Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef Fc_k het volgende:
[..]
hmm.. ik ga ook opzoek naar een caneitje ofzo
Goed ID
Tja wil niet iedereen der zo een? (behalve Brain..)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik val op mooie, intelligente vrouwen.
Af en toe.. niet te veel.. maar lust het welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.![]()
Ik eis ook een bepaalde stijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Tja wil niet iedereen der zo een? (behalve Brain..)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk eensch aan, ze drinkt nog mee ook.![]()
En waarom geen bier?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:16 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Af en toe.. niet te veel.. maar lust het wel
1 canei is genoeg
canei is zo iets vreemds![]()
rosé of wit bier is OKquote:
Ik keur dit goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:17 schreef Fc_k het volgende:
[..]
rosé of wit bier is OK
palm gaat er ook wel in hoor
en met carnaval drinken we alles
aaah op de manier hoe ze het eerst naar je kijken..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Sommige vrouwen kunnen al oogverblindend mooi zijn als ze enkel op je af lopen.
met en zonder.. ben benieuwd wat het verschil bij je isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bedoel je met of zonder ervaring?
Ogen is een onderwerp appart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Fc_k het volgende:
[..]
aaah op de manier hoe ze het eerst naar je kijken..
blik in de ogen..
de tweede net ontdekselt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink momenteel ook bier uit een flesje.
Te lui om te tappen.
Dankje! sociaal van jequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik keur dit goed.
Gewoon omdat ik een goeie dag heb.
Ogen zijn verkloot.quote:
waar staat bij jou de teller?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:19 schreef Fc_k het volgende:
[..]
met en zonder.. ben benieuwd wat het verschil bij je is
En hier was je niet op voorbereid?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Fc_k het volgende:
Kut de canei is op..
verder niet veel in huis..
tja je zou net één van die weinigen zijn danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ogen zijn verkloot.
Iedereen gilt maar een beetje dat iedereen mooie ogen heeft.
Er zijn er maar weinig imho.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hier was je niet op voorbereid?
*minpuntje noteren
nee..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hier was je niet op voorbereid?
*minpuntje noteren
Ik eisch een duidelijke feauteaux van jouw ogen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef Fc_k het volgende:
[..]
tja je zou net één van die weinigen zijn dan![]()
*pluspuntje noterenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee..
heb nog wel tequilla, amereto, en nog meer zooi witte en rode wijn maar een canei was lekkerder geweest
(+puntje ?)
Doe Jack de groeten van me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys, ik moet zo gaan... totaal aan de jack... tot aan het gaatje....
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Fc_k het volgende:
ik ga eens zoeken op pc
het wordt een halfje vanavond... kan niet veel meer hebben...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe Jack de groeten van me.
Ik spreek hem over een half uur.
show me us...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Fc_k het volgende:
ik ga eens zoeken op pc
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het wordt een halfje vanavond... kan niet veel meer hebben...
ben er rond 02.00....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.
de helft van 0,7 vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is ook in kleine hoeveelheid een goeie vriend.
even verder zoeken ... of wil je weer een minpuntje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:28 schreef Fc_k het volgende:
niet echt gevonden dus...
het mag duidelijk zijn dat ik het niet voor minder doe...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat de avond u net zo goed mag bevallen als de reeds genuttigde maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |