Er is al flink wat geduwd, gemept en geschopt.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap en Huub worden gewoon te druk en hitsen elkaar op, en dat kan toch echt de verkeerde kant op gaan.
Die vriendschap heeft huub een paar uur geleden verbroken door te zeggen dat hij zijn handen van eric afnam (of zoiets). Wel bij de les blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Wat ik scheinheilig vind aan Huub is dat Eric zijn "vriend" is, maar hij maakt zijn "vriend" kapot, dat vind ik laag. Deed Huub ook zo bij Sylvia ? NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE. Huub kopieert Jaap en is oh zo misselijk geworden. Daarbij is bezoek bezoek, dat Jaap bezoek terroriseert, ja dat is Jaap, maar Huub vind het ook leuk, dat vind ik misselijk. Daarom vind ik Huub nu erg in mijn aanzien gedaald.
Ik denk, dat dit inderdaad uit zijn voegen gaat barsten.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap en Huub worden gewoon te druk en hitsen elkaar op, en dat kan toch echt de verkeerde kant op gaan.
Het is vooral helemaal niet grappig.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat dit inderdaad uit zijn voegen gaat barsten.
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonderd een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al flink wat geduwd, gemept en geschopt.
Ja, dat bedoel ik, ik kan me helemaal in je mening vinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.
Er zijn gewoon geen regels meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.
Ze kunnen weer aan, Jaap en Huub nemen ff een uurtje pauze.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.
Volgens mij heb ik dat al gezien...Huub versus Eric en andersom ook...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.
Hij kan toch naar huis gaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een halve zitten er ook eigenlijk in het huis.
Die jongen geeft aan helemaal te shaken.... Triest dat de redactie niet ingrijpt.
Ik vind dit zo slap..... Geen idee waar het over gaat, maar ik vind het verre van vermakelijk.quote:
en daarom wordt er niet ingegrepen, allemaal eigen keuzequote:
taxi? familie? vrienden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |