MSN'en?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Fc_k het volgende:
[..]
zou kunnen toch?
bad, douche, bed, bank, tafel![]()
1 uurtje met mij en je interieur is uitgewoond... beschermdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Fc_k het volgende:
[..]
zou kunnen toch?
bad, douche, bed, bank, tafel![]()
Laat je wel iets over?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
1 uurtje met mij en je interieur is uitgewoond... beschermd
Ik heb een heel huis(je) hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
1 uurtje met mij en je interieur is uitgewoond... beschermd
Wat een eikel zegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt probeert over het algemeen de mooie dames hier weg te roven.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je wel iets over?
We moeten de OP ergens mee vullen.
ik heb toch geen regenjas nodig als ik bij je ben? (hoop ik)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Ik heb een heel huis(je) hoor
niet zo'n kleine studenten kamer(kots over mezlf)
moet jij niet ergens buiten spelen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ik voeg je wel even toe![]()
Ik zou niet weten waarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet jij niet ergens buiten spelen?
Nee hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb toch geen regenjas nodig als ik bij je ben? (hoop ik)
misschien is zij een deel van een tweeling ... dan mag je blijven...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien is zij een deel van een tweeling ... dan mag je blijven...
je doosquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Nee hoor!
Toen ik de doos op staat vond heb ik het meteen geplastificeerd (weer zo'n woord) en nu is die water/regen dicht
van sterenbeeld welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien is zij een deel van een tweeling ... dan mag je blijven...
oh ja sorrie..quote:
Prima.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:08 schreef Fc_k het volgende:
[..]
oh ja sorrie..
dwaalde even af denk ik..
serieus!
nee er is geen wip hier.. op een schommel dan maar?
dan heb je wel een hele ouwequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik krijg altijd last van die stof![]()
hoe vind je mijn brilletje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:10 schreef Fc_k het volgende:
met een r ertussen wijsneus!
het ligt eraan waar je hem wil hebben...quote:
hmm.. ik ga ook opzoek naar een caneitje ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is dit een goed moment voor een biertje.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is dit een goed moment voor een biertje.
een ouwe? nergens dankjewelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het ligt eraan waar je hem wil hebben...
Met citroen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb net een desperados naar achteren gegooit...
Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef Fc_k het volgende:
[..]
hmm.. ik ga ook opzoek naar een caneitje ofzo
Goed ID
Tja wil niet iedereen der zo een? (behalve Brain..)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik val op mooie, intelligente vrouwen.
Af en toe.. niet te veel.. maar lust het welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.![]()
Ik eis ook een bepaalde stijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Tja wil niet iedereen der zo een? (behalve Brain..)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.![]()
En waarom geen bier?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:16 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Af en toe.. niet te veel.. maar lust het wel
1 canei is genoeg
canei is zo iets vreemds![]()
rosé of wit bier is OKquote:
Ik keur dit goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:17 schreef Fc_k het volgende:
[..]
rosé of wit bier is OK
palm gaat er ook wel in hoor
en met carnaval drinken we alles
aaah op de manier hoe ze het eerst naar je kijken..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Sommige vrouwen kunnen al oogverblindend mooi zijn als ze enkel op je af lopen.
met en zonder.. ben benieuwd wat het verschil bij je isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bedoel je met of zonder ervaring?
Ogen is een onderwerp appart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Fc_k het volgende:
[..]
aaah op de manier hoe ze het eerst naar je kijken..
blik in de ogen..
de tweede net ontdekselt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink momenteel ook bier uit een flesje.
Te lui om te tappen.
Dankje! sociaal van jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik keur dit goed.
Gewoon omdat ik een goeie dag heb.
Ogen zijn verkloot.quote:
waar staat bij jou de teller?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Fc_k het volgende:
[..]
met en zonder.. ben benieuwd wat het verschil bij je is
En hier was je niet op voorbereid?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Fc_k het volgende:
Kut de canei is op..
verder niet veel in huis..
tja je zou net één van die weinigen zijn danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ogen zijn verkloot.
Iedereen gilt maar een beetje dat iedereen mooie ogen heeft.
Er zijn er maar weinig imho.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hier was je niet op voorbereid?
*minpuntje noteren
nee..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hier was je niet op voorbereid?
*minpuntje noteren
Ik eisch een duidelijke feauteaux van jouw ogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Fc_k het volgende:
[..]
tja je zou net één van die weinigen zijn dan![]()
*pluspuntje noterenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee..
heb nog wel tequilla, amereto, en nog meer zooi witte en rode wijn maar een canei was lekkerder geweest
(+puntje ?)
Doe Jack de groeten van me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys, ik moet zo gaan... totaal aan de jack... tot aan het gaatje....
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Fc_k het volgende:
ik ga eens zoeken op pc
het wordt een halfje vanavond... kan niet veel meer hebben...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe Jack de groeten van me.
Ik spreek hem over een half uur.
show me us...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Fc_k het volgende:
ik ga eens zoeken op pc
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het wordt een halfje vanavond... kan niet veel meer hebben...
ben er rond 02.00....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.
de helft van 0,7 vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.
even verder zoeken ... of wil je weer een minpuntje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:28 schreef Fc_k het volgende:
niet echt gevonden dus...
het mag duidelijk zijn dat ik het niet voor minder doe...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat de avond u net zo goed mag bevallen als de reeds genuttigde maaltijd.
Iannemanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het mag duidelijk zijn dat ik het niet voor minder doe...
Ik wacht de mening van Veulerst even af.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Fc_k het volgende:
ach 1 minpuntej mag wel..
Graag een cola light met ijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor bier.
Kan ik iets voor je meenemen?
ach je hebt toch al een topic titel naar mij venoemdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht de mening van Veulerst even af.
Dat is ook een vrouw dus die kan wel een goeie analyse geven of jij + of - bent.
Ik ga voor -... maar hij mag me overtuigenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht de mening van Veulerst even af.
Dat is ook een vrouw dus die kan wel een goeie analyse geven of jij + of - bent.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef Fc_k het volgende:
ach je hebt toch al een topic titel naar mij venoemd![]()
Hij is een zij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga voor -... maar hij mag me overtuigen
welke mand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik val veel te vroeg door de mand.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
Ik heb een heel topic vol lopen dichten voor je!
Ik verwacht eigenlijk gewoon een serenade...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nog eensch heul mijn best voor je doen![]()
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als hij maar uit mijn wasmand blijft![]()
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoiets.
Daar hoor je niet om te vragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk gewoon een serenade...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als hij maar uit mijn wasmand blijft![]()
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?
wie? ik? neuj hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,
Dus het boeit niet meer.
Je hoort er ook niet zo lang op te hoeven wachten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar hoor je niet om te vragen.
En mijn prachtige Veulerstert peent is geen buffer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hoort er ook niet zo lang op te hoeven wachten...![]()
Hoe kan dat nou? Heb je stiekem d'r drank opgezopen ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,
Dus het boeit niet meer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
En mijn prachtige Veulerstert peent is geen buffer?
tsss niet alles wat ik zeg is serieusquote:
Ik drink voorlopig mijn eigen bier en ga straks aan mijn eigen Jackquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Heb je stiekem d'r drank opgezopen ofzo?![]()
Hmm, misschien moet ik je dan toch maar weer toevoegen op MSN...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Fc_k het volgende:
[..]
tsss niet alles wat ik zeg is serieus
zo kom je van alles te weten
Maar ik heb nog geen cola light met ijs gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik drink voorlopig mijn eigen bier en ga straks aan mijn eigen Jack![]()
dat zou je kunnen doen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik je dan toch maar weer toevoegen op MSN...
Oeps, vergeten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen cola light met ijs gezien![]()
Dat zal de mijne zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?
Wel tijd om zomaar met allerlei vrouwen te flirten... Maar niet eens aan me cola light denkenquote:
Ik heb reeds gegevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel tijd om zomaar met allerlei vrouwen te flirten... Maar niet eens aan me cola light denkenPas d'r op of ik ga klikken tegen leandra...
Ah, doet d'r is terug in d'r hok dan. Ze zit steeds te loeren op de kippen.quote:
Kun je zelf ook doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
God, wat zal die Polo heerlijk aan de Jack zitten nu.
Dat doet ie anders nooit!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah, doet d'r is terug in d'r hok dan. Ze zit steeds te loeren op de kippen.
dan moet je niet klagen, jou jack komt nog welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou mijn bier niet durven negeren.
Jack weet dat hij straks aan de beurt is.
Jack en ik hebben daar duidelijke afspraken over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Fc_k het volgende:
[..]
dan moet je niet klagen, jou jack komt nog wel
Samenvatting?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word er helemaal gestoord van, vannacht toen ik naar bed ging een donkere was aangezet, met daarin een stuk of 10 paar sokken van de kid... zwart of blauw, allemaal hetzelfde... die vanmorgen in de droger gedaan, toen de dekbedhoezen in de wasmachine, vervolgens die in de droger en de matrashoezen en handdoeken in de wasmachine, en die tig paar sokken uitgezocht op paar....
Ik wil de dekbedhoezen er weer omheen doen aan t eind van de middag en baal eigenlijk al een tijdje dat mijn dekbedhoes gerepareerd moet worden, maar sinds de verbouwing van de slaapkamer is het de enige die nog mooi staat qua kleur, dus lastig, lastig, lastig..... vervolgens zie ik dat de dekbedhoes van de kid ook eigenlijk niet echt meer kan en besluit dat we direct naar Ikea gaan om nieuwe dekbedhoezen te kopen.
De wasmachine is dan echter nog net niet klaar met de matrashoezen enz. dus ik denk "komt strax wel"
Anyway... bij de dekbedhoezenafdeling van Ikea was het een drama... ik kon eigenlijk nog steeds niets vinden wat ik hebben wilde en ben dus maar gegaan voor de hoes waar ik al maanden over twijfelde... de kid liep alleen maar moeilijk te doen, het moest 1 kleur zijn en dan het liefst donker, komen we eindelijk op een hoes uit die wel kan gaat ie zitten zeiken dat het jammer is dat het kussensloop niet in een cotrastkleur is
Gelukkig hadden ze precies zo'n set in de contrastkleur, en losse kussenslopen maar natuurlijk weer niet in de juiste kleur...
Dus om van al het gezeik maar af te zijn heb ik gewoon beide dekbedden meegenomen en kan het kussensloop van het ene setje bij het dekbedhoes van het andere setje...
Gelijk ook maar ff wat nieuwe kussens meegenomen en als een speer weer bij Ikea vertrokken want meneer had afspraken vanavond...
Bij thuiskomst de matrashoezen in de droger en de ene voorraad nieuwe dekbedhoezen in de wasmachine (op kleur gesplitst natuurlijk).... vervolgens die witte was weggewerkt en de matrashoezen weer op de bedden, de eerste nieuwe dekbedhoezen was in de droger en de tweede nieuwe dekbedhoezenwas in de wasmachine....
Inmiddels is het bed van de kid ook voorzien van een nieuw, schoon dekbedhoes en zit de mijne in de droger... god wat ben ik blij als ik zo m'n (schone) bed in kan.
M'n klacht: ik had eerder moeten bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
gelukkig heb ik vanmiddag gewassen en mijn bed opgemaakt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word er helemaal .................bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
en daar mag je niet van afwijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack en ik hebben daar duidelijke afspraken over.
Arme Leandra... Troost je met het idee dat je nu wel mooie dekbedden hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
<knip>
M'n klacht: ik had eerder moeten bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
Dat was mijn planning ook en als ik niet bedacht had dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had dan was ik om 19.00 uur ook al klaar geweest...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:56 schreef Fc_k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vanmiddag gewassen en mijn bed opgemaakt!
dan zou ik er ook geen ruzie mee willen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet willen.
Jack is vriendelijk.
Dat dan wel weer....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme Leandra... Troost je met het idee dat je nu wel mooie dekbedden hebt![]()
Ik heb er de kracht niet voor....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean, waarom ben je niet aan het zuipen?
Het is zaterdag.
Moet Lobasca zich zorgen gaan maken?
Nu al?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:59 schreef Fc_k het volgende:
Ik ga der weer van door..
good night, and good luck!
waarom moet eendt dat doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al?
Eendt moest jou net gaan bewerkstelligen...![]()
Tja en treinen rijden niet op rails...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik meen het hoor.
Stiekem ben ik echt heul liev en gehoorzaam.
Help mij eensch...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... zo hoort dat hier nou eenmaal....![]()
Beetje jong voor die ouwe eend he.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze is 22 en heeft mooie groene ogen![]()
Sla je slag!
Ja, maar jij noemde mij een eikel.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Fc_k het volgende:
[..]
jij zei ook dat je heul liev was en gehoorzaam![]()
Net zo geloofwaardig als dat sinterklaas door de schoorsteen komt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Wtf!?
Is het nou echt zo ongeloofwaardig dat ik liev ben!?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar jij noemde mij een eikel.
Dus ik dacht dat Eendt misschien wat voor je was?
![]()
LEANDRA!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Net zo geloofwaardig als dat sinterklaas door de schoorsteen komt.![]()
Je bent een schatjequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent een schatje
Het is dat ik geen favo FOK!kers ingevuld heb in m'n FoBo, maar als ik dat wel had dan stond je erbij![]()
Spuit elfjequote:Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Hee, Fc_k is net jarig geweestnog gefeliciteerd
![]()
Hoe ging ie ook alweer, iets met dicht bij de nulquote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boeide bij Thera ook niet.
En die is drie jaar jonger.![]()
Camel?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
ff checken of de droger al klaar is.... brb
Psssst... Vraag er een paar voor je zusje...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:07 schreef Fc_k het volgende:
morgen misschien
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Psssst... Vraag er een paar voor je zusje...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Psssst... Vraag er een paar voor je zusje...![]()
Er is genoeg snoep voor iedereenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
echt een kutwijf! die moet ik echt niet.. irritant kind
Zelfkritiek is een groot goedquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef Fc_k het volgende:
[..]
echt een kutwijf! die moet ik echt niet.. irritant kind
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef FuTilE het volgende:
Pfff... wat een smileyfest, die SC-topics...
Klote hé?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef FuTilE het volgende:
Pfff... wat een smileyfest, die SC-topics...
Ik zou d'r zo op de draaimolen zetten morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was oprecht geïnterresseerd.
Dat woord kan niet goed zijn.
Leandra, help 's![]()
Who fucking cares!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou d'r zo op de draaimolen zetten morgen
Jippie morgen boerenkermis![]()
Ik moet trouwens best vroeg op... Hmmm
dan hou ik wijs mijn mondquote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik ze allemaal heb lopen melden...![]()
over bier iigquote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe maar niet, dan gaat het hier heul stil worden...
Mooi zo.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:23 schreef Fc_k het volgende:
[..]
over bier iig
ik en echt helemaal me mond houden..hmm neuj
nee gaat niet lukken hier..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zo.
Menschen die op commando hun mond houden:![]()
![]()
Ik was m'n bed aan t opmaken, en wist ineens wat mij al die maanden instinctief weerhouden had deze dekbedhoes te kopenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was oprecht geïnterresseerd.
Dat woord kan niet goed zijn.
Leandra, help 's![]()
issie te klein?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was m'n bed aan t opmaken, en wist ineens wat mij al die maanden instinctief weerhouden had deze dekbedhoes te kopen
Waarom komt dat niet bij me op als ik bij Ikea sta?!![]()
Is het zo'n nare harde hoes?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was m'n bed aan t opmaken, en wist ineens wat mij al die maanden instinctief weerhouden had deze dekbedhoes te kopen
Wil je nou een camel of niet, verdomme...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Oh, wacht...
Waar hebben we het over?![]()
Ben je drastisch afgevallen, kikkertje?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Mamsie is vandaag geweest! Alle was gestreken en mn broeken ingenomen.![]()
Hoe groot is wat?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef Fc_k het volgende:
[..]
haha
hoe groot ie die dan.. nu we het er dann wel over hebben
Hhaha ja, ik loop dus al weken tegen Rob te klagen dat mn broeken allemaal zo uitlubberen, blijkt gewoon dat ik krimpquote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je drastisch afgevallen, kikkertje?
Hoi, ben ik nog van jou?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Hooooooooooooi
U is berucht over de wereld voor u bagger kwaliteitenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hhaha ja, ik loop dus al weken tegen Rob te klagen dat mn broeken allemaal zo uitlubberen, blijkt gewoon dat ik krimp![]()
Nee het is een hele zachte... maar het is er 1 met frutsels aan de bovenkant... die moeten dus gestreken worden.... en, nog erger: je kunt het dekbed daarom niet omdraaien en dat doe ik eigenlijk dagelijks.quote:
Aan het stoppen met medicijnen, ben er enorm van aangekomen........ nu smelt het gewoon weg!quote:
Ik hou van je.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
U is berucht over de wereld voor u bagger kwaliteiten![]()
Ja ik wil een Camel... en rap een beetje, want ik ben vanavond amper aan roken toegekomenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nou een camel of niet, verdomme...
Want ik vind die dingen niet te roken...
Daaaar ga je danquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
Nee het is een hele zachte... maar het is er 1 met frutsels aan de bovenkant... die moeten dus gestreken worden.... en, nog erger: je kunt het dekbed daarom niet omdraaien en dat doe ik eigenlijk dagelijks.
Ehm nee, hij is niet te klein, ik weet wat voor formaat dekbed ik heb
Ik kan me nog zo goed heugen...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik wil een Camel... en rap een beetje, want ik ben vanavond amper aan roken toegekomen
Moet ik mn mams even langssturen? Die strijkt hier altijd allesquote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het is een hele zachte... maar het is er 1 met frutsels aan de bovenkant... die moeten dus gestreken worden.... en, nog erger: je kunt het dekbed daarom niet omdraaien en dat doe ik eigenlijk dagelijks.
wil graag neuken zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo goed heugen...
Een van onze eerste gesprekken ging over dat jij ging stoppen met roken...![]()
![]()
Maak jij de nieuwe SC?![]()
![]()
Iets met Ian en Neuken in de TT graag.
Ik heb er 2 die hard zijn, niet lekker zacht te krijgen die krengen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pas op waar je aan begint, voor je het weet loop je in ian kleding, heb je een iquote:
Kan je kloon of iemand anders dat niet even doen? Ik ben gesloopt...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo goed heugen...
Een van onze eerste gesprekken ging over dat jij ging stoppen met roken...![]()
![]()
Maak jij de nieuwe SC?![]()
![]()
Iets met Ian en Neuken in de TT graag.
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op waar je aan begint, voor je het weet loop je in ian kleding, heb je een iian eveter en zit je in de baggercrew
Mijn kloon is al een tijdje deaudt en ik moet bier halenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan je kloon of iemand anders dat niet even doen? Ik ben gesloopt...
Mwah, ik ben daar redelijk zeikerig in (surprise, surprise) dus ik kies ze er wel op uit... moet katoen zijn en dan ook nog een beetje mooie katoen enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb er 2 die hard zijn, niet lekker zacht te krijgen die krengen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |