Iannemanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het mag duidelijk zijn dat ik het niet voor minder doe...
Ik wacht de mening van Veulerst even af.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Fc_k het volgende:
ach 1 minpuntej mag wel..
Graag een cola light met ijs.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor bier.
Kan ik iets voor je meenemen?
ach je hebt toch al een topic titel naar mij venoemdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht de mening van Veulerst even af.
Dat is ook een vrouw dus die kan wel een goeie analyse geven of jij + of - bent.
Ik ga voor -... maar hij mag me overtuigenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht de mening van Veulerst even af.
Dat is ook een vrouw dus die kan wel een goeie analyse geven of jij + of - bent.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef Fc_k het volgende:
ach je hebt toch al een topic titel naar mij venoemd![]()
Hij is een zij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga voor -... maar hij mag me overtuigen
welke mand?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik val veel te vroeg door de mand.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
Ik heb een heel topic vol lopen dichten voor je!
Ik verwacht eigenlijk gewoon een serenade...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nog eensch heul mijn best voor je doen![]()
Ik kijk wel uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als hij maar uit mijn wasmand blijft![]()
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoiets.
Daar hoor je niet om te vragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk gewoon een serenade...![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als hij maar uit mijn wasmand blijft![]()
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?
wie? ik? neuj hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,
Dus het boeit niet meer.
Je hoort er ook niet zo lang op te hoeven wachten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar hoor je niet om te vragen.
En mijn prachtige Veulerstert peent is geen buffer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hoort er ook niet zo lang op te hoeven wachten...![]()
Hoe kan dat nou? Heb je stiekem d'r drank opgezopen ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat ze me al een lul vindt,
Dus het boeit niet meer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
En mijn prachtige Veulerstert peent is geen buffer?
tsss niet alles wat ik zeg is serieusquote:
Ik drink voorlopig mijn eigen bier en ga straks aan mijn eigen Jackquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Heb je stiekem d'r drank opgezopen ofzo?![]()
Hmm, misschien moet ik je dan toch maar weer toevoegen op MSN...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Fc_k het volgende:
[..]
tsss niet alles wat ik zeg is serieus
zo kom je van alles te weten
Maar ik heb nog geen cola light met ijs gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik drink voorlopig mijn eigen bier en ga straks aan mijn eigen Jack![]()
dat zou je kunnen doen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik je dan toch maar weer toevoegen op MSN...
Oeps, vergeten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb nog geen cola light met ijs gezien![]()
Dat zal de mijne zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik blijdorp bellen om te vragen of ze een tijger missen?
Wel tijd om zomaar met allerlei vrouwen te flirten... Maar niet eens aan me cola light denkenquote:
Ik heb reeds gegevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel tijd om zomaar met allerlei vrouwen te flirten... Maar niet eens aan me cola light denkenPas d'r op of ik ga klikken tegen leandra...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |