Misschien heeft hij nog iets te veel alcohol in zijn bloed.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:07 schreef Tissik het volgende:
Als Eric die Alex echt leuk zou vinden, zou hij wel meer aandacht aan hem schenken, ipv al zijn aandacht te richten op het gekibbel met Jaap en vooral Huub. Alex zit er wat verloren bij, ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij niet in zijn auto stapt en lekker naar huis gaat?![]()
Eens!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Voor de goede orde... Jaap is een narcist en geen asperger! Misschien kun je jeNTI cursus nog terug geven?
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........quote:Op zondag 3 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl ik juist besloot hem niet te noemen. Maar goed, we kunnen nog hopen dat dit bezoek hem aardige nieuwe geinteresseerden oplevert.
Huub is zo venijnig dat ik het risico niet wilde nemen dat het toch de echte naam zou zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heet toch zo (volgens Huub) en is een broer van Robin de V........![]()
Ik stel voor alvast over te schakelen naar meer aktie.... de anale sex....quote:
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is Huub niet veel onorigineler dan Jaap... Huub kan zich redden in sociale omgevingen en Jaap spéélt dat hij zich kan redden in sociale omgevingen door zich als een soort tekenfilmfiguur op te werpen. Jaap weet prima dat hem dat buiten DGK niet lukt, maar in de karikaturale context van DGK gaat het hem prima af... Dat is precies wat Jaap in de persoon van Huub idealiseert, en dus ook hetgeen waar hij voor moet oppassen.
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is het de moeite waard de streams weer aan te zetten ?
Huub zijn boosheid op Eric, is dan ook absoluut niet grappig bedoeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
Wat een verdomd gezellig stel die MarcoAlex en Eric![]()
Ik ben ervan overuigd dat Jaap in deze Huub aan het playen is.... Jaap is vele malen orgineler met z'n akties en weet dat Huub hem daarin nog niet overtroffen heeft. Dus weinig om bang voor te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik nou vergelijk hoe Jaap met een paar buitenstaanders om is gegaan (dat medium een paar weken terug, of dat interview met dat TV station), dan vindt ik dat vele malen grappiger dan wat Huub vanavond doet, iemand uitschelden en bekogelen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak. Het klopt wel dat Jaap zich minder met Huub moet inlaten, hij zal hem overvleugelen en dat zou jammer zijn.
Het uurtje pauze is om.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een tijd rustig geweest maar seconden na deze cap kwam Jaap alweer smerig doen. Het ge-etter is dus nog niet voorbij.
aaaah, dat medium, hilarisch!quote:Op zondag 3 juni 2007 02:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is nu bijna weer zo grof.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Het was eerder echt te grof, ik laat de streams lekker uit.
Is zo, ziet er heel vreemd uitquote:Op zondag 3 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels prachtig. Twee zwijgende mensen in DGK, die iets lijken te overdenken... Wat een unicum...
Ik zeg...............IN HET ZWEMBAD ermeequote:Op zondag 3 juni 2007 02:18 schreef CoT het volgende:
wat een gore viespeuk die flikker
spugen in jaaps zn gezicht
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
Om de vernedering van een beschaafde en vriendelijke gast even aan te geven: op het shirt van Alex zit olie van de eerste pest-sessie.
[afbeelding]
Wel hé?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Echt te triest voor woorden allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |