Zend het dan ook gewoon om 1430 uit...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef twi het volgende:
De wedstrijd begint 19.30 lokale tijd in Thailand, wat neerkomt op 14.30 Nederlandse tijd.
Inderdaad. Waar slaat deze onzin opquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zend het dan ook gewoon om 1430 uit...
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar waarom dan weer vanaf half 6? Das voor een doordeweekse dag toch ook geen normale tijd? Doe dan 8 uur of half 9. Pauper SBS...
Het goedkoopste kaartje kost iets meer dan 4 euro, denk niet dat de Thaise mensen daar 2 maanden voor moeten werkenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Ze verwachten 10.000 toeschouwers in een stadion van 65.000.
Een kaartje kost 2 maal een gemiddeld Thais maandloon.
Moet je eens een keer naar thailand gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Het goedkoopste kaartje kost iets meer dan 4 euro, denk niet dat de Thaise mensen daar 2 maanden voor moeten werken
Dooie boel daar dus weerquote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Ze verwachten 10.000 toeschouwers in een stadion van 65.000.
Een kaartje kost 2 maal een gemiddeld Thais maandloon.
Al eens geweest, en nu?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je eens een keer naar thailand gaan![]()
'De prijzen van toegangskaarten variėren van 400 tot 1000 baht, wat omgerekend ongeveer tussen de acht en twintig euro is. Vrij duur, omdat het gemiddelde jaarinkomen van een Thai rond de 220 euro per maand ligt. Bovendien wordt het duel in Thailand live op de televisie uitgezonden.'quote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Het goedkoopste kaartje kost iets meer dan 4 euro, denk niet dat de Thaise mensen daar 2 maanden voor moeten werken
nog veel, als jij 2500 euro verdient, geef je toch 150-250 euro uitgeven aan een kaartje?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
'De prijzen van toegangskaarten variėren van 400 tot 1000 baht, wat omgerekend ongeveer tussen de acht en twintig euro is. Vrij duur, omdat het gemiddelde jaarinkomen van een Thai rond de 220 euro per maand ligt. Bovendien wordt het duel in Thailand live op de televisie uitgezonden.'
Je hebt gelijk, had het verkeerd gelezen. Jaar met maand verwisseld.
Daarom worden ook voor het grootste deel alleen de goedkoopste kaarten (die trouwens 200 baht zijn) verkocht. Dat is relatief ongeveer gelijk aan wat je hier betaalt voor een interland.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
nog veel, als jij 2500 euro verdient, geef je toch 150-250 euro uitgeven aan een kaartje?
is dat nieuws of een mening?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:55 schreef mitt het volgende:
Melchiot aanvoerder.
Beiden absurdquote:
Veel mensen zien het journaal van 18:00 en anders 20:00 waarin de uitslag wordt verklapt. SMS 6 wil ze dus voor zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar waarom dan weer vanaf half 6? Das voor een doordeweekse dag toch ook geen normale tijd? Doe dan 8 uur of half 9. Pauper SBS...
tvpquote:Kuyt waarschijnlijk terug in basis Oranje
Het Nederlands elftal heeft vandaag de eerste training op Thais grondgebied afgewerkt. In het immens vochtige en benauwde Zuid-Oost Aziatische land werd duidelijk dat bondscoach Marco van Basten wederom zal gaan experimenteren met enkele spelers.
Zo zal er voor Dirk Kuyt naar alle waarschijnlijkheid komende woensdag wel een plaatsje bij de eerste elf zijn ingeruimd, nadat hij zaterdag nog genoegen moest nemen plek op de bank. Hij viel toen na een uur spelen in. Zijn terugkeer in de basiself lijkt ten koste te gaan van Klaas Jan Huntelaar. Andwélé Slory gaat naar verwachting zijn tweede interland spelen.
Ook achterin zal er het één en ander geschoven worden. Wilfred Bouma en Giovanni van Bronckhorst zijn niet meer bij de groep, waardoor Van Basten naar alternatieven zal moeten zoeken. Bouma stapt komende vrijdag in het huwelijksbootje, terwijl Gio terug is gekeerd naar Barcelona, waar hij komend weekend met zijn club nog verplichtingen heeft in de competitie.
Het lijkt erop dat Tim de Cler de linksbackpositie van Bouma over zal nemen, terwijl de rol van verdedigende middenvelder, die zaterdag werd bekleed door Van Bronckhorst, ingevuld zal gaan worden door Demy de Zeeuw. Denny Landzaat neemt op zijn beurt de plaats van De Zeeuw rechts op het middenveld in.
Vermoedelijke opstelling:
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Melchiot, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Middenveld: Landzaat, De Zeeuw, Sneijder
Aanval: Van der Vaart, Kuyt, Slory.
Dat ging afgelopen zaterdag anders niet slecht?quote:
Volgens mijn info 19:00 uur.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef twi het volgende:
De wedstrijd begint 19.30 lokale tijd in Thailand, wat neerkomt op 14.30 Nederlandse tijd.
Idd, omdat het zo'n aardige jongen..ehhh...goede voetballer is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zolang van Basten er zit blijf je die naam tegenkomen helaas.
livescore.com ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:41 schreef Diederick het volgende:
weet iemand een scoreboard oid te vinden op internet / teletekst ?? (al kan ik natuurlijk ook hier de hele tijd refreshen :p)
Teletekst ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:57 schreef Apekoek het volgende:
maar waar is die stream dan te vinden?
Welke gedeelte van woensdag snap je niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel ist?
En van 14:30...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke gedeelte van woensdag snap je niet?
Waar of welke stream?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
ik kijk om 2 uur via een stream
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wil gewoon iemand weg hebben met een valse tussenstand.
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, voetbal leeft ook niet zo in Thailand als bij ons. Dus nogal logisch dat ze niet zitten te wachten op een B-garnituur elftal dat al sinds 2000 niet echt iets gepresteerd heeft.
Ja, die hebben ook ooit eens de halve finale van een WK gehaald en leeft voetbal enorm. In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uit
Volgens mij gaat t ook om de ticketprijzen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook ooit eens de halve finale van een WK gehaald en leeft voetbal enorm. In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.
De Thai zijn ontzettend voetbalgek, mits het Engels voetbal is. Er gaat iig geen dag voorbij zonder voetbal in de krant.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.
Korea is Oranjegek, dankzij 1 manquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uit
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Apekoek het volgende:
en waar is de video stream van deze wedstrijd te vinden?
In Engeland kennen ze 2/3 van deze selectie ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Korea is Oranjegek, dankzij 1 man
Als diezelfde man overigens een Belg was geweest, waren ze nu gek van Belgiė
Ik denk dat men in Thailand niet eens 2/3 van deze selectie kent
Het zou me niks verbazen als dit ook bijv in Singapore zou worden uitgezonden hoor. En dan lukt het wel. ESPN Asia ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.
Ik heb ook gehoord dat ze daar nog in hutten leven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.
inderdaad, en dat iedereen in de achterhoek op klompen naar zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat ze daar nog in hutten leven!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. De techniek is daar nergens zo te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij dan ook maar zo'n hut
Ben je nou serieus? Al mijn posts waren cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef J.Herrer het volgende:
Nou er zijn steden in Europa die er nog verpauperder uitzien hoor
En ik zie gewoon 1 booming place, op de voorgrond is waarschijnlijk nog het oude Bangkok
Mwah ik denk dat iemand het nog wel uit gaat zenden, we wachten rustig af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Als Robben en Van Persie hadden gekomen, had het een stuk drukker geweest daar bij deze wedstrijd. Zoals Gaoxing zegt, is het daar een en al Engeland wat de klok slaat. Helaas voor hen komt eigenlijk alleen Kuyt met een redelijke reputatie.
Je kan er een grap om maken, maar in Korea zijn ze gewoon verder, ook verder dan in Nederland. Net als in Scandinavie. Hier in Nederland komt internet-tv via legale streams een beetje op, maar in Korea was dat jaren terug al met wedstrijden van PSV, toen Hiddink er net zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
http://wwitv.com/television/204.htmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Damzkieee het volgende:
Thaise nationale TV zendt het uit. Weet niet of die een stream hebben.
Tjah, maar welke moeten we dan hebben :p Wordt het nergens via radio uitgezonden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://wwitv.com/television/204.htm
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou zo wanhopig ben ik ook weer niet om dit te zien
Nee inderdaad, maar met de radio op de achtergrond zou het wel een mooie combo zijn met werk :pquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou zo wanhopig ben ik ook weer niet om dit te zien
Van radio 1quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Denk niet dat Radio1 er live bij is, weet niet welke zender anders wel.
quote:Flitsen van deze wedstrijd, die om 14.00 uur begint, zijn te horen op Radio 1.
Als je Korea, Taiwan, Hong Kong, Singapore en Japan samenvat als heel Azie, dan wel ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef J.Herrer het volgende:
Heel Aziė is zo'n 3 jaar verder dan Europa (muv Noord-Korea misschien)
Wachten op een stream dus..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef twi het volgende:
wat neerkomt op 14.30 Nederlandse tijd.
Ik drink, ik slaap niet meer, wat een spanningquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog anderhalf uur nagelbijten...
Volgens radio 1 wel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht zelf om 14.00 uur.
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:47 schreef pekel het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op een streamKan niks vinden iig
HAHAHAHAHHAHAHHAHAH die eerste link werkt! Die eene kerel met die kaas op zijn hoofd en tulpen erop is er ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:47 schreef pekel het volgende:
Streams?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet die zender die jullie kijken ?
Ah eindelijk iemandquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef abcor2003 het volgende:
ESPN/Star Sports
Op welke site kijk jij nu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef spruud het volgende:
volkslied nu
futbol24.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Diederick het volgende:
weet iemand een scoreboard (zoals teletekst) te vinden online (geen stream) ?
idd, vroeger had ik met tvants vaak buffer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef DRD het volgende:
Goed beeld, geen haperingen! Hulde voor de vinder van het linkje!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef puntakotta het volgende:
kan iemand even heel duidelijk uitleggen voor diegene die willen kijken waar de wedstrijd te zien is.
Download:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:59 schreef djstoffel het volgende:
http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm
de eerste
Is dit (Check TTquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Kunnen we niet beter een live topic openen?
inderdaad!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
En waar komt het verslag voor de mensen die op kantoor zitten?
waardeloos gekeept man..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef djstoffel het volgende:
mooie goal
Kan niets downloaden hier dus dat gaat nietquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef Prosac het volgende:
zozo.. best vermakelijk tot nu toe
wat denk je dat dit isquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Kunnen we niet beter een live topic openen?
quote:
Singapore ook.quote:
Het is nog altijd Thailand en geen tailand how sadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang verandert en dan nog quoten, sad
Sad dat jij daar zorgen om gaat makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is nog altijd Thailand en geen tailand how sad
De bal werd op de dug-out geschoten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
goede redding Stekelenburg,
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg TIMMERRRR], maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Stekelenburg waar zie je hemquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg, maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Ongelooflijk irritant btw, die reclames TIJDENS de wedstrijd (!)
Timmer keept.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg, maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Ongelooflijk irritant btw, die reclames TIJDENS de wedstrijd (!)
Gewoon in beeld en wedstrijd in een klein hokje rechs bovenin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wat voor reclame dan? Gewoon onderin beeld of complete beeld weg?
dat bedoel ik, iedereen zit altijd te kankeren op talpa, terwijl ik het nooit echt een probleem vond dat er iets meer reclame is. maar hier is dat constant en heel normaal, we zijn te verwend in NL.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef -Mo- het volgende:
Hoop niet dat de commerciėlen in Nederland hier ideeėn aan op doen.
Het gebruikelijke recept dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DRD het volgende:
Iemand als iets gezien van Landzaat? Die schijnt toch echt op het veld te staan![]()
ja die doet bij thailand mee......meer zijn niveauquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DRD het volgende:
[..]
Timmer keept.
Iemand als iets gezien van Landzaat? Die schijnt toch echt op het veld te staan![]()
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geļntroduceerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat bedoel ik, iedereen zit altijd te kankeren op talpa, terwijl ik het nooit echt een probleem vond dat er iets meer reclame is. maar hier is dat constant en heel normaal, we zijn te verwend in NL.
Neh, meer SBS-stijl.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef -Mo- het volgende:
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geļntroduceerd.
pfff, in vind dat iedereen te veel zeikt over reclames.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geļntroduceerd.
Voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef -Mo- het volgende:
Als ie 5 seconden later schoot, hadden we het nauwelijks kunnen zien.
denk het ook, de 1-1 hangt in de lucht..quote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Met Kuijt in de spits wordt t nooit 4-0.
quote:
Ik zie het nog wel 5-0 of 6-0 worden eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Met Kuijt in de spits wordt t nooit 4-0.
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef MrSleep het volgende:
Wat een drama is dat Thailand toch. Deze vertoning heeft eigelijk weinig met voetbal te maken![]()
Naast de kansen bedoelt hijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.
In de eerste 5 minuten. Daarna zijn ze eigenlijk niet meer op de helft van Nederland geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.
Nee, wat Nederland (op Sneijder en VdVaart na) laat zien is hoogstaand.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef MrSleep het volgende:
Wat een drama is dat Thailand toch. Deze vertoning heeft eigelijk weinig met voetbal te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |