Bij mijn zomerbaantje in 2005 mocht ik mooi iedere maandag mijn postautootje door de wasstraat halen onder werktijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Voor je het weet sta je auto's te wassen en aan te vegen.
Dat hoort bij een maandagdienst van onsquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Voor je het weet sta je auto's te wassen en aan te vegen.
Tanken gebeurt hier steeds vaker op de zaterdag en dat daarbij mijn Airmilessaldo behoorlijk snel oploopt, tja.. daar kan ik ook niets aan doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn zomerbaantje in 2005 mocht ik mooi iedere maandag mijn postautootje door de wasstraat halen onder werktijd![]()
Nou, het viel me wel een beetje tegen. Ik had toch wel verwacht wat meer te krijgen van die honderden miljoenen winst zie hebben gemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Dormael het volgende:
Winstuitkering!Dat is een leuk laatste souvenir van de post. Ben al paar maand weg bij de post namelijk.
zolang je baco scores maar goed zijn ehquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit wel in de buurt, maar is toch nog wel een eindje bij mij vandaan. Dat rijden met een autootje is relaxt. Met 80+ over boereweggetjes![]()
Klopt als een bus, inderdaad heb ik daarvoor een speciaal formulier ingevuld. Bij toeval dat wel, mijn teamcoach mompelde bij het afscheid dat er ook nog iets van een winstuitkeringformulier bestond voor na je vertrek. Toch was het een verrassing aangezien ik had aangenomen dat men de winstuitkering had verrekend ofzo met de eindafrekening. Maar goed, mij hoor je niet klagen, ben er zelfs blij mee!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Nou, het viel me wel een beetje tegen. Ik had toch wel verwacht wat meer te krijgen van die honderden miljoenen winst zie hebben gemaakt![]()
Maar wel netjes dat ze het ook naar jou nog overmaken, ik meen me te herinneren dat in de CAO (zaterdagbestellers) staat dat je een formulier moest invullen, wilde je die winstuitkering nog krijgen na je vertrek.
Oh. Jottum. Ze hebben een foutje gemaakt. Dat de postbussen voortaan door de chauffeurs zouden worden gedaan wisten de chauffeurs zelf niet eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef MadGuy het volgende:
Wat een sukkel is onze teamcoach ook weer.
Ik doe de postbussen, dus dat betekent 's ochtends om 6:00u beginnen. Daarnaast bereid ik wat wijken voor en breng ik er zelf twee weg. Nu worden de diensten omgegooid, met ingang van zaterdag 23 juni a.s. Eigenlijk had de teamcoach ons daar vorige week al over in moeten lichten, maar dat is dus niet gebeurd.
Hoewel ik een contract heb van 6 uur en 55 minuten loopt mijn nieuwe dienst volgens de papieren van 7:30u tot en met 13:20u. Dat is dus grofweg 5 uur. Dus ik steek nu welgeteld 1 uur en 55 minuten in mijn zak.Nee, efficiënt bezuinigen zo. Ik zie nog gebeuren dat er allerlei extra klusjes worden verzonnen...
In het weekend in de kroeg bedoel je?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
zolang je baco scores maar goed zijn eh
Stond ondanks mijn flinke doortrappen bovenaan. Zolang je de toeren maar laag houdt en niet te hard met het rempedaal remt, dan moet het lukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
zolang je baco scores maar goed zijn eh
Het zit hem niet in het hard rijden maar in het toerental en het snel afremmen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:38 schreef Fugie het volgende:
Bij mij is het altijd een drama, maar ik rij dan ook altijd vrij hard enzo
Laatst kwam er een jan modaal me bedreigen omdat ik te hard door zijn straatje ging
Weet iemand de bijbehorende site ook? "Via Internet" (iemand die het nog met een hoofdletter schrijft!) is wat breed... Ik ben wel benieuwd hoeveel paar sokken ze me gaan opsturen.quote:Geachte Heer K. Hoftijzer,
Uw vestigingsmanager heeft op 25-juni-2007 bij Labels Corporate Fashion een
bestelling voor u geplaatst.
Deze bestelling wordt binnen 14 dagen op uw huisadres afgeleverd.
Het ordernummer van uw bestelling is 1506009.
Via Internet en de functie "orderinformatie" kunt u informatie opvragen over uw
order.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Labels Corporate Fashion
Kunnen ze nu opeens wel opschieten? Ik heb nog niets van die lui gehoord. Morgen maar even met mijn baas bellen dan. Via intranet zou je het na moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:35 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik kreeg zojuist een mailtje:
[..]
Weet iemand de bijbehorende site ook? "Via Internet" (iemand die het nog met een hoofdletter schrijft!) is wat breed... Ik ben wel benieuwd hoeveel paar sokken ze me gaan opsturen.
Of zou het toch mijn regenpak zijn? Spannend, spannend, spannend!
YEAH!quote:Beste Kees,
Mijn manager heeft van dhr. Koorstra opdracht gehad om voor jouw een regenpak te
bestellen. Dit heeft hij uiteraard geregeld. Jouw budget is met 10 punten
opgehoogd waardoor jij voldoende punten had om een regenpak te bestellen. Dit is
dan ook gebeurd. (zie onderstaande mail)
Groeten, *naam teamcoach*
Ik weet niet of dat werkt, maar je kan het altijd proberen, natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hmm eens vragen voor opslag dan maar
Goed nieuws. Met al die regen werken is geen pretje. Heb zaterdag ook al weer een dikke bui deels over me heen gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
YEAH!
Zie voor mijn brief aan dhr. Koorstra (directeur van TNT Post) de eerste pagina van dit topic.
2 belangrijke conclusies:
1: Ik heb een regenpak!
2: Brieven schrijven aan dhr. Koorstra werkt! Zegt het voort!
rest van de week vrij jaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je mooi klaar mee.
Normaal loop ik ook op dinsdag, maar morgen vanwege een tentamen toevallig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |