is biquote:Op zondag 3 juni 2007 01:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf misschien is?
Anders zou het hem koud laten toch?
Maar Jaap durft niet tegen Brian, een groot manco.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef Adothehague het volgende:
Die jaap is mn held
Even, het zou best eens kunnen dat Jaap Huub expres tot het uiterste laat gaan in de hoop dat Huub te ver gaat en exit moet. Jaap heeft vooralsnog nog geen 1 keer alleen de rat aangepakt, misschien wil hij die verhouding redelijk (herstelbaar) laten.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef FuTilE het volgende:
Twee miskende zielen die elkaar vinden in een ten dode opgeschreven RLS-format... Ironisch...
Jaap wilt The Godfather Theme... Ik adviseer de versie van Fantômas.
Ik denk dat Jaap prima doorheeft dat deze aktie Huub meer schaadt dan goed doet.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
Maar ik vind het wel triest van Jaap en Huub, want dit heeft niet veel te maken met het spel. Als ze nu gewoon een mede bewoner pakken en het huis uit pesten!! En dit is een herhaling ala Sjaak, dus ook niet echt origineel. En t valt op dat ze de regels echt heel goed hebben strak gestrokken en er naar handelen, wat ze zeiden na het bef incident. NOT.
Oook geen Bi...1 of 2 keer kutten of beter gezegd kloten met een vent maakt je nog geen Bi...het feit dat je evt verliefd op ook mannen en vrouwen kan worden is Bi sexueel zijn lijkt mequote:
welkom en have fun!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Captured het volgende:
Hey mensen, nieuw hier! Volg het forum al een tijdje en ben nu toch overgehaald, account aangemaakt en betaald voor stream, moest zien hoe het met deze date gingMaar hij werd hard aangepakt, respect dat hij er nog zit (wat wil hij eigenlijk, met Eric lijkt niks te gaan lukken).
En het avontuur begint....
Of mag niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap durft niet tegen Brian, een groot manco.
Dat is waar maar toch vind ik zijn acties samen met huub ronduit brilliant.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap durft niet tegen Brian, een groot manco.
Dat geldt dan ook uitsluitend voor de agressie tussen Brrrian en Huub (kinderen van God hebben altijd bescherming van boven).quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
Maar ik vind het wel triest van Jaap en Huub, want dit heeft niet veel te maken met het spel. Als ze nu gewoon een mede bewoner pakken en het huis uit pesten!! En dit is een herhaling ala Sjaak, dus ook niet echt origineel. En t valt op dat ze de regels echt heel goed hebben strak gestrokken en er naar handelen, wat ze zeiden na het bef incident. NOT.
Ik heb van dit duo nog helemaal niets briljants gezienquote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch vind ik zijn acties samen met huub ronduit brilliant.
Met dank aan FOKquote:Hee wat leuk, terwijl er steeds meer mensen afhaken komt er zomaar pardoes toch nog een nieuwe bij!
Met Eric, was niet zijn eerste ervaring. Vorige week had hij er ook geen probleem mee om bij Eric en date in bed te springen. Ik denk dat je dan toch echt wel bi bent? Ik zie het een echte hetero man niet zo snel doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Oook geen Bi...1 of 2 keer kutten of beter gezegd kloten met een vent maakt je nog geen Bi...het feit dat je evt verliefd op ook mannen en vrouwen kan worden is Bi sexueel zijn lijkt me
Ik heb niemand horen lachen jij? Denk meer een cover up van Huub dat ie gewaarschuwt is.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Liess het volgende:
Nogmaals ; Waarom denk je dat Eric opeens mag daten, nu al 2 x 24 uur! brengt nou eenmaal kijkers op als er een nieuwe in komt die ge'tart' wordt door die 2 gekken.... Achter lach helemaal plat van het lachen toen ze Huub opbelde dat ie niks in de fik mocht steken.
Dat is hetzelfde, wat ik me ook af zat te vragen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb van dit duo nog helemaal niets briljants gezien![]()
Hij zal hier toch wel wat mee verdien, denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:31 schreef Captured het volgende:
[..]
Met dank aan FOK
Goed gesprek buiten trouwens met date, maar straalt verder niks spannends uit, geen klik ofzo. Maar hij blijft zo te horen wel!
Bij Jaap zit er altijd op zijn minst nog humor bij zijn terror. Bij Huub helemaal niet. Het is allemaal gefrustreerd en gewoon niet grappig.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb van dit duo nog helemaal niets briljants gezien![]()
Die acties van vanavondquote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, wat ik me ook af zat te vragen.
Wat dan??
buiten heeft hij ook regelmatig sex met mannen, heeft hij zelf verteld, geen neuken maar alleeen pijpen enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 01:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Met Eric, was niet zijn eerste ervaring. Vorige week had hij er ook geen probleem mee om bij Eric en date in bed te springen. Ik denk dat je dan toch echt wel bi bent? Ik zie het een echte hetero man niet zo snel doen?
Jaap is komisch, Jaap roept mededogen op, Jaap is sympathiek, maar Jaap laat zich net zo makkelijk meeslepen door iemand als Huub.... Jezelf uitgeven voor de Godfather en de King of Gossip wilt nog niet zeggen dat je dat ook bent... Vooralsnog hobbelt ie achter iemand aan die verblind is door zijn eigen ego en scheepsladingen drank, en zijn strategische inzicht overstijgt het ingebakken minderwaardigheidscomplex nog láng niet. Hoezeer hij zich ook in theatrale vorm boven de situatie wilt stellen...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even, het zou best eens kunnen dat Jaap Huub expres tot het uiterste laat gaan in de hoop dat Huub te ver gaat en exit moet. Jaap heeft vooralsnog nog geen 1 keer alleen de rat aangepakt, misschien wil hij die verhouding redelijk (herstelbaar) laten.
Kan je me die uitleggen ? ik zie het niet namelijk....quote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch vind ik zijn acties samen met huub ronduit brilliant.
Idd en Huub zn sterke kant is juist dat hij verbaal zo goed is, en niet fysiek hoeft te worden. Heel jammer, dit kost hm denk ik wel popi punten.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bij Jaap zit er altijd op zijn minst nog humor bij zijn terror. Bij Huub helemaal niet. Het is allemaal gefrustreerd en gewoon niet grappig.
Hoe ze die gast behandelden was vermakelijk. Verder is de terror van een hoog en leuk nivoquote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Kan je me die uitleggen ? ik zie het niet namelijk....
Huub zal Jaap niet gauw kunnen overteffen.... Jaap weet dat Huub als een schriel mannetje bij hem afsteekt. Huub moet bij z'n core blijven reageren en snel schakelen. Helaas is er weinig nieveau om een discussie te voeren en dan krijg je dit soort flauwekul. In principe heb je nu twee slimme mensen die samen werken en helaas voor het intellect in het spel niet echt tegen elkaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bij Jaap zit er altijd op zijn minst nog humor bij zijn terror. Bij Huub helemaal niet. Het is allemaal gefrustreerd en gewoon niet grappig.
TERRORquote:Op zondag 3 juni 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
Terror en ruzie willen we zien.
Hij had voor de kooi ook al met mannen sex gehad.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Oook geen Bi...1 of 2 keer kutten of beter gezegd kloten met een vent maakt je nog geen Bi...het feit dat je evt verliefd op ook mannen en vrouwen kan worden is Bi sexueel zijn lijkt me
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk....quote:Op zondag 3 juni 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
We wilde allemaal actie.
maar zo gauw er actie is gaan de meesten met een vinger wijzen.
Wij zijn net zo slecht als die lui daar.
Zo gauw ze een workshop ofzo krijgen roepen we al saai.
Gaan ze een avond aardig doen tegen elkaar roepen we slijmballen.
Liever even niet. Ik zit nog naar Eric en Alex te luisteren en verbaas me erover dat Alex er relatief kalm onder is.quote:
Juist... terwijl Huub zijn medestanders tart... laat hij juist de grootste tegenstander van Huub: Brian met rust en heeft daar redelijke normale gespreken mee.... Huub is verblind door z'n ego.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even, het zou best eens kunnen dat Jaap Huub expres tot het uiterste laat gaan in de hoop dat Huub te ver gaat en exit moet. Jaap heeft vooralsnog nog geen 1 keer alleen de rat aangepakt, misschien wil hij die verhouding redelijk (herstelbaar) laten.
Ok bedankt voor je uitleg. Nu heb ik tenminste ook een beetje een beeld van jou eigen niveau.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe ze die gast behandelden was vermakelijk. Verder is de terror van een hoog en leuk nivo
Ik zie graag actie en terror. Maar dan wel onderling en als het kan met een beetje creativiteit en humor.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:34 schreef rooie3 het volgende:
We wilde allemaal actie.
maar zo gauw er actie is gaan de meesten met een vinger wijzen.
Wij zijn net zo slecht als die lui daar.
Zo gauw ze een workshop ofzo krijgen roepen we al saai.
Gaan ze een avond aardig doen tegen elkaar roepen we slijmballen.
Ja ik heb ze horen lachen toen er een soundlock was.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb niemand horen lachen jij? Denk meer een cover up van Huub dat ie gewaarschuwt is.
Binnen de smalle marges van DGK zeker. De nachtploeg is sowieso een toonbeeld van helderheid en beschaving vergeleken met de ochtendjassen. Maar toch...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind juist dat iedereen juist een gezonde reactie van afkeuring en weerzin heeft.
Daar sluit ik me bij aan. De terror acties van de laatste tijd worden echt met de dag van een lager niveau.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zie graag actie en terror. Maar dan wel onderling en als het kan met een beetje creativiteit en humor.
Ja, ik kan me die dingen voorstellen. Ik heb dat vaker hier gezegd: het is een spel. Het zijn geen dingen die er ook maar iets toe doen, maar je verheft ze tot een soort puzzelspel. Het is niet echt, en voorzover ik kan zien zijn de meesten zich hier in de COS ook goed van bewust. Met elkaar speel je een spel als tijdverdrijf.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Binnen de smalle marges van DGK zeker. De nachtploeg is sowieso een toonbeeld van helderheid en beschaving vergeleken met de ochtendjassen. Maar toch...
Je grenzen verwateren, verloederen, verdwijnen als je dit programma volgt. Be real, don't Be queen. Kun je je voorstellen dat je een jaar geleden je afvroeg welk standje B met A nu bewerkstelligde, dat je commentaar gaf op de levensvisies van een Amanda, dat je het karakter van een boertje uit Oldenzaal trachtte te doorgronden en dat je uiteindelijk dan maar sympathie ophoestte voor een obese asperger?
Misschien maar ik zie je er toch niet echt voor aan.
Ik kan me herrinneren dat het bezoek van Brian en dan met name de broer minimaal zo ..... mishandelend was? De intimidatie van mensen is groots geweest. De verjaardagsvisite van Natasja was ook niet te beroerd om even de lach van de dag te maken. ( ja, mama Tas kreeg wel haar kindjes op bezoek! Zelf nam ze niet de moeite om eens haar best te doen voor de PP en daarmee voldoende CP te halen voor een bezoek van haar meiske)quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
Denk dat dat moeilijk is.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zie graag actie en terror. Maar dan wel onderling en als het kan met een beetje creativiteit en humor.
Kan er niet een vliegtuig op die hele fucking kutvilla vallen?!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:41 schreef Liess het volgende:
Kan Brian niet PERONGELUK over de lijn van het hek vallen......?
O, wat ben je weer burgelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan er niet een vliegtuig op die hele fucking kutvilla vallen?!
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, uit hun lijden verlossen en snel graag![]()
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Binnen de smalle marges van DGK zeker. De nachtploeg is sowieso een toonbeeld van helderheid en beschaving vergeleken met de ochtendjassen. Maar toch...
Je grenzen verwateren, verloederen, verdwijnen als je dit programma volgt. Be real, don't Be queen. Kun je je voorstellen dat je een jaar geleden je afvroeg welk standje B met A nu bewerkstelligde, dat je commentaar gaf op de levensvisies van een Amanda, dat je het karakter van een boertje uit Oldenzaal trachtte te doorgronden en dat je uiteindelijk dan maar sympathie ophoestte voor een obese asperger?
Misschien maar ik zie je er toch niet echt voor aan.
Die heeft d'r prioriteiten ook helemaal verkeerd liggen inderdaad. Toen ze haar mond dicht moest houden over Huub naar Istanbul, deed ze hem open. Nu ze haar mond open had moeten doen, over het terroriseren van een onschuldige aardige vent, hield ze hem dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef AutumnTears het volgende:
Gatver wat is die Lieke gemeen zeg bah bah
Wat doet/zegt ze dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef AutumnTears het volgende:
Gatver wat is die Lieke gemeen zeg bah bah
Mooi gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat moeilijk is.
Elke dag opnieuw wat verzinnen is moeilijk.
En wij blijven maar om actie schreeuwen.
Bij BB was je al blij als ze een keer ruzie maakte.
Nu willen we steeds meer.
Concur.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan er niet een vliegtuig op die hele fucking kutvilla vallen?!
Dit gaat toch helemaal nergens meer over, uit hun lijden verlossen en snel graag![]()
spreid je winkansen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Wat is nou de deal met die Lieke, aan wiens kant staat zij nou?
Ik ben verward, ik voelde net een klein beetje sympathie voor Lieke...![]()
Lieke is een opportunist, die staat aan iedere kant die haar het best uitkomt.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Neu zo zie ik dat niet. Jaap is in z'n acties voor 90% acteur. Z'n godfather en King Jaap labeltjes verzint hij juist om zichzelf ietwat ongeloofwaardig/minder serieus te maken, da's voor die theatrale vorm. Ik vind niet dat Jaap achter Huub aanhuppelt, andersom wel. Jaap komt slecht uit de verf tijdens een actie naast de agressieve kuthuub en dat weet Japio. Een ingebakken minderwaardigheidscomplex dat niet geacteerd is, zie ik bij Japio ook niet echt overigens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is komisch, Jaap roept mededogen op, Jaap is sympathiek, maar Jaap laat zich net zo makkelijk meeslepen door iemand als Huub.... Jezelf uitgeven voor de Godfather en de King of Gossip wilt nog niet zeggen dat je dat ook bent... Vooralsnog hobbelt ie achter iemand aan die verblind is door zijn eigen ego en scheepsladingen drank, en zijn strategische inzicht overstijgt het ingebakken minderwaardigheidscomplex nog láng niet. Hoezeer hij zich ook in theatrale vorm boven de situatie wilt stellen...
Vergeet die sympathie maar even. Ze bleef bewust afzijdig tijdens de terror tegen Alex en zei dat ook steeds, en later stond ze er verschillende keren om te lachen. En dan wel meejammeren als het om de luxe-borsten van Natasja gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef flubberdewups het volgende:
Vind Lieke niet gemeen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft d'r prioriteiten ook helemaal verkeerd liggen inderdaad. Toen ze haar mond dicht moest houden over Huub naar Istanbul, deed ze hem open. Nu ze haar mond open had moeten doen, over het terroriseren van een onschuldige aardige vent, hield ze hem dicht.
Quod licet Jovi non licet bovi. Voor mij is het een groente derivaat en geen spiegel gluurder.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?
Mag jij me uitleggen waarom ze erom moest lachen dat een aardige, hardwerkende verpleegkundige werd besmeurd en geduwd en bekogeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Lieke niet gemeen.
Ze wil huub niet belemmeren.
Moet ze dan nou weer gaan ruzie maken met Huub.
Dat is dan ook weer niet goed.
En mag Huub zijn spel weer niet spelen.
Hier ben ik het ook zeker helemaal mee eens trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik kan me herrinneren dat het bezoek van Brian en dan met name de broer minimaal zo ..... mishandelend was? De intimidatie van mensen is groots geweest. De verjaardagsvisite van Natasja was ook niet te beroerd om even de lach van de dag te maken. ( ja, mama Tas kreeg wel haar kindjes op bezoek! Zelf nam ze niet de moeite om eens haar best te doen voor de PP en daarmee voldoende CP te halen voor een bezoek van haar meiske)
Dus als het om bezoek tegenover Huub gaat zou ik ook wat minder..... voorkomend zijn? In dat huis? ( Eric was ook niet erg aardig toen Lieke op bezoek kwam bij Huub. Weinig privacyeg gund toen! )
Ja en dus?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Jaap is dus wél Jaap van Otterlo
Volgens mij is dat een grap hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom ze erom moest lachen dat een aardige, hardwerkende verpleegkundige werd besmeurd en geduwd en bekogeld.
en Jaap Caneelquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Welneequote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"quote:
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu zo zie ik dat niet. Jaap is in z'n acties voor 90% acteur. Z'n godfather en King Jaap labeltjes verzint hij juist om zichzelf ietwat ongeloofwaardig/minder serieus te maken, die theatrale vorm. Ik vind Jaap niet dat Jaap achter Huub aanhuppelt, andersom wel. Jaap komt slecht uit de verf tijdens een actie naast de agressieve kuthuub en dat weet Japio. Een ingebakken minderwaardigheidscomplex dat niet geacteerd is, zie ik bij Japio ook niet echt overigens.
Hoe is het dan mogelijk dat die Jaap gewoon bezig is met films maken?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"
En nu zegt ie ... van Otterlo...
Vrijwillig tegen betaling, zeg maarquote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.
Dus hij is vrijwillig gekomen.
En Eric had die vent toch weer aangerand wat is dan erger.
the mystery continuesquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Dan verschillen we van mening. Ik heb respect voor verpleegkundigen en nog meer als ze sympathiek zijn en onder zoiets kalm weten te blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent wist wat er met de vorige date was gebeurd.
Dus hij is vrijwillig gekomen.
En Eric had die vent toch weer aangerand wat is dan erger.
Geen idee? Ik ga alleen maar van de uitspraken van Huub uit, ik ben niet zoals 80 % hier die alles tot de bodem gaat uitzoeken... no detectiveshit 4 me.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe is het dan mogelijk dat die Jaap gewoon bezig is met films maken?
Jaap Ameszquote:Op zondag 3 juni 2007 01:51 schreef Liess het volgende:
Een googletje van 20 seconden en klaar ben jequote:Op zondag 3 juni 2007 01:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ga alleen maar van de uitspraken van Huub uit, ik ben niet zoals 80 % hier die alles tot de bodem gaat uitzoeken... no detectiveshit 4 me.
Huub zei vorige week dat Elvis nog in leven is.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap zn paspoort gezien, en riep dus ook van "Ik heb zijn echte achternaam gezien"
En nu zegt ie ... van Otterlo...
Maar ik geloof dus dat hij nu met Huub in zee gaat om Huub zo op te fokken (een katalysator te wezen), opdat Huub veel te ver gaat (al dan niet voor een directe exit of een exit via stemming)..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.
Klopt, Huub is veel minder origineel als Jaap, maar is wel overheersend, dus dan zal Jaap ondersneeuwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wel... Au naturel is Jaap prachtig (cult), maar hij kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft nu alle touwtjes in handen, maar dat is snel afgelopen als hij met Huub in zee gaat.
Narcisme en asperger bevinden zich in een ander spectrum. Wat de speigel denkt te zien is geen spiegelbeeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Quod licet Jovi non licet bovi. Voor mij is het een groente derivaat en geen spiegel gluurder.
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik heb respect voor verpleegkundigen en nog meer als ze sympathiek zijn en onder zoiets kalm weten te blijven.
Ik SM principieel niet met mensen die willen speigelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Narcisme en asperger bevinden zich in een ander spectrum. Wat de speigel denkt te zien is geen spiegelbeeld.
Ik denk... ik noem het maar even. Niet om de baas te spelen, maar om duidelijk te zijn.
![]()
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heetquote:Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Huub noemt de achternaam van Alex.
Problemen mee?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heet
Terwijl ik juist besloot hem niet te noemen. Maar goed, we kunnen nog hopen dat dit bezoek hem aardige nieuwe geinteresseerden oplevert.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dadelijk zal Liess wel vertellen dat hij Alex de Vilder heet
Nee, natuurlijk is Huub niet veel onorigineler dan Jaap... Huub kan zich redden in sociale omgevingen en Jaap spéélt dat hij zich kan redden in sociale omgevingen door zich als een soort tekenfilmfiguur op te werpen. Jaap weet prima dat hem dat buiten DGK niet lukt, maar in de karikaturale context van DGK gaat het hem prima af... Dat is precies wat Jaap in de persoon van Huub idealiseert, en dus ook hetgeen waar hij voor moet oppassen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt, Huub is veel minder origineel als Jaap, maar is wel overheersend, dus dan zal Jaap ondersneeuwen.
Misschien heeft hij nog iets te veel alcohol in zijn bloed.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:07 schreef Tissik het volgende:
Als Eric die Alex echt leuk zou vinden, zou hij wel meer aandacht aan hem schenken, ipv al zijn aandacht te richten op het gekibbel met Jaap en vooral Huub. Alex zit er wat verloren bij, ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij niet in zijn auto stapt en lekker naar huis gaat?![]()
Eens!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........quote:Op zondag 3 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ik juist besloot hem niet te noemen. Maar goed, we kunnen nog hopen dat dit bezoek hem aardige nieuwe geinteresseerden oplevert.
Huub is zo venijnig dat ik het risico niet wilde nemen dat het toch de echte naam zou zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........![]()
Ik stel voor alvast over te schakelen naar meer aktie.... de anale sex....quote:
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is Huub niet veel onorigineler dan Jaap... Huub kan zich redden in sociale omgevingen en Jaap spéélt dat hij zich kan redden in sociale omgevingen door zich als een soort tekenfilmfiguur op te werpen. Jaap weet prima dat hem dat buiten DGK niet lukt, maar in de karikaturale context van DGK gaat het hem prima af... Dat is precies wat Jaap in de persoon van Huub idealiseert, en dus ook hetgeen waar hij voor moet oppassen.
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is het de moeite waard de streams weer aan te zetten ?
Huub zijn boosheid op Eric, is dan ook absoluut niet grappig bedoeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
Wat een verdomd gezellig stel die MarcoAlex en Eric![]()
Ik ben ervan overuigd dat Jaap in deze Huub aan het playen is.... Jaap is vele malen orgineler met z'n akties en weet dat Huub hem daarin nog niet overtroffen heeft. Dus weinig om bang voor te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Het uurtje pauze is om.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
aaaah, dat medium, hilarisch!quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is nu bijna weer zo grof.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.
Is zo, ziet er heel vreemd uitquote:Op zondag 3 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...
Ik zeg...............IN HET ZWEMBAD ermeequote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef CoT het volgende:
wat een gore viespeuk die flikker
spugen in jaaps zn gezicht
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
Om de vernedering van een beschaafde en vriendelijke gast even aan te geven: op het shirt van Alex zit olie van de eerste pest-sessie.
[afbeelding]
Wel hé?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Echt te triest voor woorden allemaal.
Ach kom, wat hier vanaf middernacht gebeurt is vele malen erger.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.
Ik denk dat het is omdat Huub vindt dat Eric te veel "heult met de vijand" - En ja, Eric irriteert zich terecht al een tijdje mateloos in de kuthuubquote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Het konstant tegenwerken van Huub. Zich bemoeien met ruzie's en het opnemen voor de tegenpartij.... in mijn ogen ongewenste pijp en trekwerk....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Liess het volgende:
Ik heb zo'n dubbel gevoel.... Als ik naar Alex kijk denk ik : Wat sneu, nog ff en hij gaat jankend naar huis.
Maar aan de andere kant lig ik echt plat van het lachen!
Volgens mij heeft Huub het e.e.a. gelezen op het forum van die journalist die over Jaap schreef. Dat Eric stookt in de relatie van Huub en Lieke en dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
sorry hoor, maar als er iemand mediageil is dan is het Huub wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:28 schreef Judah het volgende:
Ik snap niet dat mensen medelijden hebben met die kwast.
Die zit daar enkel en alleen nog omdat 'ie mediageil is. Als 'ie echt zo'n toffe peer was geweest, dan had die al gelijk de eer aan zichzelf gehouden...
Ik denk dat ie niet weg durft te lopen, puur omdat ie niet af wil gaan (Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ie daarom niet op zou stappen)quote:Op zondag 3 juni 2007 02:28 schreef Judah het volgende:
Ik snap niet dat mensen medelijden hebben met die kwast.
Die zit daar enkel en alleen nog omdat 'ie mediageil is. Als 'ie echt zo'n toffe peer was geweest, dan had die al gelijk de eer aan zichzelf gehouden...
Inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Beiden een dikke kop, daar houdt het eigenlijk op.
Ga je af wanneer je zegt:quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet weg durft te lopen, puur omdat ie niet af wil gaan (Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ie daarom niet op zou stappen)
Nu gaat ie ook af, maargoed.
Zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef Tissik het volgende:
Wat is dat trouwens voor een verhaal dat Eric voor geld mensen met een fietsketting in elkaar heeft gebeukt?
Maar hij blijft zijn waardigheid behouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef schatje het volgende:
Die gozer kijkt zo zielig uit zijn ogen.
Huub heeft Jaap gewaarschuwd?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
Het enige plan dat Eric heeft is jou bezopen voeren en verkrachten zegt Japio![]()
NEE, je gaat niet af... dat zeg ik ook niet....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Ga je af wanneer je zegt:
"Mensen, ik werk hier niet aan mee. Veel plezier en succes." ?
Dan is iedereen 'm binnen 10 seconden vergeten.
Nu staat 'ie met z'n verneukte shirt op 367182 foto's op het net.
Nope, Eric heeft zowel Huub als Nicolaas aangerand.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef rooie3 het volgende:
En het woord verkrachter komt ook weer boven.
Huub heeft er toch twee gepakt.
Vergeet Nicolaas niet.
vergeet michael nietquote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, Eric heeft zowel Huub als Nicolaas aangerand.
Ja, vooral Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat vertelde Eric toch eerder op de avond na het verhaal dat een klant van hem geneusde en gebroken ribben had opgelopen. Eric belde daarna die gast z'n vrouw om hem te vertellen waar haar man was....quote:
Owja, zeker niet te vergetenquote:
En dat weet achter ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat hebben sommige mensen toch een hoop onzin in hun hoofd zitten..quote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij toch echt wel/ Sterker nog, ik ben geen wedder, maar hier zou ik een goede duit op durven zettenquote:
How Talpa-ish...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:35 schreef Tissik het volgende:
Oeh... naar verhaal! Huub vertelt dat Eric vroeger heeft gehoereerd, en toen een jochie een klant met een fietsketting zijn ribben in heeft laten slaan zodat hij in het ziekenhuis terecht kwam, en Eric de vrouw van die klant toen heeft opgebeld dat haar man een homo is en in het ziekenhuis lag.![]()
Dat is Jaap niet....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij toch echt wel/ Sterker nog, ik ben geen wedder, maar hier zou ik een goede duit op durven zetten
jaap 2005
[afbeelding]
Precies!quote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach na tussen die 800 - 1000 mannen zijn z'n grenzen misschien iets vervaagd.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owja, zeker niet te vergeten![]()
De teller staat op 3 dus, in pak 'm weg 3 maanden.![]()
Dat is Jaap niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij toch echt wel/ Sterker nog, ik ben geen wedder, maar hier zou ik een goede duit op durven zetten
jaap 2005
[afbeelding]
Nee, je vertelt het fout. Kom op zeg...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:35 schreef Tissik het volgende:
Oeh... naar verhaal! Huub vertelt dat Eric vroeger heeft gehoereerd, en toen een jochie een klant met een fietsketting zijn ribben in heeft laten slaan zodat hij in het ziekenhuis terecht kwam, en Eric de vrouw van die klant toen heeft opgebeld dat haar man een homo is en in het ziekenhuis lag.![]()
Febo voor de zender die nat was geworden.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
Waar is Eric eigenlijk terwijl ze op Alex in zitten te praten.
En er mankeert niks aan je ogen voor zover je weet?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
jaap 2005
Asjeblieft, schaf een (sterkere) bril aan.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
jaap 2005
[afbeelding]
Brilletje nodig? spuit 11quote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
jaap 2005
Ah. En ondertussen is Alex overgeleverd aan het geklier terwijl laffe Brian en Natasja niet verder kwamen dan afluisteren.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Febo voor de zender die nat was geworden.
Check deze film:quote:
Tip: ga niet naar een casinoquote:Op zondag 3 juni 2007 02:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
jaap 2005
[afbeelding]
Zou kunnen, dat ik het verkeerd begrepen heb. Ik begreep het zoals ik het heb geschreven.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:38 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee, je vertelt het fout. Kom op zeg...
Eric heeft gehoereerd. Een (getrouwde oudere) man heeft Eric geld geboden om met de ketting geslagen te worden. Dat heeft Eric dus bij die gast gedaan, al ging 't allemaal iets te enthousiast waardoor die oudere gast het ziekenhuis is in beland en (martelaar) Eric de vrouw van de oudere man moest bellen met het hele verhaal...
Hij had al een nieuwe zender gehaald. Volgens mij is hij nu pissig naar achter.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Febo voor de zender die nat was geworden.
Die gast op jouw foto's is NIET jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Check deze film:
http://www.invanity.nl/play/titel.php
En luister eens goed naar de stem. Dat is Jaap.
De febo houd hem wat langer vast zodat Huub en Jaap kunnen zorgen dat die gast vertrekt.... z'n rolletje is gespeeld en kan optyfen...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. En ondertussen is Alex overgeleverd aan het geklier terwijl laffe Brian en Natasja niet verder kwamen dan afluisteren.
En klagen over een tand door zijn lip.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij had al een nieuwe zender gehaald. Volgens mij is hij nu pissig naar achter.
Ja ik ving iets op dat iemand een ander ging aanklagen voor geweldig / tand door de lip etcquote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij had al een nieuwe zender gehaald. Volgens mij is hij nu pissig naar achter.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Check deze film:
Dat is een screenshot van degene waar die stem uit komtquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Check deze film:
Dan mag Eric er ook uit.... want Huub heeft ook een tand door de lip door een elleboog in zn gezicht van Eric.quote:
Bovendien heeft Eric al eerder een tand door de lip geslagen/gestoten bij Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:43 schreef Liess het volgende:
Eric zegt dat Huub een stoot onder water heeft uitgedeeld.
Nou sorry maar als je onderwater slaat komt ie echt niet zo hard aan.
En bij deze caps zie je het ook nog niet?quote:
Echt, dat is Jaap nietquote:Op zondag 3 juni 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij deze caps zie je het ook nog niet?
[afbeelding]
En m vast geduwt tegen t aanrechtblad.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien heeft Eric al eerder een tand door de lip geslagen/gestoten bij Huub.
Geloof mij/ons nou maar, dat is hem echt nietquote:Op zondag 3 juni 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bij deze caps zie je het ook nog niet?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |