Huub kan alleen opschieten met mensen die hem kritiekloos achterna lopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, die Lieke pikt ook echt alles van Huub.
Wel?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub kan alleen opschieten met mensen die hem kritiekloos achterna lopen.
Zijn pact met Jaap is daarom gedoemd te mislukken.
misschien denk REDACTIE ..hoe kom je van Huub af....vooral door gang!!!! graagquote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef Tissik het volgende:
Huub: de telefoon ging, en ik hoorde iedereen lachen! (achter, de buren)
Hijs 35 ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een sukkel,...die date van eric zeg...wow...lid van de pedoclub ofzo
Hij is niet anti homo, maar anti Eric.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Huub opeens zo anti homo?
OMdat Eric verstandig word en Huub Links laat liggen!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Daarom schreef ik eerder ook al: dit gaat uit zijn voegen barsten. Huub is grenzeloos.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
Het lijkt er haast wel op dat iedereen Huub aan het opruien is. Iedereen weet dat dit soort dingen Huub's ego streelt als het om aandacht gaat. Huub gaat steeds verder en het wachten is op het moment dat ie te ver gaat.
Het lijkt me welhaast doorgestoken kaart waar backups niet meer belangrijk zijjn.
Ehm... het is andersom. Huub heeft vandaag de vriendschap met Eric verbroken.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
OMdat Eric verstandig word en Huub Links laat liggen!!
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind dit zo slap..... Geen idee waar het over gaat, maar ik vind het verre van vermakelijk.
Kennelijk kan DGK (na een maand of 8) toch precies die mate van geestelijke deformatie teweeg brengen die een TV-format iets te risqué of over-the-top maakt. Hoewel het nu pas echt freaky genoeg wordt, zal ik het over een dag of twee niet echt gaan missen...
Die date noemde hem Hitsigehetero, dus hij noemt hem nu hitsigehomo (en de rest van de scheldwoorden)quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Charmian het volgende:
Nou ze doen hun best maar met hun terror, ik ga terror in m'n eigen bed schoppen![]()
Ik vind juist dat iedereen juist een gezonde reactie van afkeuring en weerzin heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...
Ga er maar vanuit dat je het niet los kan laten en gewoon verder kijkt.
Nee en Huub durft lekker veel ? hij loopt alleen maar achter Jaap aan en kan niet meer zonder Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:20 schreef Donnie29 het volgende:
Eric durft ook niet tegen Brian btw.. is niet echt ontopic, maar is wel zo..
Ze hopen het als ze het maar vaak genoeg herhalenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef rooie3 het volgende:
Hoor die ban bende weer alles oprakelen.
Denken ze nu echt dat Huub er zo uitgezet word.
Hee wat leuk, terwijl er steeds meer mensen afhaken komt er zomaar pardoes toch nog een nieuwe bij!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Captured het volgende:
Hey mensen, nieuw hier! Volg het forum al een tijdje en ben nu toch overgehaald, account aangemaakt en betaald voor stream, moest zien hoe het met deze date gingMaar hij werd hard aangepakt, respect dat hij er nog zit (wat wil hij eigenlijk, met Eric lijkt niks te gaan lukken).
En het avontuur begint....
Ik denk dat Huub niet eens doorheeft dat niet Eric degene is die geplayed wordt maar hijzelf door Jaap.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft met zijn lompe lijf 10 keer meer ritme gevoel dan Huub. Kijk hem nou weer hupsen. Zielig mannetje.
Omdat ie het zelf misschien is?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
Jaap for President of the Golden Cagequote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef Adothehague het volgende:
Die jaap is mn held
Ja, dat weet ik....quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is juist die geestelijke deformatie die aanzet tot verder kijken. Zachtjes lost het laagje beschaving op tot er niets over is dan kleine hersentjes en plots voel je je verbonden met de bewoners...
Ga er maar vanuit dat je het niet los kan laten en gewoon verder kijkt.
Huub is geen homo, hij is biquote:Op zondag 3 juni 2007 01:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf misschien is?
Anders zou het hem koud laten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |