Ah, doet d'r is terug in d'r hok dan. Ze zit steeds te loeren op de kippen.quote:
Kun je zelf ook doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
God, wat zal die Polo heerlijk aan de Jack zitten nu.
Dat doet ie anders nooit!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah, doet d'r is terug in d'r hok dan. Ze zit steeds te loeren op de kippen.
dan moet je niet klagen, jou jack komt nog welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou mijn bier niet durven negeren.
Jack weet dat hij straks aan de beurt is.
Jack en ik hebben daar duidelijke afspraken over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Fc_k het volgende:
[..]
dan moet je niet klagen, jou jack komt nog wel
Samenvatting?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word er helemaal gestoord van, vannacht toen ik naar bed ging een donkere was aangezet, met daarin een stuk of 10 paar sokken van de kid... zwart of blauw, allemaal hetzelfde... die vanmorgen in de droger gedaan, toen de dekbedhoezen in de wasmachine, vervolgens die in de droger en de matrashoezen en handdoeken in de wasmachine, en die tig paar sokken uitgezocht op paar....
Ik wil de dekbedhoezen er weer omheen doen aan t eind van de middag en baal eigenlijk al een tijdje dat mijn dekbedhoes gerepareerd moet worden, maar sinds de verbouwing van de slaapkamer is het de enige die nog mooi staat qua kleur, dus lastig, lastig, lastig..... vervolgens zie ik dat de dekbedhoes van de kid ook eigenlijk niet echt meer kan en besluit dat we direct naar Ikea gaan om nieuwe dekbedhoezen te kopen.
De wasmachine is dan echter nog net niet klaar met de matrashoezen enz. dus ik denk "komt strax wel"
Anyway... bij de dekbedhoezenafdeling van Ikea was het een drama... ik kon eigenlijk nog steeds niets vinden wat ik hebben wilde en ben dus maar gegaan voor de hoes waar ik al maanden over twijfelde... de kid liep alleen maar moeilijk te doen, het moest 1 kleur zijn en dan het liefst donker, komen we eindelijk op een hoes uit die wel kan gaat ie zitten zeiken dat het jammer is dat het kussensloop niet in een cotrastkleur is
Gelukkig hadden ze precies zo'n set in de contrastkleur, en losse kussenslopen maar natuurlijk weer niet in de juiste kleur...
Dus om van al het gezeik maar af te zijn heb ik gewoon beide dekbedden meegenomen en kan het kussensloop van het ene setje bij het dekbedhoes van het andere setje...
Gelijk ook maar ff wat nieuwe kussens meegenomen en als een speer weer bij Ikea vertrokken want meneer had afspraken vanavond...
Bij thuiskomst de matrashoezen in de droger en de ene voorraad nieuwe dekbedhoezen in de wasmachine (op kleur gesplitst natuurlijk).... vervolgens die witte was weggewerkt en de matrashoezen weer op de bedden, de eerste nieuwe dekbedhoezen was in de droger en de tweede nieuwe dekbedhoezenwas in de wasmachine....
Inmiddels is het bed van de kid ook voorzien van een nieuw, schoon dekbedhoes en zit de mijne in de droger... god wat ben ik blij als ik zo m'n (schone) bed in kan.
M'n klacht: ik had eerder moeten bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
gelukkig heb ik vanmiddag gewassen en mijn bed opgemaakt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ik word er helemaal .................bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
en daar mag je niet van afwijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack en ik hebben daar duidelijke afspraken over.
Arme Leandra... Troost je met het idee dat je nu wel mooie dekbedden hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
<knip>
M'n klacht: ik had eerder moeten bedenken dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had, dat had me minimaal 1 was gescheeld
Dat was mijn planning ook en als ik niet bedacht had dat ik nieuwe dekbedhoezen nodig had dan was ik om 19.00 uur ook al klaar geweest...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:56 schreef Fc_k het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vanmiddag gewassen en mijn bed opgemaakt!
dan zou ik er ook geen ruzie mee willen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou niet willen.
Jack is vriendelijk.
Dat dan wel weer....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme Leandra... Troost je met het idee dat je nu wel mooie dekbedden hebt![]()
Ik heb er de kracht niet voor....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean, waarom ben je niet aan het zuipen?
Het is zaterdag.
Moet Lobasca zich zorgen gaan maken?
Nu al?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:59 schreef Fc_k het volgende:
Ik ga der weer van door..
good night, and good luck!
waarom moet eendt dat doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu al?
Eendt moest jou net gaan bewerkstelligen...![]()
Tja en treinen rijden niet op rails...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik meen het hoor.
Stiekem ben ik echt heul liev en gehoorzaam.
Help mij eensch...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... zo hoort dat hier nou eenmaal....![]()
Beetje jong voor die ouwe eend he.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze is 22 en heeft mooie groene ogen![]()
Sla je slag!
Ja, maar jij noemde mij een eikel.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Fc_k het volgende:
[..]
jij zei ook dat je heul liev was en gehoorzaam![]()
Net zo geloofwaardig als dat sinterklaas door de schoorsteen komt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Wtf!?
Is het nou echt zo ongeloofwaardig dat ik liev ben!?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar jij noemde mij een eikel.
Dus ik dacht dat Eendt misschien wat voor je was?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |